Pagina 19 van 128 EersteEerste ... 91516171819202122232969119 ... LaatsteLaatste
De resultaten 451 tot 475 van 3184 worden weergegeven.
  1. #451

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door aorsongmachine Bekijk bericht
    Intussen de film bekeken. Heel mooie film vind ik (zeker als je houdt van films met een historische achtergrond). Eén klein minpuntje aan deze Duitse versie. In de Nederlandse ondertiteling merkte ik af en toe een kleine spellingsfout op en hier en daar zat een zinsconstructie niet helemaal snor. Maar al bij al, een prachtige film.
    Bedankt voor je reactie!

    Ik las wel in recenties terug dat de film vooral werd bejubeld door Turken die niet altijd even objectief waren gezien het in deze film hun eigen historische 'succesverhaal' betreft en ze de film dus al gauw de hemel in prezen.

    Blijft op mijn wishlist staan

  2. #452

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Bedankt voor je reactie!

    Ik las wel in recenties terug dat de film vooral werd bejubeld door Turken die niet altijd even objectief waren gezien het in deze film hun eigen historische 'succesverhaal' betreft en ze de film dus al gauw de hemel in prezen.

    Blijft op mijn wishlist staan
    Heb ik ook gelezen en ik had dus ook de nodige argwaan. Als liefhebber van historische films vind ik dit na bekijken een heel degelijke film met mooie beelden. Benieuwd naar jouw mening.

  3. #453

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door miss eefje Bekijk bericht
    Puur uit interesse, welke poster was het?
    Een poster van the Burning, uitgegeven door phantom creative city. Zijn er maar 250 van gemaakt. Mooiste film poster die ik ooit gezien heb.

  4. #454
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  5. #455

    Standaard

    @Peter van Santbrink: hoe check jij of het werkelijk En ondertiteld is ? Ik vind het bij deze titels een extra risico.

  6. #456

    Standaard

    Het staat op de website vermeld dat het Engels ondertitelt is.

  7. #457

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Deerect2007 Bekijk bericht
    Ipv dat je hem verplaatst haal je hem maar gewoon weg. Doe niet zo kinderachtig zeg. Het is niet dat ik continu posters hier loop te plaatsen
    Mijn verwijzing naar het merchandise topic was goed bedoeld en puur om je te laten zien waar het topic zich bevond, jammer dat je op deze manier reageert.

  8. #458

    Standaard

    Ik vind het gewoon een beetje kinderachtig van je dat ik in een topic moet posten waar al 2 maanden niemand heeft gepost en daarnaast verzamel ik geen merchandise, dus dat is ook niet het juiste topic. Prima dat je je moderator taak serieus neemt maar je kan het ook overdrijven.

  9. #459

  10. #460

    Standaard



    Mijn Aanwinsten voor vandaag Met meteen ook #400 uit de collectie, dat is wel een jubileum waard vind ik
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  11. #461
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Deerect2007 Bekijk bericht
    Ik vind het gewoon een beetje kinderachtig van je dat ik in een topic moet posten waar al 2 maanden niemand heeft gepost en daarnaast verzamel ik geen merchandise, dus dat is ook niet het juiste topic. Prima dat je je moderator taak serieus neemt maar je kan het ook overdrijven.
    Ik begrijp je irritaties, maar er is wel een specifiek topic voor filmposters. Ik begrijp (Als ik het goed heb tenminste) dat het een filmposter was. Hier het topic. Echter proberen wij uiteraard de boel een beetje ontopic te houden.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #462

    Standaard

    Net maar meteen besteld voor 13,99 pond bij Amazon.co.uk:



    Deze zal geannuleerd worden als er een mooiere uitgave aangekondigd wordt. Van deze film wil ik het mooist mogelijke hebben!
    The future is Blu

  13. #463

    Standaard

    Deze zie ik niet op amazon UK staan. Is dit wel een plaatje van de engelse uitgave?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  14. #464

    Standaard

    Amazon.co.uk £10,50 / £6,59:


  15. #465

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Deze zie ik niet op amazon UK staan. Is dit wel een plaatje van de engelse uitgave?
    http://www.amazon.co.uk/Schindlers-L...8181409&sr=1-1

    2e plaatje moet je bekijken.

  16. #466

    Standaard

    Free Record Shop €5,-

    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  17. #467

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik begrijp je irritaties, maar er is wel een specifiek topic voor filmposters. Ik begrijp (Als ik het goed heb tenminste) dat het een filmposter was. Hier het topic. Echter proberen wij uiteraard de boel een beetje ontopic te houden.
    Thanks

    Heb em daar maar gepost dan.

  18. #468

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Overheen gekeken Dank je!
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  19. #469

    Standaard

    Ontvangen van amazon.co.uk



    Seizoen 02 zonder slipcase
    BD (1243) What i Watch

  20. #470

    Standaard





    Zojuist aangeschaft bij Amazon.fr voor 62,72 euro inclusief verzenden, deze stapel Blu Ray's maakt deel uit van de actie 50,00 euro korting bij besteding van minimaal 100,00 euro (loopt tot 27 januari 2013).


  21. #471

    Standaard

    Besteld bij Yesasia:

    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  22. #472

    Standaard

    Die van Yesasia zouden beter een containertje naar de Benelux sturen, want ik heb Malena ook besteld.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #473

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Ontvangen van amazon.co.uk



    Seizoen 02 zonder slipcase
    Vreemd! De mijne rond September of zo besteld en daar zat er wel nog een slip rond...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  24. #474

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Besteld bij Yesasia:

    Plaatje werkt niet, mooi rood kruisje

  25. #475

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Plaatje werkt niet, mooi rood kruisje
    Als je bij de eigenschappen kijkt, dan is het ook Malena.

Pagina 19 van 128 EersteEerste ... 91516171819202122232969119 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •