Pagina 19 van 21 EersteEerste ... 915161718192021 LaatsteLaatste
De resultaten 451 tot 475 van 508 worden weergegeven.

Discussie: nr1media

  1. #451

    Standaard

    Is dit een grap of zo? Ik geloof er niets van dat u bestellingen per mail of PM binnenkrijgt via dit forum.

    En vragen mogen blijkbaar ook niet meer gesteld worden?

  2. #452

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Is dit een grap of zo? Ik geloof er niets van dat u bestellingen per mail of PM binnenkrijgt via dit forum.

    En vragen mogen blijkbaar ook niet meer gesteld worden?

    Nee dit geldt zeker niet voor vragen, hiervoor zijn we gewoon per mail en PM bereikbaar. Geen enkel probleem.

  3. #453

    Standaard

    Enig idee wanneer de problemen zijn opgelost met de website? "even offline" is nu een maand al.

  4. #454

    Standaard

    Er waren geen problemen met de website, wel met de administratie.

  5. #455

    Standaard

    Ik zag trouwens dat ze wel weer op Amazon actief zijn, dus je zou denken dat alles op orde is?

  6. #456

    Standaard

    Al enige tijd, maar vooral oude titels. Heb de indruk dat ze een magazijn leegverkoop aan het houden zijn. De titels zijn niet geschikt voor een eigen webwinkel open te houden op zich.

    intussen is de eigenaar blijkbaar ook vooral aan het genieten van het bekijken van zijn voorraad

  7. #457

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    intussen is de eigenaar blijkbaar ook vooral aan het genieten van het bekijken van zijn voorraad
    Dat moet kunnen doe ik ook met mijn blu-collectie die in mijn kast staat.

  8. #458
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    As het maar niet een kwestie is van slim je markt verschuiven is
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #459

    Standaard

    Jammer alweer 2 maanden dicht, aparte definitie van 'even offline'. Wel op het moment van offline gaan een nieuwe KVK inschrijving gedaan, "Dutch International Movie Group BV", deze is nu ook bij Amazon geregistreerd.

  10. #460

    Standaard

    Op Bol.com zijn ze weer gestart met de verkoop en gaan, getuige de laatste beoordelingen, gewoon op oude voet verder. Tsja...

  11. #461

    Standaard

    Pfff, ik had gehoopt dat ze een lesje hadden geleerd met de miserie die ze hebben aangericht met nr1media, nu dus weer met DIMG BV.
    Zo'n mensen moesten ze verbieden handel te laten drijven.

  12. #462

    Standaard

    Op het moment dat er volop problemen waren en de website nog niet gesloten was, was de nieuwe BV dus al opgericht. Wat mij betreft het ultieme bewijs, voor zover het nog niet duidelijk was, dat we hier te maken hebben met iemand die zijn leven nooit zal beteren en altijd op dezelfde voet door zal gaan.

  13. #463

    Standaard

    Zodra je toko een slechte naam krijgt een nieuw bedrijf opstarten en op oude voet verder gaan. Weten we in ieder geval wat voor mensen achter NrMedia zitten. Dat de administratie niet op orde zou zijn door persoonlijke problemen geloof ik eerlijk gezegd ook geen snars meer van, aangezien het stelselmatig voorkomt en ook nu de klachten blijven binnenstromen. Als je je niet aan de levertijd kunt houden, zet het er dan ook niet bij.

  14. #464

    Standaard

    Jean Paul Christ van nr1media heeft mij beloofd mijn bestelling op te sturen maar stelt dit telkens uit.
    Voorheen was meneer mobiel bereikbaar maar ook sinds kort heeft hij alleen nog zijn voicemail aan staan en neemt niet op.
    Geen enkele mogelijkheid van contact doet mij betreuren dat meneer mijn films niet meer opstuurt en kan ik fluiten naar mijn centen.
    JE WORDT BEDANKT NR1MEDIA! Ik doe nooit geen zaken meer met deze persoon. Gerucht gaat dat hij een nieuwe webshop start. LEZERS OPGELET!

  15. #465
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Erg jammer, maar was er al een beetje bang voor. De laatste ontwikkelingen in deze draad maken dat wel duidelijk.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #466

    Standaard

    Hij moet toch op te zoeken zijn als je aangifte doet?.

    Deze criminelen moeten gestopt worden.

  17. #467

    Standaard

    Wel makkelijk: wanneer je toko een slechte naam heeft gekregen door wanbeleid en wanprestaties gewoon een nieuwe uit de grond stampen en opnieuw beginnen.

  18. #468
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Hij moet toch op te zoeken zijn als je aangifte doet?.

    Deze criminelen moeten gestopt worden.
    Inderdaad ... maar welkom in de echte wereld.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  19. #469

    Standaard

    Intussen is ook Lightning Films B.V. opgericht op hetzelfde adres, onder de holding Gjfholding

  20. #470

    Standaard

    Ik krijg steeds meer het idee dat de website van Nr1media niet meer online zal komen en Jee Pee gewoon zijn criminele praktijken onder een andere naam voortzet.

  21. #471

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Intussen is ook Lightning Films B.V. opgericht op hetzelfde adres, onder de holding Gjfholding
    Lightnign Film gebruikten ze al wel langer, getuige deze post:
    http://dvd.nl/forum/showthread.php?9...=1#post1972636 van marcus1986:
    "Daarnaast mogen wij vol trots onze eerste eigen uitgebrachte film van Lightning film prestenteren: Masters of the universe He-Man blu ray"

  22. #472

    Standaard

    Ik vind het vreemd dat die toko pas eind juli is geregistreerd bij de kvk, terwijl in die post van april al wordt gerept over een blu-ray release van een film waar copyright op zit.

  23. #473

    Standaard

    Sinds vorige week heeft Jean Paul Christ op verzoek van mij beloofd mijn geld terug te storten. Nu een week verder heb ik nog steeds niets nada noppes!
    Zijn er meer slachtoffers wie geen bestelling hebben ontvangen of geld terug gestort hebben gekregen? J.P beweerde het geld vorige week over te maken. Ik wordt nu al maanden in het ootje genomen.
    Zal ik nog überhaupt mijn geld terug krijgen? Ik houdt iedereen op de hoogte bij nieuwe ontwikkelingen. Voor nu nog steeds geen reactie op mailtjes en geen bereikbaarheid op de mobiel(voicemail).
    Ik overweeg aangifte te doen bij de politie of de heer persoonlijk op te zoeken bij geen schot in de zaak.

  24. #474

    Standaard

    Blijven volhouden zou ik zo zeggen, heeft bij mij 5 maanden ofzo geduurd vooraleer ik mijn geld terugzag.

  25. #475

    Standaard

    JP mag dan wel een filmliefhebber zijn, van klantvriendelijkheid of service heeft 'ie weinig kaas gegeten. Get your shit together dude.

Pagina 19 van 21 EersteEerste ... 915161718192021 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •