Pagina 106 van 128 EersteEerste ... 65696102103104105106107108109110116 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.626 tot 2.650 van 3184 worden weergegeven.
  1. #2626
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    7,99 £ per stuk bij zavvi.com. Bij base zijn deze aan 6,99 £ maar er komt per item nog verzendkosten bij waardoor het totaal bedrag hoger ligt dan bij zavvi.com waar verzending inbegrepen is.




    En om mijn honger naar kennis van het dierenrijk te stillen, deze bij bol.com voor 9,99 € het stuk uitgezonderd Earthflight voor ook al een leuke prijs 19,99 € (bedankt Marcel voor de tip in het prijsgedeelte )



    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  2. #2627

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    En om mijn honger naar kennis van het dierenrijk te stillen, ... uitgezonderd Earthflight voor ook al een leuke prijs 19,99 € (bedankt Marcel voor de tip in het prijsgedeelte )


    Graag gedaan; heb inmiddels een aantal afleveringen bekeken. Ziet er echt indrukwekkend uit; fantastische beelden, fraaie kleuren, zeer scherp en o.a. ook Nederlands gesproken, zodat je niet steeds afgeleid wordt door ondertitels.

  3. #2628
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Kijk er naar uit. Begin deze maand reeds Lost Land of the Tiger, Yellowstone en The Great Rift gezien, heb de smaak weer een beetje te pakken. En de prijzen waren goed dat helpt ook

    Deze drie waren zonder NL geluidsspoor, dit lijkt eerder een zeldzaamheid te zijn. Van de nu bestelde schijven is Earthflight ook de enige met een geluidsspoor in onze moerstaal.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  4. #2629

    Standaard

    In de afgelopen weken aangeschaft:

    Bij Cosmox voor € 11,99 - ik vermoedde al dat het een fout was en een dag na mijn bestelling ging de prijs geweldig de hoogte in (alleen bij Bol.com is ie slechts € 24,99). Dus een meevallertje.


    Ook bij Cosmox:
    1002004006489856.jpg
    € 15,99

    9200000012513094.jpg
    € 14,99

    1002004009597038.jpg
    € 12,99

    Via ImportCDs.com voor $ 21,67:
    2209868.jpg

    En in pre-order:




    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  5. #2630

    Standaard

    Bij amazon.co.uk 4 docu's voor 20 pond:

    - Great Rift
    - Madagascar
    - Great Barrier Reef
    - Galapagos
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  6. #2631

    Standaard

    Gekocht via Marktplaats:

    - Jack The Giant Slayer € 12,50 incl. verzendkosten

  7. #2632

    Standaard

    videoland Roeselare
    Olympus Has Fallen
    9200000013982845.jpg
    20 euro

  8. #2633

  9. #2634

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door defour Bekijk bericht
    videoland Roeselare
    Olympus Has Fallen
    9200000013982845.jpg
    20 euro
    Vind je zelf niet dat je veel geld uitgeeft aan die videotheek door de release 2 weken op voorhand te hebben ? Deze zal zeker voor bijna de helft van de prijs bij MediaMarkt liggen...

  10. #2635

  11. #2636

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Vind je zelf niet dat je veel geld uitgeeft aan die videotheek door de release 2 weken op voorhand te hebben ? Deze zal zeker voor bijna de helft van de prijs bij MediaMarkt liggen...
    Ik vind het wel grappig dat jij dit post. Zelf koop je meestal op de releasedag en een paar weken later zijn die meestal ook in prijs gezakt
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #2637

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Vind je zelf niet dat je veel geld uitgeeft aan die videotheek door de release 2 weken op voorhand te hebben ? Deze zal zeker voor bijna de helft van de prijs bij MediaMarkt liggen...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik vind het wel grappig dat jij dit post. Zelf koop je meestal op de releasedag en een paar weken later zijn die meestal ook in prijs gezakt
    @ peptalk: je haalt de woorden uit m'n mond. Daarbij komt, WaymannDirector, dat ik zie dat er genoeg dure aankopen worden gedaan terwijl je veel goedkoper kan zijn, waaronder jijzelf, laatst zag ik dat iemand een 3D BR voor € 26,99 bij bol.com koopt.. daar kan ik ook niets van begrijpen.

  13. #2638

    Standaard

    Deze week ontvangen

    BD (1243) What i Watch

  14. #2639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    @ peptalk: je haalt de woorden uit m'n mond. Daarbij komt, WaymannDirector, dat ik zie dat er genoeg dure aankopen worden gedaan terwijl je veel goedkoper kan zijn, waaronder jijzelf, laatst zag ik dat iemand een 3D BR voor € 26,99 bij bol.com koopt.. daar kan ik ook niets van begrijpen.
    Ik ga wel niet zo ver om ze in een videotheek te bestellen aan te dure prijzen. + plus ik heb inderdaad alles zo snel mogelijk maar het liefst aan de goedkoopste (nieuwe dure prijs)

  15. #2640

    Standaard

    Deze week ontvangen van WOWHD:


  16. #2641

    Standaard

    Besteld bij Amazon UK:



    James Dean Ultimate Collector's Edition

    Prijs: £ 18.12
    Verschijnt op 7 oktober 2013

  17. #2642

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik ga wel niet zo ver om ze in een videotheek te bestellen aan te dure prijzen. + plus ik heb inderdaad alles zo snel mogelijk maar het liefst aan de goedkoopste (nieuwe dure prijs)
    wat ik betaal voor dvd of blu ray heb jij geen zaken mee ik moet mijn rekening maken jij niet

  18. #2643

    Standaard

    Ik denk dat iedereen moet uitmaken voor zichzelf wat hij/zij een "goede" prijs vindt. Van bepaalde dingen heb ik graag de uitgave op de releasedatum en dan maak ik er ook geen probleem van dat ik de volle pot dien te betalen. Uiteindelijk zorg je er met die bijdrage toch ergens voor dat de fysieke drager blijft bestaan.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  19. #2644

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door defour Bekijk bericht
    wat ik betaal voor dvd of blu ray heb jij geen zaken mee ik moet mijn rekening maken jij niet
    Hangt mijn neus er nog aan ?

  20. #2645

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    @ peptalk: je haalt de woorden uit m'n mond. Daarbij komt, WaymannDirector, dat ik zie dat er genoeg dure aankopen worden gedaan terwijl je veel goedkoper kan zijn, waaronder jijzelf, laatst zag ik dat iemand een 3D BR voor € 26,99 bij bol.com koopt.. daar kan ik ook niets van begrijpen.
    Die 3D BR ga je echt niet voor veel minder ergens anders kunnen kopen hoor, dat kan ik je op een briefje meegeven,. Jij denkt volgens mij dat je voor een duppie op de eerste rang kan zitten maar dat kan je vergeten. Sommige BR's blijven nu eenmaal lang een bepaalde prijs hebben. Dat jij dat duur vind mag je vinden. Nooit aan gedacht zeker dat mensen zo'n film toch willen hebben? Daar ga je geen 5 jaar op wachten tot ie misschien een stuk gezakt is want dat gebeurd gewoon niet. DUs heb je weinig andere keus dan em te kopen he?

    En of je dat nu begrijpt of niet doet niet ter zake want zo zijn de zaken nu eenmaal, zo werkt t nu eenmaal in die branche soms. Ik snap t soms ook niet maar ik ben wel een filmliefhebber. En wellicht dat je m bij amazon 2 euro goedkoper kan krijgen, kan zijn maar ik heb geen CC en die komt er bij mij niet in ook, dan maar geen Amazon. Daarbij ben je die 2 euro meteen weer kwijt (als t niet meer is) want je betaald dikke rente dus uiteindelijk betaal je bij zulke zaken dik meer. Maar dat vergeten mensen voor t gemak wel even.... En dat is dus niet als je koopt via ideal/PayPal. Niks geen rente.

    Bovendien wat maakt t uit wat mensen voor hun BR's betalen? Al hebben ze er 100 euro voor over, dan nog mag je er niks van zeggen vind ik. Tis hun keus en niet de jouwe.
    Laatst aangepast door tranceguy : 10-08-2013 om 12:21

  21. #2646

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tranceguy Bekijk bericht

    En wellicht dat je m bij amazon 2 euro goedkoper kan krijgen, kan zijn maar ik heb geen CC en die komt er bij mij niet in ook, dan maar geen Amazon. Daarbij ben je die 2 euro meteen weer kwijt (als t niet meer is) want je betaald dikke rente dus uiteindelijk betaal je bij zulke zaken dik meer. Maar dat vergeten mensen voor t gemak wel even.... En dat is dus niet als je koopt via ideal/PayPal. Niks geen rente.
    Wat een onzin zeg, bij een CC hoef je helemaal geen rente te betalen als je dat niet wilt(of je moet geen geld hebben, maar dat is bij ideal en paypal ook zo) en dan vergeet je voor het gemak de prepaid CC's die er bestaan. Je bent de 2e die dit in korte tijd aangeeft, maar jullie hebben je duidelijk niet verdiept in CC's.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #2647

    Standaard

    Vind dat iedereen voor zichzelf moet bepalen hoeveel hij over heeft voor een bepaalde dvd/blu-ray. Er zijn films/series die ik meteen bij release koop, en waarvoor ik best bereid ben de hoofdprijs te betalen, maar er zijn er ook genoeg waarvoor ik wacht op een goed koopje.

    Overigens gaan we volgens mij vrij off-topic. Dus iemand nog mooie aanschaffen?

  23. #2648

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tranceguy Bekijk bericht
    Die 3D BR ga je echt niet voor veel minder ergens anders kunnen kopen hoor, dat kan ik je op een briefje meegeven,. Jij denkt volgens mij dat je voor een duppie op de eerste rang kan zitten maar dat kan je vergeten. Sommige BR's blijven nu eenmaal lang een bepaalde prijs hebben. Dat jij dat duur vind mag je vinden. Nooit aan gedacht zeker dat mensen zo'n film toch willen hebben? Daar ga je geen 5 jaar op wachten tot ie misschien een stuk gezakt is want dat gebeurd gewoon niet. DUs heb je weinig andere keus dan em te kopen he?

    En of je dat nu begrijpt of niet doet niet ter zake want zo zijn de zaken nu eenmaal, zo werkt t nu eenmaal in die branche soms. Ik snap t soms ook niet maar ik ben wel een filmliefhebber. En wellicht dat je m bij amazon 2 euro goedkoper kan krijgen, kan zijn maar ik heb geen CC en die komt er bij mij niet in ook, dan maar geen Amazon. Daarbij ben je die 2 euro meteen weer kwijt (als t niet meer is) want je betaald dikke rente dus uiteindelijk betaal je bij zulke zaken dik meer. Maar dat vergeten mensen voor t gemak wel even.... En dat is dus niet als je koopt via ideal/PayPal. Niks geen rente.

    Bovendien wat maakt t uit wat mensen voor hun BR's betalen? Al hebben ze er 100 euro voor over, dan nog mag je er niks van zeggen vind ik. Tis hun keus en niet de jouwe.
    Ik heb in ieder geval die betreffende BR voor de helft minder gekocht ja.. dat kan ik je op een papiertje geven =) ik zit zeker voor een duppie op de eerste rang, zou een dief van m'n eigen portemonnee zijn als ik dat niet deed terwijl ik weet dat ik alles voor de helft kan kopen. Jij kunt immers niet in mijn portemonnee kijken !

    Ik heb in ieder geval een andere manier van werken waardoor ik zeer veel € bespaar..

    Verder laten we het hierbij maar ok ? Wil er verder niet op ingaan en laten weten hoe het ook kan..

  24. #2649

    Standaard

    Hard Target - 9,99
    The Terminator - 9,99

    Bij Wehkamp.

    Topprijzen voor topfilms vind ik, al was Hard Target 29,99 dan had ik hem nog gekocht!!!
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  25. #2650

    Standaard

    Zonet verzonden door Amazon UK:







    Voor € 60 alles samen.

Pagina 106 van 128 EersteEerste ... 65696102103104105106107108109110116 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •