Pagina 22 van 128 EersteEerste ... 121819202122232425263272122 ... LaatsteLaatste
De resultaten 526 tot 550 van 3184 worden weergegeven.
  1. #526

    Standaard

    -Fringe seizoen 3, Cosmox, 3 series voor 50 euro
    -Game of Thrones, seizoen 1, Cosmox, 3 series voor 50 euro
    -Brave 3 discs, 3D, 2D en Bonus, Mediamarkt, 17,99
    -Earthflight, Mediamarkt, 34,99
    -Star Trek The Next Step (promo voor The Next Generation op blu-ray), play.com, 7,53 inclusief verzenden
    -Firefly, complete sf serie, amazon.co.uk, 13,25 pond, excl. verzenden
    -Serenity, amazon.co.uk, 7,08 pond, excl. verzenden

    Alles met nederlandstalige subs.

    Ik ga niet of nauwelijks dvd´s vervangen. Heb heel veel geld (ongeveer 2000-2500 euro) in de eerste dvd-uitgaven van alle Star Trek series zitten, in die luxe boxen (29 stuks!). Die ga ik echt niet vervangen, hoe graag ik dat ook zou willen, want dan ga ik failliet! Ga door met blu-ray waar ik met dvd stopte. Heb het laatste jaar indien voorradig al wel de combipacks dvd/blu-ray gekocht, zoals Avatar en Alice in Wonderland.

    Voorlopig even rustig aan doen met kopen. Het duurt schat ik nog wel een jaar voor ik alles heb kunnen bekijken wat ik nog heb liggen (ook aan dvd´s) en ik heb genoeg uitgegeven voorlopig. Ik wil nog wel Fringe seizoen 4 hebben, maar die is me nu nog te duur.

    Charles

  2. #527

    Standaard

    To Catch A Thief -£10,00 met nlo

    Born on the 4th of July £ 5,99 met nlo

    Digibook £ 10,50 met nlo

    alles bij Amazon UK en geen verzendkosten

  3. #528

    Standaard

    Van Amazon.uk voor €8,75 incl verzenden met dank aan TheGodfather

    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  4. #529

    Standaard



    Vandaag aangeschaft bij Amazon.fr voor 34,31 euro inclusief verzenden, had deze set al eens in de pre-order staan bij Amazon.co.uk maar uiteindelijk weer gecancelled.


  5. #530

    Cool

    Deze week ontvangen:

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #531

    Standaard



    Amazon.ca - $CDN 27.97 (€ 21.16).

    Besteld met Standard International Shipping maar ze hebben verzonden via DHL met tracking dus volgende week heb ik deze al binnen en hopelijk zonder extra douane/import-kosten ! Dank u Amazon Canada voor de gratis shipping upgrade.

  7. #532

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charles Szerkowski Bekijk bericht
    Heb heel veel geld (ongeveer 2000-2500 euro) in de eerste dvd-uitgaven van alle Star Trek series zitten, in die luxe boxen (29 stuks!). Die ga ik echt niet vervangen, hoe graag ik dat ook zou willen, want dan ga ik failliet! Ga door met blu-ray waar ik met dvd stopte.
    Ik heb hetzelfde; toen alle luxe boxen gekocht, altijd in de week dat ze uitkwamen.
    En ik zat ook te twijfelen of ik ze zou vervangen. Maar het verschil met de blu-ray's is echt enorm groot, dat ik er toch even over zou nadenken als ik jou was .

  8. #533

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oilex Bekijk bericht
    Idd regiovrij. Gekocht voor Deep Rising. De andere film ken ik nog niet Zag net dat 'ie $4,99 excl. is bij Amazon.
    Dank je wel Corneelh & Oilex voor jullie reply

    Blu-ray.com gaf wel aan dat ie regiovrij was maar Amazon dan weer niet. Nu ben ik zeker. Ik bestel hem bij WOW HD NL als alternatief voor het ter ziele gegane Planet Axel. Tot op heden altijd binnen de 10 dagen de blu-ray in de bus vanaf de dag dat ik de bestelling plaats. Geen verzendkosten & douanekosten. Wow HD verzend elke film apart. Pakketjes worden vanuit Frankfurt (DE) naar Belgie geleverd. Dit ter info voor degenen die een alternatief zoek ipv Amazon.US.
    Home Cinema Gear: Samsung Series 8 50" Plasma - Philips BDP7600 - Sony BDP S350 - Marantz SR5003 AV Receiver - Telenet Digicorder - Sennheiser RS 130 Wireless Headphone - Bang & Olufsen Red Line 140 Front Speakers - Focal SW700 V Subwoofer - 2x Focal 700 V Rear speakers - 1x Focal 700 V Center speaker

  9. #534

    Standaard

    Media Markt Oostakker

    4,50 EUR

    15,90 EUR

  10. #535

    Standaard

    Mediamarkt Maastricht:

    @7.50€ @9.99€ @4.99€

  11. #536

    Standaard

    Van marktplaats voor €22,50 incl verzenden

    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  12. #537

    Standaard

    Gehaald bij frs (allemaal EUR 10 per stuk):












  13. #538

    Standaard

    Schindler's List Amazon.de exclusive

    Gepreorderd 45 euro @ amazon.de!


    Edit: ik had al een aantal malen geprobeerd om het formaat te wijzigen , bv kleinere afbeelding van te zoeken, maar het mislukte, excuses!
    Laatst aangepast door KingMustafa : 19-01-2013 om 13:17

  14. #539

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    @KingMustafa :

    Zou je de foto aan willen passen aub, en er een kleinere foto van plaatsen, of er een link van maken.

    Deze is veeeels te groot, alles wordt uit elkaar getrokken.


    Hoop dat de mensen daar aan denken voordat ze zo'n megagrote foto's plaatsen.
    Aangepast! Ik heb net ook je topic gezien omtrent foto's aanpassen! Top!
    Erg handig die site. Overigens heb ik de oorspronkelijke afbeelding niet zonder onachtzaamheid geplaatst,namelijk al een aantal pogingen gewaagd!

    En nu weer ontopic!

  15. #540

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KingMustafa Bekijk bericht

    Edit: ik had al een aantal malen geprobeerd om het formaat te wijzigen , bv kleinere afbeelding van te zoeken, maar het mislukte, excuses!
    Bedankt voor het aanpassen

  16. #541

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KingMustafa Bekijk bericht
    Schindler's List Amazon.de exclusive

    Gepreorderd 45 euro @ amazon.de!

  17. #542

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Zo verkleind ziet deze uitgave er toch een stuk minder indrukwekkend uit... .

  18. #543

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Zo verkleind ziet deze uitgave er toch een stuk minder indrukwekkend uit... .
    Misschien wel, maar de pagina wordt tenminste niet uit elkaar getrokken.

    Anders gewoon Link naar de megafoto plaatsen, dan kan je hem toch vergroot zien

  19. #544

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Misschien wel, maar de pagina wordt tenminste niet uit elkaar getrokken.

    Anders gewoon Link naar de megafoto plaatsen, dan kan je hem toch vergroot zien
    Dank voor je inspanningen! Het plaatje die jij geplaatst heb is, waarschijnlijk, de Zweedse variant!

    En nu als de wiedeweerga ontopic mensen!

  20. #545

    Standaard

    Vandaag in Saturn Kortrijk



    Beide voor 12,90 EUR

  21. #546

    Standaard

    Goedkope week, één aankoop via Bol.



    11, 99 Euro

  22. #547

  23. #548

    Standaard

    @ rogue: Toch is dit niet mijn bedoeling, alhoewel de promo blu-ray disc "The Next Step" me laat watertanden. Slurp! Het verschil is inderdaad enorm!

    Nee, deze collectie - alle Star Trek dvd boxen - vervangen gaat me net te ver. Ik heb meer dure hobby´s

    Zoals gezegd ga ik nu gewoon verder met blu-ray waar ik met dvd stopte, alhoewel ik ook nog wel eens een dvd koop, voor mijn laptop, voor op vakantie (laatst nog "Thinner" naar het boek van Stephen King, voor 5,99 bij Blokker).

    Charles

  24. #549

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charles Szerkowski Bekijk bericht
    @ rogue: Toch is dit niet mijn bedoeling, alhoewel de promo blu-ray disc "The Next Step" me laat watertanden. Slurp! Het verschil is inderdaad enorm!

    Nee, deze collectie - alle Star Trek dvd boxen - vervangen gaat me net te ver. Ik heb meer dure hobby´s

    Zoals gezegd ga ik nu gewoon verder met blu-ray waar ik met dvd stopte, alhoewel ik ook nog wel eens een dvd koop, voor mijn laptop, voor op vakantie (laatst nog "Thinner" naar het boek van Stephen King, voor 5,99 bij Blokker).

    Charles
    En toch....als je eens wat van TOS ziet, die zo mogelijk nog indrukwekkender verschillen met de DVD's....dan wil je niet meer terug.
    Misschien is het beste (of eigenlijk goedkoopste) om er niet aan te beginnen .

  25. #550

    Standaard


    Voor de mooie prijs van £11,25 op amazon.co.uk!


Pagina 22 van 128 EersteEerste ... 121819202122232425263272122 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •