Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 82 worden weergegeven.

Discussie: Mediamarkt 3 = 2

  1. #1

    Standaard Mediamarkt 3 = 2

    Hoi,

    Mediamarkt zal weer een 3 = 2 (3 halen = 2 betalen) entertainment actie houden. Geldt volgens mij voor blu-ray's, dvd's, cd's en games.

    Is er misschien interesse om duurdere box-sets gezamenlijk te kopen en zo te besparen? Bijvoorbeeld:

    3 users willen ieder een James Bond box-set
    Koop je er 3 voor de prijs van 2. Bespaar je toch wel minstens 33%.

    Dan koopt 1 iemand de 3 box-sets, de andere 2 betalen hem/haar vooraf + de verzendkosten.

    De James Bond box-set is maar een voorbeeld.

    Zou hier interesse voor zijn?

  2. #2

    Standaard

    Van wanneer tot wanneer is die actie ? Mediamarkt nl ? is er een flyer van te vinden ???

  3. #3

    Standaard

    Wanneer zal die actie er zijn? Is het enkel voor Nederland?

  4. #4

    Standaard

    Is een landelijke actie en begint a.s maandag .

  5. #5

    Standaard

    Mag dit verder in het Media Markt-topic bij Internetwinkels?

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Mag dit verder in het Media Markt-topic bij Internetwinkels?
    Die zijn toch enkel bedoeld om prijzen te vermelden?

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Die zijn toch enkel bedoeld om prijzen te vermelden?
    Dit heeft toch betrekking op prijzen?

  8. #8

    Standaard

    is goedkoopste titel grtis, of 33,34% korting op totaalprijs?

  9. #9

    Standaard

    In het algemene aanbiedingentopic van Media Markt is reeds melding gemaakt van de 3=2-actie en dat topic lijkt me de meest geschikte plek om verder te discussiëren.

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=64621

    Topicstarter was hier trouwens al van op de hoogte gezien zijn reactie in genoemd topic.

  10. #10

    Standaard

    Ja heb dat topic gezien, maar ik dacht dat hier een apart topic beter was, want dit is een centraler forum. Daarnaast is het makkelijker om de aankopen e.d. bij te houden, i.p.v. in dat topic steeds te vermelden wie al wel en wie niet wat heeft ontvangen / gekocht en waar er interesse in is.

    Dus hier kun je ook bespreken waar wel en niet interesse in is. Dit topic beperkt zich dan tot de 3=2 actie en het combineren van aankopen. In het Mediamarkt topic kan het over van alles gaan wat met de Mediamarkt te maken heeft.

  11. #11

    Standaard

    Ik vind het wel goed dat dit topic daar even voor gebruikt wordt. Maar hou het dan wel even bij deze actie alleen. Kunnen jullie even brainstormen over gunstige aankopen

  12. #12

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door e-shole Bekijk bericht
    is goedkoopste titel grtis, of 33,34% korting op totaalprijs?
    Nee, de goedkoopste krijg je 'gratis', dus kies bij voorkeur drie met dezelfde (hoge) prijs en je hebt het meeste voordeel. 33% korting is veel voordeliger in de meeste gevallen, maar dat geldt hier dus niet.
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 18-11-2012 om 09:44

  14. #14

    Standaard

    jammer dat 50km benzine + parkeergeld, de MM het voor mij niet goedkoper maakt

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    jammer dat 50km benzine + parkeergeld, de MM het voor mij niet goedkoper maakt
    Klopt, en dat vergeten een hoop mensen. Dan kun je beter iets bij een webwinkel bestellen en voor slechts € 1,95 laten bezorgen. Scheelt een hoop tijd en geld, en je komt niet thuis met spullen die je niet van plan was te kopen.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Hoi,

    Mediamarkt zal weer een 3 = 2 (3 halen = 2 betalen) entertainment actie houden. Geldt volgens mij voor blu-ray's, dvd's, cd's en games.
    Deze actie geldt alleen voor blu-rays.
    Laatst aangepast door WitteGijt? : 18-11-2012 om 21:15
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Klopt, en dat vergeten een hoop mensen. Dan kun je beter iets bij een webwinkel bestellen en voor slechts € 1,95 laten bezorgen. Scheelt een hoop tijd en geld, en je komt niet thuis met spullen die je niet van plan was te kopen.
    Want als je online bestelt is de verleiding minder groot om extra spullen te kopen? Lol. Volgens mij is het juist andersom. Als je online bestelt zul je veel meer kopen dan wanneer je naar een winkel toe gaat. Dat heb ik i.i.g. wel, want het aanbod online is 1 miljard keer groter & veel goedkoper.

  18. #18

    Standaard

    Ik heb iig interesse voor de Bond box als de standaard prijs €100,- is (dus 3 voor 200).

    Op Amazon.com is de box bond namelijk weer afgeprijsd (130 dollar nu). En ik las ergens dat er tijdens de Black Friday deals week een lightening deal komt voor de blu-ray Bond Box .

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ik heb iig interesse voor de Bond box als de standaard prijs €100,- is (dus 3 voor 200).

    Op Amazon.com is de box bond namelijk weer afgeprijsd (130 dollar nu). En ik las ergens dat er tijdens de Black Friday deals week een lightening deal komt voor de blu-ray Bond Box .
    Mocht iemand dit doen, dan heb ik ook wel interesse

  20. #20

    Standaard

    Bij 3 voor 200 wil ik waarschijnlijk ook wel meedoen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ik heb iig interesse voor de Bond box als de standaard prijs €100,- is (dus 3 voor 200).
    Ik was vandaag bij Mediamarkt Arena in Amsterdam, daar lag de Bond50 bluraybox voor een mooie prijs van hele € 155,00 !!

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    En ik las ergens dat er tijdens de Black Friday deals week een lightening deal komt voor de blu-ray Bond Box .
    Bedoel je:

    Saturday, Nov. 24
    Gold Box Deal of the Day (All Day): Prefer your martinis shaken, not stirred? Make sure you check back to see Saturday's Gold Box Deal of the Day for a great offer on Bond 50: The Complete 22 Film Collection [Blu-ray].

  23. #23

    Standaard

    Erg leuk allemaal maar waarom zou MM juist in de week van de 3 = 2 aanbieding de Bond Collectie verlagen van €150,- naar €100,-? Als er één moment is waarbij ze juist niet de prijzen moeten verlagen is 't tijdens dit soort aanbiedingen, wel.

    Da's anders €66,66 p/Collectie, waar zelfs MM geen winst mee maakt, waarschijnlijk.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  24. #24

    Standaard

    Weet er iemand of bij MM Bergen op zoom of MM Rotterdam er nog een planet of the apes box beschikbaar is en zo ja tegen welke prijs.
    Deze staat al lang op mijn verlanglijst en dit zou het ideale moment zijn.

  25. #25

    Standaard

    De mediaflyer die momenteel op de website van MM te zien is heeft alleen betrekking op de vestiging Roermond (zie de tekst onderaan). En in de vestiging Zwolle heb ik nog geen spoor gezien van deze actie. Is het wel zeker dat deze actie landelijk is?

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •