De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Walking Dead, The - Seizoen 2 [Blu-ray Disc]

    Walking Dead, The - Seizoen 2

    Na een aardig startseizoen moet de zombie-serie nu echt wat laten zien. Lukt dat?

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Het is idd geen goed uitgave, de review is goed onder woorden gebracht, zoals het is.

  3. #3

    Standaard

    Geweldige serie, zowel seizoen 1 als 2.
    Die negatieve reacties op het 2e seizoen snap ik eigenlijk totaal niet.
    Ik kan niet wachten op het 3e seizoen....
    2 x B&W 803, 2 x B&W 804, 1 x B&W HTM, Rel Storm, Denon A1SR, Panasonic BD80, Sony 555es, Panasonic 42PY, Ps3.

  4. #4

    Standaard

    Sluit me helemaal bij windoweyes aan. De serie is beduidend beter dan bv Romero's laatste films. 4 sterren voor mij.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  5. #5

    Standaard

    "Dit hangt samen met het tweede probleem van dit seizoen, namelijk de personages. Die weten maar weinig sympathie op te roepen, missen elke vorm van subtiliteit en reageren onlogisch op gebeurtenissen"


    Laat ik de personages nou net het sterke punt van deze serie vinden. Je gaat echt meeleven met ze.
    Seizoen 1 = goed
    Seizoen 2 = fantastisch

    Het 3e seizoen is tot nu toe mijn favoriet (7 afleveringen gezien).

  6. #6

    Standaard

    De karakters van de personages worden juist heel erg uitgediept dit seizoen.
    Dat ze wellicht niet altijd heel sympathiek overkomen is juist realistisch, vind ik.

    Als mensen dag in dag uit proberen te overleven en de dood letterlijk in de ogen kijken, blijft er weinig over om sympathiek over te zijn. Op leven en dood brengt lettelijk het slechtste in de mens naar boven.

    Uitzondering op de regel is die oude gast met die baard. Ik ben even ze naam vergeten omdat ik seizoen 2 al weer een flinke tijd terug heb gezien....
    2 x B&W 803, 2 x B&W 804, 1 x B&W HTM, Rel Storm, Denon A1SR, Panasonic BD80, Sony 555es, Panasonic 42PY, Ps3.

  7. #7

    Standaard

    ben het ook niet eens met de reviewers oordeel; beklemmende serie met sterke rollen en gedurfde plotwendingen

    Inderdaad zie je niet continue de zombies en is de actie beperkt maar wat deze serie o.a. zo sterk maakt is dat je wel steeds de dreiging voelt.

    Heb zelf de USA versie, prima beeld en geluid
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  8. #8

    Standaard

    Ook ik kan me vinden in de technische analyse maar niet in de inhoudelijke! De karakters krijgen net juist dat beetje meer diepgang door ze op één plaats te houden en te zien wat er gebeurt als ze langere tijd met elkaar geconfronteerd worden. Voor de ene pakt dat al even beter uit dan voor de andere, zo geraakt Shane aflevering na aflevering meer de pedalen kwijt .
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #9

    Standaard

    S3 is alles aan het doen wat erbij S2 niet goed ging. S3 is zeker het kijken waard!
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hellboy Bekijk bericht
    S3 is alles aan het doen wat erbij S2 niet goed ging. S3 is zeker het kijken waard!
    Klopt s3 is de beste seizoen tot nu toe. Alles op 1 plaats te houden werd erg saai met s2. Met s3 zijn er 2 groepen.

  11. #11

    Standaard

    Ook ik vond seizoen 2 wel de moeite waard qua inhoud. Jammer dat de Blu-ray-uitgave technisch gezien zo onder de maat blijft.

  12. #12

    Standaard

    Seizoen twee vond ik beter dan seizoen 1. Dit ook omdat er meer afleveringen waren en de makers dus zo meer konden vertellen. De locatie van de farm vond ik geen probleem. Juist interessant om te zien hoe de groep met elkaar omging en hoe zij opgenomen werden bij Hershel en zijn familie.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik Bekijk bericht
    Ook ik vond seizoen 2 wel de moeite waard qua inhoud. Jammer dat de Blu-ray-uitgave technisch gezien zo onder de maat blijft.
    Helaas eOne leert het niet, met uitzondering van The Cold Light Of Day http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=87332
    Net weer even deel 8 van s3 bekeken, was weer flink wat actie en spanning.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 05-12-2012 om 18:34

  14. #14

    Standaard

    Ik zie net dat op bol.com bij de pre orders seizoen 3 4 discs zou bevatten ipv 3 zoals bij s2 het geval was. Dat lijkt mij al positief, in die zin dat als de afleveringen over meer disc gespreid worden dat de kwaliteit ten goede kan komen. Nu zag ik ook dat de uitgave van S1+S2 die binnenkort uitkomt 6 discs zou bevatten. Dat zou betekenen dat er een disc meer bijzit (tegenover nu 2 voor S1 en 3 voor S2). Zou er missch dan toch een heruitgave van S2 komen. Ik weet dat je niet echt mag voortgaan op de specificaties op zo'n sites, maar toch. Missch dan toch een goede uitgave van S2 hier op blu ray. Of wishfull thinking? Iemand die meer weet over de nieuwe releases?
    The truth is out there

  15. #15
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door justme Bekijk bericht
    Ik zie net dat op bol.com bij de pre orders seizoen 3 4 discs zou bevatten ipv 3 zoals bij s2 het geval was. Dat lijkt mij al positief, in die zin dat als de afleveringen over meer disc gespreid worden dat de kwaliteit ten goede kan komen. Nu zag ik ook dat de uitgave van S1+S2 die binnenkort uitkomt 6 discs zou bevatten. Dat zou betekenen dat er een disc meer bijzit (tegenover nu 2 voor S1 en 3 voor S2). Zou er missch dan toch een heruitgave van S2 komen. Ik weet dat je niet echt mag voortgaan op de specificaties op zo'n sites, maar toch. Missch dan toch een goede uitgave van S2 hier op blu ray. Of wishfull thinking? Iemand die meer weet over de nieuwe releases?
    Seizoen 3 heeft 3 afleveringen meer als Seizoen 2. Hou daar rekening mee. Maar goed de release is nog ver weg.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •