Pagina 31 van 128 EersteEerste ... 212728293031323334354181 ... LaatsteLaatste
De resultaten 751 tot 775 van 3184 worden weergegeven.
  1. #751

    Standaard

    Bij fame Amsterdam 8 euro/7.50 euro/10 euro:


  2. #752

    Standaard

    Gekocht bij Free Record Shop.nl :



    Het Geheim = 3 Euro
    De Smurfen = 10 Euro
    Voor ik doodga = 14,99

  3. #753

    Standaard


    Allemaal steelbooks op Dial M For Murder na...
    Amazon.co.uk 65,07 Pond/77,93 Euro


    Amazon.co.uk 34,76 Pond/42,07 Euro



    Allemaal steelbooks...
    Amazon.co.uk 63,86 Pond/76,35 Euro

  4. #754

    Standaard


    Die Hard - Die Hard 2 - The Hurt Locker - Tinker Tailor Soldier Spy

    Bol.com actie 2 v. 20,00

  5. #755

    Standaard



    Door het uitblijven van Rambo 5 deze maar gekocht. Cosmox 45€

  6. #756

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht

    Door het uitblijven van Rambo 5 deze maar gekocht. Cosmox 45€
    Wat een prijs ....zelfs bij bol is deze bijna een tientje goedkoper, om maar te zwijgen over de losse delen in Engeland.

  7. #757

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Wat een prijs ....zelfs bij bol is deze bijna een tientje goedkoper, om maar te zwijgen over de losse delen in Engeland.
    Heb liever de boxset van zo'n film series, alsook ik haat de UK cases van losse releases. Bij bol.com had ik 'm al es besteld maar bleek toen niet leverbaar of lange levertijd dusja, dan maar voor Cosmox gegaan deze maal.

  8. #758

    Standaard


    30,46 Euro inclusief verzendkosten bij Kimchidvd.com

  9. #759

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Wat een prijs ....zelfs bij bol is deze bijna een tientje goedkoper, om maar te zwijgen over de losse delen in Engeland.
    Is inderdaad extreem duur en zeker als je weet dat dit niet de gerestaureerde versies zijn maar nog de oude.

    De box met de gerestaureerde versies is zelfs een stuk goedkoper.
    BD (1243) What i Watch

  10. #760

    Standaard

    Ted 16.89 euro
    Resident evil retribution 3D 21.89 euro mediamarkt roeselare
    Laatst aangepast door defour : 04-02-2013 om 18:09

  11. #761

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door defour Bekijk bericht
    Ted 16.89 euro
    Resident evil retribution 3D 21.89 euro mediamieke roeselare
    Ben weer een halfuurtje te vroeg naar Media Markt Roeselare gegaan. Daarjuist stond enkel de dvd van TED er...

  12. #762

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ben weer een halfuurtje te vroeg naar Media Markt Roeselare gegaan. Daarjuist stond enkel de dvd van TED er...
    De films lagen er nog niet heb ze moeten vragen.aan de balie

  13. #763

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Is inderdaad extreem duur en zeker als je weet dat dit niet de gerestaureerde versies zijn maar nog de oude.

    De box met de gerestaureerde versies is zelfs een stuk goedkoper.
    welke box is dat met de gerestaureerde? kan enkel de granaat verpakking vinden... en die is duurder.

  14. #764

  15. #765

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lu81NL Bekijk bericht


    Amazon.co.uk 28,25 Pond/32,78 Euro

    deze afbeeldingen zijn wel heel erg klein

  16. #766

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    deze afbeeldingen zijn wel heel erg klein
    Ik kan Lost In Translation en Caligula nog net onderscheiden, maar die gribusfilm niet.

  17. #767

    Standaard

    Het is de film ''Zombie Flesh Eaters'', gewoon erop gaan staan, rechtermuisknop aanklikken : eigenschappen kopieren en plakken in google en hij zoekt de film, voila

  18. #768

  19. #769

    Standaard

    Afgelopen weekend de laatste van Batman gekocht bij de MM. Wat mij opviel is dat ik constant de afwisseling had van volledig beeld en beeld met boven en onder zwarte balken. (vooral bij de dialogen) Heb de BR vooor de zekerheid in 2 blurau spelers geprobeerd maar had bij beiden hetzelfde resultaat. Hebben anderen dit ook?
    Panasonic TX-P55VT50, Pioneer BDP-440, LG BX580, Toshiba HD-EP35, Toshiba HD-E1, PS3, Pioneer DV-600AV-K, Klipsch WF-35, Klipsch RB-61, Yamaha SW515 (sub), Magnat center

  20. #770

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tournado Bekijk bericht
    Afgelopen weekend de laatste van Batman gekocht bij de MM. Wat mij opviel is dat ik constant de afwisseling had van volledig beeld en beeld met boven en onder zwarte balken. (vooral bij de dialogen) Heb de BR vooor de zekerheid in 2 blurau spelers geprobeerd maar had bij beiden hetzelfde resultaat. Hebben anderen dit ook?
    Alleen deel 2. De scènes zonder de balken zijn opgenomen met IMAX camera's, vandaar dat de aspect ratio verspringt.
    The future is Blu

  21. #771

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Alleen deel 2. De scènes zonder de balken zijn opgenomen met IMAX camera's, vandaar dat de aspect ratio verspringt.
    Hoe bedoel je deel 2?
    Panasonic TX-P55VT50, Pioneer BDP-440, LG BX580, Toshiba HD-EP35, Toshiba HD-E1, PS3, Pioneer DV-600AV-K, Klipsch WF-35, Klipsch RB-61, Yamaha SW515 (sub), Magnat center

  22. #772

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tournado Bekijk bericht
    Afgelopen weekend de laatste van Batman gekocht bij de MM. Wat mij opviel is dat ik constant de afwisseling had van volledig beeld en beeld met boven en onder zwarte balken. (vooral bij de dialogen) Heb de BR vooor de zekerheid in 2 blurau spelers geprobeerd maar had bij beiden hetzelfde resultaat. Hebben anderen dit ook?
    Zowel The Dark Knight en The Dark Knight Rises hebben dit. Zoals Juvefan aangegeven heeft komt dit doordat de regisseur gewerkt heeft met IMAX cameras voor bepaalde stukken van de film. Het is dus volkomen normaal.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  23. #773

    Standaard

    Okido dank voor jullie antwoorden. Kon mij alleen niet herinneren dat The dark knight het ook had.
    Panasonic TX-P55VT50, Pioneer BDP-440, LG BX580, Toshiba HD-EP35, Toshiba HD-E1, PS3, Pioneer DV-600AV-K, Klipsch WF-35, Klipsch RB-61, Yamaha SW515 (sub), Magnat center

  24. #774

    Standaard

    Het is dacht ik alleen bij de blu-ray uitgaves doorgevoerd. Misschien had je TDK op DVD gezien.
    The future is Blu

  25. #775

    Standaard

    Benelux editie - nieuw via Marktplaats 10,30 incl.

Pagina 31 van 128 EersteEerste ... 212728293031323334354181 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •