De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard White Noise waarom niet in NL ?

    In Duisland enz heeft Universal Pictures White Noise uitgebracht. Nergens kan ik iets vinden of deze in NL zal worden uitgebracht. Weet iemand hier iets meer over?

  2. #2

    Standaard

    Ik weet het ook niet maar ik zit eind deze week in Oostenrijk, ik zal 'm ogen eens open houden.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    De DVD is ooit door DFW uitgebracht.

    Van Universal is bekent dat zij voor Nederland nauwelijks intresse hebben in dit soort back catalogus titels, van daar dat er veel in de sub-licentie gaat naar DFW en E1.
    Dus als deze NL uitkomt dan zal het bij deze zijn.

    Of heeft de DE versie NL subs?
    Dan is het een kwestie van een half jaar wachten..

  4. #4

    Standaard

    De Franse versie eens op eBay besteld voor 12 Euro, eenmaal ontvangen snel kijken natuurlijk om erachter te komen dat er alleen een Franse audiotrack op staat.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  5. #5

    Standaard

    geen NL ot!

    Tonformat DTS Digital 5.1 in DeutschDTS Digital 5.1 in ItalienischDTS Digital 5.1 in FranzösischDTS Digital 5.1 in SpanischDTS Digital 5.1 in PortugiesischDTS HD Master Audio 5.1 in EnglischUntertitel Deutsch, Englisch, Französisch, Spanisch, Dänisch, Schwedisch, Finnisch, Norwegisch, Italienisch, Koreanisch
    http://www.cinefacts.de/blu-ray-film...ite-noise.html

    aangezien er ook Frans op staat en Nederland onder Frankrijk valt, geeft ik een Nederlandse Universal uitgave weinig kans
    Laatst aangepast door Hombre : 27-11-2012 om 11:54

  6. #6

    Standaard

    Dan zal het wel weer DFW of eOne worden. Aangezien de dvd White Noise door DFW uitgebracht was, dan zal het wel weer door DFW uitgebracht worden op blu-ray.
    Of pas heeeeeel laat door Universal.
    Dat was ook zo met Resident Evil
    Laatst aangepast door De_Hollander : 27-11-2012 om 12:08

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •