De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.
  1. #1

  2. #2

    Standaard

    Leuk dat hij hier ook uit komt. Ben benieuwd naar de prijs. Zal dit gewoon dezelfde Nederlandse uitgaves zijn, of deze: http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=94869

    Want daar hebben Kill Bill ook extra's. En dit was niet het geval hier.

  3. #3

    Standaard

    Reken maar op de NL uitgaves, want hij wordt door E1 uitgebracht. Ik denk wel dat bijvoorbeeld een Inglorius Bastards gewoon de Universal uitgave zal zijn en dat deze door E1 in licentie zijn genomen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Reken maar op de NL uitgaves, want hij wordt door E1 uitgebracht. Ik denk wel dat bijvoorbeeld een Inglorius Bastards gewoon de Universal uitgave zal zijn en dat deze door E1 in licentie zijn genomen.
    Staat ook zo op de website van E1 bij dit bericht.

    Entertainment One Benelux distribueert de Tarantino XX Collection in samenwerking met Miramax, A-Film, Dutch Film Works en Universal Pictures Benelux.
    Wel vreemd dat er is gekozen voor True Romance ipv Planet Terror.

  5. #5

    Standaard

    Planet Terror is door R. Rodriquez gemaakt..en niet door Tarantino

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Planet Terror is door R. Rodriquez gemaakt..en niet door Tarantino
    True Romance is toch ook gemaakt door Tony Scott en niet door Tarantino, dus wat is je punt?

  7. #7

    Standaard

    Punt lijkt mij dat zijn 'signature' duidelijker aanwezig is bij True Romance omdat hij het script heeft geleverd. In Planet Terror heeft hij slechts een kleine rol en staat hij als producent vermeld.

  8. #8

    Standaard

    Wat Mr Blonde zegt..Je ziet bij True Romance gelijk dat het een Tarantino Vibe heeft. In mijn ogen ook eigenlijk een echte Tarantino film... Maar dat was mijn punt

    Vooral deze scene spat 1 en al Tarantino uit: http://www.youtube.com/watch?v=lu_G1...eature=related

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  9. #9

  10. #10

  11. #11

  12. #12

    Standaard

    Gaaf! Eerst maar zien wat dit gaat kosten. Ik heb er al een aantal van Tarantino films in bluray steelbook edities (uit o.a. Canada). Twijfel of deze ook erbij ga kopen.

  13. #13

    Standaard

    De Tarantino collection lag vandaag bij Fnac Antwerpen voor 55,90 EUR.

  14. #14

    Standaard

    Ja zag hem ook bij FreeRecordShop liggen. Vind 60 euro vrij prijzig, qua vormgeving is het wel grappig maar verder ook niks. Er zitten wel 4 bonus discs in, dat is wel fijn. Hou wel bij mijn steelbook uitgaves.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    True Romance is toch ook gemaakt door Tony Scott en niet door Tarantino, dus wat is je punt?
    Punt is het scenario is geschreven door Tarantino maar verkocht het script omdat hij zijn nieuwe film niet kon financieren. Daarom zit hij in de box

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •