Pagina 4 van 14 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 341 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Hmm. Staat ineens "onbeschikbaar" op Amazon FR...

    http://www.amazon.fr/gp/product/B016...1&s=dvd&sr=1-1

    en op Amazon DE is de release ineens 21 December...

    http://www.amazon.de/Season-Complete...ywords=x-files

    Pfff zeg.

  2. #77

    Standaard

    Kan iemand de topictitel aanpassen? 2013 wordt 2015
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door x-vision Bekijk bericht
    Hmm. Staat ineens "onbeschikbaar" op Amazon FR...

    Pfff zeg.
    Ik denk dat er veel bestellingen zijn geweest voor deze Franse gelimiteerde uitgave omdat deze van in het begin de goedkoopste was. Ik vermoed dat ze de bestellingen momenteel stopgezet hebben omdat ze aan hun quota exemplaren zijn geraakt. En omdat deze uitgave gelimiteerd is willen ze eerst zien of ze nog extra exemplaren kunnen bij bestellen.

  4. #79

    Standaard

    Ik wacht de reviews af niet om te zien wat voor ondertiteling erbij zit maar wat de kwaliteit is van beeld en zo.

  5. #80

    Standaard

    frustrerend dat FOX altijd/veel onduidelijk laat aan de spec van blu ray en boxen. bah. ik wil bestellen/reserveren, maar wacht toch op zekerheid van de subs en talen...

  6. #81

    Standaard

    Dat is bij Fox een bewuste strategie.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    frustrerend dat FOX altijd/veel onduidelijk laat aan de spec van blu ray en boxen. bah. ik wil bestellen/reserveren, maar wacht toch op zekerheid van de subs en talen...
    Gewoon geduld hebben. Boxsets raken zelden uitverkocht en zijn nog jaren verkrijgbaar, zo is mijn ervaring. En de prijs gaat alleen maar naar beneden...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #83

    Standaard

    Ah terug beschikbaar op Amazon FR. Snel effe m'n preorder geplaatst.

  9. #84

    Standaard

    Als de beeldkwaliteit net zo goed is als de uitzendingen die op de Duitse tv worden uitgezonden is dit een blinde aankoop. Deze zijn overigens te vinden op de bekende sites als je een voorproefje wilt. Let niet op het slechte geluid; dit is low bitrate dolby digital van de dvd's.

    Ik zie de set nu staan op Amazon UK voor 130 pond. Niet echt goedkoper dan andere sites. Iemand de set al goedkoper gezien?
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  10. #85

    Standaard

    weet nog wel dat de dvd boxen rond de 200 gulden waren.... was een behoorlijke uitgave
    en als je nu kijkt wat de complete dvd serie kost...

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Als de beeldkwaliteit net zo goed is als de uitzendingen die op de Duitse tv worden uitgezonden is dit een blinde aankoop. Deze zijn overigens te vinden op de bekende sites als je een voorproefje wilt. Let niet op het slechte geluid; dit is low bitrate dolby digital van de dvd's.

    Ik zie de set nu staan op Amazon UK voor 130 pond. Niet echt goedkoper dan andere sites. Iemand de set al goedkoper gezien?
    Bij Amazon.fr en de is die 130 euro, scheelt al gauw zo'n 50 euro. Weet tuurlijk niet zeker of die ook Engels menu zal hebben.
    I Love My Sci-Fi

  12. #87

    Standaard

    Je kan ervan uitgaan dat er niet enkel Frans zal staan op de Franse disc's. Deze zullen veel meer talen bevatten. Zowel op het vlak van menu als audio en ondertiteling.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  13. #88

  14. #89

    Standaard

    Volgens amazon.fr zou er plaats vrij zijn in de box om het aankomende 10de seizoen erbij te stoppen.

    Weet iemand ook of die 2 films er ook bij zitten ? Deze blijkbaar wel. http://www.blu-ray.com/movies/The-X-...lu-ray/144534/
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 26-11-2015 om 11:02

  15. #90

    Standaard

    Ik wacht de eerste berichten even alvorens ik ga bestellen. Wordt wel de Franse versie denk ik want de UK vind ik te duur en de Duitse heeft "Akte X" in koeieletters erop staan. Dat vind ik toch minder mooi. De 2 films heb ik al op BD in een kartonnen sleeve (Spaanse versie) dus die hoeven van mij er niet persé bij te zitten.

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht

    Weet iemand ook of die 2 films er ook bij zitten ? Deze blijkbaar wel. http://www.blu-ray.com/movies/The-X-...lu-ray/144534/
    Tja, dit is een Japanse First Press Limited Edition.... Zie die maar eens voor een leuke prijs te krijgen. Denk dat ik de extra zaken (boekjes - merendeel in het Japans- en de 2 films) niet de meerprijs waard ga vinden.

    Edit: precies, dit bedoel ik: prijs van deze set staat nu op 51270 Yen, das omgerekend 394 euro....good luck with that...

  17. #92

    Standaard

    Ik ga mij laten naturaliseren tot Japanner.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik ga mij laten naturaliseren tot Japanner.
    Dan betaal je nog steeds hetzelfde .

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dan betaal je nog steeds hetzelfde .

  20. #95

    Standaard

    Ja maar dan verdien ik het dubbele én kan ik de boekjes lezen
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ook besteld bij amazon.fr
    Hij lijkt daar nu niet (meer) te bestellen...
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Hij lijkt daar nu niet (meer) te bestellen...
    Teveel bestellingen en te weinig verwachte stock waarschijnlijk zoals een week geleden.
    Soit, bij mijn preorder staat nog altijd levering voorzien op 9DEC. We shall see.

  23. #98

    Standaard

    Je hebt nog veel kans dat mensen hun order in de laatste week nog annuleren.

  24. #99

    Standaard

    De australische en japanse versie zullen 57 discs bevatten in tegenstelling tot de duitse, engelse en franse uitgave die 55 discs bevatten. Waarschijnlijk zullen de 2 films er dus niet bij zitten.

  25. #100

    Standaard

    Duitse promo trailer: met wat dvd VS blu-ray beelden. Best geluid afzetten want die duitse dub maakt het allemaal nogal belachelijk.



Pagina 4 van 14 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •