Pagina 7 van 21 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 508 worden weergegeven.

Discussie: nr1media

  1. #151

    Standaard

    Marcus: ik zou graag weten of mijn retour van Prison Break daar al binnen is. Heb er sinds vorige week niets meer gehoord.
    Mijn contactpersoon was een zekere Miesje. Ze zei ook dat ik mijn bestelling bij bol mocht annuleren en ik deze box kon ruilen voor de nieuwere release.

  2. #152

    Standaard

    Ik ga er voor jullie achteraan. Mocht je geen reactie krijgen laat het me weten, nogmaals ik ben afhankelijk van andere maar wil jullie graag helpen.


    Laatst aangepast door marcus1986 : 23-04-2014 om 15:54
    1004 rays in de verzameling, laatste aanwinsten: Lets be cops, Sin city 2, If i stay, Pijnstillers

  3. #153

    Standaard

    q. Welke bezorgdienst gebruikt u?
    a. Wij gebruiken post nl - dpd - dhl - royalmail voor onze bestellingen, tenzij het pakket te zwaar is dan wordt gebruik gemaakt van een koeriersdienst. Afhankelijk van de waarde van de bestelling kunnen wij het pakket ook aangetekend verzenden of gebruik maken van koeriers.
    Ik vind het altijd vervelend als er meerdere bezorgdiensten worden gebruikt.
    Op die manier weet ik nooit wanneer de bestelling geleverd zal worden.
    DPD komt voor de middag, TNT komt na de middag, DHL weet ik niet.
    De post is afwisselend maar dat is geen probleem omdat ik het dan kan gaan afhalen in het postkantoor.
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  4. #154

    Standaard

    Ik heb een reactie gehad over mijn Sherlock: ze zullen me een nieuwe sturen want de vorige is nooit aangekomen. Ik hou het in de mot.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #155

    Standaard

    Aangezien ik al een hele tijd niets meer heb gehoord vraag ik 't hier maar weer eens.
    Marcus, weet je al iets meer over The Toxic Avenger?

  6. #156

    Standaard

    j0enne; Ik kan me vergissen maar had je hier al contact over gehad met nr1media?
    1004 rays in de verzameling, laatste aanwinsten: Lets be cops, Sin city 2, If i stay, Pijnstillers

  7. #157

    Standaard

    Dat klopt. Helaas is 't echter al weer 3 weken verder en nog steeds niets gehoord.
    Dat terwijl er toch duidelijk werd gezegd dat ze contact zouden opnemen met de leveranciers om vervolgens weer contact op te nemen met mij.

  8. #158

    Standaard

    Ik zal het voor je navragen.
    1004 rays in de verzameling, laatste aanwinsten: Lets be cops, Sin city 2, If i stay, Pijnstillers

  9. #159

    Standaard

    Ik heb ook nog geen mail ontvangen of mijn blu-ray box van Prison Break al retour is aangekomen?

  10. #160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j0enne Bekijk bericht
    Dat klopt. Helaas is 't echter al weer 3 weken verder en nog steeds niets gehoord.
    Dat terwijl er toch duidelijk werd gezegd dat ze contact zouden opnemen met de leveranciers om vervolgens weer contact op te nemen met mij.
    Ze mogen je onderhand wel een compensatie geven voor de extreem lange wachttijd.

    Ook vind ik het vreemd dat de dvd nog steeds onder de voorwaarden (Vandaag voor 17.00 uur besteld, morgen in huis) valt, terwijl marcus1986 (elders) heeft aangegeven dat nr1media zich vanaf heden alleen richt op de verkoop van films die ze op voorraad hebben. Dat zou dus betekenen dat ze The Toxic Avenger wel op voorraad hebben, dus dan vraag ik me af waarom er uberhaupt contact met de leverancier(s) moet worden gezocht?

    Het is dan toch gewoon een kwestie van de dvd uit het magazijn vissen en verzenden, of denk ik er nu te makkelijk over?

  11. #161

    Standaard

    Ik was straks trouwens veel titels op aan 't zoeken van m'n verlanglijstje, maar die zijn plots ineens bijna allemaal duurder geworden.
    Vanwaar al die prijsstijgingen?
    Laatst aangepast door j0enne : 25-04-2014 om 23:38

  12. #162

    Standaard

    De prijzen worden automatisch aangepast. Omdat we ons nu richten op de verkoop van onze voorraad (de producten die aangeboden worden in andere topics) zijn we minder intensief bezig deze prijzen aan te passen. Nogmaals de producten genoemd in andere topics zijn op voorraad en direct leverbaar.
    1004 rays in de verzameling, laatste aanwinsten: Lets be cops, Sin city 2, If i stay, Pijnstillers

  13. #163

    Standaard

    Ditmaal is mijn bestelling aangekomen De eerste zal waarschijnlijk in het kluwen van Bpost verloren zijn gegaan... Bedankt, Marcus.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #164

    Standaard

    Ik wacht nog steeds.....
    Mijn bestelling staat al van 23/04 als verzonden.
    Postbode zal te voet onderweg zijn zeker?
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  15. #165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hanske636 Bekijk bericht
    Ik wacht nog steeds.....
    Mijn bestelling staat al van 23/04 als verzonden.
    Postbode zal te voet onderweg zijn zeker?
    Mijn bestelling is ook na 2de keer verzenden aangekomen. Als ik het hier zo lees, zijn er toch wat problemen met verzendingen naar België. Toch beetje vreemd.
    The truth is out there

  16. #166

    Standaard

    Postbode is net geweest.
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door justme Bekijk bericht
    Mijn bestelling is ook na 2de keer verzenden aangekomen. Als ik het hier zo lees, zijn er toch wat problemen met verzendingen naar België. Toch beetje vreemd.
    Dat is niet alleen een probleem van nr1media dan, post is Belgie vanuit Nederland is altijd wat risicovoller lijkt het....

  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    post is Belgie vanuit Nederland is altijd wat risicovoller lijkt het....
    Dát, mijn beste rogue, is het understatement van het jaar
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #169

    Standaard

    Waarom werkt die kortingscode ineens niet meer?
    Dat was eigenlijk de reden waarom ik d'r nog bestelde, ondanks de trage levering.
    Gister dan toch nog maar even Rocky 1-6 besteld voor die €15.

  20. #170

    Standaard

    Nog steeds niets gehoord van nr1media omtrent mijn prison break retour. En nog steeds geen terugbeatling of nieuw email contact.
    Is nu al meer dan 3 weken. Zijn die altijd zo traag, of is dat "Hollands" geduld dat men moet hebben?

  21. #171

  22. #172

    Standaard

    Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit 'bedrijf' een uit de hand gelopen hobby is van twee goedwillende jongelui op een zolderkamer die amper enig verstand hebben van zaken doen. Op alle essentiële onderdelen van het voeren van een webwinkel blijven ze in gebreke. Het lijkt wel of ze het naast hun normale werk of school erbij doen, en ja, dan heb je weinig tijd om mails te beantwoorden, klachten te behandelen e.d. Ik zou wel eens meer willen weten hoe het werkelijk in elkaar steekt. Nr1Media kan zich maar beter Nr0Media noemen. Of NrG1Media.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j0enne Bekijk bericht
    Waarom werkt die kortingscode ineens niet meer?
    Dat was eigenlijk de reden waarom ik d'r nog bestelde, ondanks de trage levering.
    Gister dan toch nog maar even Rocky 1-6 besteld voor die €15.
    Ik begrijp niet dat je er nog bestelt, na al het gedoe met je vorige bestelling.

    Als mensen blijven bestellen daar, dan verandert er sowieso niets aan de lakse houding van nr1media.

  24. #174

    Standaard

    Waarom denk je dat ze hun beschikbare stock buiten willen?

  25. #175

    Standaard

    Als ik binnen een week niets van hen hoor, dan stap ik naar het ECC om mijn terugebetaling te eisen. Het gaat hier tenslotte om 76.40 euro (voor een gewone werkmens meer dan een dagloon).

Pagina 7 van 21 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •