De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Sony BDP-S380 usb mkv?

    Hallo,

    Ik heb gisteren een Sony BDP-S380 aangeschaft en nu heb ik een vraag.
    Kan ik mkv bestanden afspelen via usb? Zou echt ideaal zijn, ik weet van fat en ntfs af enzo ik moet dan dus een usb stick hebben die ntfs ondersteund? Maar kan ik een mkv fatsoenlijk afspelen of krijg je dan haperende beelden op deze blu ray speler wat ik links en rechts wel eens hoor? Alvast bedankt voor het meedenken.

  2. #2

    Standaard

    Op deze site kun je een en ander terugvinden over welke formaten hij aankan: http://forum.videohelp.com/threads/3...hat-will-it-do
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  3. #3

    Standaard

    heb overal een beetje rondgevraagd en heb begrepen dat het gewoon moet kunnen als je de usb stick formatteerd als ntfs. nu heb ik nog een vervolg vraag. Ik wil dan gaan voor een usb stick van 32gb. Nu heb ik er 1 gevonden die een read speed heeft van 10mb a sec en write speed 5mb a sec. nu gaat het om de read speed om het af te spelen op de blu ray speler neem ik aan. Maar is 10mb sec voldoende om hem af te spelen? Alvast bedankt!

  4. #4

    Standaard

    USB 2.0 (480Mbps) moet voldoende zijn voor Blu-ray rips (22Mbps).
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  5. #5

    Standaard

    10mb per seconde is meer dan genoeg...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  6. #6
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    volgens mij hebben de meeste gewone bd spelers moeite met mkv.
    Het is 1 van sony dus.
    PS3 heeft ook moeite met mkv bestanden. Is ook van sony..
    Probeer m om te zetten naar VOB

    Is een programma voor MKVtoVOB

  7. #7

    Standaard

    Ik heb de BDP-S370 gehad. Die speelde prima MKV af, maar ondersteunde geen NTFS. Heb nu de BDP-S390. Deze ondersteunt wel NTFS en MKV speelt wederom prima af. Je kunt een PS3 totaal niet vergelijken met een standalone blu-ray speler. Ook niet op het gebied van dit soort videoformaten.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •