Pagina 3 van 14 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 341 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Zeveraars!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Zal steeds meer importeren worden, ben ik bang.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Heb een antwoord gehad van 20th Century Fox op mijn vraag de box in Nederland uitkomt :



    Daarmee bedoelen ze toch de oude dvd editie!? Want een gerestaureerde hd versie op een sd bron uitbrengen, is toch echt wel van de pot gerukt. En weeral worden we hier benadeeld. De lijst van films/series die hier afgelopen jaar niet op blu ray zijn gebracht, groeit gestaag. Het is nog nooit zo erg geweest.
    The truth is out there

  4. #54

    Standaard

    Echt balen dat die hier niet uitkomt. Heb de DVD's liggen en had graag willen upgraden. Helaas vind ik ondertiteling wel belangrijk, dus blijf ik hopen dat de buitenlandse versies toch Nederlandse ondertiteling hebben. Ook al is die kans nu wel erg, erg klein!!

  5. #55

    Standaard

    Dat denk ik wel Justme.....schandelijk gewoon dat we weer een serie/film op blu-ray moeten importeren omdat ze hier niet uitkomen of gewoon een mindere versie krijgen
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  6. #56

    Standaard

    Hopen dat een buitenlandse versie NL subs heeft dus...

  7. #57

    Standaard

    Ah, komáán ... Toch niet wéér? Zit ik die jaren op een BR-release te wachten, worden we alweer overgeslagen.

  8. #58

    Standaard

    Het is niet omdat Fox zegt dat deze hier nog niet op de releaselijst staat, dat er geen Nederlandse ondertiteling zal te vinden zijn. Er zijn meerdere releases met Nl sub die hier niet verkrijgbaar is. Zoals bv. de net verschenen verjaardagseditie van Edward Scissorhands. Heeft in Amerika ondertiteling, maar zie ik dat die hier nog niet verschenen is of geen data van verschijnen is voor release.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Heb een antwoord gehad van 20th Century Fox op mijn vraag de box in Nederland uitkomt :
    Die laatste zin is echt zo... Alsof ze ermee lachen.

  10. #60

    Standaard

    Op serie gebied is het helemaal droevig gesteld met de BD releases in NL. Ik ben voornamelijk een serie kijker en moet dus al heel wat jaren mijn series in het buitenland aanschaffen. Niet alleen omdat het hier vaak niet eens uitkomt, maar wanneer er dan wel een release in NL ook uitkomt, is die vaak (een stuk) duurder dan elders in Europa. Ik vermoed dat wanneer deze hier in NL alsnog wordt uitgebracht, dat die initieel duurder zal zijn dan de Franse/Duitse variant.
    I Love My Sci-Fi

  11. #61

    Standaard

    Ik ben dat niet met je eens. Als ik zie welke TV-series er in Nederland inmiddels op Blu-ray verkrijgbaar zijn, dan mogen we echt niet klagen. "Friends", "Lost", "The Sopranos", "Downton Abbey", "Outlander", "Boardwalk Empire", "Bates Motel", "Broadchurch", "House Of Cards", "Homeland", "Games Of Thrones", "Mad Men", "Orange Is The New Black", "Person Of Interest", "Arrow", "The Tudors", "Suits", en zo kan ik nog wel even doorgaan. En de prijzen zijn echt niet veel hoger dan in het buitenland en soms zelfs een stuk lager. En vaak mis je bij de buitenlandse versies dan Nederlandse ondertiteling.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  12. #62

    Standaard

    Battlestar Galactica 78, Eureka, Primeval s4-5, Primeval New World, The Event, Terminator the Sarah Connor Chronicles, Dollhouse, Agents of Shield, Agent Carter, Stargate Atlantis, The Outcasts, Doctor Who, Farscape, Defiance, Continuum, Sanctuary, Caprica, Torchwood, Misfits, Space 1999, Chuck (seizoenen 4-5), Haven (seizoenen 2-5)

    Je hoeft het niet met me eens te zijn maar de hier bovenstaande series, zijn, zover ik weet, niet in NL, op blu, uitgebracht. Op Haven en Agent Carter na (die is nu pre-order in UK maar ik geloof niet dat die wel uitkomt en AoS niet), heb ik deze zelf allemaal online gekocht.

    Voor velen is het een probleem dat er geen NL ondertitels onderstaan, voor mij totaal niet, ik kijk altijd met EN ondertitels, ben goed in Engels dus dat maakt mij niet uit, dus dat is voor mij geen bezwaar want op elke serie die ik hierboven heb genoemd, staan EN ondertitels.

    En qua prijzen, ik heb bijv. Firefly een jaar of 3 geleden voor 15 euro incl verzendkosten gekocht bij Amazon.co.uk terwijl die hier, die dikke verpakking, nog iets van 40 euro was. Zelfde geldt voor één van jouw voorbeelden, Person of Interest s1 & 2, die heb ik per stuk, incl verzendkosten voor minder dan 30 euro gekocht bij Amazon.com, minstens anderhalf jaar geleden, nu ligt ie bij MM nog steeds voor 40 euro per stuk. En zo heb ik dat zo vaak gehad dat ik met m'n vrouw bij MM of zo liep, naar een serie wees die ik met verzendkosten een heel stuk goedkoper had gekocht. Idd, nu dat die euro tov $ en pond zo slecht staat, is het minder interessant, maar tot voor een jaar geleden of zo, was dat wel zo.
    Laatst aangepast door MarcelS1 : 08-11-2015 om 15:21
    I Love My Sci-Fi

  13. #63

    Standaard

    De series die ik noemde zijn inderdaad meer de bekendere titels. Overigens: "Person Of Interest" is nu per seizoen € 19,99 bij bol.com en voor seizoen 1 & 2 samen slechts € 35 euro (geen verzendkosten). En dan krijg je er nog een mooie slipcover bij ook! Maar ik geef toe: "Agents Of S.H.I.E.L.D." en "Agent Carter" haal ik ook uit het Verenigd Koninkrijk. Normaliter koop ik echter de Nederlandse versie als die er is. Soms moet je dan even een paar maanden geduld hebben voor een prijsdaling, maar dan kan je ook flink wat besparen. Als ik dan zie wat de TV-series op amazon.com kosten, dan benijd ik de Amerikanen niet.

    The X-Files heb ik zelf nooit op televisie gezien (wel van gehoord), dus of ik die ooit ga aanschaffen, blijft te bezien.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #64

    Standaard

    Toch heb ik vorige week, gisteren binnen, Aquarius - Season 1 besteld op Amazon.com, $17,99, incl verzendkosten 26-27 euro. Vond ik niet duur, ook nog een 4-disc uitvoering. Maar idd over het algemeen loopt het daar momenteel de spuigaten uit met de prijzen. Ik denk dat de X-files daar minstens ook tegen de $200 gaat kosten.
    I Love My Sci-Fi

  15. #65

    Standaard

    De series zijn inderdaad niet goedkoop op Amazon.com maar regelmatig kan je daar tijdelijke koopjes doen. Tot nu toe heb ik al mijn reeksen uitgebracht door Warner nooit meer dan 19,99$ betaald bvb. Arrow, Person of Interest, Fringe,... Nu ben ik benieuwd of het laatste seizoen van Arrow en Person of Interest ook zo goedkoop gaat zijn. Nu vragen ze nog ongeveer 35$. En 35$ betekend nog ongeveer 25€ extra aan douaneonkosten. Dan zou één seizoen ongeveer 55€ kosten.

  16. #66

    Standaard

    Idd, ben ik nu ook in de gaten aan het houden, heb een price tracker gezet op POI S4 op blu-ray.com. Hopelijk is die binnen afzienbare tijd flink gezakt in prijs!
    I Love My Sci-Fi

  17. #67

    Standaard

    Is wel balen, ik had gehoopt, doe ik nog steeds, dat op de Franse release ook voorzien zou zijn van Engels menu. Op deze site, stond op blu-ray.com, laten ze iig het Franse menu zien. Wil niet zeggen dat er geen Engels op staat maar ben toch bang dat dit niet zo is. 1 seizoen of een film met Franse menu's tot daar aan toe, maar 9!


    ps. had vorige week de eerste 2 seizoenen van The Blacklist besteld bij amazon.fr, net ff gekeken, Sony release, en gelukkig is dat gewoon Engels menu, vraagt niet eens in welke taal ik het wil zien, krijg meteen Engelse!
    Laatst aangepast door MarcelS1 : 21-11-2015 om 10:29
    I Love My Sci-Fi

  18. #68

    Standaard

    Ik snap het toch niet... X-files is nu een van de reeksen waarvoor ik bereid ben om de volle mep te betalen... en ik denk velen met mij, maar Fox denkt daar anders over en ze brengen het niet uit. Net nog gezien in MM Antwerpen: 99 € voor... de dvd!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #69

    Standaard

    Ik ga in ieder geval de Engelse release kopen.....ze zoeken het maar uit bij Fox NL
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik snap het toch niet... X-files is nu een van de reeksen waarvoor ik bereid ben om de volle mep te betalen... en ik denk velen met mij, maar Fox denkt daar anders over en ze brengen het niet uit. Net nog gezien in MM Antwerpen: 99 € voor... de dvd!
    Ben ik met je eens, ik denk dat er in de BNL veel X-files fans zijn die hier al lang op zitten te wachten!
    I Love My Sci-Fi

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Is wel balen, ik had gehoopt, doe ik nog steeds, dat op de Franse release ook voorzien zou zijn van Engels menu. Op deze site, stond op blu-ray.com, laten ze iig het Franse menu zien. Wil niet zeggen dat er geen Engels op staat maar ben toch bang dat dit niet zo is. 1 seizoen of een film met Franse menu's tot daar aan toe, maar 9!


    ps. had vorige week de eerste 2 seizoenen van The Blacklist besteld bij amazon.fr, net ff gekeken, Sony release, en gelukkig is dat gewoon Engels menu, vraagt niet eens in welke taal ik het wil zien, krijg meteen Engelse!
    Ik zie geen probleem hier. Fox heeft toch altijd menuschermen in meerdere talen die automatisch in de taal verschijnen waar je je BR speler hebt op ingesteld?
    Het zou te belachelijk zijn voor woorden als het niet uitzonderlijk niet zo zou zijn bij deze release.

  22. #72

    Standaard

    Ik hoop het!
    I Love My Sci-Fi

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door x-vision Bekijk bericht
    Ik zie geen probleem hier. Fox heeft toch altijd menuschermen in meerdere talen die automatisch in de taal verschijnen waar je je BR speler hebt op ingesteld?
    Het zou te belachelijk zijn voor woorden als het niet uitzonderlijk niet zo zou zijn bij deze release.
    Daan ben ik mee eens.

  24. #74

    Standaard

    Ik vrees voor NL subs aangezien Duitsland, Engeland & Frankrijk enige EU landen zijn met een release. Zelfs de Scandinavische landen & Italië hebben geen aankondiging van een release. Nog even afwachten tot iemand een set in bezit krijgt en kan verifiëren maar persoonlijk vrees ik ervoor...

  25. #75

    Standaard

    Als de release in Frankrijk geen NL OT heeft dan denk ik niet dat deze ooit nog zal uitkomen in Vlaanderen/Nederland. In Scandinavië is ook nog geen release voorzien, maar ik zie het niet gebeuren dat daar een gezamelijke release komt met dan NL OT, het zou alvast geen gewoonte zijn van Fox in Scandinavië.

    De talen info zal je in ieder geval niet weten alvorens iemand de discs heeft uitgelezen, Fox geeft nooit meer talen info vrij dan de talen van de markt waar de box uitkomt.

Pagina 3 van 14 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •