Pagina 1 van 21 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 508 worden weergegeven.

Discussie: nr1media

  1. #1

    Standaard nr1media

    Hoi medeforumleden,

    Zoals ik al vaker heb vermeld heb ik een kennis met een blu ray en dvd groothandel. Nu heeft deze een online shop geopend waardoor het voor iedereen mogelijk wordt om voor mooie prijzen nieuwe dvd's en blu ray's te kunnen kopen.

    De site is pas online en ze zijn nog bezig met het optimaliseren van de site (zowel de prijzen als de gebruiksvriendelijkheid). Ik zou zeggen kijk er eens rond en wie weet zitten er mooie aanbiedingen bij !!!

    De site is: http://nr1media.com/

    Graag hoor ik eventuele bevindingen zodat ik nr1media kan helpen bij eventuele feedback van jullie kant !!!!

  2. #2

    Standaard

    Nette site met redelijk tot prima prijzen. Vooral ook de gratis verzending is een slimme openingsstunt, dat maakt een bestelling doen zeker aantrekkelijk. Ook de productinformatie is prima; ik zie dat er eindelijk eens accurate informatie rondom Extra's vermeld wordt. Begin is zeker goed!

  3. #3

    Standaard

    Mochten prijzen elders lager zijn ?
    Dan kun je een mail sturen naar: info@nr1media.com met de link en dan worden de prijzen gelijk aangepast en goedkoper geprijst als bij de concurent.
    Prijzen worden iedere dag aangepast ( indien van toepassing)

  4. #4

    Standaard

    Er vallen mij 2 zaken op:

    er ontbreekt een top 10/25/50 lijstje van meest verkocht. Ikzelf kijk vaak wat veel verkocht is om op ideeën te komen.
    Daarnaast staat nergens "op voorraad" maar leverbaar in 1/3 dagen. Dat zou mij weerhouden om te bestellen omdat ik anno 2012 verwacht een product wat ik vandaag bestel morgen in de post heb.

    Qua layout keurig.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  5. #5

    Standaard

    Leuke site, prijzen van bijvoorbeeld Ice Age 4 en TDK zijn redelijk.

    Wel valt mij dat de zoekmachine (toch essentieel voor iemand die weet wat hij zoekt) niet helemaal lekker loopt.
    Als ik op 'Star Trek' zoek, dan heb ik geen verdere filter oid, waarmee ik alleen de blu-ray's kan laten zien. En als ik 'Star Trek blu-ray' zoek, dan krijg ik geen resultaten.
    Als ik dan alle pagina's doorloop, dan krijg ik echt pagina's vol DVD's, en pas ergens bij pagina 10 de blu-ray's. Dat moet beter kunnen .

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    Er vallen mij 2 zaken op:

    er ontbreekt een top 10/25/50 lijstje van meest verkocht. Ikzelf kijk vaak wat veel verkocht is om op ideeën te komen.
    Daarnaast staat nergens "op voorraad" maar leverbaar in 1/3 dagen. Dat zou mij weerhouden om te bestellen omdat ik anno 2012 verwacht een product wat ik vandaag bestel morgen in de post heb.

    Qua layout keurig.
    Bedankt voor de feedback, dit zal worden bijgewerkt op de site.

  7. #7

    Standaard

    Bedankt medeforum leden, ook voor de feedback per mail enz.
    Dit word direct aangepast op de site dus mochten er nog zaken zijn dan horen we ze graag !!!

  8. #8

    Standaard

    Mooi initiatief Marcus, even een paar dingen als opbouwende kritiek die mij gelijk opvielen:

    -Meerdere titels worden dubbel aangeboden, waarvan de ene anders geprijsd is dan de andere. Zo heeft de Blu-Ray The American bijvoorbeeld prijzen van 20,99 en 8,49. De BD van 20,99 is weliswaar niet leverbaar, maar kan je gewoon in je winkelmandje stoppen. Verwarrend! Als je zoekt op The American krijg je geen zoekresultaten, als je op alleen American zoekt kom je hem op pas op pagina 9 tegen. De zoekmachine mag wel wat anders afgesteld worden dus.

    -Als ik bijvoorbeeld op Limitless zoek krijg ik 5 resultaten (waarbij de 3 DVD's en de 2 Blu-Rays allemaal anders geprijsd zijn). Het zou erg handig zijn als onder de titel meteen het medium/platform toegevoegd kan worden. Nu moet je ze allemaal open klikken, scheelt toch erg in gebruikersgemak.

    - Als eerste indruk heb ik nog dat veel titels duurder zijn bij jullie dan bij bol.com. Bv. The Raid voor 22,50 ipv 15. Amazing spiderman voor 22,33 ipv 16,99. Maar daar zullen jullie wel mee bezig zijn lijkt mij.

    Met wat prijsaanpassingen en wat zoekmachine optimalisatie zie ik het zeker slagen, lay-out van de site is in ieder geval dik in orde.

  9. #9

    Standaard

    ik heb net avatar 3d en ice age 4 op blu ray besteld en betaald
    nu kijken hoe het bevalt en hoe snel ze zijn
    wordt vervolgd

  10. #10

    Standaard

    Er zijn enkele lokkertjes die zonder twijfel met verlies verkocht worden de verzendkosten meegerekend, om de aandacht te trekken en hopelijk extra spullen te verkopen. Maar de tv boxen voor het eindejaar zijn wel bijzonder duur:

    Two and a half men 1-8 : 275 euro??!!

    Big Bang Theory 1-5: 159,50 euro??!!

    The Mentalist 1-4: 152 euro??!!

    Alle One Tree Hill seizoenen staan bij media markt 23 euro, op deze site 36 euro, hetzelfde met de Gossip Girl reeksen.

    Big bang Theory 5 kost 42 euro, media markt 25 euro, Fringe 4 kost 42 euro in media markt 29 euro, Mentalist 4 hetzelfde.

    Nog een beetje werk aan de winkel om de goedkoopste te worden (en niet over de kop te gaan)

  11. #11

    Standaard

    Beste medeforumleden,
    Bedankt voor de feedback. De afgelopen dagen is er hard gewerkt om de site zo optimaal mogelijk te laten werken en dit mede dankzij jullie reacties. Wat aangepast is:

    -Live search en search zijn aangepast ( hierdoor staat het medium achter de titel).
    -De items die niet langer leverbaar zijn kunnen ook niet in de winkelwagen worden geplaatst.
    -De prijzen op de site zijn aangepast ( dit voorkomt rare afrondingen)
    -De sortering van de zoekresultaten is logischer gemaakt, de nieuwere items verschijnen als eerst en daarna de oudere.

    We staan uiteraard nog open voor andere feedback, ook is het team bezig de prijzen zo optimaal mogelijk aan te passen.

    Vriendelijke groet,

    Team Nr1media

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Leuke site, prijzen van bijvoorbeeld Ice Age 4 en TDK zijn redelijk.

    Wel valt mij dat de zoekmachine (toch essentieel voor iemand die weet wat hij zoekt) niet helemaal lekker loopt.
    Als ik op 'Star Trek' zoek, dan heb ik geen verdere filter oid, waarmee ik alleen de blu-ray's kan laten zien. En als ik 'Star Trek blu-ray' zoek, dan krijg ik geen resultaten.
    Als ik dan alle pagina's doorloop, dan krijg ik echt pagina's vol DVD's, en pas ergens bij pagina 10 de blu-ray's. Dat moet beter kunnen .
    Het dikgedrukte is nog steeds actueel.

    Geldt ook voor bijvoorbeeld Ice Age:
    -"ice age": wel resultaten
    -"ice age blu" of "ice age blu-ray" of 'ice age dvd": geen resultaten

    Vreemd.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door appiehein Bekijk bericht
    ik heb net avatar 3d en ice age 4 op blu ray besteld en betaald
    nu kijken hoe het bevalt en hoe snel ze zijn
    wordt vervolgd

    zeer snel geleverd ..aanrader

  14. #14

    Standaard

    Ontzettend leuk om te horen !!!! Veel plezier ermee maar dat moet wel lukken !!

  15. #15

    Standaard

    kun je ook achteraf betalen?

    Prijs van de 007 box is gunstig, maar om meteen 100+ over te boeken naar een onbekende firma...
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  16. #16

    Standaard

    Helaas is dit op het moment nog niet mogelijk. We zijn bezig met betaling via acceptgiro maar dit is nu nog niet mogelijk

  17. #17

    Standaard

    Op zich zijn jullie wel wettelijk verplicht om een "achteraf betalen" optie aan te bieden als webshop....

  18. #18

    Standaard

    Klopt, hier wordt echter nog aangewerkt. Het heeft nog wat haken en ogen

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Op zich zijn jullie wel wettelijk verplicht om een "achteraf betalen" optie aan te bieden als webshop....
    Bron?

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Bron?
    Oa van een vriend van mij die een webshop heeft en als vriendin een advocaat. Daarnaast kan je zelf natuurlijk even Googlelen en dan vindt je oa dit topic:
    http://www.webwinkelforum.nl/viewtopic.php?t=1821

    Het ligt iets genuanceerder maar om van het vage gezeur van vooruitbetalingen af te zijn bieden veel webshops gewoon een volledig achteraf betalingsoptie. Vaak via rembours omdat de rembours kosten dusdanig hoog zijn dat de koper toch niet voor die optie kiest. Dus dat nr1media voor acceptgiro kiest is alleen maar netjes te noemen.

  21. #21

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Bron?
    Heeft iets met de 'wet' Kopen op Afstand o.i.d. te maken.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Heeft iets met de 'wet' Kopen op Afstand o.i.d. te maken.
    Dat is niet juist, geldt voor alle verkopers. Lees de link van TylerDurden maar eens door.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dat is niet juist, geldt voor alle verkopers. Lees de link van TylerDurden maar eens door.
    Huh?Kopen op afstand dat kan toch niet gelden voor fysieke winkels, zij hoeven je toch geen acceptgiro te geven? Lol xD

  25. #25

    Standaard

    haha bij de bijenkorf aan de kassa "graag per acceptgiro betalen :P"

    maare. ik snap wel dat een kleine ondernemer geen acceptgiro aanbiedt aangezien je dan toch wel een fors betalingsrisico loopt. Echter zal ik als consument niet snel daar een grote aankoop doen.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

Pagina 1 van 21 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •