Pagina 12 van 21 EersteEerste ... 28910111213141516 ... LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 508 worden weergegeven.

Discussie: nr1media

  1. #276

    Standaard

    Heb je - na alweer twee weken verder te zijn - al contact weten te leggen met nr1media over je schadeclaim, jurgen42u?

  2. #277

    Standaard

    Nee, nog steeds geen nieuws.
    Bij het ECC kan het enkele weken tot een paar maand duren vooraleer ik een reactie kan krijgen.
    Het enig ezekere wat ik weet is dat mijn klacht daar wel gaat behandeld worden, mits dat ik wat geduld kan uitoefenen.
    Ik blijf ondertussen JPC zijn facebook bestormen met berichten, ook Mies ga ik lastig beginnen vallen

  3. #278

  4. #279

    Standaard

    I know. Net nog eens met 2 verschillende emailadressen een herinneringsemail gestuurd naar de 2 emailadressen die op nr1mediasite staan.
    Heb nu deze keer ook vermeld dat er officieel klacht is ingediend bij het ECC.

  5. #280

    Standaard

    Ik denk dat je meer kans hebt als je binnenkort eens persoonlijk verhaal gaat halen daar in Nijmegen. Bellen helpt zeker ook niet?

  6. #281

    Standaard

    Desnoods bulkemailen. Voorlopig, want vandaag heeft JP weer gereageerd, eens kijken hoe lang het nu weer gaat aanslepen.

  7. #282

    Standaard

    Ik zou JP er fijntjes aan herinneren dat hij zijn eigen opgestelde voorwaarden die op zijn site staan al lang en breed heeft geschonden en dat het een grof schandaal is hoe er met klanten wordt omgegaan.

  8. #283

    Standaard

    Heh, Nr1Media heeft de pagina op facebook nog steeds niet geupdate, maar wel alle negatieve berichtgeving van klanten wat betreft leveringen e.d. verwijderd.

  9. #284

    Standaard

    Het zijn gewoon grote zwendelaars cq oplichters, die nooit meer hun praktijken zouden mogen verrichten.

    En zijn er al mensen die aangiftes hebben gedaan? Bij de politie of online?.

    En waar is die Marcus gebleven?

  10. #285

    Standaard

    Marcus heeft al een tijd geleden aangegeven dat hij, héél verstandig, zijn handen er vanaf trekt.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #286

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Marcus heeft al een tijd geleden aangegeven dat hij, héél verstandig, zijn handen er vanaf trekt.
    Dat is dan wel verstandig ja, dat had ik niet meegekregen.

    Ik hoop voor alle gedupeerden dat deze zaken snel worden opgelost, en dat er geen verdere verkooppraktijken meer mogen komen.

    Wat ik me dan wel afvraag : Marcus heeft er voor gewerkt, dus die zal misschien weten waar en hoe die gasten te vinden/te bereiken zijn.

    Wellicht dat ie niet in het openbaar de gegevens door kan geven aan de politie ofzo, zodat deze oplichters gevonden/gestopt kunnen worden.

    Want anders is het misschien een gebed zonder einde?
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 16-07-2014 om 10:50

  12. #287

    Standaard

    Marcus heeft er waarschijnlijk nooit voor gewerkt, maar kreeg hoogstwaarschijnlijk regelmatig eens een DVD, of een box tegen een vriendenprijsje. Je kan dus niet van hem verwachten dat hij die gegevens gaat doorspelen.

    Aangezien de eigenaar niet aan zijn proefstuk toe is, zal het even wachten zijn tot het doek valt over Nr1Media, om dan kort erna weer iets anders uit de grond te stampen, het is dus opletten met nieuwe DVD winkels online, altijd even de gegevens opvragen bij WhoIs of het KVK en je mede kopers hier inlichten natuurlijk.

    Maar maak je niet al te druk, zulke gasten blijven zulke zaken heel hun leven doen, ze gaan van het ene faillissement naar het andere. Daar is wettelijk weinig aan te doen.

  13. #288

    Standaard

    Het is ook vreemd dat er op Bol.com na 20 juni 2014 helemaal geen beoordelingen van kopers meer zijn. Balanceren ze op de rand van faillissement?

  14. #289

    Standaard

    Op dit ogenblik hebben ze hun Amazon Marketplace account op "vakantie modus" staan:

    http://www.amazon.co.uk/gp/aag/main?...A11EW1X8JOHIAB

  15. #290

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Op dit ogenblik hebben ze hun Amazon Marketplace account op "vakantie modus" staan:

    http://www.amazon.co.uk/gp/aag/main?...A11EW1X8JOHIAB
    Ik moest effe denken wat je daarmee bedoelde, totdat ik zag dat alle items op 'Currently unavailable' staan.

    Op Amazon lees ik dan wel weer een hoop positieve berichten. Vreemd dat dit dan wel goed lijkt te gaan, maar in eigen land alles in de soep loopt. Kennelijk een kwestie van de ene site meer aandacht geven dan de ander?
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 16-07-2014 om 23:29

  16. #291

    Standaard

    Op Bol.com verkopen ze nog maar 4 titels. En de laatste beoordeling dateert van 20 juni.

  17. #292

    Standaard

    De site van Nr1media is geloof ik ook al enkele maanden niet meer geupdate.
    'Ninja - Shadow of a Tear', 'The Office 9' en 'NCIS 10' staan bij de nieuwste en verwachte releases, terwijl deze al maanden uit zijn. Ik vrees het ergste...

    Ik ben bang dat jurgen42u zijn geld nooit meer terug gaat zien en de website binnenkort een dikke 404-error laat zien.
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 17-07-2014 om 00:00

  18. #293

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ik ben bang dat jurgen42u zijn geld nooit meer terug gaat zien en de website binnenkort een dikke 404-error laat zien.
    Dat eerste is natuurlijk zeer kwalijk, maar dat tweede is waarschijnlijk het beste. Als je niet in staat bent een webwinkel fatsoenlijk te runnen dan heb je geen bestaansrecht.
    Laatst aangepast door Frank : 17-07-2014 om 00:09

  19. #294

    Standaard

    Dan moeten we ervoor zorgen dat JP zich gewoon niet meer actief kan maken in de koophandel.
    De Nederlandse overheidsdienst van de Koophandel moet nu toch ook wel beseffen dat dit niet zo verder kan.
    JP belooft steeds in zijn email het geld terug te storten maar doet gewoon geen zak.
    Ondertussen kan hij wel gaan feesten gelijk de beesten met andermans geld, daar stelt een normale mens zich toch vragen bij?

  20. #295

    Standaard

    Briefje schrijven naar Alberto Stegeman?

  21. #296

    Standaard

    Er is toch iets duidelijk fucked up. Als ik één keer een factuur te laat betaal dan vlieg ik op de zwarte lijst van wanbetalers. Personen als Beertje Colargol kunnen blijkbaar krater na krater slaan en worden niet één keer ter verantwoording geroepen.
    Laatst aangepast door Werner : 19-07-2014 om 16:11
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #297

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Marcus heeft er waarschijnlijk nooit voor gewerkt, maar kreeg hoogstwaarschijnlijk regelmatig eens een DVD, of een box tegen een vriendenprijsje. Je kan dus niet van hem verwachten dat hij die gegevens gaat doorspelen.

    Aangezien de eigenaar niet aan zijn proefstuk toe is, zal het even wachten zijn tot het doek valt over Nr1Media, om dan kort erna weer iets anders uit de grond te stampen, het is dus opletten met nieuwe DVD winkels online, altijd even de gegevens opvragen bij WhoIs of het KVK en je mede kopers hier inlichten natuurlijk.

    Maar maak je niet al te druk, zulke gasten blijven zulke zaken heel hun leven doen, ze gaan van het ene faillissement naar het andere. Daar is wettelijk weinig aan te doen.
    Die Marcus lijkt er wel meer bij betrokken hoor, op het moment dat hij vond dat deze topic wel gesloten kon worden, (in mei), elders vrolijk aanbiedingen posten
    http://www.statuefreaks.nl/index.php...&topic=3207.25

    geformuleerd "Wij"

  23. #298

    Standaard

    Ik denk dat Marcus vooral wordt ingezet om Nr1media te promoten, in ruil voor leuke dealtjes, maar zich verder niet bezig houdt met wat er allemaal achter de schermen gebeurt (of juist niet gebeurt).

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Dan moeten we ervoor zorgen dat JP zich gewoon niet meer actief kan maken in de koophandel.
    Wat had JP te melden in zijn laatste reactie?
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 17-07-2014 om 10:16

  24. #299

    Standaard

    rare voorwaarden, niks over levertermijn vermeld ook niet
    4. Er bestaat geen contract voor de verkoop van een product tussen u en Nr1Media totdat Nr1Media bevestigt dat uw product(en) zijn verzonden door middel van een bevestigings email. Deze bevestigings email bedraagt een aanvaarding van Nr1Media betreffende de koop van goederen van Nr1Media.
    5. Als een fout wordt ontdekt in de prijs van goederen die u heeft besteld, zullen wij u hierover zo snel mogelijk informeren. Als een fout wordt ontdekt voordat u de de bevestigingsemail heeft ontvangen, zullen wij uw bestelling stopzetten en het betreffende bedrag restitueren.

    dus zolang ze niet verzenden, geen koop, maar wel geld kwijt. en niet gebonden aan hun vermelde prijzen

    wettelijk niet in order hoor

    Blijkbaar wel veel huizen (4 of meer) gezien op hun site staat adres in nijmegen, bij kvk in lent, bij amazon ander adres in nijmegen, en voorheen bij kvk nog een ander adres (vlakbij amazon, zelfde straat ander nummer)

  25. #300

    Standaard

    Ik snap jullie frustratie maar ik vind het vervelend dat mijn naam in dit topicd rond blijft zingen en niet altijd op een even gepaste manier.
    Nogmaals ik heb op dit moment alleen nog te maken met nr1media voor eigen verzameling . Ik maak verder op forums geen reclame meer voor ze. Bij problemen mogen jullie je wenden tot de mensen die hiervoor verantwoordelijk zijn binnen nr1media.

    Nogmaal ik snap jullie ongenoegen maar went je hierbij tot de mensen de hier verantwoording aan hebben (niet ik)
    1004 rays in de verzameling, laatste aanwinsten: Lets be cops, Sin city 2, If i stay, Pijnstillers

Pagina 12 van 21 EersteEerste ... 28910111213141516 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •