De resultaten 1 tot 22 van 22 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Disney World Of Wonder, HD Benchmark. Waar aan te schaffen?

    Hallo allemaal,

    Ik ben op zoek naar een van de volgende kalibratie discs:

    Disney's WOW World Of Wonder
    High Definition Benchmark

    Om mijn recent aangeschafte LG 42LM640s te kalibreren, maar ik kan ze nérgens vinden. Alleen op Amazon.com, maar hier staat een 3 tot 6 weken verzendtijd voor.

    Weten jullie waar ik deze blu-rays hier in Nederland kan vinden?

    Cheers!
    TV: LG 42LM640s
    CD/DVD/BLURAY: PlayStation 3 80gb
    GELUID: 2x Wharfedale 505.2
    VERSTERKER: Yamaha-RX...

  2. #2

    Standaard

    Disney WOW is hier nooit uitgebracht. Ik heb mijne via Ebay.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  3. #3

  4. #4
    IMDb Top 250: in bezit 234, besteld 0
    Co-StarTrader

  5. #5

    Standaard

    Bedankt! Heeft iemand hier toevallig ervaringen mee?
    TV: LG 42LM640s
    CD/DVD/BLURAY: PlayStation 3 80gb
    GELUID: 2x Wharfedale 505.2
    VERSTERKER: Yamaha-RX...

  6. #6

    Standaard

    via PLAY.COM voor 26,99 euro GRATIS verzendkosten.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    via PLAY.COM voor 26,99 euro GRATIS verzendkosten.
    Bedankt, maar dit betreft wel een 'region 1' disc. Schijn ik niet op mijn PS3 af te kunnen spelen...
    TV: LG 42LM640s
    CD/DVD/BLURAY: PlayStation 3 80gb
    GELUID: 2x Wharfedale 505.2
    VERSTERKER: Yamaha-RX...

  8. #8

    Standaard


    Citaat:
    Oorspronkelijk gepost door langejan
    via PLAY.COM voor 26,99 euro GRATIS verzendkosten.

    Bedankt, maar dit betreft wel een 'region 1' disc. Schijn ik niet op mijn PS3 af te kunnen spelen...

    Ik kan deze blu ray anders gewoon afspelen en gebruiken via mijn Samsung 3D blu ray speler
    dus gewoon regio 2. Denk dat deze blu ray gewoon regiovrij moet zijn

  9. #9

    Standaard

    Op de website staat dat het een Region 1 disc betref, en mocht het anders zijn dan werd het vermeld in de producttitel... Vind het de gok niet waard, er zijn vast wel andere opties.
    TV: LG 42LM640s
    CD/DVD/BLURAY: PlayStation 3 80gb
    GELUID: 2x Wharfedale 505.2
    VERSTERKER: Yamaha-RX...

  10. #10

    Standaard

    Amazon.es heeft de engelse uitgave ook te koop voor €16,19 ex verzendkosten ( 6 of 7 euro volgens mij )

    http://www.amazon.es/gp/product/B005...rd_i=602357031

  11. #11

    Standaard

    Disney WOW: World Of Wonder (Blu-ray) Format: Blu-ray | Rating: Exempt from Classification

    Write a review
    2 new from €26.99

    ▼ View product details




    Results 1-2 of 2

    Sort By:

    Sold by: moviemars
    95% Positive Feedback
    (from 6108 ratings)
    Condition: New
    In stock | Usually dispatched within 24 hours.
    Comment: BRAND NEW items direct from the USA. Please allow 8 to 12 business days for delivery. All items are region 1 unless a different region is specified on the listing or in the title. CD's do not have a region code and can be played worldwide.
    View Full Details


    €26.99
    Buy now Free Delivery

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht

    €26.99
    Buy now Free Delivery
    Met kans op douane onderschepping.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Advmedia Bekijk bericht
    Op de website staat dat het een Region 1 disc betref, en mocht het anders zijn dan werd het vermeld in de producttitel... Vind het de gok niet waard, er zijn vast wel andere opties.
    Lees reviews. Die zijn betrouwbaarder dan doosjes of webshops. Daar staat, bijv. op Blu-Ray.com, dat hij regiovrij is. Heb hem zelf ook en deze is gewoon afspeelbaar op mijn regio b speler.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  14. #14

    Standaard


    Citaat:
    Oorspronkelijk gepost door Advmedia
    Op de website staat dat het een Region 1 disc betref, en mocht het anders zijn dan werd het vermeld in de producttitel... Vind het de gok niet waard, er zijn vast wel andere opties.

    Lees reviews. Die zijn betrouwbaarder dan doosjes of webshops. Daar staat, bijv. op Blu-Ray.com, dat hij regiovrij is. Heb hem zelf ook en deze is gewoon afspeelbaar op mijn regio b speler.

    DAT ZEI IK OOK AL, MAAR JA, EIGENWIJS HEH..!!!

  15. #15

    Standaard

    Ik heb hem vandaag besteld bij Amazon.co.uk en hij is inderdaad regiovrij, er staat bij hun een back cover afgebeeld waarop duidelijk de ABC aanduiding te zien is. Ik kan net zoals anderen iedereen aanraden om websites zoals blu-ray.com en highdefdigest.com in de gaten te houden als het om duidelijke info gaat zoals regio's en ondertiteling, vergeet wat dat aangaat de webwinkels.


  16. #16

    Standaard

    wat is dit precies voor blu ray? staan er ook filmpjes op ( die nog niet eerder op blu ray zijn verschenen )?? Voor de verzameling leuk??

  17. #17

    Standaard

    Ik kan het je aanstaande dinsdag zeggen want dan komt hij binnen bij mij, de single disc uitvoering welteverstaan. Ik weet wel dat bij de double disc uitvoering een bonus Blu Ray zit met daarop een serie natuur documentaires van 64 minuten lang. Kijk voor meer informatie op blu-ray.com daar staat een uitgebreide review van de double disc uitvoering.


  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joopjes Bekijk bericht
    wat is dit precies voor blu ray? staan er ook filmpjes op ( die nog niet eerder op blu ray zijn verschenen )?? Voor de verzameling leuk??
    Als ik het mij goed kan herinneren, is het enige échte filmpje dat er opstaat een short van Goofy. Voor de rest een hele hoop trailers van Disney en op disc 2 natuurbeelden.


  19. #19

    Standaard

    Ik begrijp dat deze disc met name bedoeld is om je televisie te calibreren? Ik mag hopen dat er een uitgebreide handleiding bij zit. Meestal moet je voor calibraties namelijk het service menu van je TV in (als je daar al in komt), waarbij je heel goed moet weten wat je doet. Lijkt me meer een werkje om door een professional te laten doen, eerlijk gezegd.
    Een veel gehoorde reactie na een calibratie is dat men het beeld een stuk warmer en minder fel vindt en men daardoor teleurgesteld is. Maar meestal is dat wel de correcte instelling. Of dat met de persoonlijke voorkeur van de kijker overeen komt, laat ik even in het midden.

  20. #20

    Standaard

    Bij deze blu ray zit een boekwerk met een handleiding, dus iedereen kan zijn scherm kalibreren!

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Bij deze blu ray zit een boekwerk met een handleiding, dus iedereen kan zijn scherm kalibreren!
    Nou, of iedereen dat kan? Calibreren is meer dan alleen maar met de kleurinstellingen, helderheid e.d 'spelen'. Misschien dat je met deze disc een eenvoudige 'calibratie' kunt doen, maar een degelijke? Daar zijn niet voor niets professionals voor. Bovendien hangt het er helemaal vanaf wat voor calibratiemogelijkheden je televisie biedt. Zelf zou ik me er niet aan wagen, maar ik heb er ook niet de behoefte aan. Ben zeer tevreden over het beeld van mijn TV. En daar gaat het toch uiteindelijk om, niet waar?

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Nou, of iedereen dat kan? Calibreren is meer dan alleen maar met de kleurinstellingen, helderheid e.d 'spelen'. Misschien dat je met deze disc een eenvoudige 'calibratie' kunt doen, maar een degelijke? Daar zijn niet voor niets professionals voor. Bovendien hangt het er helemaal vanaf wat voor calibratiemogelijkheden je televisie biedt. Zelf zou ik me er niet aan wagen, maar ik heb er ook niet de behoefte aan. Ben zeer tevreden over het beeld van mijn TV. En daar gaat het toch uiteindelijk om, niet waar?
    Over het beeld van mijn TV hoor je mij ook niet klagen, waar het mij om gaat is de calibratie van het audio gedeelte. Ik denk dat daar best wel wat winst te behalen valt, mits men uiteraard een SPL meter heeft om het een en ander in goede banen te leiden.


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •