Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 53 worden weergegeven.

Discussie: Blokker

  1. #26

    Standaard

    Het zal wellicht te maken hebben met het aankomende Sinterklaas en stroopwafelpietenfeest.

  2. #27

    Standaard

    Ik heb deze titels nog nooit voor zo'n lage prijs gezien. Daar kan geen 3 halen 2 betalen-actie tegenop. En er zitten tal van toptitels tussen. Ik vermoed alleen dat je die niet in de winkel zult aantreffen voor die prijs, als je al Blu-rays bij een Blokker in de winkel kunt vinden. De twee Blokker-filialen in mijn woonplaats hebben amper Blu-rays. Helaas heb ik alle voor mij interessante titels al.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #28

    Standaard

    Ik heb al in geen tijden meer een bluray gekocht, maar hier weer eens 3 titels besteld. Ik vind de prijzen overigens niet uitzondelijk laag, meer dan een euro of 7 zou ik zelf sowieso niet aan een bd uitgeven in dit Netflixtijdperk.

  4. #29

    Standaard

    Netflix tijdperk of niet, het blijft toch opmerkelijk, vooral als zelfs seizoen 8 en 9 van CSI € 6,99 p.s. zijn.
    The Walking Dead seizoen 2 : € 9,99

  5. #30

    Standaard

    Ik kon helaas niets vinden wat ik nog niet heb of zou willen hebben .....
    "A man's got to know his limitations", ...

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Ik kon helaas niets vinden wat ik nog niet heb of zou willen hebben .....
    Ik ook niet, en de tijd dat ik iets koop omdat het goedkoop is, is definitief voorbij .

  7. #32

    Standaard

    Iron Man 3 3D + 2D was ook 6,99, inmiddels weer 24,99

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door e-shole Bekijk bericht
    Iron Man 3 3D + 2D was ook 6,99, inmiddels weer 24,99
    Was de 2D versie: Die staat er nu niet meer op.

  9. #34

    Standaard

    Koopavond Blokker(Ned?) 18.15-2100 Woensdag 12 nov

    -20% op alles alleen in de winkels

  10. #35

    Standaard

    Ik laat het schieten. De Blokker hier heeft de DVD-afdeling al drastisch verkleind. Vroeger had je aan elke kant van de kast wat staan, maar nu is het 1 kant geworden en dan met name nog kinderdvd's.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Dat zou kunnen, maar de David Attenborough Collection (5Blu-ray) voor 6,99 lijkt mij geen juiste prijs.
    In elk geval wel geleverd voor die prijs. Betreft trouwens 4x Bluray en 1x DVD (Birds Of Paradise). Dit staat op achterkant vermeld, maar niet in productomschrijving online.

  12. #37

    Standaard

    Inderdaad, hier ook aangekomen.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Ik laat het schieten. De Blokker hier heeft de DVD-afdeling al drastisch verkleind. Vroeger had je aan elke kant van de kast wat staan, maar nu is het 1 kant geworden en dan met name nog kinderdvd's.
    Hier ook. Ik denk overal, want toen ik een week of wat terug in Utrecht bij de Blokker op Hoog Catherijne was, hadden ze ook daar de voorraad flink verkleind.

  14. #39

    Standaard

    Hier in Helmond valt het op zich nog mee. Er liggen minder titels in de rekken, maar alle rekken die ze steeds gebruikten gebruiken ze nog steeds. Wat ze wel weggehaald hebben zijn de rekjes die aan de zijkanten hingen.

  15. #40

    Standaard

    Op 9 november Life of Pi 3D besteld voor € 6,99. Om aan de € 20,- te komen The Avengers en La grande bellezza voor dezelfde prijs erbij besteld. The Avengers en La grande bellezza de dag erna in huis, vervolgens niks meer gehoord. Vandaag maar eens gebeld en wat blijkt: Life of Pi 3D hebben ze niet meer en gaan ze me dus ook niet meer leveren. Als ik niet had gebeld, zou er geen actie zijn ondernomen. Nu krijg ik het bedrag voor deze titel teruggestort. Jammer dat hun bestelsysteem niet goed werkt (dat je titels kunt kopen die ze niet meer hebben) en dat ze niet zelf actie ondernemen om hun fout te herstellen.

  16. #41

  17. #42

    Standaard

    Balen dat ik het meeste al heb gehaald toen alles voor 7 te halen was. Bizarre prijzen dit.

  18. #43

    Standaard

    Mooi. Vier James Bond-films besteld.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    2voor10 actie
    is deze actie ook geldig in hun winkels ?
    zou wel een trip overwegen naar Axel of Terneuzen (gezien geen verzending nr B), want blokker.be is compleet bagger
    DVD & Blu-Ray collectie

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pazke70 Bekijk bericht
    is deze actie ook geldig in hun winkels ?
    zou wel een trip overwegen naar Axel of Terneuzen (gezien geen verzending nr B), want blokker.be is compleet bagger
    Nee, in de folder staat webshop only.

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Nee, in de folder staat webshop only.
    sj*t
    DVD & Blu-Ray collectie

  22. #47

  23. #48

    Standaard

    Blokker schrapt 440 banen in z'n winkels. Dat is zo'n 6 procent van het totaal.

    Het winkelconcern gaat de winkels vernieuwen om de concurrentie beter aan te kunnen. Het concern heeft onder meer last van concurrentie van winkelketen Action.

    In alle vestigingen van Blokker kwam het personeel om 18.00 uur bijeen om bijgepraat te worden.

    Internet

    Blokker wil z'n winkels vernieuwen om de omzetdaling te keren. "Om concurrerender te worden moeten we de filiaalbezetting in ongeveer de helft van onze winkels aanpassen", zegt Blokker-directeur Jack Peters.

    Er worden geen filialen gesloten.

    Het concern experimenteerde de afgelopen tijd met een nieuwe winkelinrichting. Enkele filialen zijn al vernieuwd. Vanaf deze zomer worden andere filialen stapsgewijs vernieuwd.
    NOS.nl

  24. #49

    Standaard

    Dat zat er wel in. Blokker is, net zoals de V&D, ook zo'n toko die totaal niet met de tijd is meegegaan.

  25. #50

    Standaard

    Ik ben benieuwd of de nieuwe Blokker wel zo lang meegaat. Dan hebben ze minder huishoudelijk maar hippe dingen. Tsja, geeft dat nu zo'n structurele omzet? Wat nu hip is, kan morgen weer uit zijn. En ga je dan niet op andere winkels lijken.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •