Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 53 worden weergegeven.

Discussie: Blokker

  1. #1

    Standaard Blokker

    Zo'n anderhalve week geleden de BD Brave bij Blokker besteld.
    Na vertraging en een tegoedbon van 2,50 euro het pakket thuis ontvangen, zit een verkeerd artikel erin (Man van 6 miljoen dvd seizoen).
    Afgelopen zaterdag een email gestuurd naar klantenservice@blokker.nl. Geen reactie op gehad.
    Zojuist dan maar proberen te bellen naar de klantenservice (kan tot 18:00) 020-5683426 maar daar wordt gewoonweg niet opgenomen.

    Je zal maar iemand willen verrassen met de BD Brave voor Sinterklaas, dan ben je mooi de pineut bij Blokker.
    Er kan altijd wel iets fout gaan (is al wel slordig) maar als men dan ook nog eens niet reageert op email en ook de telefoon niet opneemt dan is er iets mis met de service van zo'n bedrijf, in dit geval Blokker dus.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  2. #2

    Standaard

    zeker dat 't de BD is? op blokker.nl bieden ze enkel de dvd aan.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  3. #3

    Standaard

    Jazeker, staat in de bevestigingsemail en ook op de pakbon. Dat is allemaal correct. er is alleen een verkeerd artikel in de enveloppe gestopt door een onoplettend iemand.
    Dat kan gebeuren, maar ik verwacht daarna wel van een klantenservice dat ze snel reageren en op zijn minst de telefoon opnemen.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  4. #4

    Standaard

    Vandaag een Blokker filiaal gebeld. Daar kan ik ook een verkeerd geleverd artikel omruilen voor het goede (dus niet alleen een defect artikel). Aangezien ze Brave BD niet meer op voorraad hadden hebben ze 'm voor mij besteld. Ook zouden ze nog contact opnemen met de klantenservice. Vlak nadat ik gebeld had kreeg ik echter ook een email van de klantenservice (eindelijk), met daarin hetzelfde verhaal:

    "Naar aanleiding van uw bericht allereerst onze excuses voor de foutieve levering.
    U kunt de verkeerde dvd in 1 van onze filialen omruilen of u vult het bijgevoegde omruilformulier in die u aan ons retourneert.
    Zodra wij het omruilformulier van u hebben ontvangen zullen wij de correcte dvd aan u zenden.
    Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
    Met vriendelijke groet,
    "

    Ik wacht wel tot het filiaal 'm binnen heeft en ga het daar omruilen.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  5. #5

    Standaard

    De winkel kan 'm ook niet meer bestellen. Ik krijg nu dan mijn geld terug. Inmiddels zijn er ook geen aanbiedingen meer bij andere winkels waardoor Brave alleen nog duur te koop is.

    Met dank aan Blokker, wat een waardeloos bedrijf. Mij zijn ze als klant in ieder geval nu definitief kwijt (en niet alleen voor blu-rays).
    Laatst aangepast door Edwin V : 20-12-2012 om 13:36
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    De winkel kan 'm ook niet meer bestellen. Ik krijg nu dan mijn geld terug. Inmiddels zijn er ook geen aanbiedingen meer bij andere winkels waardoor Brave alleen nog duur te koop is.

    Met dank aan Blokker, wat een waardeloos bedrijf. Mij zijn ze als klant in ieder geval nu definitief kwijt (en niet alleen voor blu-rays).
    Lekkere service is dat ja, hun maken een fout en willen hem niet corrigeren.

  7. #7

    Standaard

    ze kunnen de fout niet meer corrigeren aangezien ze hem niet meer kunnen bestellen.. dat is nogal een verschil

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    De winkel kan 'm ook niet meer bestellen. Ik krijg nu dan mijn geld terug. Inmiddels zijn er ook geen aanbiedingen meer bij andere winkels waardoor Brave alleen nog duur te koop is.

    Met dank aan Blokker, wat een waardeloos bedrijf. Mij zijn ze als klant in ieder geval nu definitief kwijt (en niet alleen voor blu-rays).
    Ze hebben een fout gemaakt die ze alleen kunnen herstellen door je geld terug te geven. Niet leuk, maar ook niet overdreven erg volgens mij...
    Op het forum kun je Brave ook vinden voor een mooie prijs hoor, kijk maar eens bij te koop aangeboden.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ze hebben een fout gemaakt die ze alleen kunnen herstellen door je geld terug te geven. Niet leuk, maar ook niet overdreven erg volgens mij...
    Op het forum kun je Brave ook vinden voor een mooie prijs hoor, kijk maar eens bij te koop aangeboden.
    Nou als ze ubrerhaupt sneller hadden gereageerd hadden ze hem wellicht wel kunnen bestellen.

    En ze hadden hem ook tegen een hogere prijs kunnen bestellen, het was immers hun fout.

  10. #10

    Standaard

    Leuk dat Blokker nu ook produkten in het krantje zet die alleen online te verkrijgen zijn maar geef dat dan duidelijker aan. Er staat alleen blokker.nl boven. Zet dan neer: alleen online verkrijgbaar. Gelukkig was de winkel nog vlakbij.

    De befaamde pagina: http://www.blokker.nl/blokkerfolder/...spreadview/10/

    Dit kan je op twee manieren lezen: alleen online of algemene info over de webshop. En als je deze manier van verkopen nog niet kende dan kan je je erin vergissen. Ik weet het zelf nu wel voor de komende keer. Maar als de verkoopster het net na had gekeken dan was ik niet de eerste.
    Laatst aangepast door martwout : 07-03-2013 om 12:39

  11. #11

    Standaard

    Vandaag nog tot 0:00 vanavond 15% online korting op hele assortiment!
    met o.a. Inception in de 2 voor 10 (dis 2 voor 8,50 nu) actie.

  12. #12

    Standaard

    Bedankt voor de tip, zitten best wat leuke titels bij! The Graduate, Deer Hunter, The Italian Job en American Graffiti samen voor €20 incl. verzendkosten. Niet slecht dacht ik zo.

  13. #13

    Standaard

    Zwaar teleurgesteld door Blokker

    Op 28 november bestelling geplaatst (en betaald) voor een DVD box die de volgende dag thuis kon worden afgeleverd.
    Daarvoor een bevestiging ontvangen. De volgende dag deelt Blokker mee, dat de bestelling vertraging heeft ondervonden maar dat
    uiterlijk binnen 3 werkdagen zal worden afgeleverd.

    Nee dus....

    Vandaag in een mail navraag gedaan, waarop ik zojuist als antwoord krijg:

    Hierbij wil ik u mededelen dat het artikel (...) niet meer voorradig is. Hierdoor kunnen wij uw bestelling niet meer leveren....(etc)

    Ik krijg wel mijn geld terug (hoop ik)

    Mijn bestellingen gaan voorlopig maar even niet meer richting Blokker's webshop.

  14. #14

    Standaard

    Omdat Blokker niet kon leveren de gezochte DVD box elders gekocht (en inmiddels binnen)

    Vandaag een nieuw bericht van Blokker ontvangen:

    'Wij begrijpen uw reactie en teleurstelling en willen u meedelen dat wij inmiddels weer voorraad hebben ontvangen en zullen in plaats van de betaling u de box alsnog toezenden.

    Onze excuses voor het ongemak.'

    Hier kunnen we zeker over ongemak spreken. Ik heb uiteraard onmiddellijk terug gemaild dat ik mijn geld teruggestort wil hebben(zoals immers was afgesproken),maar 't zou me niet verbazen als ze deze zending niet meer tegen kunnen houden. Zucht. (wordt vervolgd)

  15. #15

    Standaard

    Sowieso een rukwinkel, tenminste de lokale vestigng. Die vertikken 3D releases in hun assortiment op te nemen... En de managerbis een betweterige you know what

  16. #16

    Standaard

    Blokker Ellende, het vervolg:

    De verzending van de box kon niet meer worden tegengehouden. Deze heb ik j.l. vrijdag bij aanbieding geweigerd en is retour Blokker gegaan.
    Tot op vandaag (een week nadat werd beloofd dat het geld zou worden teruggestort) nog geen centen terug gezien. Wat een abominabele klantenservice,
    en dat nota bene door hun eigen stommiteit !!

    edit: Uiteindelijk - op 23 dec. centen teruggekregen
    Laatst aangepast door Herman ter Lingen : 23-12-2013 om 15:54

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Themeparkfan1987 Bekijk bericht
    Sowieso een rukwinkel, tenminste de lokale vestigng. Die vertikken 3D releases in hun assortiment op te nemen... En de managerbis een betweterige you know what
    De Blokker is dan ook geen Free Record Shop en films zijn maar een klein onderdeel van hun assortiment. Dus ik begrijp het wel dat ze geen 3D releases in hun assortiment op willen nemen, want dan lijden ze alleen maar verlies.

  18. #18

    Standaard

    Had vandaag mijn bestelling opgehaald bij blokker. kom ik thuis en zie ik dat aan de zijkant ( het is een box met dvd doosjes erin) en lijkt net of in het midden met een mes erover heen gegaan is. waardoor er een kras zit op alle zijkanten van de doosjes.

    Hoe kan dat? Komt wel vaker voor bij blokker, als ik daar een dvd wil kopen maar ik verwachtte niet dat het bij een bestelling ook kan gebeuren. Ik denk dat ik hem terug stuur want wil toch graag dat alles netjes eruit ziet. Iemand anders ook zoiets meegemaakt?

  19. #19

    Standaard

    Komt wel vaker voor, dan zijn ze onvoorzichtig geweest met het openen van de doos. Dan snijden ze met een mes iets te diep snijden.
    Dom natuurlijk, maar ze merken het zelf nauwelijks.
    Ik zie regelmatig DVD's met dit euvel in de schappen liggen (niet alleen bij Blokker overigens), maar ik heb het nog nooit via een internetbestelling gehad.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  20. #20

    Standaard

    Ik kijk er ook van op. Hoe langer ik ernaar kijk... des te meer ik denk, deze gaat terug. Is misschien wel kleinzierig maar ik wil niet dat als ik elke keer die box zie, ik denk, daar zit een kras doorheen.

  21. #21

    Standaard

    aantal foute prijzen op blokker.nl o.a. Iron man 3, Turbo 3D en Life of Pi 3D voor €6,99 p.s

  22. #22

    Standaard

    Ik vraag me af of het foute prijzen zijn. Life of Pi 3D kwam ik vorige week ook al ergens tegen voor 7,50.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  23. #23

    Standaard

    Dat zou kunnen, maar de David Attenborough Collection (5Blu-ray) voor 6,99 lijkt mij geen juiste prijs.

  24. #24

    Standaard

    Morgen even bij de Blokker naar binnen lopen!

  25. #25

    Standaard

    Ik heb inmiddels een bestelling geplaatst die al is verwerkt, dus het lijkt mij dat de prijzen juist zijn.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •