De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: Go On (NBC)

  1. #1

    Standaard Go On (NBC)

    Go On (NBC)

    Nieuwe serie met onder meer Matthew Perry en John Cho.

    Perry had zich na Friends al bewezen in bijvoorbeeld Studio 60 on the Sunset Strip, maar doet dit in Go On nog maar eens. Zo ook de rest van de cast.

    Go On verzamelt een aantal disfunctionele personages in een rouwgroep nadat Perry's personage moet omgaan met het overlijden van zijn vrouw.

    Hier een samenvatting:

    Go On stars Matthew Perry as an irreverent yet charming sportscaster who, trying to move on from a loss, finds surprising solace from the members of his mandatory support group. Go On is a single-camera project written by Silveri and directed by Todd Holland and produced by Universal TV.

    Meer informatie: http://www.nbc.com/go-on/.

    Er zit veel humor en feel good in, ook al gaat het over omgaan met 'verlies'. En net zoals in bijvoorbeeld Community en Parks and Recreation heb je vreemde en unieke personages die elk op hun eigen manier hun charme hebben.

    Wat mij betreft een echte aanrader!




    Laatste aankoop: Parks and Recreation seizoen 2 en 3, Castle seizoen 4 en 5, Friday Night Lights seizoen 4 en 5, Entourage seizoen 8, Rundskop, Tinker Tailor Soldier Spy, The Descendants, The Girl with the Dragon Tattoo, Stand by Me en Sherlock Holmes: A Game of Shadows.

    Mijn dvd collectie

    Get Glue

  2. #2

    Standaard

    Ik volg het ook. Zitten er paar afleveringen bij die wat minder zijn, en het is wat mij betreft geen topper, maar misschien wel de beste nieuwe sitcom van het seizoen!

  3. #3

    Standaard

    Morgen trouwens weer geen nieuwe aflevering? Is nu al weken aan een stuk...

  4. #4

    Standaard

    Vorige week kwam dat door storm Sandy, toen werd het hele schema onverwacht omgegooid. En gisteren geen uitzending omwille van de presidentsverkiezingen vermoed ik .
    Laatste aankoop: Parks and Recreation seizoen 2 en 3, Castle seizoen 4 en 5, Friday Night Lights seizoen 4 en 5, Entourage seizoen 8, Rundskop, Tinker Tailor Soldier Spy, The Descendants, The Girl with the Dragon Tattoo, Stand by Me en Sherlock Holmes: A Game of Shadows.

    Mijn dvd collectie

    Get Glue

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skokeloor Bekijk bericht
    Vorige week kwam dat door storm Sandy, toen werd het hele schema onverwacht omgegooid. En gisteren geen uitzending omwille van de presidentsverkiezingen vermoed ik .
    Logisch...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •