Pagina 18 van 21 EersteEerste ... 81415161718192021 LaatsteLaatste
De resultaten 426 tot 450 van 508 worden weergegeven.

Discussie: nr1media

  1. #426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nr1media Bekijk bericht
    Dat klopt inderdaad. ook dit zal worden aangepast in de voorwaarden. Bedankt voor het melden
    Je zegt dat je weet dat dat klopt, maar je bedankt ze voor het vermelden.

    Als je dat al wist, wist je dat ook wel zonder dat ze het zouden vermelden toch?

  2. #427
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nr1media Bekijk bericht
    Bedankt Werner,

    Kunnen de klachten naar dit email adres gestuurd worden? dan kan ik deze behandelen.

    Info@nr1media.com
    WTF je laat het eerst fantastisch op zijn beloop en als je echt onder druk wordt gezet moet hier plots iemand jou secretaresse spelen
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  3. #428

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Je zegt dat je weet dat dat klopt, maar je bedankt ze voor het vermelden.

    Als je dat al wist, wist je dat ook wel zonder dat ze het zouden vermelden toch?
    Het kan ook zijn dat men het heeft gecheckt na de opmerking van Kristofke en tot de constatering is gekomen 'dat het klopt'.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #429

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Je zegt dat je weet dat dat klopt, maar je bedankt ze voor het vermelden.

    Als je dat al wist, wist je dat ook wel zonder dat ze het zouden vermelden toch?

    ik bedank voor het vermelden voor mensen op het forum. ik vind dat dit nuttige informatie is.daar hebben mensen wat aan.

  5. #430

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    WTF je laat het eerst fantastisch op zijn beloop en als je echt onder druk wordt gezet moet hier plots iemand jou secretaresse spelen
    U komt met oude informatie.dit is al besproken en alles is al gezegt. meer kunnen we niet doen. graag eerst berichten goed lezen voordat u met berichten komt. dit is sensatie zoeken!

  6. #431

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j0enne Bekijk bericht
    Ik wacht na 4 maanden nog steeds op 'The Toxic Avenger', dat heb ik hier al eens gepost.
    Inmiddels heeft die EINDELIJK gereageerd op een e-mail. Heb direct weer wat teruggestuurd. Ik ben benieuwd naar z'n antwoord.
    Ik heb u een email gestuurd maar helaas nog niks terug mogen ontvangen. Ik hoor graag van u

  7. #432

    Standaard

    Nr1media: ga aub nou niet de discussie opzoeken, dit is alleen maar olie op het vuur gooien. Los de zaken in stilte op en alleen als je een nuttige post hebt die invloed heeft op je geboden service, zoals de post hierboven, dan zou ik het hier vermelden. Voorderest zou ik iedereen even hier uit laten razen en even de rust laten weerkeren. Maar die gaat niet komen zolang jij continue blijft ageren en reageren.

  8. #433

    Standaard

    Na mijn winterslaap op het forum van 2 1/2 maand val ik bijna van mijn stoel van verbazing....

    Onwerkelijk en ongehoord, zijn de eerste twee woorden die bij mij opkomen.
    Maandenlang is er taal noch teken (ook niet via het reguliere emailadres dat hier te pas en onpas gebruikt wordt en los staat van de software van de site) van dit bedrijf.
    Vervolgens komen ze met reacties, gebruikmakend van een schrijfstijl en spelling die onwaardig is voor een professioneel bedrijf.

    En dan durft nr1media nog deze reactie te plaatsen als iemand hier zijn mening verkondigt :

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nr1media Bekijk bericht
    U komt met oude informatie.dit is al besproken en alles is al gezegt. meer kunnen we niet doen. graag eerst berichten goed lezen voordat u met berichten komt. dit is sensatie zoeken!
    Sorry, maar als je bedrijf serieus met je (potentiele) (ex-)klanten wilt omgaan, dan zou ik toch een paar cursussen gaan volgen qua klantvriendelijkheid.
    Vindt nr1media het echt gek dat mensen nog verontwaardigd zijn? Vinden ze echt gek dat ze nu zo'n slecht imago hebben, dat er, hoe vaak ze ook zeggen dat het opgelost wordt, mensen nog steeds reageren op al die voorbije maanden?

    Nr1media reageert gisteren pas na een radiostilte van maanden op klachten en dan is het, ongeacht de redenen voor het niet reageren, beschamend als je, als er nog geen 24 uur voorbij is na eindelijk je eerste reactie te hebben geplaatst, dan zo'n reactie plaatst. Dan leef je een beetje buiten de werkelijkheid. Respect komt te voet en gaat te paard, en dat geldt ook voor het imago van een bedrijf.

    Mooi dat nr1media eindelijk de problemen willen oplossen, maar het zou mij ten zeerste verbazen als er ook maar één enkele forummer is die na dit fiasco, ooit nog één item bij deze toko besteld. Tenslotte zijn we allemaal nu gewaarschuwd.

    En ja, ik heb alle berichten in het topic gelezen en ik heb vast niets gepost dat nog niet gezegd was .

  9. #434

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Na mijn winterslaap op het forum van 2 1/2 maand val ik bijna van mijn stoel van verbazing....

    Onwerkelijk en ongehoord, zijn de eerste twee woorden die bij mij opkomen.
    Maandenlang is er taal noch teken (ook niet via het reguliere emailadres dat hier te pas en onpas gebruikt wordt en los staat van de software van de site) van dit bedrijf.
    Vervolgens komen ze met reacties, gebruikmakend van een schrijfstijl en spelling die onwaardig is voor een professioneel bedrijf.

    En dan durft nr1media nog deze reactie te plaatsen als iemand hier zijn mening verkondigt :



    Sorry, maar als je bedrijf serieus met je (potentiele) (ex-)klanten wilt omgaan, dan zou ik toch een paar cursussen gaan volgen qua klantvriendelijkheid.
    Vindt nr1media het echt gek dat mensen nog verontwaardigd zijn? Vinden ze echt gek dat ze nu zo'n slecht imago hebben, dat er, hoe vaak ze ook zeggen dat het opgelost wordt, mensen nog steeds reageren op al die voorbije maanden?

    Nr1media reageert gisteren pas na een radiostilte van maanden op klachten en dan is het, ongeacht de redenen voor het niet reageren, beschamend als je, als er nog geen 24 uur voorbij is na eindelijk je eerste reactie te hebben geplaatst, dan zo'n reactie plaatst. Dan leef je een beetje buiten de werkelijkheid. Respect komt te voet en gaat te paard, en dat geldt ook voor het imago van een bedrijf.

    Mooi dat nr1media eindelijk de problemen willen oplossen, maar het zou mij ten zeerste verbazen als er ook maar één enkele forummer is die na dit fiasco, ooit nog één item bij deze toko besteld. Tenslotte zijn we allemaal nu gewaarschuwd.

    En ja, ik heb alle berichten in het topic gelezen en ik heb vast niets gepost dat nog niet gezegd was .
    Ik ga niet meer reageren op berichten via dit Forum. het maakt niks meer uit wat ik schrijf. want op alles komen wel negative opmerkingen en dat mag maar wij hebben alles al gepost wat we gaan doen en ik verval steerds in herhaling! iedereen kent en weet nu de klachten.. tot nu toe 1 klacht ontvangen via de email.Zoals ik al zij in mijn vorige post zijn alle klachten via bol.com opgelost. winkel is ook tijdelijk gesloten. via de site zijn het enkele!
    Laatst aangepast door nr1media : 20-07-2014 om 16:25

  10. #435

    Standaard

    Bedankt rogier. ja ik vind het zelf ook zeer vervelend en het zijn inderdaad geen excuses mijn persoonlijke kwesties. maar dit is nooit mijn bedoeling geweest. ik ben een film fan in hart en nieren. excuses

  11. #436

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nr1media Bekijk bericht
    Ik ga niet meer reageren op berichten via dit Forum. het maakt niks meer uit wat ik schrijf. want op alles komen wel negative opmerkingen en dat mag maar wij hebben alles al gepost wat we gaan doen en ik verval steerds in herhaling! iedereen kent en weet nu de klachten.. tot nu toe 1 klacht ontvangen via de email.Zoals ik al zij in mijn vorige post zijn alle klachten via bol.com opgelost. winkel is ook tijdelijk gesloten. via de site zijn het enkele!
    Reageer dan ook niet meer tot er echt nieuws is, want nu reageer je weer ook op de post van Rogier .
    Nog één tip: doe voordat je iets post nog even een check op je spelling, hoofdletters e.d. Vergelijk eens een post van kristofke, die ook een eigen bedrijf heeft, met die van jezelf.
    Ook zulke berichten zijn onderdeel van het imago van je bedrijf.

  12. #437

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nr1media Bekijk bericht
    Ik ga niet meer reageren op berichten via dit Forum. het maakt niks meer uit wat ik schrijf. want op alles komen wel negative opmerkingen en dat mag maar wij hebben alles al gepost wat we gaan doen en ik verval steerds in herhaling! iedereen kent en weet nu de klachten.. tot nu toe 1 klacht ontvangen via de email.Zoals ik al zij in mijn vorige post zijn alle klachten via bol.com opgelost. winkel is ook tijdelijk gesloten. via de site zijn het enkele!
    Wat bedoel je met "winkel is ook tijdelijk gesloten"? Ik kan via de website nog gewoon bestellen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  13. #438

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nr1media Bekijk bericht
    Ik heb u een email gestuurd maar helaas nog niks terug mogen ontvangen. Ik hoor graag van u
    15:00 een e-mail gestuurd, nu jullie weer.

  14. #439

    Standaard

    nr1media.com is offline:


    I think we're lost.

    Server Error: 404 (Not Found)


    What does this mean?

    We couldn't find the page you requested on our servers. We're really sorry about that. It's our fault, not yours. We'll work hard to get this page back online as soon as possible.

  15. #440

    Standaard

    Prima dat we website offline is om de problemen die er zijn op te lossen, maar zorg er dan voor dat er een tijdelijke pagina komt waarop uitleg wordt gegeven waarom de website offline is. Nu staat er een standaard Engelse tekst en weet je niet wat er aan de hand is (als je bijvoorbeeld dit topic niet hebt bijgehouden).

  16. #441

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Wat bedoel je met "winkel is ook tijdelijk gesloten"? Ik kan via de website nog gewoon bestellen.
    En winkel bij Play ook nog open, feedbackpercentage van slechts 70%, en 30% positief laatste 3 maanden.

    http://www.play.com/stores/nr1mediauk

  17. #442

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door e-shole Bekijk bericht
    En winkel bij Play ook nog open, feedbackpercentage van slechts 70%, en 30% positief laatste 3 maanden.

    http://www.play.com/stores/nr1mediauk
    Men had het erover dat men de Nederlandse winkel ging sluiten, niet de overige afdelingen.
    Maar laten we even afwachten wat het gaat worden. Men heeft nu de eerste stappen genomen om er wat aan te doen, dus laten we ze ook even de tijd geven om er aan te werken.
    Het heeft nu niet zoveel zin om alle (slechte) feedback van over de hele wereld te gaan verzamelen.
    Dat ze slecht bezig waren is voor iedereen nu wel duidelijk.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  18. #443

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door e-shole Bekijk bericht
    nr1media.com is offline:


    I think we're lost.

    Server Error: 404 (Not Found)


    What does this mean?

    We couldn't find the page you requested on our servers. We're really sorry about that. It's our fault, not yours. We'll work hard to get this page back online as soon as possible.
    Ik vraag me alleen af of klanten die en lopende order hebben geplaatst ook ingelicht zijn..het is altijd schikken als je een webwinkel waar je iets van besteld heb in 1 keer offline zie...Volgens mij is het niet alleen negativiteit maar ook feedback wat gegeven word. De input lijkt aangenomen te worden, nu nog de uitwerking.. We wachten het af..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  19. #444

    Standaard

    Fijn dat Nr1Media persoonlijk reageert en iets belooft te doen aan de punctualiteit en communicatie, maar het is 'eerst zien, dan geloven'. Het is namelijk niet iets van de laatste paar maanden.

    J0enne al mail gehad met een oplossing voor het langslepende probleem?

  20. #445

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Fijn dat Nr1Media persoonlijk reageert en iets belooft te doen aan de punctualiteit en communicatie, maar het is 'eerst zien, dan geloven'. Het is namelijk niet iets van de laatste paar maanden.

    J0enne al mail gehad met een oplossing voor het langslepende probleem?
    Ja. Ze hebben nog nooit zo snel gereageerd als de aflopen dagen.

  21. #446

    Standaard

    Die zijn gewoon bang geworden lijkt wel, want als er niet geklaagd werd, of als ze niet onder druk zouden worden gezet, zouden ze dan ook ineens allemaal zo snel gaan reageren?

  22. #447

    Standaard

    Ik heb vandaag het bedrag van 76.39 euro teruggestort gekregen.
    Voor mij is dit dus afgehandeld.
    Op de vraag of ik er ooit nog zou kopen - moesten ze nog blijven bestaan - is uiteraard NEEN een correct antwoord.
    Ik heb nog nooit zo lang moeten wachten of zoveel moeite moeten doen om iets gedaan te krijgen.
    Ik hoop JP en Miesje in de toekomst een betere klantenservice willen bieden en problemen van het eerste moment op te lossen.

  23. #448
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Gelukkig is het voor jou goed afgehandeld, hopelijk is dat bij andere gevallen straks ook zo.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #449

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Ik vraag me alleen af of klanten die en lopende order hebben geplaatst ook ingelicht zijn..het is altijd schikken als je een webwinkel waar je iets van besteld heb in 1 keer offline zie...Volgens mij is het niet alleen negativiteit maar ook feedback wat gegeven word. De input lijkt aangenomen te worden, nu nog de uitwerking.. We wachten het af..
    Melding op de website gelukkig wat aangepast nu;
    Tijdelijk gesloten

    Under construction


    Nr1media

    Er word hard gewerkt aan de site en aan het verbeteren van onze logistieke processen. Mochten er vragen zijn, e-mail ons dan viainfo@nr1media.com. Wij zullen zo spoedig mogelijk antwoorden.

  25. #450

    Standaard

    Beste forumleden,

    Graag willen we jullie vragen geen bestelling te doen via PM of het email adres (info@nr1media.com). We merken dat nu de site uit de lucht is er op deze manier vragen/bestellingen binnen komen. Dit is niet handig, wij willen jullie vragen te wachten tot onze site online is.

    Vriendelijke groet,

    Nr1media

Pagina 18 van 21 EersteEerste ... 81415161718192021 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •