Pagina 16 van 21 EersteEerste ... 6121314151617181920 ... LaatsteLaatste
De resultaten 376 tot 400 van 508 worden weergegeven.

Discussie: nr1media

  1. #376

    Standaard

    nogmaals we snappen dat deze misstappen hier gemeld mogen en kunnen worden. Dit is ook niet het probleem. Het gaat met name over naamgebruik en privé-gegevens van personen die in meer of mindere mate betrokken waren bij nr1media en dit niets konden doen aan de problemen die zijn ontstaan.

  2. #377

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ongeacht of wij nu berichten verwijderen of niet, deze vent moet zn klanten gewoon goed helpen. En hij zegt dat hij dit nu gaat doen of heeft gedaan, dus ik zie geen reden om mn berichten te verwijderen. Overigens werd mij per PM ook nog verweten dat ik niet professioneel handel omdat ik lid ben van de redactie. De pot...
    Ik snap je reactie. Mijn vraag is wel of de redactie van dit forum niet op op had kunnen/moeten treden toen hier privé gegevens (marktplaats, facebook) van mij als persoon erbij werden gehaald. Daarnaast werden hier bepaalde suggesties gewekt die totaal niet gestaafd waren met dat geen wat ik heb gedaan. Waar andere forumleden binnen dit topic wel reageerde met het feit dat dit te ver ging. Ik snap de boosheid van mensen maar ik zag het op een bepaald moment als een persoonlijke aanval tegen mij. Dit terwijl ik heb gedaan wat ik kon (ben gestopt met reclame maken, heb de betrokken geïnformeerd over ontstane situatie en heb zo goed mogelijk proberen te reageren op vragen van forumleden via PM). Ik hoop met dit alles dat eventuele gedupeerden na voldoening worden geholpen. Nogmaals dit is nooit mijn bedoeling geweest!!!
    Laatst aangepast door marcus1986 : 19-07-2014 om 17:42
    1004 rays in de verzameling, laatste aanwinsten: Lets be cops, Sin city 2, If i stay, Pijnstillers

  3. #378

    Standaard

    Okee, goed, we hebben het begrepen. Los nu eerst de problemen die je veroorzaakt hebt op en daarna praten we verder.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #379

    Standaard

    @marcus: daar gaat de redactie niet over maar de crew. Je had je dus kunnen wenden tot Ludo en/of Claudio als je van mening was/bent dat bepaalde berichten niet door de beugel kunnen. Als lid van de redactie doe ik verder niks met de inhoud van posts op het forum.

  5. #380

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    @marcus: daar gaat de redactie niet over maar de crew. Je had je dus kunnen wenden tot Ludo en/of Claudio als je van mening was/bent dat bepaalde berichten niet door de beugel kunnen. Als lid van de redactie doe ik verder niks met de inhoud van posts op het forum.
    Duidelijk. Is het mogelijk dat je de verzonden pm na hen doorzend?
    1004 rays in de verzameling, laatste aanwinsten: Lets be cops, Sin city 2, If i stay, Pijnstillers

  6. #381

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcus1986 Bekijk bericht
    Duidelijk. Is het mogelijk dat je de verzonden pm na hen doorzend?
    Zoals net per PM gestuurd: dat kan je zelf ook en ik ga hier verder niet tussen zitten. Succes!

  7. #382

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nr1media Bekijk bericht
    Beste Werner,

    Ik ga hier niet in mee. ik vind dit zeer onprofessioneel! Helaas heeft u de berichten niet goed gelezen. Nr1media heeft niemand bedrogen. Ik zal het nog maals voor u opschrijven. Ik zal het zo duidelijk mogelijk schrijven zodat u het begrijpt. er is het een en ander fout gegaan zodat we ENKELE klante zoals u later hebben geleverd. of titels die online stonden en niet meer leverbaar waren niet konden leveren. Terug betalingen gaan via onze software en daar zaten ook een paar fouten in. dit is nu allemaal opgelost.

    als u nog vragen heeft kunt u ons altijd mailen.

    Met vriendelijke groet
    Dit verklaart niet waarom er niet of nauwelijks wordt gereageerd op mail en telefoon.

    Uw beoordelingenpagina op Bol.com staat vol met berichten over extreem lange levertijden en slechte communicatie, en dit is al vanaf het begin zo.

    Heeft u daar ook een verklaring voor?

  8. #383

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Dit verklaart niet waarom er niet of nauwelijks wordt gereageerd op mail en telefoon.

    Uw beoordelingenpagina op Bol.com staat vol met berichten over extreem lange levertijden en slechte communicatie, en dit is al vanaf het begin zo.

    Heeft u daar ook een verklaring voor?
    Ja wij hebben een software systeem dat gekoppeld staat aan bol.com. berichten kwamen niet binnen en probleem is nu opgelost. Lange levertijd was dat ons voorraad systeem titels die op bol.com verkocht werden niet van onze voorraad werd afgeboekt. dit is nu wel het geval. als u nog vragen heeft dan horen wij dat graag.

  9. #384

    Standaard

    Mails worden direct gestuurd, daar heeft bol.com niks mee te maken. Het blijft wanbeleid bij jullie, wat je er ook op zegt en naar wie je de vinger ook wijst.

  10. #385

    Standaard

    Oei ik heb een rechtzaak aan mijn broek omdat ik gezegd heb dat ik denk dat de zaakvoerder niet 100 % is.

    Veel succes met die zaak, ik kijk er al naar uit. Nu nog een advocaat vinden die voor pindanoten wil werken in een internationale context (ik kom uit belgie, dus nog veel meer succes gewenst).

    ik verwijder juist niets, en vraag vriendelijk mij niet meer per privé bericht te bedreigen of te contacteren.

  11. #386

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Mails worden direct gestuurd, daar heeft bol.com niks mee te maken. Het blijft wanbeleid bij jullie, wat je er ook op zegt en naar wie je de vinger ook wijst.
    Rogier blijft je hierop doorgaan of laat je me het oplossen? Nogmaal klachten naar info@nr1media.com .

  12. #387

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Oei ik heb een rechtzaak aan mijn broek omdat ik gezegd heb dat ik denk dat de zaakvoerder niet 100 % is.

    Veel succes met die zaak, ik kijk er al naar uit. Nu nog een advocaat vinden die voor pindanoten wil werken in een internationale context (ik kom uit belgie, dus nog veel meer succes gewenst).

    ik verwijder juist niets, en vraag vriendelijk mij niet meer per privé bericht te bedreigen of te contacteren.
    Nee hoor niemand heeft gezecht dat u een rechtzaak heeft! Kijk aub berichten op het forum die u gemist heeft de afgelopen uren.. Klachten kunnen normaals naar info@nr1media.com . Verder ga ik niet meer via het Forum op dit soort berichten reageren. alleen op klanten of vragen die betrekking hebben tot een klacht.

  13. #388

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nr1media Bekijk bericht
    Rogier blijft je hierop doorgaan of laat je me het oplossen? Nogmaal klachten naar info@nr1media.com .
    Dat oplossen moet je gewoon doen en niet over zeuren, ongeacht wat hier gepost wordt.

  14. #389

    Standaard

    Ik ben hier de hevigste om nr1media aan het kruis te nagelen, maar geef de man - ik hoop dat hij nu genoeg is wakker geschud - een paar dagen de kans om zijn beloftes na te komen. Ik ben razend benieuwd naar de reacties van jurgen42u en j0enne of hen recht wordt gedaan, alsook de andere gedupeerden die ongetwijfeld nog gaan opduiken. Ik geloof dat iedereen het recht heeft om fouten te maken én uiteraard ook evenveel 'recht' om die fouten daarna weer keurig recht te zetten if you catch my drift. Op pogingen tot intimidatie ga ik evenwel niet in, dus zo lang nr1media zijn zaakjes niet op orde heeft zal ik dit blijven aankaarten.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #390

    Standaard

    Inderdaad Werner, lijkt me een goed plan. We houden nu pas op de plaats en bekijken hoe de zaken hier worden opgelost.

  16. #391

    Standaard

    Er zijn tientallen gedupeerden te vinden op Amazon, op Bol, ... dan zwijgen we nog over de problemen met klanten op zijn eigen website die hij handig onder de mat kan vegen, want er komen nu eenmaal bijzonder weinig klanten klagen op een forum als hier.

    De man heeft totaal onwettige Algemene Voorwaarden op zijn site staan die in strijd zijn met heel veel nationale en EU regelgeving over verkoop op afstand. De man heeft totaal geen benul van zijn plichten tov zijn klanten ivm leveringen en terugbetalingen. De man zou volledig in ongelijk gesteld worden moest een klant een zaak aanspannen (hij weet natuurlijk ook dat niemand dat doet voor het bedrag waar het over gaat).

    Al dat gezever over fouten in de software dat kan mij persoonlijk allemaal worst wezen. Als je hem moet geloven komt de helft van de mail die klanten of zijn doorverkoopkanalen als Amazon en Bol niet tot bij hem terecht, dat is onrealistisch. Toch zeker dat ik uit eigen ervaring weet dat je op je seller account voor Amazon en Bol gewoonweg alles daar kan regelen van bestellingen en berichten, kortom je hoeft daar maar éénmaal per dag te gaan kijken om je zaken op orde te houden.

    En nu plots komt alles in orde? Plots nadat Marcus het vuur aan de schenen werd gelegd en hij is gaan klagen bij JP, die tijdens alle problemen geen minuut tijd heeft gevonden om hier op dit forum even een bericht te plaatsen om bepaalde zaken te verduidelijken. En nu plots zit hij hier op dit forum, en zijn eerste feiten zijn de forumleden bedreigen met rechtzaken, die geen benul heeft van het recht op vrije mengingsuiting op internet, en nu blijkbaar dus ook geen enkel benul heeft van zaken doen, en al helemaal niet van damage control op fora en sociale media. Als het aan hem lag dan zou hij dit topic verwijderen net zoals hij op zijn Facebook pagina alle negatieve muurposts gewoon heeft verwijderd.

    Als ik mijn zaak run zoals mijnheer doet, dan kan ik over een half jaar ook de boeken sluiten. Een tent als Nr1Media kunnen we als e-commerce collega's missen als de pest, klanten die bij hem een eerste bestelling plaatsen jaag je zo terug de fysieke winkel in en bezorgt de sector een slechte naam.

    Al zijn posts hier zijn vijgen na Pasen, en ik begrijp dat Jurgen zijn terugbetaling niet in het gedrang wenst te brengen en daardoor zijn posts heeft ge-edit, maar er was totaal niets verkeerd met deze hier te plaatsen, welk wetsartikel zou dat verbieden?

  17. #392

    Standaard

    kristofke: kan je eens een link geven naar de beoordelingen op Amazon en Bol?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    kristofke: kan je eens een link geven naar de beoordelingen op Amazon en Bol?
    http://www.bol.com/nl/v/nr1media/730...seller_ratings

    121 negatieve beoordelingen, 160 neutrale beoordelingen, op een totaal van 1322 beoordelingen. Dat is kortweg bijzonder slecht. Steeds weerkomende zaken: geen communicatie, geen levering.

    http://www.amazon.co.uk/gp/aag/main?...A11EW1X8JOHIAB

    Daar spreken de percentages ook boekdelen, ooit goed begonnen blijkbaar, en ook veel verkocht voor 20.000 beoordelingen moet je toch rekenen op zeker 100.000 bestellingen daar er vele kopers op Amazon geen feedback geven.

  19. #394

  20. #395

    Standaard

    Elke goede winkelsoftware heeft trouwens een sluitingsknop. Als je ziet wat er de afgelopen maanden is misgelopen, als hij spreekt over technische problemen met de link tussen zijn winkelsoftware en die van Bol, Amazon, etc dan handel je, dan sluit je je winkel tot er een oplossing is. Negatieve feedback op winkels als Amazon en Bol zijn dodelijk, en die neem je mee voor de rest van je carrière. Net zoals die pagina's vol terechte kritiek hier die zijn nooit meer uitwisbaar.

    En daarom kom ik tot de conclusie dat deze man geen goede zakenman is, hij heeft zijn zaken duidelijk niet in orde. Bij hem staat de klant duidelijk niet centraal. Integendeel, als je tegen klanten jezelf wil afdoen als juist maar de verantwoordelijke van de software met hartproblemen, maar op je Facebook jezelf Director noemen van je bedrijf en de pintjes en dessertjes rijkelijk gepost worden, én dat de link naar de websitebouwer nog op de homepage staat ook....

    Misschien te groot willen worden met te weinig middelen, maar dan moet je tijdig op de rem durven gaan staan en de zaken oplossen.
    Laatst aangepast door kristofke : 19-07-2014 om 21:35

  21. #396

    Standaard

    De problemen spelen al zeker ruim een jaar. Ik heb mijn bevindingen vorig jaar april al gemeld in dit topic. De levering en correspondentie waren toen ook al een probleem. Fijn dat het erop lijkt dat de problemen nu opgelost gaan worden, maar het is wel laat. Dat had anders gekund en gemoeten. Correspondentie met je klanten is het allerbelangrijkste en daarin heeft Nr1media nogal wat te leren. Er had op de website of Facebook met gemak een bericht geplaatst kunnen worden over de problemen.

  22. #397

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De problemen spelen al zeker ruim een jaar. Ik heb mijn bevindingen vorig jaar april al gemeld in dit topic. De levering en correspondentie waren toen ook al een probleem. Fijn dat het erop lijkt dat de problemen nu opgelost gaan worden, maar het is wel laat. Dat had anders gekund en gemoeten. Correspondentie met je klanten is het allerbelangrijkste en daarin heeft Nr1media nogal wat te leren. Er had op de website of Facebook met gemak een bericht geplaatst kunnen worden over de problemen.

    Klopt inderdaad. daarom wil ik het nu ook afsluiten.

  23. #398

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nr1media Bekijk bericht
    Klopt inderdaad. daarom wil ik het nu ook afsluiten.
    Dat zul je dan ook op een correcte manier moeten doen, iedereen zijn geld terug moeten geven of beloofde spullen leveren. Daarna zou ik - als ik jou was - mijn zaak opdoeken en nooit meer voor mezelf gaan beginnen.

  24. #399

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Dat oplossen moet je gewoon doen en niet over zeuren, ongeacht wat hier gepost wordt.
    Daarom sluiten we het hierbij ook af. klachten kunnen gemailt worden naar info@nr1media.com . wij hebben duizende orders wereldwijd en op het forum lijkt het of wij de hele wereld aan het oplichten zijn. Ik heb uitgelegd hoe het zit en hou er verder over op nu. klachten via de email worden behandeld. 2 emails heb ik gehad tot nu toe. in het forum zie ik 4/5 klachten. er word gepraat over gedupeerde????

  25. #400

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    kristofke: kan je eens een link geven naar de beoordelingen op Amazon en Bol?
    https://sellercentral.amazon.co.uk/g...back_wper_home

    bijna 10.000 en 100% . nogmaals er zijn de laatste maanden fouten geweest wat we nu aan het herstellen zijn.

Pagina 16 van 21 EersteEerste ... 6121314151617181920 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •