Pagina 5 van 21 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 508 worden weergegeven.

Discussie: nr1media

  1. #101

    Standaard

    En nog steeds in behandeling... Gaat weer mailen worden met de vraag waar 't blijft.
    Op vrijdag ook bij Zavvi besteld, dat lag gewoon keurig dinsdag al op de mat.

  2. #102

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j0enne Bekijk bericht
    En nog steeds in behandeling... Gaat weer mailen worden met de vraag waar 't blijft.
    Op vrijdag ook bij Zavvi besteld, dat lag gewoon keurig dinsdag al op de mat.
    Nou, dat heb ik anders bij Zavvi nog nooit meegemaakt. Pakjes zijn meestal toch wel twee weken onderweg.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Nou, dat heb ik anders bij Zavvi nog nooit meegemaakt. Pakjes zijn meestal toch wel twee weken onderweg.
    Laatste tijd regelmatig binnen 1 week en de laatste Disney's met 3 dagen binnen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #105

    Standaard

    Hoe zit het ook weer met de verzendkosten bij nr1media?

  6. #106

    Standaard

    Er zijn geen verzendkosten bij www.nr1media.com

  7. #107

    Standaard

    Negatief streepje voor nr1media: ze hebben de franse box van Prison Break: The Complete Series naar mij opgestuurd.
    Terwijl de correcte NL ean op de factuur staat vermeld. Deze box gaat terug, want zoals elke Vlaming heb ik een beetje een haat-attitude t.o.v. Franstaligen en al zeker de Walen.
    Deze box gaat dus terug.

  8. #108

    Standaard

    Had ik ook, maar is toch niet zo erg? Seizoen 2-4 is met nederlandse cover, en seizoen 1 wordt nog eens in een aparte nederlandse uitgave erbij gezet, de box zelf is alleen een papier in het frans dat je eraf kan halen. Kan je zelfs die franse verkopen

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kefke96 Bekijk bericht
    Had ik ook, maar is toch niet zo erg? Seizoen 2-4 is met nederlandse cover, en seizoen 1 wordt nog eens in een aparte nederlandse uitgave erbij gezet, de box zelf is alleen een papier in het frans dat je eraf kan halen. Kan je zelfs die franse verkopen
    Komt toch wat amateuristisch over van nr1media vind ik persoonlijk. Ofwel lever je geheel het juiste product ofwel helemaal niet.
    Zo'n dingen liggen wel heel gevoelig bij mij.

  10. #110

    Standaard

    Ja vond het nu ook wel spijtig hoor, had liever gewoon de nederlandse uitgave, maar ben er al met al blij mee.

  11. #111

    Standaard

    Er is geen probleem met verkoop van import maar dan moet de EAN code correct zijn op de site, samen met een vermelding van de taal van de hoes.

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Er is geen probleem met verkoop van import maar dan moet de EAN code correct zijn op de site, samen met een vermelding van de taal van de hoes.
    En dat was niet het geval.
    De Ean bij de bestelling en op factuur en de website was die van de NLversie.
    Ik ben dus nu op zoek naar een NL sleeve voor deze box.

  13. #113

    Standaard

    Ik heb vorige week zondag een Blu-ray besteld met een kortingsbon van nr1media. Er stond bij dat het drie dagen zou duren om het te leveren. We zijn nu een week verder en ik heb nog steeds niks en heb daarom vrijdag een mail gestuurd. Nog geen reactie. Nu ik al deze berichten lees, houd ik mijn hart vast.

  14. #114

    Standaard

    Ik wacht ondertussen ook alweer 3 weken op The Toxic Avenger.
    En dan staat er doodleuk 'VANDAAG VOOR 17.00 UUR BESTELD, MORGEN IN HUIS'.
    Vrijdag maar weer een mailtje gestuurd, echter nog steeds geen reactie.


  15. #115

    Standaard

    Zulke verhalen zijn voor mij al redenen om er niet of niet meer te bestellen.

    Hiermee laten ze zich echt niet van hun goede kant zien, en dan kunnen ze d'r eigen hier wel goed of verbaasd praten, maar het vertrouwen zou hier allang weg zijn.

    Liever ietsje meer bij de gevestigde orde betalen, waar de service iets beter is.

  16. #116

    Standaard

    @marcus1986, je post recentelijk nog wel reclame voor je webshop op deze site, maar op de recente klachten ga je niet in. Het zou je sieren als je hier spoedig een reactie post over wat je aan de klachten gaat doen.

  17. #117

    Standaard

    Ik heb net voor de release de steelbook captain philips besteld. Nog steeds niet ontvangen. Vorige week dinsdag een mail gestuurd. Wacht ook nog steeds op een antwoord. Als je als onderneming het belang van goede communicatie niet doorhebt, dan verlies je het vertrouwen van je klanten. Als ze dit niet snel aanpakken, zal hun verhaal volgens mij niet lang meer duren.
    The truth is out there

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    @marcus1986, je post recentelijk nog wel reclame voor je webshop op deze site, maar op de recente klachten ga je niet in. Het zou je sieren als je hier spoedig een reactie post over wat je aan de klachten gaat doen.
    Dat zou ik ook graag hebben eerlijk gezegd. Heb de Prison Break Box nog geseald staan, dus graag even een oplossing.

  19. #119

    Standaard

    Ieder zijn keus er nog te bestellen, maar als je zoiets leest of meemaakt, wil of ga je toch niet meer het risco lopen voor een eventuele volgende bestelling? Dan ga je toch naar een andere betrouwbare site?.

    Als ik lees wat er voorvalt en voor is gevallen (verkeerde items, duurt te lang, geen reacties), dan zou ik er uberhaupt al helemaal niet bestellen.

    Is een persoonlijke mening, maar iedereen is vrij uiteraard om te bestellen waar en hoe hij wil.

  20. #120

    Standaard

    Tja, als je op Bol.com 105 klachten hebt van de 1242 beoordelingen die vooral over te laat leveren en de slechte communicatie gaan, dan doe je als bedrijf toch iets niet goed. Het valt me op dat ook hier de meeste klachten gaan over het niet of te laat leveren en de communicatie, maar kennelijk is dat punt niet belangrijk genoeg om te verbeteren voor nr1media?

  21. #121
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Geen idee hoe de constructie derde partij verkoper en bol.com precies in elkaar zit, maar lijkt me dan dat bol.com hier waarschijnlijk ook niet gelukkig mee is ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  22. #122

    Standaard

    Ik krijg het vermoeden dat nr1media waarschijnlijk bestaat uit 1 a 2 personen die alles regelen, daarnaast nog een baan hebben en door slecht management van mails en bestellingen nu door de bomen het bos niet meer zien. Zie je wel vaker gebeuren met dat soort bedrijfjes.

    Ik vind het niettemin merkwaardig dat user marcus1986, die kennelijk op de één of andere manier gelieerd is aan dit bedrijf, wel de verkoop blijft promoten op DVD.nl maar zich niet laat zien wanneer er klachten zijn. Ik hoop maar dat dit wel het geval is achter de schermen (via pm e.d.).

    Ze hebben ook een facebook maar ik krijg niet de indruk dat deze vaak wordt bezocht en gebruikt door de beheerders. De laatste update is van 28-02-2014.

    Als je al lang op je spullen wacht en je krijgt geen reacties op mail of telefoon dan zou je ze met een bezoekje kunnen vereren in Lent (Nijmegen).
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 08-04-2014 om 19:01

  23. #123

    Standaard

    Volgens het eerste bericht in dit topic heeft een kennis van marcus1986 deze website opgericht. Ze stonden de afgelopen keren ook op de Mega Platen en CD Beurs die twee keer per jaar gehouden wordt in de Jaarbeurs in Utrecht. De eerstvolgende beurs is in het weekend van 12 en 13 april. Ik weet niet of ze er weer staan, maar vorig jaar hadden ze zowat de hele inboedel meegenomen naar de beurs, waardoor ze een tijd bezig waren om de voorraad weer bij te werken met als gevolg dat ik ruim een week op mijn bestelling heb moeten wachten.

  24. #124

    Standaard

    Ondertussen antwoord gekregen via de mail op de vraag waar The Toxic Avenger bleef.

    Ik zal even contact opnemen met de leveranciers. Excuses voor de vertraging.
    Wij nemen contact met u op.



  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j0enne Bekijk bericht
    Ondertussen antwoord gekregen via de mail op de vraag waar The Toxic Avenger bleef.

    Ik zal even contact opnemen met de leveranciers. Excuses voor de vertraging.
    Wij nemen contact met u op.
    Nu weet je eigenlijk nog niets.

Pagina 5 van 21 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •