Pagina 56 van 128 EersteEerste ... 64652535455565758596066106 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.376 tot 1.400 van 3184 worden weergegeven.
  1. #1376
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ja thanks, daar ging ik ook vanuit.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #1377

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WED Bekijk bericht
    Ik heb een gokje genomen op ebay.
    Onderstaande steelbooks gekocht van Speedyhen op ebay.
    Ik heb geen ervaring met deze verkoper, maar het ware te mooie prijzen.
    Ik zag wel dat hij bij play.com als verkoper staat.




    23€ voor de beide samen.
    Ik heb tijdje geleden Hidden 3D gekocht van hem en gewoon ontvangen hoor, hijs echt wel te vertrouwen. Die gast heeft een score van 99,8% bij 400.000+ recensies dus dat zit wel goed lijkt me.

  3. #1378

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Vandaag aangeschaft

    Idem via bol.com
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  4. #1379

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ga je dan zelf naar de US en neem je een zwik DVD's mee die je gaat inruilen of gaat iemand van het forum op blu-ray.com je helpen?
    Ik ben momenteel in de VS, voor mijn stage.
    Ik heb via eBay.com 50 US DVD's gewonnen voor zo'n 50 dollar.
    1 dollar p.stuk dus. Ik ga ze natuurlijk niet allemaal inwisselen, maar wel zoveel mogelijk. Heb ook gezien dat er een nieuwe steelbook wave komt in de VS, hopelijk 10 dollar per stuk, kan ik ze voor 5 krijgen met de upgrade en save.

    En dan stuur ik mijn aankopen gewoon in een doos terug naar Nederland :-p

  5. #1380

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ik ben momenteel in de VS, voor mijn stage.
    Ik heb via eBay.com 50 US DVD's gewonnen voor zo'n 50 dollar.
    1 dollar p.stuk dus. Ik ga ze natuurlijk niet allemaal inwisselen, maar wel zoveel mogelijk. Heb ook gezien dat er een nieuwe steelbook wave komt in de VS, hopelijk 10 dollar per stuk, kan ik ze voor 5 krijgen met de upgrade en save.

    En dan stuur ik mijn aankopen gewoon in een doos terug naar Nederland :-p
    Kijk op die manier, beter.
    Kun je ze niet gewoon zelf mee terug nemen? Als je ze zelf als bagage mee neemt mag je namelijk veel meer invoeren.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #1381

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Kijk op die manier, beter.
    Kun je ze niet gewoon zelf mee terug nemen? Als je ze zelf als bagage mee neemt mag je namelijk veel meer invoeren.
    Weet ik nog niet .

  7. #1382

    Standaard

    Ook maar toegegeven aan de amazon 3 voor 17 pond actie.


  8. #1383

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FilmFanJim Bekijk bericht
    Ook maar toegegeven aan de amazon 3 voor 17 pond actie.
    Ik zie maar 5 plaatjes en ik zie dat je verschillende sites gebruikt om de plaatjes te laten weergeven, waarschijnlijk via Google gevonden. Mijn tip is de plaatjes via blu-ray.com weer te laten geven of ze gewoon van amazon te gebruiken
    Laatst aangepast door peptalk : 29-03-2013 om 13:46
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #1384

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik zie maar 5 plaatjes en ik zie dat je verschillende sites gebruikt om de plaatjes te laten weergeven, waarschijnlijk via Google gevonden. Mijn tipis de plaatjes via blu-ray.com weer te laten geven of ze gewoon van amazon te gebruiken
    Bedankt voor de tip Ik was deze vergeten:

  10. #1385

    Standaard


    Via het forum. Met veel dank aan Johnny38

  11. #1386

  12. #1387

    Standaard

    3D Versie Wreck It Ralph voor 26,99 bij MM Utrecht. Zag hem overigens onderweg bij Blokker... De 2D voor 18,99.

  13. #1388

    Standaard

    Vandaag dagje vrij genomen en even gaan shoppen in MM Schoten.



    Onderstaande was gratis wegens de lopende actie 4 + 1 gratis


  14. #1389

    Standaard

    Vandaag ontvangen van Amazon.uk - 3 voor £17,- met dank aan TheGodfather

    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  15. #1390

    Standaard

    Gisteren ontvangen:

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #1391

    Standaard



    Is 't normaal dat deze in Nederland te koop was/is? En dat voor maar €8!
    Laatst aangepast door j0enne : 29-03-2013 om 20:48

  17. #1392

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j0enne Bekijk bericht
    Is 't normaal dat deze in Nederland te koop was/is? En dat voor maar €8!
    Deze is blijkbaar onlangs alsnog uitgebracht, samen met andere steelbook-uitgaves.

  18. #1393

    Standaard

    Dan is t tuurlijk ook leuk te weten waar die voor 8 euro te krijgen is....

  19. #1394

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Deze is blijkbaar onlangs alsnog uitgebracht, samen met andere steelbook-uitgaves.
    Met welke andere steelbooks dan?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Dan is t tuurlijk ook leuk te weten waar die voor 8 euro te krijgen is....
    Bijenkorf/Fame.

  20. #1395

  21. #1396

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j0enne Bekijk bericht
    Met welke andere steelbooks dan?

    Bijenkorf/Fame.
    Bij mijn weten was deze steelbook al te koop bij de release hier bij ons... Ik heb em toen in media markt gekocht. Rond die tijd bracht paramout verschillende steelbooks uit van hun nieuwe releases. Zie steelbook, transformers 3, Cowboys vs Aliens, True Grit, Captain america... Denk niet dat ze die steelbooks nu opnieuw uitbrengen maar waarschijnlijk had je winkel nog een hoopje van die van Super 8 steelbooks liggen. Hij is wel mooier dan die kinderachtige cover die de gewone keepcase heeft.

  22. #1397

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Bij mijn weten was deze steelbook al te koop bij de release hier bij ons... Ik heb em toen in media markt gekocht.
    Woon je in België? In Nederland was hij voor zover ik weet niet verkrijgbaar toen de film pas uit was op Blu-ray.

  23. #1398

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Bij mijn weten was deze steelbook al te koop bij de release hier bij ons... Ik heb em toen in media markt gekocht. Rond die tijd bracht paramout verschillende steelbooks uit van hun nieuwe releases. Zie steelbook, transformers 3, Cowboys vs Aliens, True Grit, Captain america... Denk niet dat ze die steelbooks nu opnieuw uitbrengen maar waarschijnlijk had je winkel nog een hoopje van die van Super 8 steelbooks liggen. Hij is wel mooier dan die kinderachtige cover die de gewone keepcase heeft.
    Die Transformers 3, Cowboys vs. Aliens, True Grit, Captain America, Safe House waren inderdaad toen verkrijgbaar bij de Mediamarkt, Super 8 heb ik d'r namelijk nooit zien liggen.

  24. #1399

    Standaard

    Besteld

    BD (1243) What i Watch

  25. #1400

    Standaard

    Deze is nog niet uit toch, of wel?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

Pagina 56 van 128 EersteEerste ... 64652535455565758596066106 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •