Pagina 15 van 21 EersteEerste ... 5111213141516171819 ... LaatsteLaatste
De resultaten 351 tot 375 van 508 worden weergegeven.

Discussie: nr1media

  1. #351

    Standaard

    Voor een ''professioneel'' bedrijf zitten er ook genoeg schrijffouten in, maar dat terzijde

  2. #352

    Standaard

    Zulke mails zijn om het op zijn Vlaams te zeggen om door de grond te zakken.

    Hij staat vol met fouten, dewelke dan nog makkelijk te voorkomen zijn zoals spelfouten en hoofdletters. En de redenen die de persoon aanhaalt zijn compleet niet belangrijk voor de klant. Ik zou me dood schamen als ik zo een mail naar mijn klanten zou sturen. Ze hebben helemaal niets aan uw privé situatie uit te leggen, ze willen gewoon hun geld terug, bovendien heeft geen enkele van de reden te maken met de veel te late terugbetaling van klanten maar enkel flauwe excuses die ook al mogen ze waar zijn gewoon privé zijn en hij voor zichzelf dient te houden.

    Het kan best zijn dat je een iDeal betaling bv. niet direct kan terugbetalen omdat de betalingsrekening van de iDeal verwerker geen geld bevat. Als ik een refund doe per iDeal dan wordt deze refund afgehouden van eventueel nieuwe binnenkomende bedragen. Ik word dagelijks uitbetaald en dus als het eens een zeer trage week is ivm de verkoop zoals nu met het goede weer, dan komt er al eens niet genoeg geld binnen voor een refund te kunnen doen. Maar in zulk geval mail toch gewoon de klant met de vraag om zijn bankrekening en boek je het over vanaf een andere rekening!

    Bovendien kan ik mij niet van de indruk ontdoen dat de man niet helemaal 100% is. Ik denk niet dat hij in België een zaak had kunnen starten daar men hier nog steeds over een getuigschrift bedrijfsbeheer moet kunnen voorleggen, en indien die richting niet op school gevolgd dien je een cursus te starten met een bindende uitslag. Dat is in Nederland allemaal niet nodig, en daarom ook dat Nederland kan uitpakken met die voortrekkersrol online met duizenden nieuwe webshops, echter het merendeel is een huis tuin en keuken webwinkel waar meestal geen enkel economisch verstand achter zit.

  3. #353

    Standaard

    EDIT: Bericht verwijderd nu JP de warmte aanvoelt van een rechtzaak tegen hem, dreigt hij dus nu zelf met een rechtzaak als we berichten in zijn naam op het forum zetten.
    Laatst aangepast door jurgen42u : 19-07-2014 om 16:23

  4. #354

    Standaard

    Ah kijk eens, als er maar genoeg gestookt wordt komt er plots beweging in
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #355

    Standaard

    Beste,

    Er is inderdaad het een en ander verkeerd. Excuses hiervoor. Wij werken hard om de site beter te maken en overzichtelijker. Vanaf eind augustus zal de site up to date zijn. Vaste klanten zullen wij dan tot eind dit jaar een vaste korting aanbieden van 20% .

    als u nog vragen heeft kunt u mailen naar Info@nr1media.com

    Met vriendelijke groet
    JeanPaul
    Nr1media

  6. #356

    Standaard

    Mijnheer Beertje Colargol vindt het bovendien nodig om me per PM te bedreigen:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nr1media
    Beste,

    Ik zie dat u vervelende en kwetsende dingen over mij schrijft als persoon. Ik wil u vriendelijke verzoeken deze berichten per direct te verwijderen. dit is kwetsend naar mij als persoon en heeft niks met nr1media te maken. over nr1media mag geschreven worden maar dit gaat te ver. als de berichten niet verwijderd worden zal ik juridische stappen ondernemen.

    met vriendelijke groet
    Beertje Colargol
    Nr1media
    Ik zal met plezier mijn berichten verwijderen... ZODRA alle gedupeerden zijn vergoed. Ik zie overigens niet in waar ik iets kwetsend heb geschreven; nr1media heeft een hoop klanten bedrogen en Beertje Colargol, de zaakvoerder, pronkt op Facebook met foto's waar hij zit te fuiven.
    Wie heeft er nog allemaal bedreigingen ontvangen?
    Laatst aangepast door Werner : 19-07-2014 om 17:49
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #357

    Standaard

    Hopla, bedrijging (sic) nummer twee:
    Beste Werner

    er zijn geen meerderen gedupeerde. die zijn opgelost. en wij bedrijgen niemand. Daarom vraag ik viendelijk. ik stuur een prive bericht omdat ik dit onprofessioneel vind om namen te noemen op een forum. Nogmaal vraag ik u vriendelijke om alle berichten die persoonlijk zijn te verwijderen. dit heeft niks te maken met problemen die er zijn geweest. Nr1media kan over gesproken worden dat vind ik juist.

    Ik vind het niet prettig om een advokaat hierop te zetten maar ik heb geen keus als ik persoonlijk benadeeld word op het forum door mensen.

    Met vriendelijke groet
    Beertje Colargol
    Nr1media
    maar ik zal u een plezier doen. Ik zal uw naam overal veranderen in Beertje Colargol.
    Laatst aangepast door Werner : 19-07-2014 om 17:14
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #358

    Standaard

    Ik heb ook eend dreigement van de directeur van nr1media ontvangen. Ik wens hem veel succes.

  9. #359

    Standaard

    Beste Werner,

    Ik ga hier niet in mee. ik vind dit zeer onprofessioneel! Helaas heeft u de berichten niet goed gelezen. Nr1media heeft niemand bedrogen. Ik zal het nog maals voor u opschrijven. Ik zal het zo duidelijk mogelijk schrijven zodat u het begrijpt. er is het een en ander fout gegaan zodat we ENKELE klante zoals u later hebben geleverd. of titels die online stonden en niet meer leverbaar waren niet konden leveren. Terug betalingen gaan via onze software en daar zaten ook een paar fouten in. dit is nu allemaal opgelost.

    als u nog vragen heeft kunt u ons altijd mailen.

    Met vriendelijke groet
    Laatst aangepast door nr1media : 19-07-2014 om 17:22

  10. #360

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik heb ook eend dreigement van de directeur van nr1media ontvangen. Ik wens hem veel succes.
    Ik heb niemand bedreigd. Viendelijk verzoeken om Persoonlijke berichten te verwijderen zie ik niet als bedreiging

  11. #361

    Standaard

    beste forumleden door verschillende omstandigheden zijn er bij klanten zaken verkeerd gegaan. We betreuren dit ten zeerste en we doen er alles aan dit op te lossen. Mocht iemand problemen hebben ondervonden dan kan er gemaild worden met: info@nr1media.com.
    Wij verzoeken u verder geen namen van ons hier te plaatsen. Het gaat hier om het bedrijf nr1media en niet om de personen die in meer of mindere mate ondersteund zijn voor dit bedrijf. We begrijpen de onvrede maar persoonlijke aan en klopjachten lijken niet gepast. Nogmaals als er problemen zijn kunnen we per mail worden bereikt.

    Vriendelijke goet,
    Nr1media

  12. #362

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nr1media Bekijk bericht
    Ik heb niemand bedreigd. Viendelijk verzoeken om Persoonlijke berichten te verwijderen zie ik niet als bedreiging
    ... en er vervolgens aan toe voegen dat je anders juridische stappen onderneemt, hoe noem jij dat dan?

    Maar goed, ik zal je matsen: ik verwijder AL mijn berichten over jou op voorwaarde dat je jurgen42u tot op de laatste cent schadeloos stelt, alsook iedereen die nú in dit topic meldt dat hij nog iets van je te goed heeft. Gedupeerden mogen nù reageren.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #363

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nr1media Bekijk bericht
    beste forumleden door verschillende omstandigheden zijn er bij klanten zaken verkeerd gegaan. We betreuren dit ten zeerste en we doen er alles aan dit op te lossen. Mocht iemand problemen hebben ondervonden dan kan er gemaild worden met: info@nr1media.com.
    Wij verzoeken u verder geen namen van ons hier te plaatsen. Het gaat hier om het bedrijf nr1media en niet om de personen die in meer of mindere mate ondersteund zijn voor dit bedrijf. We begrijpen de onvrede maar persoonlijke aan en klopjachten lijken niet gepast. Nogmaals als er problemen zijn kunnen we per mail worden bereikt.

    Vriendelijke goet,
    Nr1media
    Je spreekt jezelf wel tegen niet? In dat bericht van Werner staat (ik citeer jou/jullie) : ''Beste Werner

    er zijn geen meerderen gedupeerde. die zijn opgelost.''

    Maar vervolgens schrijf je later :

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nr1media Bekijk bericht
    beste forumleden door verschillende omstandigheden zijn er bij klanten zaken verkeerd gegaan. We betreuren dit ten zeerste en we doen er alles aan dit op te lossen. Mocht iemand problemen hebben ondervonden dan kan er gemaild worden met: info@nr1media.com....
    Klopt ook niet helemaal toch? of zie ik het nu verkeerd.

    Als alles al is opgelost, hoeft er toch niks meer opgelost te worden?. Maar blijkbaar zien jullie het anders dan de mensen hier

  14. #364

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    ... en er vervolgens aan toe voegen dat je anders juridische stappen onderneemt, hoe noem jij dat dan?

    Maar goed, ik zal je matsen: ik verwijder AL mijn berichten over jou op voorwaarde dat je jurgen42u tot op de laatste cent schadeloos stelt, alsook iedereen die nú in dit topic meldt dat hij nog iets van je te goed heeft. Gedupeerden mogen nù reageren.
    Ik wacht na 4 maanden nog steeds op 'The Toxic Avenger', dat heb ik hier al eens gepost.
    Inmiddels heeft die EINDELIJK gereageerd op een e-mail. Heb direct weer wat teruggestuurd. Ik ben benieuwd naar z'n antwoord.

  15. #365

    Standaard

    Ah: j0enne is gedupeerde nummer twee. J0enne, stuur mij een PM wanneer je of je spul binnen hebt, of je je geld terug hebt.

    Mijn posts verwijderen - áls Colargol zijn leven betert en de gedupeerden vergoedt - zal overigens niet voor de volgende week zijn. Morgen zit deze jongen op de vlieger naar de States.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #366

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Je spreekt jezelf wel tegen niet? In dat bericht van Werner staat (ik citeer jou/jullie) : ''Beste Werner

    er zijn geen meerderen gedupeerde. die zijn opgelost.''

    Maar vervolgens schrijf je later :



    Klopt ook niet helemaal toch? of zie ik het nu verkeerd.

    Als alles al is opgelost, hoeft er toch niks meer opgelost te worden?. Maar blijkbaar zien jullie het anders dan de mensen hier

    Volgens Werner zijn er nog meer gedupeerde dus we willen dit graag oplossen.

  17. #367

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j0enne Bekijk bericht
    Ik wacht na 4 maanden nog steeds op 'The Toxic Avenger', dat heb ik hier al eens gepost.
    Inmiddels heeft die EINDELIJK gereageerd op een e-mail. Heb direct weer wat teruggestuurd. Ik ben benieuwd naar z'n antwoord.
    Beste Jurgen heeft een terug betaling ontvangen. dit zal binnen enkele dagen zijn bijgeschreven

  18. #368

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    ... en er vervolgens aan toe voegen dat je anders juridische stappen onderneemt, hoe noem jij dat dan?

    Maar goed, ik zal je matsen: ik verwijder AL mijn berichten over jou op voorwaarde dat je jurgen42u tot op de laatste cent schadeloos stelt, alsook iedereen die nú in dit topic meldt dat hij nog iets van je te goed heeft. Gedupeerden mogen nù reageren.
    Bedankt Werner,

    Kunnen de klachten naar dit email adres gestuurd worden? dan kan ik deze behandelen.

    Info@nr1media.com

  19. #369

    Standaard

    Hoe het ook zit : Meerdere mensen hebben aangegeven dat ze niet tevreden zijn over de gang van zaken bij de webshop.

    Dat doen ze niet als ze goed behandeld worden, en als dat gebeurd, dan wordt ook niet geklaagd lijkt me.

    Het is fijn dat mensen een terugbetaling eindelijk ontvangen hebben, maar waarom moet dat zolang duren (als sommige bv al 4 maanden gewacht hebben op hun bestelde spullen)?,

    Is de reactie van de winkel niet omdat er steeds meer geklaagd werd over de gang van zaken?.

    Als dat niet gebeurd zo zijn, zou het wellicht nog langer geduurd hebben.

    Het is maar een gedachten gang van me hoor, maar wellicht bent u hierdoor tot inkeer gekomen.

    Ik ben benieuwd of er nog veel mensen van hier zaken willen doen met de webshop, gezien de geschiedenis hier vermeld.

    Ik denk dat u uw kruid verschoten heeft.

    Maar laten we hopen dat iedereen die problemen zou hebben, dat die geholpen worden, zodat alles tot een goed einde komt.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 19-07-2014 om 18:06

  20. #370

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nr1media Bekijk bericht
    Bedankt Werner,

    Kunnen de klachten naar dit email adres gestuurd worden? dan kan ik deze behandelen.
    Prima zo.

    Zodra de klachten zijn opgelost en de gedupeerden melden dat alles okee is, beloof ik dat ik de posts zal verwijderen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #371

    Standaard

    Ik verwijder helemaal niks. Ik laat me de mond niet snoeren door iemand met zo'n gigantisch wanbeleid. Ik ben van mening dat de service van deze webshop totaal noet te vertrouwen is en als ik mijn posts verwijder kunnen wellicht toekomstige gedupeerden niet terug vinden dat het geen incident is geweest.

  22. #372

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Dan zal ik jou dat eens zeggen. Je loopt hier maanden publiciteit te maken voor nr1media, in alle communicatie daarover spreek je over 'wij', er is duidelijk een correlatie tussen wat je op marktplaats verkoopt en wat nr1media verkoopt. En jij vraagt je af waarom het zich naar jou verplaatst nu nr1media op ontploffen staat en de gedupeerden bij jou gram komen halen? Je voedt dat wantrouwen dan ook nog eens door pertinent te weigeren om klaarheid te scheppen omtrent wat precies je belangen bij nr1media zijn, terwijl het overduidelijk is dat je er zelf voordeel uit hebt gehaald en nu nog steeds voordeel tracht uit te halen, want je verkoopt exact de afdragertjes uit hun webwinkel. En met elke post l-l je jezelf er nog een beetje dieper in in plaats van antwoorden te geven. Je vriendje Beertje Colargol verschuilt zich achter het feit dat hij ziek is geweest, maar om maandenlang van het ene feestje naar het andere te trekken is hij blijkbaar niet te ziek. Als klap op de vuurpijl blijkt Beertje Colargol de man achter Jemiemedia te zijn, die hetzelfde geintje ook al eens heeft geflikt.

    Je zit er diep in. Trek je ervan terug en verschaf duidelijkheid over je rol hierin. Doe het nu.
    Uiteraard willen we iedereen van dienst zijn. Wij snappen dat het vertrouwen bij sommige weg is. Meer als schoon schip maken kunnen we op dit moment niet doen.

    als u klachten heeft. graag naar info@nr1media.com.

    Met vriendelijke groet

  23. #373

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik verwijder helemaal niks. Ik laat me de mond niet snoeren door iemand met zo'n gigantisch wanbeleid. Ik ben van mening dat de service van deze webshop totaal noet te vertrouwen is en als ik mijn posts verwijder kunnen wellicht toekomstige gedupeerden niet terug vinden dat het geen incident is geweest.
    Uiteraard willen we iedereen van dienst zijn. Wij snappen dat het vertrouwen bij sommige weg is. Meer als schoon schip maken kunnen we op dit moment niet doen.

    als u klachten heeft. graag naar info@nr1media.com.

    Met vriendelijke groet

  24. #374

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik verwijder helemaal niks. Ik laat me de mond niet snoeren door iemand met zo'n gigantisch wanbeleid. Ik ben van mening dat de service van deze webshop totaal noet te vertrouwen is en als ik mijn posts verwijder kunnen wellicht toekomstige gedupeerden niet terug vinden dat het geen incident is geweest.
    Allicht heb je daarin principieel gelijk Rogier, alleen kopen we daar nu niets mee; het lijkt me beter dat we deze kans aangrijpen om tenminste de gedupeerden te vergoeden. Ik probeer pragmatisch te denken. De reputatie van desbetreffende website is na dit incident sowieso naar de knoppen... een paar berichten verwijderen zal daar niet veel aan kunnen helpen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #375

    Standaard

    Ongeacht of wij nu berichten verwijderen of niet, deze vent moet zn klanten gewoon goed helpen. En hij zegt dat hij dit nu gaat doen of heeft gedaan, dus ik zie geen reden om mn berichten te verwijderen. Overigens werd mij per PM ook nog verweten dat ik niet professioneel handel omdat ik lid ben van de redactie. De pot...

Pagina 15 van 21 EersteEerste ... 5111213141516171819 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •