Pagina 82 van 128 EersteEerste ... 327278798081828384858692 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.026 tot 2.050 van 3184 worden weergegeven.
  1. #2026

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Hoeveel toegevoegde waarde heeft deze op BR, Sander?
    Geen idee, want de dvd heb ik niet. Kan ik je dus niet vertellen. Overweeg je de dvd te vervangen?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  2. #2027

    Standaard

    Amazon UK:


    12,34 pond


    12,65


    12,77


    Pre-order:









    Laatst aangepast door BigLebowski : 04-06-2013 om 20:23
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  3. #2028

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Geen idee, want de dvd heb ik niet. Kan ik je dus niet vertellen. Overweeg je de dvd te vervangen?
    Misschien. Maar de film is nogal grauw en realistische geschoten met lange shots. Heeft volgens mij niet heel veel BR-waarde. Vandaar de vraag.

    Vind het trouwens één van de sterkste films van de afgelopen jaren!

  4. #2029

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Misschien. Maar de film is nogal grauw en realistische geschoten met lange shots. Heeft volgens mij niet heel veel BR-waarde. Vandaar de vraag.

    Vind het trouwens één van de sterkste films van de afgelopen jaren!
    Deze heb ik destijds op de een of andere manier gemist, dus ik ben benieuwd!
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  5. #2030

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Deze heb ik destijds op de een of andere manier gemist, dus ik ben benieuwd!
    Half jaartje geleden ook pas voor de eerste keer gezien. Heb je zijn nieuwste Reality wel al gezien?

    Zijn vaste cinematograaf Marco Onorato is een held. Wel helaas vlak na Cannes vorig jaar overleden.

  6. #2031

    Standaard

    Nee, ik ben nog helemaal niet bekend met welke film van hem dan ook. Gomorrah wordt de eerste.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  7. #2032

    Standaard

    Vandaag ontvangen van bol.com:



    En van WOWHD:


  8. #2033
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    BigLebowksi, je blijft maar toevoegen aan je eerder bericht, eerst Foxy Brown ( komt er hier zeker ook in ) en dan ook nog eens iets met body painting


    Zelf vanavond deze opgepikt in Brugge, bekomen via 2dehands.be
    Dit voor de nette som van 30 € en nog wel in seal ook. De zijkant van de sleeve verraadde dat dit de goeie versie was, dus met starfleet logo, daar zijn we zéér blij mee.

    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  9. #2034

    Standaard

    Voor net geen 22 euro bij bol.com:

    - The Usual Suspects
    - Real Steel

  10. #2035

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Misschien. Maar de film is nogal grauw en realistische geschoten met lange shots. Heeft volgens mij niet heel veel BR-waarde. Vandaar de vraag.

    Vind het trouwens één van de sterkste films van de afgelopen jaren!
    Echt vreemd dat je twijfelt of een film BR waarde heeft. Je gaat de film dan zien hoe hij bedoelt is en niet met 4% PAL speed up, bijna altijd een betere tot VÉÉÉÉL betere beeldkwaliteit, groter kleuren(ook grijstinten) bereik en indien het op de disc staat en je set het aankan veel beter geluid...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #2036

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    BigLebowksi, je blijft maar toevoegen aan je eerder bericht, eerst Foxy Brown ( komt er hier zeker ook in ) en dan ook nog eens iets met body painting
    Ja, dit is het voor nu hoor (hopelijk) Een paar titels blijven al heel lang zeer hoog geprijsd. Nu waren de prijzen weer even redelijk gezakt, en ik was klaar met wachten. En als het hek dan eenmaal van de dam is...ach ja, je weet waarschijnlijk wel hoe dat gaat Ik had nog wel een aantal titels erbij willen hebben al, maar ik wist me in te houden. Niet makkelijk soms.

    Successive Slidings of Pleasure is een gok, maar ik zag oa bij Brakhage dat deze filmmaker wel goed scoorde. En bij reviews las ik ook wel interessante dingen. Vergelijkingen werden onder meer getrokken met Jean Rollins. Een beetje artestiekerig naakt dus
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  12. #2037

  13. #2038

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Echt vreemd dat je twijfelt of een film BR waarde heeft. Je gaat de film dan zien hoe hij bedoelt is en niet met 4% PAL speed up, bijna altijd een betere tot VÉÉÉÉL betere beeldkwaliteit, groter kleuren(ook grijstinten) bereik en indien het op de disc staat en je set het aankan veel beter geluid...
    Sorry, maar je hebt natuurlijk helemaal gelijk!

  14. #2039

    Standaard

    Even een paar Criterion's van amazon.com overgezet naar Barnes & Noble. De wat nieuwere zijn $29,01 en zitten in een 3=2 actie, dat is goedkoper dan de Criterion sale:



    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #2040
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Hou het zelf nog even via amazon.com, deze 2 voor 14,99 $ het stuk




    En deze zat vandaag in de bus, besteld via ebay zijnde One Fine Spring Day ( Bomnaleun ganda )





    Oh ja prentjes komen nu niet meer via DVD Profiler vandaan maar via My Movies Pro
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  16. #2041

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Heeft Once upon a Time NL subs in de uk? Bij de dvd zag ik ze vermeld staan maar bij de Blu-ray niet.
    Deze is een pre-order en ik moet nog een tweetal weekjes wachten vooraleer ik deze thuis binnen krijg. Maar om eerlijk te zijn verwacht ik geen NL ondertiteling!

  17. #2042

  18. #2043

    Standaard

    Aanvulling op de bestelling bij Amazon UK:


    13,19 pond

    9,31 pond
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  19. #2044

  20. #2045
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    +1, lag ook net vandaag in de bus hier
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  21. #2046

    Standaard

    En ik doe er nog een +1 bij. Ook ontvangen vandaag.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  22. #2047

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Aanvulling op de bestelling bij Amazon UK:


    13,19 pond
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  23. #2048

    Standaard

    Ook bestelling bij amazon geannuleerd en voor de 3=2 gegaan bij B&N. Ik neem het risico maar voor een keertje. Hoop dat het goed gaat.


  24. #2049

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Vandaag ontvangen

    51QJuWFAL8L._AA160_.jpg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    +1, lag ook net vandaag in de bus hier
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    En ik doe er nog een +1 bij. Ook ontvangen vandaag.
    Alle drie uit België, hier in Nederland bezorgen ze kennelijk trager...

  25. #2050

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Alle drie uit België, hier in Nederland bezorgen ze kennelijk trager...
    Niet echt: Maandag besteld (wehkamp.nl), verwachte levertijd 1 week, gisteren ontvangen.
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

Pagina 82 van 128 EersteEerste ... 327278798081828384858692 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •