Pagina 103 van 128 EersteEerste ... 3539399100101102103104105106107113 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.551 tot 2.575 van 3184 worden weergegeven.
  1. #2551

    Standaard

    Ook ik ben net in het bezit van Runaway Train en The Car. Zien en klinken fantastisch vergeleken met de dvd's. Engelse SDH als optionele ondertitels maar dat vind ik zelf ok. Dat kaartje zat ook in mijn Runaway Train exemplaar alsmede een overzicht van hun huidige en komende releases. Ik hou dit label verder in de gaten Besteld via Amazon UK en op 3 werkdagen reeds in de bus.
    Home Cinema Gear: Samsung Series 8 50" Plasma - Philips BDP7600 - Sony BDP S350 - Marantz SR5003 AV Receiver - Telenet Digicorder - Sennheiser RS 130 Wireless Headphone - Bang & Olufsen Red Line 140 Front Speakers - Focal SW700 V Subwoofer - 2x Focal 700 V Rear speakers - 1x Focal 700 V Center speaker

  2. #2552

    Standaard

    Besteld bij Amazon UK:



    Playtime (1967)


    Extra Features:

    • Newly remastered to High Definition
    • Dual Format Edition: includes both Blu-ray and the DVD versions of the main feature
    • Feature commentary by film historian Philip Kemp
    • Short Documentary Au-delà de Playtime (DVD only)
    • Continuity supervisor Sylvette Baudrot on Tati and Playtime (DVD only)
    • Director biography + short film about Tati (DVD only)
    • Audio interview with Jacques Tati
    • Original trailers for Les Vacances de M. Hulot, Mon Oncle and Playtime
    • Includes extensive booklet with contextualising essays on the film and its director


    Engelse ondertitels
    Prijs: £ 7.18




    Van Gogh (1991)


    Masters Of Cinema Edition



    SPECIAL BLU-RAY EDITION:

    • Gorgeous new restoration of the film, appearing in 1080p
    • New and improved optional English subtitles
    • Van Gogh (1965) - a short, early documentary about the painter, by Maurice Pialat
    • A 10-minute video interview with Pialat from 1991
    • A 50-minute video interview with Pialat from 1992
    • Video interviews with actors Jacques Dutronc and Bernard Le Coq; director of photography Emmanuel Machuel; and editor Yann Dedet
    • Deleted scenes
    • Original theatrical trailer
    • 56-PAGE BOOKLET containing a new and exclusive essay by critic Sabrina Marques; Jean-Luc Godard's letter to Pialat after seeing the film, followed by Godard's tribute to Pialat upon the director's passing in 2003; copious newly translated interviews with Maurice Pialat; images of Pialat's canvasses; rare imagery; and more!


    Engelse ondertitels
    Prijs: £ 13.49
    Verschijnt op 23 september 2013

  3. #2553

    Standaard

    Besteld via Marktplaats:

    - Oz The Great And Powerful
    - Valentino

    Beide voor € 22,50 incl. verzendkosten.

  4. #2554

    Standaard

    Afgelopen week ontvangen van WOWHD:



    en van bol.com:


  5. #2555

    Standaard

    Afgelopen week gekocht, samen voor €20,- bij MM Maastricht:


    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #2556

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Afgelopen week gekocht, samen voor €20,- bij MM Maastricht:


    Schoonheidsfoutje op de cover?

  7. #2557

    Standaard

    Vandaag ontvangen van Amazon.de:



    De 3 samen voor 24€.

  8. #2558

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Schoonheidsfoutje op de cover?
    Iedereen weet toch meteen dat dit Jessica Biel is Jessica Alba, natuurlijk
    Zelf deze gekocht bij de Intertoys voor het rare bedrag van € 9.08, inclusief slipcover:

    Laatst aangepast door HBx2000 : 29-07-2013 om 10:30
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  9. #2559

    Standaard

    Bij de FRS :

    Dear John
    Charlie and the Chocolate Factory

  10. #2560

    Standaard

    Afgelopen tijd besteld/binnen:Top Gun 3DHot ShotsHot Shots Part Deux
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  11. #2561

    Standaard

    Sleeples in Seatle bij amazon.de voor 9,98
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  12. #2562

    Standaard

    Vandaag gekocht bij Blokker voor € 3,49 (€ 4,99 - 30% kassakorting):


  13. #2563

    Standaard

    Media Markt Oostakker : 25.90 EUR (steelbook lag er ook, de 2-disc box kost dezelfde prijs)
    Mocht er nog twijfel bestaan over de extended cut ... De NL bevat deze ook. De cover is iets anders. Er is nog een donkerblauwe band bovenaan met "Extended Action Cut".

  14. #2564

    Standaard

    [QUOTE=WaymannDirector;1946590
    Mocht er nog twijfel bestaan over de extended cut ... De NL bevat deze ook. De cover is iets anders. Er is nog een donkerblauwe band bovenaan met "Extended Action Cut".
    [/QUOTE]

    Bedankt voor de bevestiging!
    Overal kwam ik een cover tegen zonder die Extended Action Cut, en een speelduur van 110 minuten, en volgens mij heeft de extended een speelduur van 122 minuten.
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  15. #2565

    Standaard

    Vandaag gekocht bij de blokker:
    bullet to THE head en Copland samen op blu ray voor 9,99

  16. #2566

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash Bekijk bericht
    Bedankt voor de bevestiging!
    Overal kwam ik een cover tegen zonder die Extended Action Cut, en een speelduur van 110 minuten, en volgens mij heeft de extended een speelduur van 122 minuten.
    Voor de duidelijkheid : 3D Blu-ray bevat ENKEL de bioscoop versie van 110 minuten. De 2D Blu-ray bevat de Extended cut van 122 minuten + de bioscoopversie. En de dvd wss ook enkel de bioscoop versie... nobody cares.

    Foto op 29-07-13 om 20.52.jpg

  17. #2567

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Voor de duidelijkheid : 3D Blu-ray bevat ENKEL de bioscoop versie van 110 minuten. De 2D Blu-ray bevat de Extended cut van 122 minuten + de bioscoopversie. En de dvd wss ook enkel de bioscoop versie... nobody cares.

    Foto op 29-07-13 om 20.52.jpg
    Okay, en als ik de enkel 2D Blu-Ray disc koop (dus niet de combipack met 3D), dan heb ik ook toch de Extended Action Cut?
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  18. #2568

    Standaard

    Ik heb de Uk versie combo en daar staat op disc 2 alleen de extended cut op zover ik gezien heb (is dus de 2D schijf), vind ik dan wel weer jammer.

    Al denk ik dat de meesten misschien de langste versie willen zien?.

    heb geen 3D TV en speler, dus kan de gewone niet kijken, maar heb me wel vermaakt met de extended, al was de gewone erbij geweest op de 2D wel fijn.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 29-07-2013 om 22:02

  19. #2569

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik heb de Uk versie combo en daar staat op disc 2 alleen de extended cut op zover ik gezien heb (is dus de 2D schijf), vind ik dan wel weer jammer.

    Al denk ik dat de meesten misschien de langste versie willen zien?.

    heb geen 3D TV en spelker, dus kan de gewone niet kijken, maar heb me wel vermaakt met de extended, al was de gewone erbij geweest op de 2D wel fijn.
    Volgens mij staat de gewone er wel op hoor op de 2D... of vergis is mij ?

  20. #2570

    Standaard

    Wel spijtig dat bij elke film de extended cut niet beschikbaar is in 3D (was ook al zo bij Avatar, Green Lantern, hansel & gretel,....)
    Hoop dat de extended versie wel beschikbaar is van "The Hobbit" in december, maar betwijfel het ten sterkst.
    BD (1243) What i Watch

  21. #2571

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Volgens mij staat de gewone er wel op hoor op de 2D... of vergis is mij ?
    Op de 3D schijf van de UK combo staat de Theatrical version van 110 minuten , en de 2D schijf bevat de extended cut van 122 minuten, en dus niet de gewone Theatrical version.

  22. #2572

  23. #2573
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    De titel is wellicht minder boeiend! Die Halo film. Forward Into Dawn. Leuker is dat ik hem in Milaan bij de Fnac heb gekocht. Heel vaak hoor ik die winkel bij onze Belgische forumvrienden voorbij komen, maar nu ben ik er zelf eens geweest! Best een mooie winkel. Deed me een beetje aan HMV in London denken.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #2574

    Standaard

    Ontvangen van Amazon.co.uk - Heeft nederlandse subs
    13.03

  25. #2575

    Standaard

    Gekocht bij MM Eindhoven voor 4,99 € per stuk :


    Laatst aangepast door DVD Watcher : 30-07-2013 om 17:45

Pagina 103 van 128 EersteEerste ... 3539399100101102103104105106107113 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •