Pagina 18 van 128 EersteEerste ... 81415161718192021222868118 ... LaatsteLaatste
De resultaten 426 tot 450 van 3184 worden weergegeven.
  1. #426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door aorsongmachine Bekijk bericht


    Vorige weekend meegebracht uit de 'Saturn' in Keulen. Prijs € 14,95
    De Duitse versie van deze blu ray bevat naast Duitse ook Engelse en Nederlandse ondertitels.
    Nice, ben benieuwd naar deze film!

  2. #427

  3. #428

    Standaard

    Voorlopig besteld via kimchidvd (dankzij tip van Nisei, bedankt!) voor net geen 40 USD:
    Hopelijk regiovrij, maar wellicht wel (was met dvd toch zo)


    Laatst aangepast door jurgen42u : 10-01-2013 om 23:15 Reden: Andere webwinkel gekocht, vorige (Yeasia) geannuleerd

  4. #429

    Standaard

    Gisteren ontvangen via die sale van Wehkamp



    Wel verrast, dacht dat ze alles hadden geannuleerd
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #430

    Standaard

    Onderstaande van Marktplaats voor €52,- incl. verzenden




    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  6. #431

    Standaard

    AmazonCA (Ult.Coll.Ed. voor 24,99 Can$ excl):

    Deze Collector's Edition kost maar 4 dollars meer dan 'gewone versie'!

    AmazonDU (deel2 voor 7,97 eur excl, na tip forum hier):



    AmazonUK:



    Bol (Hell on Wheels nu nog tijdelijk in actie):

    Laatst aangepast door HUYG : 12-01-2013 om 01:56

  7. #432

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HUYG Bekijk bericht
    AmazonCA (Ult.Coll.Ed. voor 24,99 Can$ excl):

    Deze Collector's Edition kost maar 4 dollars meer dan 'gewone versie'!
    Heb zelf de 'gewone' uitgave onlangs besteld en inmiddels ook al ontvangen. Ik stond ook voor deze keuze, maar vond de collectibles van de Collector's Edition nu niet bijster interessant. Plus: ik heb gewoon geen ruimte (meer) om grote dozen op te slaan. En de 'gewone' uitgave is nog luxe genoeg, met een zeer fraaie digibook.

  8. #433

    Standaard





    Even langs de Blokker geweest en deze zes Blu Ray's meegenomen voor 30,00 euro (uit de 2 voor 10,00 euro actie).
    Laatst aangepast door Einzelgänger : 12-01-2013 om 11:22


  9. #434

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Heb zelf de 'gewone' uitgave onlangs besteld en inmiddels ook al ontvangen. Ik stond ook voor deze keuze, maar vond de collectibles van de Collector's Edition nu niet bijster interessant. Plus: ik heb gewoon geen ruimte (meer) om grote dozen op te slaan. En de 'gewone' uitgave is nog luxe genoeg, met een zeer fraaie digibook.
    Ik kan mij die overweging zeker voorstellen, bij een groter prijsverschil had ik het ook waarschijnlijk niet gekocht. Ik had ook bewust gewone versie tussen aanhalingstekens gezet, die is al heel mooi op zichzelf. Voor beide prijzen een aanrader denk ik, zeker vergeleken met de prijzen elders !
    De box is stevig en groot, vooral om het glaasje te beschermen.

  10. #435

    Standaard

    Laten meebrengen door een collega die afgelopen weekend in Londen was.
    HMV Oxford Street:



    Vandaag gekocht MM Antwerpen:


  11. #436

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul Tilburgs Bekijk bericht
    Amazon.de, voor €7,97:

    Ik heb deze (eindelijk) binnen (had nog wat meer tegelijkertijd besteld) en nu kan ik inderdaad bevestigen dat deze qua inhoud gelijk is aan de Amerikaanse uitgave zoals beschreven in de review op Blu-ray.com.

  12. #437

    Standaard

    Onderstaande van Marktplaats voor €20,- incl. verzenden ( mooie combi trouwens )



    Onderstaande ontvangen van Amazon.com voor $19,47 (€14,60) incl verzenden met dank aan TheGodfather

    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  13. #438

    Standaard

    Jij zit ook niet bepaald stil als ik zie wat je koopt
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 12-01-2013 om 17:28

  14. #439

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Jij zit ook niet bepaald stil als ik zie wat je koopt
    Ik heb m,n buien en als de prijs aangenaam is dan is de verleiding wel erg groot
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  15. #440

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Heb zelf de 'gewone' uitgave onlangs besteld en inmiddels ook al ontvangen. Ik stond ook voor deze keuze, maar vond de collectibles van de Collector's Edition nu niet bijster interessant. Plus: ik heb gewoon geen ruimte (meer) om grote dozen op te slaan. En de 'gewone' uitgave is nog luxe genoeg, met een zeer fraaie digibook.

    Ik heb ook de collector's edition besteld. Klopt het dat ik me geen zorgen moet maken over douanekosten omdat het ding goedkoper is dan 22 euro?

  16. #441

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door miss eefje Bekijk bericht
    Ik heb ook de collector's edition besteld. Klopt het dat ik me geen zorgen moet maken over douanekosten omdat het ding goedkoper is dan 22 euro?
    Onder de 21 euro ex verzending mag je vrij importeren, daarboven kunnen ze je pakken bij de douane.

  17. #442

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper Bekijk bericht

    Onderstaande ontvangen van Amazon.com voor $19,47 (€14,60) incl verzenden met dank aan TheGodfather
    eindelijk!

    Gisteren ontvangen van amazon.com, voor $ 29,99 excl. verzenden (nu alweer omhoog naar $54,86! )

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #443

    Standaard

    M'n eerste Blu-ray's van 2013, hier via het forum gekocht. Bedankt thonie.

    - Fifty Dead Men Walking
    - Surveillance
    - The Ramen Girl
    - Conviction
    - Factory Girl
    - Columbus Day
    - Alibi
    - The Cry of the Owl

    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  19. #444

    Standaard

    Geen bd, maar een poster gekocht..

    mod edit: dit kun je beter in dit topic plaatsen: http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...rs#post1916280
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 13-01-2013 om 08:24

  20. #445

  21. #446

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Nice, ben benieuwd naar deze film!
    Intussen de film bekeken. Heel mooie film vind ik (zeker als je houdt van films met een historische achtergrond). Eén klein minpuntje aan deze Duitse versie. In de Nederlandse ondertiteling merkte ik af en toe een kleine spellingsfout op en hier en daar zat een zinsconstructie niet helemaal snor. Maar al bij al, een prachtige film.

  22. #447

  23. #448

    Standaard

    Ontvangen van Bol:


    EUR 9,99

    Gehaald bij Frs:


    10 euro


    10 euro

    Gehaald bij Blokker (2 voor 10 actie):








  24. #449

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Deerect2007 Bekijk bericht
    Geen bd, maar een poster gekocht..

    mod edit: dit kun je beter in dit topic plaatsen: http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...rs#post1916280
    Ipv dat je hem verplaatst haal je hem maar gewoon weg. Doe niet zo kinderachtig zeg. Het is niet dat ik continu posters hier loop te plaatsen

  25. #450

    Standaard

    Puur uit interesse, welke poster was het?

    Ik heb de Sony animation collection gekocht: Monster House, Open Season en Surf's up in de Saturn voor 14,99

    De verpakking is wel erg budget, maar voor dat geld mag je niet te nitpicky zijn.

Pagina 18 van 128 EersteEerste ... 81415161718192021222868118 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •