Pagina 6 van 21 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 508 worden weergegeven.

Discussie: nr1media

  1. #126

    Standaard

    Mij hebben ze vandaag ook gecontacteerd. Ik mag de box eventueel terugsturen indien gewenst, maar de verzendkosten komen wel op eigen nek terecht.
    Aangezien die box van Prison Break zodanig gewichtig en groot is, zie ik de verzendkosten via BPost toch wel tegen de 20 euro. Dubbelgejost noemen ze dat

  2. #127

    Standaard

    Ik begin nu ook enigszins zorgen te maken over mijn bestelling. Bestelling geplaatst op 28 maart en betaald met IDEAAL, verleidt door een kortingsbon van 20%, die ik heb gekregen van een eerdere bestelling. Diverse keren gemaild wat de status is van mijn bestelling. Tot op heden 1x een antwoord gekregen met de vraag wat ik daadwerkelijk heb besteld (???). Daarop gereageerd en tot op heden geen ENKELE reactie. Moet ik nou het ergste gaan vrezen?
    Laatst aangepast door douwe37 : 14-04-2014 om 08:14

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    mensen, als je al deze ervaringen toch leest van anderen, denk je toch wel ff 3x na voor je wat besteld hier?.
    Tsja, achteraf gezien ga je wel achter je oren krabben. Om te proberen had ik bij deze club 1 blu ray besteld en dat ging op zich wel goed. Maar nu heb ik een grotere bestelling geplaatst, dit mede door de 20% kortingsbon die bij de 1e bestelling bij in zat. Misschien moet ik die Marcus maar eens mailen. Ik ga er wel van uit dat dit netjes opgelost gaat worden.

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Mij hebben ze vandaag ook gecontacteerd. Ik mag de box eventueel terugsturen indien gewenst, maar de verzendkosten komen wel op eigen nek terecht.
    Aangezien die box van Prison Break zodanig gewichtig en groot is, zie ik de verzendkosten via BPost toch wel tegen de 20 euro. Dubbelgejost noemen ze dat
    Waarom moet jij de verzendkosten betalen? Hier geldt kopen op afstand en dan mag je retourneren zonder kosten.
    Ze mogen je niet voor de verzendkosten laten opdraaien.
    Elke winkel probeert dat, maar volgens de wet mag het niet.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #130

    Standaard

    "Kopen op afstand" en standaard "gratis retour" hebben niets met elkaar te maken. Dat is een fabeltje.

    Gratis retour is enkel indien het geleverde product een defect bevat of niet het bestelde product is (wat hier in dit geval wél van toepassing is door het leveren van een Franse box met foutieve EAN code).

    Maar de gewone retour vanwege de 14 dagen bedenkingstermijn ligt de volledige retourkost bij de klant. En dat is maar normaal ook, als je iets in de winkel koopt gaat de winkel toch ook je benzinekosten en parkeerkosten niet terugbetalen om iets te komen terugbrengen? Dat sommige grote online winkels kiezen voor gratis retour is hun zaak, maar de meeste komen daar op terug of doen het enkel nog via collect points als de eigen winkels indien aanwezig of een kiala punt.

  6. #131

    Standaard

    Retourneren van een internetbestelling is volgens geldend recht inderdaad voor rekening en risico van de koper. Zie: http://www.consuwijzer.nl/elektronic...kosten-betalen
    Laatst aangepast door Qzyn : 15-04-2014 om 19:38

  7. #132

    Standaard

    Ik ben benieuwd of J0enne zijn bestelling al binnen heeft ondertussen.

  8. #133

    Standaard

    Ik heb mijn bestelling van enkele weken terug ook nog niet binnen... geld is nochtans al afgeschreven.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #134

    Standaard

    Waren ze aanwezig op de verzamelaarsbeurs in Utrecht afgelopen weekend?

    Ik ben toch wel benieuwd hoe nr1media nou tegen de steeds groter wordende stroom van kritiek over onbereikbaarheid en trage levertijden (niet alleen hier, ook op dvdforum en bol.com) aankijkt. Op de site wordt nog steeds geadverteerd met de slogan 'Vandaag voor 17.00 uur besteld, morgen in huis', terwijl dit (als ik de beoordelingen her en der zo lees) nauwelijks wordt gehaald.

    Misschien dat Marcus1986 hier uitleg over kan geven en misschien nog wel belangrijker: wat ze eraan gaan doen? Je vroeg een paar maanden terug zelf om feedback over wat er beter kan bij je bedrijf.
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 16-04-2014 om 10:19

  10. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ik ben benieuwd of J0enne zijn bestelling al binnen heeft ondertussen.
    Helaas nog steeds niet. Oké, The Toxic Avenger is lastig verkrijgbaar, maar zet er dan al helemaal niet neer dat die de volgende dag in huis is...

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik heb mijn bestelling van enkele weken terug ook nog niet binnen... geld is nochtans al afgeschreven.
    Kan je niet je geld terugvorderen bij je bank?

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Kan je niet je geld terugvorderen bij je bank?
    Kan ik doen ja. Maar ik geef ze nog even de tijd, maar als het nog lang duurt dan zijn ze een klant kwijt.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j0enne Bekijk bericht
    Helaas nog steeds niet. Oké, The Toxic Avenger is lastig verkrijgbaar, maar zet er dan al helemaal niet neer dat die de volgende dag in huis is...
    http://www.dvdoutlet.nl/nl/toxic-ave...ntent=default1

    Raar dat ze bij Bol.com een levertijd van 6-8 weken hebben.

    Heb je wel al terugkoppeling gehad van nr1media waarom het zo lang duurt? Je wacht nu al een maand.
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 16-04-2014 om 15:48

  14. #139
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Mensen, als het al zo lang duurt, en er al amper tot niet serieus op klachten wordt ingegaan, dan laat je toch de winkel compleet links liggen, en wendt je je toch tot een winkel die wel fatsoenlijk zijn werk doet.
    Hoeveel keer ben je van plan dit nog eens te herhalen ? Is dit een kruistocht van je ?

    Denk dat de meesten het nu wel weten dat je geduld moet hebben met deze toko. Maar wie er nu nog een bestelling heeft lopen toen "het beter" liep heeft weinig boodschap aan herhalingen van daar-niet-kopen maar ziet liever een oplossing.

    Het blijft wachten op Marcus.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  15. #140

    Standaard

    We houden het achter de schermen ook even goed in de gaten kan ik melden. @Raymond, je hoeft inderdaad niet om de haverklap te melden wat je er van vindt, dat weten we nu inmiddels wel.

  16. #141

    Standaard

    Volgens mij is Nr1Media een klassiek voorbeeld van een zelfstandige die dacht dat DVD's makkelijk verdienen is. Om meteen goed in de markt te zitten heeft hij bovendien zowat zijn gehele marge opgegeven en sommige nieuwe zaken verkoopt hij zelfs onder de inkoopprijs om klanten te lokken. Tenzij je Amazon of Bol heet en diepe zakken hebt kan je dat even volhouden. De inkoopmarkt werkt met lage inkoopprijzen voor pre-orders, maar deze prijzen stijgen terug (vaak met meer dan 25 tot 40 % na 20 a 30 dagen na release). Als je dan natuurlijk op je website je prijzen vergeet aan te passen, en je wil toch houden aan je leveringsplicht dan ben je helemaal slecht bezig. Nr1Media heeft zich echter vergist in zijn zakenmodel. Hun hoofdinkomen zit in de buitenlandse verkoop van zeldzame DVD's die enkel nog in Nederland verkrijgbaar zijn of ooit uitgebracht zijn.

    Ze verkopen ook om Amazon.co.uk en ook daar is het negatieve feedback percentage gestegen van gemiddeld 1% lifetime naar 7% afgelopen 30 dagen.

    Het is maar een gedachte natuurlijk, maar dit is volgens mij wat er misgelopen is.

  17. #142

    Standaard

    Ik heb ondertussen een oplossing aangeboden gekregen via email. Nu nog afwachten op - hopende een goede - afloop.
    Als het probleem is opgelost zal ik het hier zeker niet nalaten het te posten

  18. #143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Volgens mij is Nr1Media een klassiek voorbeeld van een zelfstandige die dacht dat DVD's makkelijk verdienen is. Om meteen goed in de markt te zitten heeft hij bovendien zowat zijn gehele marge opgegeven en sommige nieuwe zaken verkoopt hij zelfs onder de inkoopprijs om klanten te lokken. Tenzij je Amazon of Bol heet en diepe zakken hebt kan je dat even volhouden. De inkoopmarkt werkt met lage inkoopprijzen voor pre-orders, maar deze prijzen stijgen terug (vaak met meer dan 25 tot 40 % na 20 a 30 dagen na release). Als je dan natuurlijk op je website je prijzen vergeet aan te passen, en je wil toch houden aan je leveringsplicht dan ben je helemaal slecht bezig. Nr1Media heeft zich echter vergist in zijn zakenmodel. Hun hoofdinkomen zit in de buitenlandse verkoop van zeldzame DVD's die enkel nog in Nederland verkrijgbaar zijn of ooit uitgebracht zijn.

    Ze verkopen ook om Amazon.co.uk en ook daar is het negatieve feedback percentage gestegen van gemiddeld 1% lifetime naar 7% afgelopen 30 dagen.

    Het is maar een gedachte natuurlijk, maar dit is volgens mij wat er misgelopen is.
    Maar dat verklaart nog steeds niet waarom ze zo traag zijn met leveren.

    De meeste klachten die ik heb gelezen op diverse verkoopsites gaan over de lange levertijd en de onbereikbaarheid, zowel telefonisch als per e-mail. Terwijl op de website bij de meeste films nog steeds de slogan 'voor 17:00 uur besteld is morgen in huis' staat. Ook bij de film waar J0enne nu al meer dan een maand op wacht. Daarbij wordt bij klachten vaak hetzelfde excuus gebruikt dat de door de klant verstuurde berichten niet zouden zijn ontvangen bij nr1media. Misschien een idee om dan eens te gaan babbelen met je internetprovider? Er staat trouwens geen telefoonnummer op de site vermeld, alleen een e-mailadres waar je naartoe kunt mailen...

    Ik gok dat een combinatie van factoren er voor heeft gezorgd dat het nu zo'n janboel is: een baan naast de verkoop (dus minder tijd) en een slecht onderhouden database, of te weinig kennis van het succesvol managen van zo'n database. Of er komen meer bestellingen per dag binnen dan dat ze kunnen verwerken (vanwege onderbemanning o.i.d.).

    Het stomme is dat het voor de consument gissen blijft wat er aan de hand is. Wat meer openheid van zaken zou nr1media sieren, zeker wanneer er hier op het forum een medewerker actief het assortiment blijft promoten, terwijl de ontevreden klanten ondertussen in het duister tasten waarom hun bestelling nog niet in behandeling is genomen of is verzonden, maar er wel al geld van de rekening is geschreven.

    Ik denk dat nr1media er nu goed aan zou doen om de site tijdelijk op slot te gooien en al hun lopende bestellingen en klachten netjes en snel af te handelen. En dan wellicht eens gaan nadenken over een efficientere, klantvriendelijke manier van zakendoen. Want nu blijven ze overal in achting dalen, totdat ze straks nergens meer credit hebben. Maar goed, zij beslissen uiteindelijk.
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 16-04-2014 om 21:12

  19. #144

    Standaard

    Heeft iemand ondertussen al terug contact met ze gehad? Heb ook nog een bestelling van 3 april. Al 3 mails gestuurd en niks antwoord. Heb er in het verleden al redelijk wat besteld maar nu word het wel wat te erg. Is toch maar een kleine moeite om een mail te beantwoorden of niet?

  20. #145

    Standaard

    Ze stonden wel weer met hun hele handel op de platen & cd beurs in Utrecht afgelopen weekend, heb ik mij laten vertellen.

    Des te onbegrijpelijker waarom Marcus1986 zich hier niet laat zien wanneer er (meerdere) klachten zijn, zelfs niet na aandringen van Rogier. Zijn laatste activiteit staat nochtans op gisteren, dus hij leest vast mee.
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 18-04-2014 om 10:25

  21. #146

    Standaard

    Beste forumleden,

    Allereerst mijn excuus voor de late reactie. Ik heb allereerst jullie reactie's overlegd met de medewerkers van nr1media. Ik zal in deze reactie proberen wat zaken uit te leggen:

    -Ik ben geen officiële medewerker van nr1media. Omdat films mijn (grootste) hobby zijn vind ik het leuk hen te ondersteunen waar ik kan. Wat ik doe is op verschillende forums informatie verschaffen over nieuwe blu ray releases en de prijzen die nr1media hiervoor hanteert. Daarom was ik ook niet in de mogelijkheid direct te reageren. Dit wilde ik allereerst overleggen
    -Bij problemen of vragen mag ik altijd gemaild worden geen probleem. Echter ben ik totaal niet op hoogte hoe het proces van levering en verzending verloopt (ik kan alleen in de database zien wanneer een bestelling als verzonden wordt gemarkeerd maar meer niet). Ik zal dus bij vragen / problemen deze ook moeten doorsturen na de medewerkers van nr1media. Wellicht is het dus handig reactie hierover direct per mail aan hen te verzenden (nogmaals als ik er iets in kan betekenen doe ik dit graag).
    -We vinden het erg vervelend dat er zoveel ongenoegen is over bestellingen. We hebben sinds kort een nieuwe softwaresysteem en dit werkt niet optimaal. Producten staan als leverbaar terwijl deze niet meer direct te leveren zijn (het zou de bedoeling moeten zijn dat de software dit automatisch iedere dag zou bijwerken). Dit blijkt echter niet mogelijk. Mocht je iets willen bestellen neem dan even contact met ons op zodat wij de levertijd kunnen bekijken.
    -Daarnaast is door het veelvuldig reclame maken de vraag groter geworden dan het directe aanbod (we zijn afhankelijk van leveringen).
    -De hierboven beschreven situatie's heeft tot gevolg gehad dat we veel goodwill bij (trouwe) klanten hebben verloren. Dit is geheel begrijpelijk. Om dit te verbeteren zal ik op het forum alleen nog producten vermelden die we lijfelijk op voorraad hebben en die dus na bestelling direct verzonden kunnen worden. Ik zal tot nader bericht geen verder reclame maken (uitsluitend alleen dus over direct leverbare producten).
    -Wij zijn inderdaad aanwezig geweest op de jaarbeurs. Hier heb ik gelukkig ook tevreden klanten gesproken en ik wil deze hiervoor bedanken!!!


    Ik snap de frustratie en dit is totaal niet mijn bedoeling geweest. Nogmaals bij vragen of problemen hoor ik het graag.

    Vriendelijke groet,

    Marcus
    1004 rays in de verzameling, laatste aanwinsten: Lets be cops, Sin city 2, If i stay, Pijnstillers

  22. #147

    Standaard

    Kijk, dat is al een stuk duidelijker.

    Maar een hardnekkig probleem wat toch steeds terug lijkt te komen is de communicatie, of eerder het gebrek daaraan. Je leest het hier, op bol.com en andere forums dat mensen veelvuldig moeten mailen en bellen om een antwoord te krijgen.

    Dat kan niet aan het nieuwe software systeem liggen... toch? Komen er soms meer mails binnen dan nr1media op dit moment kan verwerken, of is er een andere reden?

  23. #148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcus1986 Bekijk bericht
    -Bij problemen of vragen mag ik altijd gemaild worden geen probleem. Echter ben ik totaal niet op hoogte hoe het proces van levering en verzending verloopt (ik kan alleen in de database zien wanneer een bestelling als verzonden wordt gemarkeerd maar meer niet). Ik zal dus bij vragen / problemen deze ook moeten doorsturen na de medewerkers van nr1media. Wellicht is het dus handig reactie hierover direct per mail aan hen te verzenden (nogmaals als ik er iets in kan betekenen doe ik dit graag).
    Als er zoveel klachten over niet beantwoorden van mail zijn, dan lijkt dit niet de oplossing . Ik begrijp dat jijzelf hier niets aan kan doen, maar misschien dat iemand van nr1media zelf hier kan reageren, anders hebben forumleden nog met een 'tussenpersoon' te maken?

  24. #149

    Standaard

    Pastichio rocker; Je hebt helemaal gelijk het reageren op mailtjes heeft niks te maken met het software programma. Ik denk dat dit een stuk ligt aan onderbemanning en teveel mailtjes. Nogmaals het is vele malen drukker geworden dan eerst verwacht. We moeten hier zeker een oplossing voor vinden
    Rogue; Ik snap je, echter wanneer je de algemene email adres gebruikt komt het direct bij de betrokkenen terecht. Ik zou er nog wat vaart achter kunnen zetten wanneer ik een CC ontvang en kan vragen aan hen wat er met betreffende mail is gebeurt.

    Ik snap dat dit niet de schoonheidsprijs verdiend maar mocht ik hier iets in kunnen betekenen hoor ik het graag.

    Fijn paasweekend!!
    1004 rays in de verzameling, laatste aanwinsten: Lets be cops, Sin city 2, If i stay, Pijnstillers

  25. #150

    Standaard

    Marcus: ik heb een mailtje gestuurd waar mijn Sherlock seizoen 3 blijft, maar ik heb geen antwoord mogen ontvangen. Kan je dat even nakijken?
    Bestelid is 2014-541-0323-184824-9249, staat al meer dan een week op verzonden, maar ik heb hier niets aangekregen.
    Dank.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 6 van 21 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •