De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Doe Maar - Symphonica in Rosso 2012



    Op 13, 17, 19 en 20 oktober 2012 speelde de legendarische Nederlandse reggaeband Doe Maar 4 keer in een uitverkocht Gelredome het Symphonica In Rosso concert, met Guido's Orchestra.

    Tracklist:


    1. Intro
    2. Doe Maar Net Alsof
    3. Zoek Het Zelf Maar Uit
    4. Okee
    5. Pa
    6. Hé, Hé
    7. Nachtzuster
    8. Heroïne
    9. Ruma Saja
    10. Nederwiet
    11. Dansen Met Alice
    12. Is Dit Alles?
    13. De Vrolijke Padvinder / Winnetoe
    14. Radeloos
    15. Tijd Genoeg
    16. Alles Gaat Voorbij
    17. Het Leven Gaat Door
    18. Er Verandert Niets
    19. Liever Dan Lief (Ft. Gers Pardoel)
    20. Doris Day
    21. Sinds 1 Dag Of 2
    22. Belle Hélène
    23. De Bom
    24. Repelsteel
    25. 1 Nacht Alleen
    26. Smoorverliefd
    27. Nooit Meer Slapen
    28. De Laatste X
    29. Walska

    Hoewel deze uitgave voorzien is van een DTS-HD track moet je die wel eerst zelf selecteren. Opvallend maar niet storend. Wel is volgens de concertbezoekers de uitgave niet volledig aangezien muv Gers Pardoel alle gastoptredens zijn weggelaten. Wat daar de reden van zou zijn...


    Verder is zijn het beeld en geluid om van te smullen en de mannen, hoewel een dagje ouder spatten qua zang en sound van het scherm. Voor de liefhebber van Doe maar verplichte kost!

  2. #2

    Standaard

    Ik had die gastoptredens ook graag gezien. Hoort er ook bij vind ik. Al stonden op de vorige Symphonica-releases er ook maar 1, 2 of 3 tracks op met een van de gastoptredens.

    Setlist Doe Maar incl. videobeelden.

  3. #3

    Standaard

    Maar was het concert nu de moeite waard? Ik heb een aantal recensies gelezen waar men het had over een vrij kille, plichtmatige bedoening, met weinig interactie met het publiek.

  4. #4

    Standaard

    Podium megasaai in vergelijking met eerdere SIR podiums vind ik.

    Die hadden ze stukken mooier kunnen en moeten maken.

    Heb momenteel alleen nog de 2CD/DVD versie, maar de Blu ray ga ik ook nog halen een keer.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Maar was het concert nu de moeite waard? Ik heb een aantal recensies gelezen waar men het had over een vrij kille, plichtmatige bedoening, met weinig interactie met het publiek.
    Dat vond ik nog wel meevallen eigenlijk. Net in zijn geheel gezien maar het ze genieten net als het publiek zichtbaar. Vooral bij Ernst Jansz is dat heel duidelijk.

    Vwb het weglaten van de gastoptredens muv die van Gers: ik vermoed dat dit zo besloten is omdat alleen Gers een nummer van Doe Maar zong en de anderen (Henk Westbroek, Frank Boeijen) een eigen nummer deden (Vriendschap & Kronenburg Park).

    Heb deze optredens even opgezocht maar daar mis je ook niks aan

  6. #6

    Standaard

    De gastoptredens vielen echt uit de toon en ze pasten niet in het geheel.
    Zit je in de Doe Maar flow... en dan opeens, gastoptredens... nee, die waren echt wel niet geslaagd.
    Bovendien was het geluid van de gastoptredens ook niet zo goed in de zaal...

    Zéér verstandige keuze om ze weg te laten... ik denk Doe Maar zelf die gasten ook eerder als een verplichting zag...

  7. #7

    Standaard

    Ik ben er geweest op woensdag 17okt, het oorspronkelijk eerste concert. Zaal vol met die hard fans, en sfeer zat er gelijk goed in. Mijn zus was het concert de zaterdag ervoor geweest, en zij vond het niet heel sfeervol. Het publiek kwam laat op gang, in tegenstelling tot het concert waar ik ben geweest. Ik heb het idee dat het grootste gedeelte van de opnamen van die woensdag 17okt zijn geweest. En toen zat de sfeer er dik in, van beide kanten, en publiek en Doe Maar.
    De gast optredens weg laten vind ik niet erg. De halve zaal ging pissen of bier halen, het voegde weinig toe. Dus dat ze de dvd niet gehaald hebben is dan ook niet zo erg.
    Turn around and feel the vibe.....

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge Bekijk bericht
    Ik ben er geweest op woensdag 17okt, het oorspronkelijk eerste concert. Zaal vol met die hard fans, en sfeer zat er gelijk goed in. Mijn zus was het concert de zaterdag ervoor geweest, en zij vond het niet heel sfeervol. Het publiek kwam laat op gang, in tegenstelling tot het concert waar ik ben geweest. Ik heb het idee dat het grootste gedeelte van de opnamen van die woensdag 17okt zijn geweest. En toen zat de sfeer er dik in, van beide kanten, en publiek en Doe Maar.
    De gast optredens weg laten vind ik niet erg. De halve zaal ging pissen of bier halen, het voegde weinig toe. Dus dat ze de dvd niet gehaald hebben is dan ook niet zo erg.
    Dat kwam ook in de vele recensies naar voren. Die vonden het maar een tamme bedoening, met weinig interactie tussen artiest en publiek. Net alsof Doe Maar er niet veel zin in had. Kennelijk is dat later toch 'goed' gekomen.

  9. #9

    Standaard

    Hoort er ook bij vind ik. Al stonden op de vorige Symphonica-releases er ook maar 1, 2 of 3 tracks op met een van de gastoptredens. Die hadden ze stukken mooier kunnen en moeten maken...!!!

    !!!..<<..Usman Gee..>>..!!!

  10. #10

    Standaard

    Was dit weekeind ook op tv met MONO geluid!!!!!

  11. #11

    Standaard

    Daar is op de BR geen sprake van. Supergeluid

  12. #12

    Standaard

    Een uitstekend concert met een dito beeld en geluid, jammer dat er geen extra`s opstaan.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •