Pagina 13 van 21 EersteEerste ... 391011121314151617 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 508 worden weergegeven.

Discussie: nr1media

  1. #301

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcus1986 Bekijk bericht
    Nogmaals ik heb op dit moment alleen nog te maken met nr1media voor eigen verzameling
    Dan kan jij blijkbaar de verantwoordelijken nog contacteren, iets waar een hele hoop mensen op dit forum niet meer in schijnen te slagen. Het zou dan netjes zijn dat je ofwel de manier van contacteren van de verkoper kan vermelden, ofwel tenminste hem op de vele, vele problemen op dit forum wijzen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #302

    Standaard

    Ik vind mezelf niet de persoon om hier privé gegevens van hem neer te zetten.
    Ik heb hem zojuist nogmaals een bericht gestuurd en ook wanneer ik hem spreek heb ik er frequent met hem over.
    Helaas nog geen resultaat. Nogmaals ik ben ook maar een simpele filmliefhebber die dacht door deze reclame andere verzamelaars te kunnen helpen en een zaak te kunnen ondersteunen.
    1004 rays in de verzameling, laatste aanwinsten: Lets be cops, Sin city 2, If i stay, Pijnstillers

  3. #303

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcus1986 Bekijk bericht
    Ik snap jullie frustratie maar ik vind het vervelend dat mijn naam in dit topicd rond blijft zingen en niet altijd op een even gepaste manier.
    Nogmaals ik heb op dit moment alleen nog te maken met nr1media voor eigen verzameling . Ik maak verder op forums geen reclame meer voor ze. Bij problemen mogen jullie je wenden tot de mensen die hiervoor verantwoordelijk zijn binnen nr1media.

    Nogmaal ik snap jullie ongenoegen maar went je hierbij tot de mensen de hier verantwoording aan hebben (niet ik)
    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcus1986 Bekijk bericht
    Ik vind mezelf niet de persoon om hier privé gegevens van hem neer te zetten.
    Ik heb hem zojuist nogmaals een bericht gestuurd en ook wanneer ik hem spreek heb ik er frequent met hem over.
    Helaas nog geen resultaat. Nogmaals ik ben ook maar een simpele filmliefhebber die dacht door deze reclame andere verzamelaars te kunnen helpen en een zaak te kunnen ondersteunen.
    Ik kan begrijpen dat je niks te maken wilt hebben met deze wanorde en oplichting, maar de gedupeerden zoeken nu eenmaal naar een aanknopingspunt om hun verlies gecompenseerd te krijgen. Jij plaatste posts en reclame voor deze webshop en hebt het meer dan eens over "wij" gehad, en dat impliceert dat je een onderdeel bent van deze firma. Nu stel je dat dit niet zo is en dat je enkel in contact staat met ze en wel eens wat reclame voor ze maakt in ruil voor een leuke deal. Of dat nu de waarheid is doet er niet zoveel toe maar jij reageert als enige vanuit deze webshop en hebt direct contact met de eigenaar. Nu stel je ook al dat je vaak overleg met hem hebt hierover, en door die acties zet je jezelf er toch steeds tussen. En omdat de klanten geen enkel respons krijgen van de eigenaar maar wel van jou is het natuurlijk logisch dat jouw naam ook steeds rond blijft gaan. Wil je ervan af, help dan OF de eigenaar en neem op basis daarvan actie OF help de klanten en zorg voor contact en/of een oplossing. Maar op deze manier blijven mensen je altijd benaderen zolang ze geen oplossing krijgen.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 17-07-2014 om 16:16

  4. #304

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcus1986 Bekijk bericht
    Ik vind mezelf niet de persoon om hier privé gegevens van hem neer te zetten.
    Ik heb hem zojuist nogmaals een bericht gestuurd en ook wanneer ik hem spreek heb ik er frequent met hem over.
    Helaas nog geen resultaat. Nogmaals ik ben ook maar een simpele filmliefhebber die dacht door deze reclame andere verzamelaars te kunnen helpen en een zaak te kunnen ondersteunen.
    Ik begrijp dat je zelf in een moeilijke spagaat staat, maar met zijn adres niet te willen vernoemen zuiver je zeker je eigen naam niet, en zou je in extremis nog schuldig kunnen worden bevonden aan medeplichtigheid bij oplichting. Dat je zijn adres dan toch niet aan medeforummers wil meedelen, daar kan ik inkomen, maar dan zou je tenminste de guts moeten hebben om zelf naar de politie te stappen en die gegevens aan hen openbaar te maken, al was het alleen al maar om jezelf in te dekken, zodat de mensen die opgelicht zijn desnoods voor de rechtbank verhaal kunnen halen, zoals het een zichzelf respecterende rechtsstaat betaamt.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #305

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ik denk dat Marcus vooral wordt ingezet om Nr1media te promoten, in ruil voor leuke dealtjes, maar zich verder niet bezig houdt met wat er allemaal achter de schermen gebeurt (of juist niet gebeurt).

    Wat had JP te melden in zijn laatste reactie?

    Dit is zijn laatste recente mail naar mij (ohja, sinds gisteren krijgt JP elke dag 4 emails in zijn bus van 4 verschillende emailadressen om weer een beetje druk uit te oefenen):

    Beste

    excuses voor het ongemak. Ik zal dit in orde maken

    als u nog vragen heeft dan horen wij dat graag. u heeft dit via bol.com besteld? normaal gaat dit via bol.com zelf.

    Met vriendelijke groet
    JeanPaul
    Laatst aangepast door jurgen42u : 17-07-2014 om 17:19

  6. #306

    Standaard

    Ik heb een ander email adres misschien komen jullie hier verder mee: info@nr1media.com Nogmaal ik wil helpen maar opmerking als medeplichtig enz vind ik kant nog wal raken. Jullie mogen het zo zien maar ik vind dit kort door de bocht voor dat geen wat ik heb willen doen (verzamelaars helpen en een zaak ondersteunen)
    1004 rays in de verzameling, laatste aanwinsten: Lets be cops, Sin city 2, If i stay, Pijnstillers

  7. #307

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcus1986 Bekijk bericht
    Ik heb een ander email adres misschien komen jullie hier verder mee: info@nr1media.com Nogmaal ik wil helpen maar opmerking als medeplichtig enz vind ik kant nog wal raken. Jullie mogen het zo zien maar ik vind dit kort door de bocht voor dat geen wat ik heb willen doen (verzamelaars helpen en een zaak ondersteunen)
    Laat dat laatste maar weg marcus, daar doe je jezelf tekort mee!
    Ik heb veel zin om die JP voor de NL'se Kamer van Koophandel te jagen, indien andere gedupeerden dit zien zitten.
    Daarbij wil ik nog even zeggen, dat ondanks het om een "relatief" klein bedrag gaat, het voor mij om meer dan een dagloon gaat.

  8. #308

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik begrijp dat je zelf in een moeilijke spagaat staat, maar met zijn adres niet te willen vernoemen zuiver je zeker je eigen naam niet, en zou je in extremis nog schuldig kunnen worden bevonden aan medeplichtigheid bij oplichting. Dat je zijn adres dan toch niet aan medeforummers wil meedelen, daar kan ik inkomen, maar dan zou je tenminste de guts moeten hebben om zelf naar de politie te stappen en die gegevens aan hen openbaar te maken, al was het alleen al maar om jezelf in te dekken, zodat de mensen die opgelicht zijn desnoods voor de rechtbank verhaal kunnen halen, zoals het een zichzelf respecterende rechtsstaat betaamt.
    Ik leef mee met de benadeelden, maar dit slaat nergens op.

  9. #309

    Standaard

    Ik vind niet dat een vriend of kennis van een zaakvoerder aansprakelijk kan zijn voor als er iets misloopt, ook niet als deze zoals Marcus af en toe eens reclame maakt voor die zaak. Marcus heeft al eerder aangegeven dat hij geen toegang kreeg tot de back-office van de website, en de eigenaar heeft dus geen enkele zakelijke relatie met hem, en dus ook geen verantwoordelijkheid. Ik vind ook niet dat hij enige persoonlijke informatie van de eigenaar online moet zetten want daar heeft hij geen enkel wettig recht toe, integendeel.

    Ik hoop wel dat hij hiermee zijn les geleerd heeft en in de toekomst twee keer nadenkt alvorens een zaak zo te promoten en de goede relatie met de eigenaar in de verf te zetten, want dat kan natuurlijk ooit zoals nu het geval is als een boemerang terugkomen in je gezicht.

    En voor kopers blijf ik aanraden om duidelijk de Algemene Voorwaarden te lezen (intussen weten we toch al wel wat er in zulke voorwaarden kan en moet staan, is dat niet het geval, dan is de zaak niet te vertrouwen), op zoek te gaan naar reviews, de kwaliteit van een eventueel kwaliteitsmerk te controleren en de waardigheid er van (sommige labels koop je voor enkele euros zonder enige controle), en vooral, betalen met verzekerde betalingswijzen. Ik spreek tegen mijn eigen winkel want ik haat de betaalonkosten van Paypal, Bancontact en in mindere mate iDeal (maar die heeft dan ook geen terugbetalingsverzekering en is dus goedkoper). Maar ik kan alleen maar zeggen wat ik al sinds de start van e-commerce deed en nog steeds doe: kredietkaarten en paypal, geen overschrijvingen en geen bancontact!

  10. #310

    Standaard

    [QUOTE=kristofke;1979139]Ik vind niet dat een vriend of kennis van een zaakvoerder aansprakelijk kan zijn voor als er iets misloopt, ook niet als deze zoals Marcus af en toe eens reclame maakt voor die zaak. Marcus heeft al eerder aangegeven dat hij geen toegang kreeg tot de back-office van de website, en de eigenaar heeft dus geen enkele zakelijke relatie met hem, en dus ook geen verantwoordelijkheid. Ik vind ook niet dat hij enige persoonlijke informatie van de eigenaar online moet zetten want daar heeft hij geen enkel wettig recht toe, integendeel.
    QUOTE]


    Hij handelt wel met voorkennis, hij is op de hoogte van de feiten, zeker nu de laatste tijd, dus is hij wel medeplichtig.
    Stel dat ik iemand ken die een grootschalige overval heeft gedaan en ik verzwijg dat en dat komt uit, dan kan ik daarvoor als medeplichtig worden aanzien, ook nog eens het feit van het achterhouden van informatie.
    Wat JP doet is fraude, enkel en alleen dat.

  11. #311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcus1986 Bekijk bericht
    Ik heb een ander email adres misschien komen jullie hier verder mee: info@nr1media.com Nogmaal ik wil helpen maar opmerking als medeplichtig enz vind ik kant nog wal raken. Jullie mogen het zo zien maar ik vind dit kort door de bocht voor dat geen wat ik heb willen doen (verzamelaars helpen en een zaak ondersteunen)
    Dt emailadres is al eerder heer vermeld, en staat ook op hun website, net als sales@nr1media.com

  12. #312

    Standaard

    Het telefoonnummer gebruikt bij de registratie van het domein: MOD EDIT: geen privégegevens op dit forum plaatsen a.u.b.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 20-07-2014 om 11:10

  13. #313

    Standaard

    Nogmaals ik heb geprobeerd gedupeerde te helpen, ben gestopt met reclame en meer kan ik op dit moment niet doen.
    Mocht een ieder toch het idee hebben dat mij zaken te verwijten vallen dan zal ik verdere stappen wel ondervinden.
    Ik zal verder niet meer reageren in dit topic, hetgeen waar ik door sommige van beschuldigd wordt motiveert mij absoluut niet om verdere ondersteuning proberen te bieden. Sterkte voor een ieder!!
    1004 rays in de verzameling, laatste aanwinsten: Lets be cops, Sin city 2, If i stay, Pijnstillers

  14. #314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ik leef mee met de benadeelden, maar dit slaat nergens op.
    Nee? Dat Beertje Colargol zijn zaken niet op orde heeft, daar kan Marcus uiteraard niets aan doen, maar dat hij hem nu in bescherming neemt dat vind ik toch er over. Bovendien heeft Marcus toch wel héél intensief de webwinkel nr1media zitten te promoten. Als ik van hem was dan zou ik er nu toch zijn handen zo expliciet mogelijk aftrekken en Beertje Colargol laten gaarkoken in zijn eigen sop.
    Laatst aangepast door Werner : 19-07-2014 om 16:09
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #315

    Standaard

    Nogmaals ik ben absoluut niet verplicht, en volgens mij is het zelfs verboden om
    prive gegevens van iemand op deze manier te verstrekken. En als ik daar door het beeld schep iemand in bescherming te nemen dan is dat maar zo.
    1004 rays in de verzameling, laatste aanwinsten: Lets be cops, Sin city 2, If i stay, Pijnstillers

  16. #316

    Standaard

    Zie mijn post #304. Ik beschuldig je niet, er staat 'in extremis': als morgen Beertje Colargol van zijn bed gelicht wordt wegens fraude dan is er maar dít nodig om jou mee in het bad te trekken. Ik denk dat het voor jezelf beter is dat je je daar op voorhand voor indekt. En zoals ik zei: post die gegevens hier niet, maar stap er mee naar de politie. Hoe dan ook blijf je altijd vaag over wat jouw relatie tot nr1media precies is, en dat wekt uiteraard argwaan.

    Soit, je moet het zelf weten, maar achteraf niet komen janken natuurlijk.
    Laatst aangepast door Werner : 19-07-2014 om 16:12
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #317

    Standaard

    Ik vraag me af : Je geeft aan dat je alleen nog bij ze betrokken bent voor je eigen verzameling.

    Wil je wel willens en wetens blijven bij een winkel die mensen oplicht?

    Het is nogmaals je eigen keuze, maar ik zou met zo iemand helemaal geen zaken meer willen doen, ook al is het voor mezelf, als ik weet dat ze vele mensen oplichten, zo behandelen, mensen als gekken verslijten.etc,

    Maar ben je het eens met de stelling : Elke winkel of onderneming dient fatsoenlijk met hun klanten om te gaan, en met een fatsoenlijke service problemen op te lossen, en niet zoals nu de mensen met hun problemen te laten zitten?.

    De gedupeerden zitten met hun problemen, en de eigenaar blijft mooi weer spelen.

    Ik vind dat echt niet kunnen, en zo iemand zou nooit meer zaken mogen doen.

  18. #318

    Standaard

    Ik denk niet dat Marcus naar de politie gaat aangezien het goede vrienden zijn. Het snel een slachtofferrol induiken en jezelf als aangeschoten wild bestempelen door alle "aantijgingen" hier vind ik alleen maar afbreuk doen aan het echte probleem en eerlijk gezegd een beetje respectloos naar de gedupeerden.

  19. #319

    Standaard

    Overigens, zó moeilijk is die tist niet te vinden. De records van de Kamer van Koophandel zijn openbare records.

    http://www.kvk.nl/orderstraat/produc...origq=nr1media

    Aangetekend ingebrekestellen + klacht neerleggen bij politie.
    Belgen verwittigen best ook met naam en toenaam de ECC:
    http://www.eccbelgie.be/

    Vijf minuten googelen...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #320

    Standaard

    Ik vraag me af of het niet meer zo zit:

    In ruil dat Marcus zwijgt krijgt hij korting of gratis dvd's. Bij mijn weten is dat toch medeplichtigheid, als het zo zit natuurlijk...


    @Werner: een klacht bij ECC heb ik een maand geleden binnen gedaan, maar aangezien het ECC overstelpt wordt door de burger (je kan er terecht voor zowat elke klacht die je als consumer aangaat), kan het nog een tijd duren vooraleer mijn klacht door iemand persoonlijk wordt behandeld.

  21. #321

    Standaard

    Met speculeren over hoe het er achter de schermen aan toegaat schieten we niets op.

  22. #322

    Standaard

    Het nieuwe adres via de KVK database lijkt me trouwens wel correct, volgens Google street view is het nog een braakliggend terrein, en op zijn facebook is te zien dat ze aan het bouwen waren.

  23. #323

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ik vraag me af of het niet meer zo zit:

    In ruil dat Marcus zwijgt krijgt hij korting of gratis dvd's. Bij mijn weten is dat toch medeplichtigheid, als het zo zit natuurlijk...
    Iedereen met ogen in zijn kop kan het volgende vaststellen:
    (1) In zowat elke post waarin Marcus nr1media aanprijst spreekt hij over "wij". Dit impliceert minstens dat hij namens de firma spreekt.
    (2) Marcus heeft zélf regelmatig aangegeven dat hij "bepaalde voordelen" eraan over houdt. Desondanks houdt hij de lippen stijf op elkaar als hem wordt gevraagd naar zijn precieze connectie met nr1media. Als hij werkelijk voordeel haalt, hetzij financieel, hetzij in natura, aan nr1media, dan zal zowat elke rechter met zijn vingers in zijn neus hem aanduiden als medeplichtige. Daar moet je nu geen rechten voor gestudeerd hebben.
    (3) Ondanks een overvloed aan fraudemeldingen blijft Marcus zijn "vriend" Beertje Colargol indekken.

    Marcus jongen, ik weet dat je niet meer ging reageren, maar zou je jezelf geen groot plezier doen om jezelf zo snel mogelijk in te dekken en klaarheid scheppen over je precieze banden met nr1media? In het andere geval hoop ik oprecht dat je genoeg verdiend hebt aan kortingen op je dvd-tjes om een goeie advocaat te kunnen betalen.

    Oh ja, je posts retroactief aanpassen en alle verwijzingen naar 'we' eruit halen heeft niet veel zin hoor. Ik heb voor de zekerheid van de desbetreffende pagina's een heel interessante reeks screenshots genomen. 't Is maar dat je geen moeite voor niets gaat doen...

    Het beste zou overigens zijn dat je je vriend Beertje Colargol DRINGEND zou adviseren om zijn zaakjes op orde te brengen en de gedupeerden terug te betalen. Wellicht zal hij dan van hun zuurverdiende centen een keertje minder kunnen gaan fuiven, maar als het tot een rechtzaak kost zal het hem waarschijnlijk een veelvoud kosten.

    @Werner: een klacht bij ECC heb ik een maand geleden binnen gedaan, maar aangezien het ECC overstelpt wordt door de burger (je kan er terecht voor zowat elke klacht die je als consumer aangaat), kan het nog een tijd duren vooraleer mijn klacht door iemand persoonlijk wordt behandeld.
    Wel als je naam en adres hebt, dan denk ik dat het moment toch is aangebroken om eens naar de politie te stappen...
    ECC zal de naam en het adres ook wel interessant vinden: ik zou zo zeggen, blijf ze bestoken met mails en telefoontjes, desnoods op dagelijkse basis, tot ze actie ondernemen.
    Laatst aangepast door Werner : 19-07-2014 om 16:15
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Het beste zou overigens zijn dat je je vriend JP DRINGEND zou adviseren om zijn zaakjes op orde te brengen en de gedupeerden terug te betalen.
    Het allerbeste zou zijn als JP zelf hier op het forum gaat reageren en dat net zo lang blijft doen totdat alle problemen zijn opgelost. Ik vrees echter dat hij hier het lef niet voor heeft.

  25. #325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Het allerbeste zou zijn als Beerjte Colargol zelf hier op het forum gaat reageren en dat net zo lang blijft doen totdat alle problemen zijn opgelost. Ik vrees echter dat hij hier het lef niet voor heeft.
    Ik ga toch nog even advocaat van de duivel spelen: zijn we er zeker van dat Beerjte Colargol en Marcus niet één en dezelfde persoon zijn?
    Laatst aangepast door Werner : 19-07-2014 om 16:08
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 13 van 21 EersteEerste ... 391011121314151617 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •