De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Spartacus: Vengeance

    Iemand idee waneer deze uit zal komen in NL?
    Deze is al even in de US te koop.

  2. #2

    Standaard

    Uiteraard wordt die release hier nog tegengehouden omdat deze of gene zender het eerste uitzendrecht heeft. Ik heb net enkele releaseberichten van Fox gekregen en daar staat 'ie nog niet tussen. Geduld is een schone deugd.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Is de serie dan nog niet uitgezonden in NL?

  4. #4

    Standaard

    In Vlaanderen is ze euh... "lopende" (op zondagavond op 2Be maar ik kijk er principieel naar want ik vind het niet kunnen dat de reclamespots om de twintig minuten worden onderbroken voor een televisieprogramma). Ik wacht intussen ook met smart op de Blu-ray. En intussen houd ik mijn zondagen onledig met Quiz Me Quick.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    In Vlaanderen is ze euh... "lopende" (op zondagavond op 2Be maar ik kijk er principieel naar want ik vind het niet kunnen dat de reclamespots om de twintig minuten worden onderbroken voor een televisieprogramma). Ik wacht intussen ook met smart op de Blu-ray. En intussen houd ik mijn zondagen onledig met Quiz Me Quick.
    Begrijpelijk, van reclamespotjes word ik ook niet goed van. Ik kijk ook maar weinig series enz op tv om deze redenen. Ik heb de serie dan wel helemaal gezien. Alleen ben ik niet op de hoogte hoe dat zit met de uitzendingen van deze serie in NL. Deze serie zal dan idd wel eerst helemaal beëindigd moeten zijn, voordat de blu-ray gereleased zal kunnen worden.

  6. #6

    Standaard

    Is er inmiddels al bekend of en wanneer er een Nederlandse Blu ray / dvd release komt?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •