Pagina 4 van 21 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 508 worden weergegeven.

Discussie: nr1media

  1. #76

    Standaard

    Ik heb d'r ook een aantal keer besteld, de levering is enorm traag.
    Maar telkens wanneer ik een mailtje stuurde kreeg ik keurig antwoord hoe 't ervoor stond.

  2. #77

    Standaard

    Wel raar, een professioneel opererende onderneming, en dan niet eens een gewoon nummer hebben, en alleen een duur 06 nummer.

    Beetje raar vind ik dat.

  3. #78

    Standaard

    06 nummers zijn allang niet duur meer, en de professionaliteit van een onderneming is niet te meten aan het type telefoonnummer vind ik. Zoveel ZZP-ers hebben alleen een mobiel, en velen daarvan zijn professionals. Het gaat erom hoe je met je klanten omgaat, daaraan kan je professionaliteit meten. Niet of ze dat doen via een mobiel of een vast nummer, vind ik.

  4. #79

    Standaard

    Zou ze wel adviseren om het telefoonnummer op de site vermelden.
    Komt veel geloofwaardiger over

  5. #80

    Standaard

    Wel vreemd dat er opeens zo'n drop is in kwaliteit.

    Is nr1media niet gewoon een bedrijf dat vanuit huis wordt gerund?

  6. #81

    Standaard

    @Mafiosi,

    Al telefonisch contact gehad met NR1Media?

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Wel raar, een professioneel opererende onderneming, en dan niet eens een gewoon nummer hebben, en alleen een duur 06 nummer.

    Beetje raar vind ik dat.
    Dat is natuurlijk onzin Raymond.

  8. #83

    Standaard

    Ik krijg buiten de "carousel" op de hoofdpagina geen enkel plaatje meer te zien.

  9. #84

    Standaard

    Doet 't gewoon hier.

    Maar ik vind die prijzen die ze vragen nou niet echt uitnodigend om er eens wat te bestellen.

  10. #85

    Standaard

    Er staan ook een paar vreemde voorwaarden en aansprakelijkheden in de algemene voorwaarden.

  11. #86

    Standaard

    We zijn druk bezig met het aanpassen van de prijzen van onze producten. Dit alles om films aan te bieden voor een redelijke prijs. Mocht je nog feedback hebben dan horen we het graag

  12. #87

    Standaard

    Afgaande op de reacties in dit topic, kan de communicatie wat beter.

  13. #88

    Standaard

    Ik noem zulke reactie gewoon spam en het onnodig naarbovenhalen van een draad.

  14. #89

    Standaard

    Als ik dan toch wat mag roepen: zet geen producten op je site met de tekst "Niet leverbaar". Daar ga je er niet veel van verkopen, maar staat bovendien erg raar.

    Nr1Media.jpg
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  15. #90

    Standaard

    Bij deze winkel The Silence of the Lambs besteld op blu-ray disc. Paar dagen erna kreeg ik netjes de film afgeleverd, maar alleen op DVD. Direct een mailtje verstuurd dat ik het verkeerde artikel ontvangen heb, maar nu paar dagen later nog steeds geen antwoord. Ook geen mail gekregen van orderbevestiging, en bijvoorbeeld bij verzending. Dat vind ik toch niet erg netjes, ik hoop in ieder geval dat ze de film op blu-ray disc snel nasturen. Want vind het toch wel fijn dat er wat meer online winkels zijn om bij te kopen.

  16. #91

    Standaard

    Excuus voor het ongemak. Wij zullen je de blu ray versie toesturen en daarnaast een kortingscode voor een volgende bestelling. Wat betreft de mail geen idee waar dit fout is gegaan.

  17. #92

    Standaard

    Ok, wat tof dat jullie ook op het forum zitten en bedankt voor de reactie. Dan zie ik de blu ray wel verschijnen. De mail heb ik de trouwens 5 maart verstuurd om 18:04. Ik heb ook geen idee waar dit dan fout is gegaan, maar nogmaals bedankt voor de snelle reactie hier dan.

  18. #93

    Standaard

    MOD EDIT: Aanbiedingen alleen in je eigen verkooptopic.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 11-03-2014 om 18:47

  19. #94

    Standaard

    Ha marcus1986,

    Ik heb je nog een PM gestuurd aangaande het bovenstaande. Bedankt!!!

  20. #95

    Standaard

    MOD EDIT: Beste Marcus1986: lees de de aanpassing van je vorige bericht eens goed door. Dat geldt overal in dit topic!
    Nog één keer aanbiedingen plaatsen en je 'echte' aanbiedingentopic gaat op slot, dan wordt het als spam gezien!
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 12-03-2014 om 22:33

  21. #96

    Standaard

    mijn verontschuldigingen voor de overlast. Zal aanbiedingen niet meer in dit topic melden maar in de blu ray price watch of het topic van de meerdere blu rays in de aanbieding. Bedankt voor de feedback

  22. #97

    Standaard

    Let Op...!!! Steelbook Captain Phillips plaatje is verwisseld met de gewone versie blu ray

  23. #98

    Standaard

    Langejan; Ik heb gekeken maar zie niet dat de afbeelding niet klopt?
    En bedankt voor je feedback mbt de levertijd. Deze blijkt inderdaad niet altijd te kloppen. We zullen dit in ieder geval met nieuwe releases in de gaten houden.
    Laatst aangepast door marcus1986 : 17-03-2014 om 18:15

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcus1986 Bekijk bericht
    Langejan; Ik heb gekeken maar zie niet dat de afbeelding niet klopt?
    En bedankt voor je feedback mbt de levertijd. Deze blijkt inderdaad niet altijd te kloppen. We zullen dit in ieder geval met nieuwe releases in de gaten houden.
    Marcus, jij geeft aan , dat de steenblok Captain Phillips € 17,99 KOST , EN DE GEWONE BLU RAY VERSIE € 16.00 MAAR DIE ZIJN VERWISSELD MET ELKAAR.

  25. #100

    Standaard

    Ik blijf 't toch allemaal wat laks vinden. Op vrijdag een bestelling geplaatst, en nu nog steeds in behandeling...

Pagina 4 van 21 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •