Pagina 1 van 19 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 467 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard geluidproblemen bij Total recall 2012

    hallo,

    Vandaag de blu ray gekocht van Totall recall 2012
    maar ondervind veel storing

    het geluid valt regelmatig weg

    iemand anders ook hier last van

  2. #2

    Standaard

    Yep, heb ik ook af en toe gehad(het wegvallen is van erg korte duur , veelminder dan 1 seconde) en erg out of sync. Beide heb ik kunnen 'oplossen' door het decoderen door de speler te laten doen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #3

    Standaard

    klopt als een bus dat probleem.
    maar om nu het decoden door de spler te laten doen?
    hoe gaat dit?
    en moet ik dan na kijken van deze film het weer terugzetten.

    ik baal hier ontzettend van
    het was behoorlijk irritant
    heb de film wel uitgekeken....
    maar....ARG...klote

  4. #4

    Standaard

    Geen problemen mee gehad. Vond het geluid juist erg goed, net als het beeld overigens.

  5. #5

    Standaard

    Ik denk dat het met het decoderen van dolby True hd van mn reciever te maken heeft, heb al wel eens een keer eerder wat raars gehad.
    In de speler van bitstream afhalen en op pcm zetten in het (hdmi) audio gedeelte en idd weer terug zetten als je je reciever bij andere bd's het decoderen wilt laten doen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #6

    Standaard

    Ik ben dus niet de enige, had de film al terug gebracht en een nieuw exemplaar gekregen maar nog steeds hetzelfde.

    Op de Sony BDP350 valt de film halverwege stil, dan gaat ie verder maar zonder geluid.

    Op de Sony BDP790 blijft de film wel doordraaien alleen dan valt het geluid om de zoveel minuten af en toe weg.

    Met "gewoon DD 5.1" op de PS3 doet hij het wel gewoon goed.

    Vreemd en jammer.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  7. #7

    Standaard

    Grrrrrrrrrrrrrrr Ik heb ook de geluidproblemen!!!!!!!

    Volgens mij word dit veroorzaakt door de nieuwe copieer treiter beveiging Cinavia

    http://www.cinavia.com/languages/dutch/index.html

    Omruilen heeft geen zin, misschien dat een firmware update van de BD-speler dit kan oplossen...

    En misschien kan DVD.nl een keer proactief zijn en contact met Sony opnemen?

  8. #8

    Standaard

    Heeft de ps3 ook problemen met het afspelen van deze disc? (Vraag het alvorens ik deze bd aanschaf)
    The truth is out there

  9. #9

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Bij mij niet
    Ok, thanx
    The truth is out there

  11. #11

    Standaard

    Op de disc staan ook een aantal speciale PS3 update bestanden.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Grrrrrrrrrrrrrrr Ik heb ook de geluidproblemen!!!!!!!

    Volgens mij word dit veroorzaakt door de nieuwe copieer treiter beveiging Cinavia

    http://www.cinavia.com/languages/dutch/index.html

    Omruilen heeft geen zin, misschien dat een firmware update van de BD-speler dit kan oplossen...

    En misschien kan DVD.nl een keer proactief zijn en contact met Sony opnemen?
    Waarom zou dvd.nl hiervoor contact moeten opnemen met Sony? Zij hebben het probleem toch niet? Ik denk dat je gewoon even een e-mail naar Sony moet sturen met jouw bevindingen. Dan hoor je vanzelf wel of het probleem bekend is en of men met een firmware-upgrade komt. En probeer de disc eens op een andere Blu-ray speler, want het is helemaal niet gezegd dat het aan de kopieerbeveiliging ligt. Ik lees te veel over afspeelproblemen van Sony Blu-ray spelers de laatste tijd.

  13. #13

    Standaard

    Bij mij slaat mijn speler op 1:34:33 ook helemaal vast(geprobeerd met 2 verschillende discs), maar dat gebeurt ook met de Brave 2D disc op 5:12(zowel met de US als de NL disc).
    Ik moet dan dus echt de stroom er vanaf halen, even een hoofdstuk verder gaan en dan terugspoelen naar iets later dan de speler vast slaat.

    Ik heb iig een email naar Pioneer gestuurd, hHt ligt dus niet alleen aan Sony spelers Marcel, al ben ik het met je eens wat betreft het contact opnemen met Sony door dvd.nl
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #14

    Standaard

    Met die klote beveiliging wordt het er niet beter op.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Bij mij niet
    Waarschijnlijk omdat jou speler geen Cinavia ondersteund.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Ik ben dus niet de enige, had de film al terug gebracht en een nieuw exemplaar gekregen maar nog steeds hetzelfde.

    Op de Sony BDP350 valt de film halverwege stil, dan gaat ie verder maar zonder geluid.

    Op de Sony BDP790 blijft de film wel doordraaien alleen dan valt het geluid om de zoveel minuten af en toe weg.

    Met "gewoon DD 5.1" op de PS3 doet hij het wel gewoon goed.

    Vreemd en jammer.
    Alleen in hd audio zit Cinavia

    en niet in de DD 5.1, dat bewijst dat het aan Cinavia
    zal liggen.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Alleen in hd audio zit Cinavia

    en niet in de DD 5.1, dat bewijst dat het aan Cinavia
    zal liggen.
    Als je zo dingen gaat bewijzen kom je niet ver De_Hollander. Het maakt het misschien aannemelijker, maar meer ook niet.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #18

    Standaard

    kunnen we zelf dan niet contact zoeken met sony?
    en waar kan ik eventueel de mail van hun vinden?

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    kunnen we zelf dan niet contact zoeken met sony?
    en waar kan ik eventueel de mail van hun vinden?
    E zal vast een contactbutton op hum website staan, hangt er alleen vanaf welke Sony je contact mee op wilt nemen welke site je nodig hebt.
    www.sony.nl voor spelers en www.sphe.nl voor films.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #20

    Standaard

    Er is geen helpdesc van Sony voor klachten van blu-ray's.
    verder Brave heeft toch geen TrueHD maar DTS HD? Dus dan zou je zeggen dat het niet aan de receiverdecoding van de True HD ligt.
    Edit: de us heeft wel TrueHD zie ik. Maar de NL versie niet.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 24-11-2012 om 14:04

  21. #21

    Standaard



    Dus dit logo zou dan ergens op de rug van een blu ray met cinavia codering moeten/kunnen staan.
    Zal erop letten.

    hier nog een lijstje titels met cinavia tot dec/12:
    Total recall staat er ook in dus...
    http://blog.dvdfab.com/cinavia-protection.html
    Laatst aangepast door vista-vision : 24-11-2012 om 17:37

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Waarom zou dvd.nl hiervoor contact moeten opnemen met Sony? Zij hebben het probleem toch niet? Ik denk dat je gewoon even een e-mail naar Sony moet sturen met jouw bevindingen. Dan hoor je vanzelf wel of het probleem bekend is en of men met een firmware-upgrade komt. En probeer de disc eens op een andere Blu-ray speler, want het is helemaal niet gezegd dat het aan de kopieerbeveiliging ligt. Ik lees te veel over afspeelproblemen van Sony Blu-ray spelers de laatste tijd.
    Waarom niet?

    Als je beweerd de grootste en beste te zijn en de consument te vertegenwoordigen (of is dat alleen om advertenties te kunnen trekken) kun je best proactief zijn.

    Als ik kijk naar de buitenlandse sites lees ik regelmatig dat zij maatschappijenj contacteren bij vragen of geraporteerde problemen.

    Simple dus

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Er is geen helpdesc van Sony voor klachten van blu-ray's.
    verder Brave heeft toch geen TrueHD maar DTS HD? Dus dan zou je zeggen dat het niet aan de receiverdecoding van de True HD ligt.
    Edit: de us heeft wel TrueHD zie ik. Maar de NL versie niet.
    NL versie heeft wel Dolby True HD
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #24

    Standaard

    DTS HD MA Staat er op de cover. Ik heb de Blu-ray niet, maar heb deze wel in mijn handen gehad.
    Verder staat op meerdere sites dat de NL versie DTS HD heeft.

  25. #25

    Standaard

    Die hoesjes die zijn idd altijd erg betrouwbaar en hier op de site is ook al door anderen bevestigd dat er Dolby True HD op staat: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=87549
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 1 van 19 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •