De resultaten 1 tot 21 van 21 worden weergegeven.
  1. #1

    Smile Gratis Blu-ray uitzoeken Wolverine of Days of Glory

    Goed voorbeeld doet volgen?
    Lijkt er wel op.

    Zelf een BR 'gewonnen' op het forum (bedankt Dan!)

    Daarnaast vorige maand verhuisd naar nieuwe woning, reden om weer eens (met dvd's vaker gedaan) iets weg te geven.

    Enige wat men hoeft te doen - laat een berichtje achter met daarin een leuke mop, grap of spotprent, zodat we nog wat te lachen hebben.

    Zondag 11-11-2012 om 18 afsluiten, dan zal ik winnaar in loop van avond bekend maken, deze mag dan 1 van de 2 titels uitkiezen:

    Wolverine (USA) - regiovrij, geen NL subs
    Days of Glory (van Rachid Bouchareb) - geen nl subs
    Send a maniac to catch a maniac...

  2. #2

    Standaard

    Laat ik dan het spits afbijten met een flauw mopje:

    Als Obama tijdens zijn verkiezingsronde te horen kreeg dat iemand niet op hem stemde, vroeg ie "Waaromney"?

  3. #3

    Standaard

    Leuke actie!

    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    • Bestandstype: jpg TW.jpg (73,0 KB, 150 keer gelezen)
    Laatst aangepast door Zappaaddict : 07-11-2012 om 13:45

  4. #4
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Goed gedaan man. Ik laat de prijs graag aan anderen, maar de kans op een funny post laat ik niet graag liggen.

    Lopen twee Mods door de kalverstraat op jacht naar prijsvraag koopjes en uiteraard wat verruimende versnaperingen. Omdat ze dan toch op pad gaan vraagt één van de vrouwen haar man tevens een boodschapje te doen. Ze zegt:”Eén krat bier hè, en als ze eieren hebben neem je er zes.” Na een poosje komt de mannen thuis. Zegt de vrouw: “Waarom heb je nou zes kratten bier meegenomen?” Zegt de man: “Nou, omdat ze nog eieren op voorraad hadden.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Leuke actie!!


  7. #7

    Standaard

    Gefeliciteerd met de nieuwe woning!

    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  8. #8

    Standaard

    Gefeliciteerd met je nieuwe woning Hayko
    Een beetje Duitse humeur [en dat kan je niet vaak zeggen ]




    Vince.

  9. #9

    Standaard

    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  10. #10

  11. #11

  12. #12

    Standaard

    Een Belg, een Turk en een Nederlander lopen een bar binnen. Zegt de barman:"Is dit een grap ofwat"?

  13. #13
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    LOL, simple brilliant!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #14
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer Bekijk bericht
    Goed voorbeeld doet volgen?

    Enige wat men hoeft te doen - laat een berichtje achter met daarin een leuke mop, grap of spotprent, zodat we nog wat te lachen hebben.
    Ik heb de laatste tijd nog nooit zo krom gelegen van het lachen op het forum als vandaag. Wat een paar gratis blu-rays allemaal niet teweeg brengt. Sommige zijn echt niet gezond. Top hoor!

    En Hayko, heel veel plezier en geluk in je nieuwe crib, was ik nog ff vergeten
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #15

    Standaard

    Ben afgestudeerd, altijd leuk om ook te melden lijkt me zo Gefeliciteerd met je woning.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gurty Bekijk bericht

    Hey, I just f*ck*d you and it was crazy,
    But delete my number, and keep the baby
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  17. #17

    Standaard

    Leuke actie .
    Heb beide films al, dus doe dit keer niet mee. Maar wel een leuke actie .

  18. #18

    Standaard

    Iedereen al alvast bedankt voor de gelukwensen en de top-bijdrages.
    Gelukkig hoef ik niet de beste eruit te kiezen, maar ga ik loten uit alle posts.

    Deze is ook echt droog:

    Send a maniac to catch a maniac...

  19. #19

    Standaard

    PC heeft geloot (random generator) en de winnaar is

    Zappaaddict

    Stuur me svp even een pm met

    - keuze van titel
    - naam en adresgegevens

    Iedereen bedankt voor de bijdrages.
    Send a maniac to catch a maniac...

  20. #20

    Standaard

    Superleuk! Ik heb je zojuist een pm gestuurd. Hartelijk dank alvast!

  21. #21

    Standaard

    hier bij mijn mop ook al kan ik niet meer mee doen
    van harte met je nieuwe woning hayko

    Jantje en het alfabet

    De juf zegt tegen Jantje:”Jantje, je moet morgen de vier eerste letters van het alfabet weten.”

    Komt Jantje thuis en vraagt aan zijn vader die aan het piano spelen is: “Vader, wat is de eerste letter van het alfabet?” Rot op, rot op!”, zegt vader.

    Komt Jantje bij zijn moeder, die aan het tv kijken is,en vraagt:”Mam, wat is de tweede letter van het alfabet?”Klonk er op de achtergrond :u bent een biggetje, u bent een biggetje. Komt Jantje bij zijn broer die aan het zingen is en vraagt:”Broer, wat is de derde letter van het alfabet?”Klonk er op de achtergrond: superman,superman!

    Komt Jantje bij zijn zus die ook aan het zingen is. Hij vraagt:”Zus, wat is de vierde letter van het alfabet?” Klonk er op de achtergrond: van de barbieclub van de barbieclub!

    De volgende ochtend komt Jantje op school. Juf vraagt:”En Jantje, ken je de vier eerste letters van het alfabet al? “”Ja” , zegt Jantje, “Rot op, rot op! “”Wat zeg je me nou?””U bent een biggetje, u bent een biggetje! “”Wie denk je wel dat je bent?” ”Superman, superman! “”“Waar heb je al die woorden vandaan?” ”Van de barbieclub, van de barbieclub!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •