Pagina 5 van 19 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 467 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Net bericht gehad van Sony:

    "Doet het probleem zich ook voor bij andere films?"

    Pff... dat wordt een lange weg...
    Zou ze hier naar toe verwijzen..... maar in eerste instantie kun je je film weer retourneren bij de winkel waar je hem hebt gekocht, hoe meer mensen dat doen.....
    Have fun and enjoy your collection

  2. #102

    Standaard

    Heb je nog de bon ervan, is dat geen probleem. Anders wel.

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Zou ze hier naar toe verwijzen..... maar in eerste instantie kun je je film weer retourneren bij de winkel waar je hem hebt gekocht, hoe meer mensen dat doen.....
    Heb ze hier naar toe verwezen maar die lui lezen de mails selectief.

    Heb al twee exemplaren geruild bij de FRS maar dat maakt ook niks uit en ik wil de film gewoon graag hebben...
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Heb je nog de bon ervan, is dat geen probleem. Anders wel.
    Heb de bon weer gevonden, was een grote, dit omdat er ergens een foutje was gemaakt, maar ik denk dat ik enkel 10 euro terugkrijg, hij was/is gekocht tijdens de 3 halen 2 betalen actie.

    Had ook mijn bankafschrift nog, aankoop was gepind
    Have fun and enjoy your collection

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Heb ze hier naar toe verwezen maar die lui lezen de mails selectief.

    Heb al twee exemplaren geruild bij de FRS maar dat maakt ook niks uit en ik wil de film gewoon graag hebben...
    Wil hem ook graag hebben, maar niet als flut exemplaar dat bij familie doet voorkomen alsof ik een brakke installatie heb terwijl het aan de schijf ligt

    Moet er even over denken of ik binnenkort weer naar de MM ga, heb kortgeleden ook weer zo'n brief gehad van onze CJB, onze K..... overheid heeft nooit geld genoeg, stinkratten kon Sony wel zijn

    BTW, als je echt slechte service wil, dan moet je een abo nemen bij Tele2, wat een ongelooflijk ...... (vul maar iets heel lelijks in) bedrijf is dat, dat bedrijf kun je heel makkelijk gaan haten Bij alles schrijven ze dat ze hun uiterste best doen om de klanten tevreden te stellen, ondertussen hebben ze totaal schijt aan je. Dus als je je echt aan iets wil ergeren, op naar Tele2, de kampioen ***bedrijf, heb het nog niet rotter meegemaakt.
    Have fun and enjoy your collection

  6. #106

    Standaard

    Op de website van sphe.nl (van Sony) las ik het volgende bericht:

    Beste consument,
    Tot onze spijt hebben we gemerkt dat er problemen zijn omtrent het geluid op de Blu-Ray van Total Recall.
    Momenteel brengen we alle elementen van het probleem nog in kaart, maar het lijkt erop dat er een hapering kan ontstaan bij het afspelen van de film met hoge geluidskwaliteit, en dit op bepaalde toestellen.
    We stellen alles in het werk om zo snel mogelijk een oplossing te bekomen, en zullen binnekort meer informatie met jullie kunnen delen.

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Laurence89 Bekijk bericht
    Op de website van sphe.nl (van Sony) las ik het volgende bericht:

    Beste consument,
    Tot onze spijt hebben we gemerkt dat er problemen zijn omtrent het geluid op de Blu-Ray van Total Recall.
    Momenteel brengen we alle elementen van het probleem nog in kaart, maar het lijkt erop dat er een hapering kan ontstaan bij het afspelen van de film met hoge geluidskwaliteit, en dit op bepaalde toestellen.
    We stellen alles in het werk om zo snel mogelijk een oplossing te bekomen, en zullen binnekort meer informatie met jullie kunnen delen.
    Ze zijn er in ieder geval mee bezig, goed nieuws

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martijnst1990 Bekijk bericht
    Ze zijn er in ieder geval mee bezig, goed nieuws
    Hierbij de link:

    http://sphe.nl/nl/nieuw/total-recall/
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  9. #109

    Standaard

    Gelukkig, wel zo netjes om het toe te geven dat er een probleem is

    Nu nog een nette oplossing, wacht ik nog even met retourneren.
    Have fun and enjoy your collection

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Als de SONY Blu-ray speler ook onderdeel is van een alles in 1.....

    Onvolledige info is geen goede info , geef dan type nummers op en eventuele apparatuur op waarop het is aangesloten, want in het geval dat die Sony via een optisch kabeltje is aangesloten, wordt er al niet meer met het volledige HD signaal gewerkt....... immers HD signalen kunnen enkel met HDMI worden doorgegeven.
    Mijn excuses. Op het moment van het schrijven had ik niet echt de nummers in mn hoofd van de toestellen.

    Ik speel de film af op een Sony BDP-S360 en het geluid gaat onbewerkt via een optische kabel naar mn Logitech Z906. Zoals eerder gezegd geen problemen ondervonden.
    Mn ouders hebben een Sony BDP-S185 en het geluid wordt daar door de speler zelf gedecodeerd. Ook geen problemen dus.

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door x-vision Bekijk bericht
    Mijn excuses. Op het moment van het schrijven had ik niet echt de nummers in mn hoofd van de toestellen.

    Ik speel de film af op een Sony BDP-S360 en het geluid gaat onbewerkt via een optische kabel naar mn Logitech Z906. Zoals eerder gezegd geen problemen ondervonden.
    Mn ouders hebben een Sony BDP-S185 en het geluid wordt daar door de speler zelf gedecodeerd. Ook geen problemen dus.
    Als vele malen eerder aangegeven op beide boven beschreven manier wordt geen gebruik gemaakt van HD audio, maar van de zwaar gecomprimeerde versie.

    Het probleem is als de HD-audio bitstream via de HDMI naar een receiver of audio processor gaat om er hoogwaardig analoog van te maken...

    Oftewel de reden waarom je voor een BD gaat (hoge kwaliteit) en meer betaald dan een dvd-tje (standaard kwalitiet).

  12. #112

    Standaard

    Dan maar even afwachten welke oplossing Sony in petto heeft

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door x-vision Bekijk bericht
    Mijn excuses. Op het moment van het schrijven had ik niet echt de nummers in mn hoofd van de toestellen.

    Ik speel de film af op een Sony BDP-S360 en het geluid gaat onbewerkt via een optische kabel naar mn Logitech Z906. Zoals eerder gezegd geen problemen ondervonden.
    Mn ouders hebben een Sony BDP-S185 en het geluid wordt daar door de speler zelf gedecodeerd. Ook geen problemen dus.
    Inderdaad zoals ik al een aantal malen eerder heb uitgelegd, in jouw voorbeelden geen last van het probleem die het schijfje heeft.....zelf ik ga voor de hoogste kwaliteit, met alles Highend in mijn eigen setup, High end speler, highend receiver en highend speakers, goede bekabeling en originele schijven en dan mag je toch goede kwaliteit verwachten en geen haperingen krijgen op een kwaliteitsprodukt dat Blu ray pretendeerd te zijn.

    Nu zal ik niet zeggen dat de Logitech Z906 een slechte oplossing is, vele van die alles in 1x weggooizooi presteerd veel minder. Ook als je een speler rechtstreeks aansluit op de TV wordt er via PCM een stereo signaaltje naar de TV gebracht, het is allemaal geen High-end, maar je hebt geluid, heb zelf ook nog een Z5500 staan in de 2e opstelling waar eigenlijk enkel gegamed wordt en ik weet dat dat best heel aardig klinkt, heb er zelf ook wel eens films mee gekeken en vond dat absoluut geen straf

    De problemen ontstaan voornamelijk bij mensen die alles in de hoogste kwaliteit afspelen via HDMI Bitstream. Bij de liefhebbers van goed geluid, die er dan ook iets meer aan besteed hebben, onstaan die haperingen en die vallen heel erg op en worden als zeer storend ervaren, zelfs zozeer dat je in eerste instantie denkt dat er problemen met je apparatuur of het schijfje is.

    Denk dat je het zelf ook niet accepteerd als het met je Z906 zou gebeuren, het is erg storend als er plots even een absolute stilte valt om vervolgens weer op volle sterkte door te gaan, zelfs al duurt die stilte maar een deel van een seconde. Deze korte onderbrekingen halen je uit de film weg en breken je aandacht voor het verhaal
    Have fun and enjoy your collection

  14. #114

    Standaard

    fout gezegd,
    van deze korte onderbrekeningen slaan je stoppen door en gooi je die rotzooi gewoon weg.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  15. #115

    Standaard

    verbaasd mij hoeveel mensen deze film hebben.

  16. #116

    Standaard

    sorry,heb hem niet meer.
    ligt bij recall en de terminator heeft hem kapotgeschoten,
    foetsie is het kloteding.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    fout gezegd,
    van deze korte onderbrekeningen slaan je stoppen door en gooi je die rotzooi gewoon weg.
    Rustig,.. denk aan je hart . het is maar een film.

    Ik denk dat dit wel eens een hardnekkig probleem zal gaan worden voor Sony.
    NL is één van de eerste landen waar deze is uitgebracht en als nu blijkt dat de fout ook zit in al die exemplaren die nu klaar liggen om de komende weken in andere landen te worden uitgebracht hebben ze een flinke strop.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  18. #118

    Standaard

    Hier praten ze niet over fouten in de schijf

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    verbaasd mij hoeveel mensen deze film hebben.
    Mij ook, ik vind het zeker geen film om in huis te halen.
    Ik heb hem vandaag gezien via UPC on demand HD (geen geluid drop-outs ) en het ziet er allemaal wel gelikt uit maar deze remake kon zich niet meten aan het orgineel.

    Wbt de geluidsproblemen van de blu-ray: slechte zaak. Ik snap niet dat die dingen niet wat beter worden getest voordat ze de markt op worden gegooid.
    Ik begrijp de frustratie van jamiev volkomen. Als je een BD in huis hebt gehaald moet die perfect zijn, er is niks zo vervelend als je verheugen op een film en er dan achter komt dat je een gaar product hebt gekocht.
    Hopelijk komt Sony met een oplossing.

  20. #120

    Standaard

    De titel valt zo wel op tussen alle toppers van de laatste maanden.

    Goede reclame Sony.

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Hier praten ze niet over fouten in de schijf
    Kan zijn dat hij niet de hele blu-ray heeft bekeken.
    De fouten worden vaak door forums aan het licht gebracht.

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    sorry,heb hem niet meer.
    ligt bij recall en de terminator heeft hem kapotgeschoten,
    foetsie is het kloteding.
    Je kon het schijfje toch als onderzetter gebruiken.

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    sorry,heb hem niet meer.
    ligt bij recall en de terminator heeft hem kapotgeschoten,
    foetsie is het kloteding.
    In de kerstboom hangen was ook leuk geweest.

  24. #124

    Standaard

    Hier hetzelfde probleem. Noodgedwongen naar DD5.1 moeten schakelen, toen was het een stuk minden. (nog maar 2 keer uitgevallen)

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Kan zijn dat hij niet de hele blu-ray heeft bekeken.
    De fouten worden vaak door forums aan het licht gebracht.
    Dat soort commerciele promotionele sites neem ik nooit serieus.

    Wsl hebben die niet eens het schijfje in de speler gehad, en de bios review een beetje aangepast op het persbericht van Sony.
    Ook daar wel vaker gelezen dat zijn zaken uit een buitenlandse recensie overnemen, en dan iets melden die niet op de NL versie aanwezig is
    Laatst aangepast door Hombre : 03-12-2012 om 14:16

Pagina 5 van 19 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •