Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 34 van 34 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Heb toch wel stille hoop dat dit een vette film gaat worden, kijkende naar de productie kan dit wel eens een grootse film worden.

  2. #27

    Standaard

    Vriend van me werkt bij Framestore in Londen. Heeft meegewerkt aan de sfx voor deze film. Ook Dracula Untold heeft ie scènes voor gemaakt. Jupiter Ascending lijkt me wel erg mooi gemaakt ook.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #28

    Standaard

    Een extended TV-spot:


  4. #29

    Standaard

    Vandaag in de bioscoop toch de trailer gezien (in 3D) die ik eigenlijk wilde vermijden, om zo min mogelijk te zien.
    En ik kan het niet anders uitdrukken dan . Dit was al een must-see voor mij, maar nu sta ik echt te popelen tot hij uitkomt. De 3D zag er ook magnifiek uit; ik voel nu al dat dit een enorm mooie bioscoopervaring wordt...

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Vandaag in de bioscoop toch de trailer gezien (in 3D) die ik eigenlijk wilde vermijden, om zo min mogelijk te zien.
    En ik kan het niet anders uitdrukken dan . Dit was al een must-see voor mij, maar nu sta ik echt te popelen tot hij uitkomt. De 3D zag er ook magnifiek uit; ik voel nu al dat dit een enorm mooie bioscoopervaring wordt...
    Deze lijkt me ook echt vet ja.
    Ik wacht wel op de Blu-ray want ik heb als hobby ook het gamen dus laat ik de bios gaan.

  6. #31

    Standaard

    Laat die hobby voor één keertje varen en ga deze kijken in de bioscoop .

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Laat die hobby voor één keertje varen en ga deze kijken in de bioscoop .
    Als deze film in Februari draait gaat mijn geld al naar wat game spullen die ik al gereserveerd heb maar als de nieuwe Star Wars draait ga ik zeker weer een keertje.

    Ik lees jou ervaring hier wel als jij bent geweest.

  8. #33

    Standaard

    WaterTower Music brengt op 2 februari 2015 Michael Giacchino's score uit voor Jupiter Ascening. Deze release zal een 2-CD set zijn met maar liefst 108 minuten score gecomponeerd door Michael Giacchino (Lost, Super 8, Star Trek: Into Darkness,...). Jupiter Ascending is de nieuwste film van Andy en Lana Wachowski (Matrix Trilogie) met in de hoofdrollen Mila Kunis, Channing Tatum, Sean Bean,... De film moest normaal gezien reeds in 2013 uitgebracht zijn maar omdat de visuele effecten nog niet klaar waren zal deze nu pas in februari uitgebracht worden. Voor Giacchino zal 2015 een druk jaar worden met maar liefst 4 scores voor grote producties: Jupiter Ascending, Tomorrowland (Brad Bird), Jurassic World en Inside Out (Pixar).



    Tracklist

    Disc 1

    01. Jupiter Ascending - 1st Movement - 4:13
    02. Jupiter Ascending - 2nd Movement - 3:25
    03. Jupiter Ascending - 3rd Movement - 5:55
    04. Jupiter Ascending - 4th Movement - 3:26
    05. The Houses Of Abrasax - 2:19
    06. I Hate My Life - 2:07
    07. Scrambled Eggs - 1:09
    08. The Abrasax Family Tree - 9:14
    09. The Shadow Chase - 5:49
    10. The Titus Clipper - 7:05
    11. Mutiny On The Bounty Hunter - 4:41
    12. One Reincarnation Under God - 4:06

    Disc 2

    01. Digging Up the Flirt - 2:23
    02. A Wedding Darker - 6:07
    03. Regenex Is People! - 3:22
    04. The Lies Have It - 2:21
    05. It's A Hellava Chase - 8:13
    06. Dinosaur To New Heights - 0:49
    07. Family Jeopardy - 5:07
    08. Abdicate This! - 3:28
    09. Flying Dinosaur Fight - 5:28
    10. Commitment - 9:57
    11. Flying Dinosaur Fight with Guts (Bonus Track) - 2:35

    Bron: www.filmmuziek.be.
    Laatst aangepast door Frank : 19-01-2015 om 16:02

  9. #34

    Standaard

    Denk dat ik deze wel in de cinema ga kijken, zo'n extravagante space-opera moet je op het grote doek zien. De reviews mogen vanaf vandaag uitkomen, en de eerste zijn goed, ben benieuwd.
    Alleen trek ik Mila Kunis niet, TOTAAL geen actrice, maar goed, wie weet komt ze redelijk uit deze film.

    http://youtu.be/IdcjfpzkUFo
    Laatst aangepast door Tyler_Durden : 02-02-2015 om 11:06

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •