Pagina 20 van 21 EersteEerste ... 10161718192021 LaatsteLaatste
De resultaten 476 tot 500 van 508 worden weergegeven.

Discussie: nr1media

  1. #476
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Denk dat hij daar ook een antwoord op heeft waarin het woordje shit voorkomt
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  2. #477

    Standaard

    In oktober 2014 alweer 9 klanten op Bol.com die ontevreden zijn over de leveringstijd en communicatie. Je kunt dus wel stellen dat nr1media niets heeft geleerd van alle ophef een tijdje terug.

  3. #478

    Standaard

    Mensen die nog geld of films tegoed hebben van deze toko kunnen vandaag of morgen hun beklag doen bij de Nr1Media stand op de verzamelaarsbeurs in Utrecht.

    Ze hebben zo te zien op FB hun hele collectie weer meegenomen, dus jammer voor de mensen die wat hebben besteld via Bol.

  4. #479

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    X-Men: Days Of Future Past - € 10,99 - op de verzamelaarsbeurs bij onze 'vrienden' van nr1media
    Falling Down - € 5,99 - Media Markt Utrecht
    The People Under The Stairs - € 8,95 - Zavvi.nl
    Mag ik zeggen dat ik het echt ongelooflijk vind dat je nog wat bij nr1media gekocht heb na al je uitlatingen in dit topic .... Ik zou uit principe niets meer kopen bij ze.

  5. #480

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Mag ik zeggen dat ik het echt ongelooflijk vind dat je nog wat bij nr1media gekocht heb na al je uitlatingen in dit topic .... Ik zou uit principe niets meer kopen bij ze.
    Onbegrijpelijk inderdaad.

  6. #481

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Mag ik zeggen dat ik het echt ongelooflijk vind dat je nog wat bij nr1media gekocht heb na al je uitlatingen in dit topic .... Ik zou uit principe niets meer kopen bij ze.
    Maar dat gaat over de webshop en de online verkoop. Dat blijft schandalig hoe daarmee wordt omgegaan, maar met de gedupeerden heb ik verder niets te maken. Dit ging handje contantje.

  7. #482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Maar dat gaat over de webshop en de online verkoop. Dat blijft schandalig hoe daarmee wordt omgegaan, maar met de gedupeerden heb ik verder niets te maken. Dit ging handje contantje.
    Het zijn toch dezelfde criminelen die daar hun handel staan te verkopen?

  8. #483

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Het zijn toch dezelfde criminelen die daar hun handel staan te verkopen?
    Ik ga er niet vanuit dat ze illegaal aan hun handel zijn gekomen. Heel vervelend en zelfs schofterig hoe nr1media met haar (online) klanten omgaat en dat mag best worden aangekaart, maar zoals ik net al zei heb ik met de gedupeerden niets te maken. Aangezien ik het product op de verzamelaarsbeurs kon controleren en meenemen, zie ik niet in waarom ik de boel zou moeten boycotten.

  9. #484

    Standaard

    Wat een dubbele moraal...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #485

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ik ga er niet vanuit dat ze illegaal aan hun handel zijn gekomen. Heel vervelend en zelfs schofterig hoe nr1media met haar (online) klanten omgaat en dat mag best worden aangekaart, maar zoals ik net al zei heb ik met de gedupeerden niets te maken. Aangezien ik het product op de verzamelaarsbeurs kon controleren en meenemen, zie ik niet in waarom ik de boel zou moeten boycotten.
    Ik wil hier toch even op reageren. Enerzijds snap ik de reactie van mensen hier die niet snappen waarom iemand nog bij nr1media koopt. Maar geloof me er zijn genoeg forumleden hier met boter op het hoofd. Ze kraken nr1media af, komen vervolgens op de beurs bij de kraam en vragen of het de kraam is van nr1media die zo vaak op dit forum negatief wordt genoemd. Wanneer hier bevestigend op wordt geantwoord ontstaat er een gesprek en nemen ze vervolgens producenten mee(en durven ze nog om
    kortingen te vragen). Ik zal hier verder niet meer reageren op deze zaken maar wil voorkomen dat er hier een heksenjacht ontstaat op mensen die bekennen wat te hebben gekocht bij nr1media. Dit terwijl mensen die zich stilhouden hier geen hinder van ondervinden
    1004 rays in de verzameling, laatste aanwinsten: Lets be cops, Sin city 2, If i stay, Pijnstillers

  11. #486

    Standaard

    Online zou ik inderdaad nooit iets kopen bij nr1media. Althans niet zolang de klachten blijven binnenstromen. Dit soort dingen mogen ook best aangekaart worden. Maar rechtstreekse verkoop is heel wat anders, aangezien je het product gelijk kunt meenemen. Ik schaam me dan ook totaal niet er iets gekocht te hebben. Het staat iedereen vrij er iets te kopen, maar wees wel gewaarschuwd.

    Er zijn hier op het forum ook genoeg mensen die gestolen waar hebben gekocht van ex-lid Jan_Tran. Zouden diezelfde mensen de gekochte films ook hebben weggedaan, vraag ik mij af? En daar zitten leden tussen die mij er nu van betichten er een dubbele moraal op na te houden. Steek je hand eerst maar eens in eigen boezem, voordat je met dit soort aannames komt.
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 24-11-2014 om 20:25

  12. #487

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Online zou ik inderdaad nooit iets kopen bij nr1media. Althans niet zolang de klachten blijven binnenstromen. Dit soort dingen mogen ook best aangekaart worden. Maar rechtstreekse verkoop is heel wat anders, aangezien je het product gelijk kunt meenemen. Ik schaam me dan ook totaal niet er iets gekocht te hebben. Het staat iedereen vrij er iets te kopen, maar wees wel gewaarschuwd.

    Er zijn hier op het forum ook genoeg mensen die gestolen waar hebben gekocht van ex-lid Jan_Tran. Zouden diezelfde mensen de gekochte films ook hebben weggedaan, vraag ik mij af?
    Konden wij weten dat de goederen gestolen waren???
    Er zijn genoeg personen die meerder exemplaren van 1 titel verkopen...

  13. #488

    Standaard

    En nu je weet dat die goederen die je hebt gekocht waarschijnlijk gestolen zijn, wat heb je er toen mee gedaan?

    Gestolen waar kopen vind ik persoonlijk nog wel wat erger dan producten van iemand die zijn zaakjes niet goed op orde heeft.

  14. #489

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht

    Gestolen waar kopen vind ik persoonlijk nog wel wat erger dan producten van iemand die zijn zaakjes niet goed op orde heeft.
    Je moet idd zelf weten wat je doet en je argumentatie hield aardig stand, maar dit is een vergelijk van niets. Iets wat je wel weet en iets wat je niet weet, zo lust ik er ook nog wel 50...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #490

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    En nu je weet dat die goederen die je hebt gekocht waarschijnlijk gestolen zijn, wat heb je er toen mee gedaan?

    Gestolen waar kopen vind ik persoonlijk nog wel wat erger dan producten van iemand die zijn zaakjes niet goed op orde heeft.

    wat een onzin, ik heb in goed vertrouwen de goederen gekocht
    en wat ik ermee doe? ik kijk ze nog steeds!
    moet ik ze dan weggooien? terugbrengen? naar wie?
    wat jij nu beweert en zegt is erg kort door de bocht...

  16. #491
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Even de berichten verplaatst naar het juiste topic, zodat de discussie verder gevoerd kan worden zonder dat het of-topic is.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #492

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Online zou ik inderdaad nooit iets kopen bij nr1media. Althans niet zolang de klachten blijven binnenstromen. Dit soort dingen mogen ook best aangekaart worden. Maar rechtstreekse verkoop is heel wat anders, aangezien je het product gelijk kunt meenemen. Ik schaam me dan ook totaal niet er iets gekocht te hebben. Het staat iedereen vrij er iets te kopen, maar wees wel gewaarschuwd.
    Dat is natuurlijk bullshit met een zuiverheidsgehalte van 100 %. Het gaat immers om dezelfde malafide verkopers aan wie je nog eens wat hand-en spandiensten gaat leveren zodat ze in business kunnen blijven zodat ze op internet nog wat meer slachtoffers kunnen oplichten.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #493

    Standaard

    Ik hou het bij: iedereen staat vrij om er iets te bestellen, maar wees gewaarschuwd. Ik heb mijn standpunt uitgelegd en met de gedupeerden heb ik verder niets te maken.

  19. #494

    Standaard

    Als ik een zaak zou afwijzen ivm hun online-praktijken dan zou ik er nooit zowel online als offline kopen. Het blijven dezelfde personen.

  20. #495

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ik hou het bij: iedereen staat vrij om er iets te bestellen, maar wees gewaarschuwd. Ik heb mijn standpunt uitgelegd en met de gedupeerden heb ik verder niets te maken.
    Dit zeg je nu vaker maar dat heeft niemand hier (buiten de gedupeerden) en dat doet er verder ook niet toe. Het kan me voorstellen dat men hier gefronste wenkbrauwen heeft over je motivatie om er offline wel te kopen terwijl je ze online de grond instampt. Dat vind ik ook vreemd.

  21. #496

    Standaard

    Zoals ik al zei: online zou ik er niets kopen en het mag ook best aangekaart worden dat het geen betrouwbare webshop is, maar voor mij zijn online en offline twee totaal verschillende dingen.

    De Media Markt maakt er ook een zooitje van online getuige de vele klachten op het internet. Moeten we dan ook maar niets meer in de fysieke winkels kopen?

  22. #497

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Zoals ik al zei: online zou ik er niets kopen en het mag ook best aangekaart worden dat het geen betrouwbare webshop is, maar voor mij zijn online en offline twee totaal verschillende dingen.

    De Media Markt maakt er ook een zooitje van online getuige de vele klachten op het internet. Moeten we dan ook maar niets meer in de fysieke winkels kopen?
    Er is volgens mij nog een verschil tussen 'er een zooitje van maken' en 'regelrechte fraudeurs zijn'...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #498

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Zoals ik al zei: online zou ik er niets kopen en het mag ook best aangekaart worden dat het geen betrouwbare webshop is, maar voor mij zijn online en offline twee totaal verschillende dingen.

    De Media Markt maakt er ook een zooitje van online getuige de vele klachten op het internet. Moeten we dan ook maar niets meer in de fysieke winkels kopen?
    Als je nr1media en de MM wil gaan vergelijken komt het aloude spreekwoord van appels en peren toch wel vrij snel naar boven. Ofwel: geen overtuigend argument.

  24. #499

    Standaard

    Online zijn het onbetrouwbare mensen blijkbaar, maar in levende lijve er wel bij kopen kan wel?.

    Dat vind ik echt onbegrijpelijk, dat is het spekken van oplichters.

    Lijkt mij tenminste, echt raar van Pastichio Rocker.

    Maar goed, het is zijn denk & doe wijze, al vind ik dat je zulke mensen geen centen meer moet laten kunnen verdienen, op welke wijze dan ooit.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 25-11-2014 om 19:01

  25. #500

    Standaard

    Ik zou het ze gewoonweg niet gunnen, ook al hebben ze een aantrekkelijke aanbieding in real life, ik zou het hen gewoonweg niet gunnen. En niet omdat het concurrenten zijn, maar gewoon omdat je hen weer nieuw geld geeft om opnieuw te doen waar ze al jaren mee bezig zijn, namelijk van mislukt project naar een ander mislukt project.

Pagina 20 van 21 EersteEerste ... 10161718192021 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •