Pagina 10 van 11 EersteEerste ... 67891011 LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 252 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Idem al staat er nog steeds dat de verzending klaar moet worden gemaakt maar dat ze vandaag leveren. Ben benieuwd. Heb al 3 keer in de winkel zien liggen en me moeten inhouden om al te kopen.
    Idem maar de status op track & trace is ineens gewijzigd naar morgen levering.

  2. #227

    Unhappy

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Idem maar de status op track & trace is ineens gewijzigd naar morgen levering.
    Bij mij van 'vandaag' naar nu 'onderweg'. Maar zou mij niet verbazen dat er straks 'morgen' staat.
    The truth is out there

  3. #228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Idem maar de status op track & trace is ineens gewijzigd naar morgen levering.
    Idem... Ik bestel niet zoveel bij bol.com maar als ik er bestel heb ik altijd prijs, pas m'n bestelling een dag later dan ze zou moeten. Begin dat een beetje moe te geraken. Ik bestel bij bol.com omdat ik snel m'n product heb, (vroeger toch). Had beter dit weekend al gekocht toen ik de Limited Edition in m'n handen had.

  4. #229

    Standaard

    Vandaag de 15.00 Euro versie (na mijn preorder verhoogd!) ontvangen, ziet er toch best aardig uit: een staande slipcover en toch nog wat fotopagina's en een beschrijving.

  5. #230

    Standaard

    Grappig, ik heb de limited edition box net binnen, besteld bij Bol.com. Ik kreeg hem via de postbode zonder track & trace code.

    De box zelf stelt niet veel bijzonders voor. Ziet er wel mooi uit, maar is in mijn ogen geen € 26,99 waard.

  6. #231

    Standaard

    Ik heb na een verzendmail van gisteravond, zojuist de digibook van bol.com ontvangen. Erg mooi, alleen het boekgedeelte is wel wat dunner vergeleken met bijv. de Jaws en E.T. digibook. Maar ik kan in ieder geval niet wachten om dit meesterwerk weer te zien.

  7. #232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joda Bekijk bericht
    Erg mooi, alleen het boekgedeelte is wel wat dunner vergeleken met bijv. de Jaws en E.T. digibook.
    Klopt. Het boekje bij Jaws en E.T. hadden 44 pagina's. Schindler's List heeft er 16.

  8. #233

    Standaard

    Zijn de 2 versies die bol.com aanbied ( digibook & een heel pakket ) de enigste 2 versies die er zijn / uitkomen tot nu toe van Schindler's List ?

    Ik wil namelijk de normale plastic hoes uitgave.

  9. #234

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Zijn de 2 versies die bol.com aanbied ( digibook & een heel pakket ) de enigste 2 versies die er zijn / uitkomen tot nu toe van Schindler's List ?
    Voorlopig in ieder geval wel.

  10. #235

    Standaard

    Iemand foto's van zijn of haar BD?

  11. #236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Zijn de 2 versies die bol.com aanbied ( digibook & een heel pakket ) de enigste 2 versies die er zijn / uitkomen tot nu toe van Schindler's List ?

    Ik wil namelijk de normale plastic hoes uitgave.
    Nog even geduld hebben. Voorlopig zijn er enkel de special editions

  12. #237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Voorlopig in ieder geval wel.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mementi Bekijk bericht
    Nog even geduld hebben. Voorlopig zijn er enkel de special editions
    Dat zal helaas dan wel moeten.. dacht eerst dan zal ik de digibook kopen, daar de BR uit pakken en heb hier nog wel een hoes liggen en vraag ik via iemand om de cover uit te printen.. maar dan zit ik weer met de digibook te kijken waar ik niets mee kan zonder disc ( en een ander kan ik daar ook niet blij mee maken zonder disc denk ik ).
    Laatst aangepast door Robintje : 01-05-2013 om 09:40

  13. #238

    Standaard

    Heb afgelopen weekend de digibook gekocht en deze past mooi in mn plexiglas box waar de R1 dvd inzat. Staat nu prima..

  14. #239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Zijn de 2 versies die bol.com aanbied ( digibook & een heel pakket ) de enigste 2 versies die er zijn / uitkomen tot nu toe van Schindler's List ?

    Ik wil namelijk de normale plastic hoes uitgave.
    UK uitgave.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Dat zal helaas dan wel moeten.. dacht eerst dan zal ik de digibook kopen, daar de BR uit pakken en heb hier nog wel een hoes liggen en vraag ik via iemand om de cover uit te printen.. maar dan zit ik weer met de digibook te kijken waar ik niets mee kan zonder disc ( en een ander kan ik daar ook niet blij mee maken zonder disc denk ik ).
    Ik heb ook liever mijn films apart in een blauw doosje omdat het voor mij persoonlijk mooier staat in de kast. Ik heb geduld. Binnenkort komt er wel een gewone versie op de markt

  16. #241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    UK uitgave.
    Zal wel geen NL subs hebben ?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mementi Bekijk bericht
    Ik heb ook liever mijn films apart in een blauw doosje omdat het voor mij persoonlijk mooier staat in de kast. Ik heb geduld. Binnenkort komt er wel een gewone versie op de markt
    Dat bedoel ik, vind dat mooier en strakker vandaar dat ik alleen losse uitgaves wil en alles in 9mm doosjes stop. Ik wacht ook wel gewoon af hoor..

  17. #242

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Zal wel geen NL subs hebben ?
    Zal vast wel hier op de site ergens te vinden zijn en anders zijn daar talloze andere sites voor zaols o.a. blu-ray.com
    Hoewel de UK uitgave die zal in een iets dikker doosje komen besef ik me nu, misschien dat deze al in Duitsland of een ander land verkrijgbaar is met NL subs.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #243
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    UK heeft NL subs, de Duitse niet.

  19. #244

    Standaard

    Weet er iemand waarom de UK versie een Shoah documentatieboekje heeft en de NL versie niet?
    Laatst aangepast door jurgen42u : 01-05-2013 om 20:10

  20. #245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Weet er iemand waarom de UK versie een Shoah documentatieboekje heeft en de NL versie niet?
    Bij de L.E. heb ik een eenvoudige folder met wat informatie over SHOAH Foundation.

  21. #246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Bij de L.E. heb ik een eenvoudige folder met wat informatie over SHOAH Foundation.
    Mja, ik heb de gewone NL digibook en daar zit het niet bij.

  22. #247

    Standaard

    Van het weekend bekeken, de UK-uitgave, en aan het begin van de film na zo'n vijf minuten was er een paar keer achter elkaar een keiharde tik te horen. Beetje moeilijk te omschrijven hoe het klinkt, maar anderen die dit is opgevallen?

  23. #248

    Standaard

    Ik heb ook de UK uitgave, en pas bekeken, maar dat is mij niet opgevallen.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  24. #249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Van het weekend bekeken, de UK-uitgave, en aan het begin van de film na zo'n vijf minuten was er een paar keer achter elkaar een keiharde tik te horen. Beetje moeilijk te omschrijven hoe het klinkt, maar anderen die dit is opgevallen?
    Geen tikken gehoord, maar ik heb wel een ander technisch probleem. Na 1,5 uur begint de film te haperen. Beekd en geluid slaan over en uiteindelijk bleef de hele film hangen. Ik speel de film af op een PS3 slimline aangesloten aan een Sony DA2400ES receiver.

    Ik ga nu op een andere speler verder kijken.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  25. #250

    Standaard

    Welke extra's heeft de luxere versie eigenlijk tav de digibook?
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

Pagina 10 van 11 EersteEerste ... 67891011 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •