Pagina 50 van 54 EersteEerste ... 40464748495051525354 LaatsteLaatste
De resultaten 1.226 tot 1.250 van 1338 worden weergegeven.
  1. #1226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Nee al krijg ik er de 15e 5 euro er bij dan nog niet.
    Film makers willen bv dat je een dynamische ervaring hebt maar hoe the fuck kan dat als je om de 15 min reclame krijgt.
    Dan is de bioscoop ook uitgesloten, de laatste jaren doen ze hier (Kinepolis) een pauze in alle films... :r (zelf indien ze maar 90min duren.
    Wel logisch als ik rond mij kijk in de zaal: het geld dat men uitgeeft aan cola, popcorn (uiteraard bijvullen in de pauze) brengt vermoedelijk meer op dan de dure kaartjes zelf.

    De grap is dat ze sinds kort nu een speciale formule aanbieden (uiteraard duurder): geen pauze en verboden te eten/drinken tijdens de film

  2. #1227

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door catfish Bekijk bericht
    Dan is de bioscoop ook uitgesloten, de laatste jaren doen ze hier (Kinepolis) een pauze in alle films... :r (zelf indien ze maar 90min duren.
    Wel logisch als ik rond mij kijk in de zaal: het geld dat men uitgeeft aan cola, popcorn (uiteraard bijvullen in de pauze) brengt vermoedelijk meer op dan de dure kaartjes zelf.

    De grap is dat ze sinds kort nu een speciale formule aanbieden (uiteraard duurder): geen pauze en verboden te eten/drinken tijdens de film
    In de JT in Eindhoven ging Star Wars in een ruk door.En al zal er 15 min in zitten voor pauze dan vind ik dat toch net weer wat anders dan hoe je het op TV ervaart.

    Laat ik zeggen dat op de Nederlandse TV alles te geforceerd voelt.

  3. #1228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    In de JT in Eindhoven ging Star Wars in een ruk door.
    Dat was afhankelijk van de voorstelling; er waren daar (oa op zaterdagavond) ook voorstellingen mét pauze.

  4. #1229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Dat was afhankelijk van de voorstelling; er waren daar (oa op zaterdagavond) ook voorstellingen mét pauze.
    Ik ben heel blij dat Pathé nooit een pauze heeft. Vroeger ging ik nog wel eens naar JT maar zo'n pauze haalde mij altijd uit de film.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht

    Secrets of The Force Awakens: A Cinematic Journey
    • The Story Awakens: The Table Read
    • Building BB-8
    • Crafting Creatures
    • Blueprint of a Battle: The Snow Fight
    • The Visual Magic Of The Force
    • John Williams: The Seventh Symphony
    • Deleted Scenes
    • Force For Change

    Klinkt goed. Hoop dat Secrets of
    The Force Awakens: A Cinematic Journey tenminste drie kwartier/een uur lang is.

  5. #1230

    Standaard

    Waarom is "iedereen' zo boos dat het eerder op Itunes is dan op bd of dvd? Het is niet dat je ergens recht op hebt toch? Het is zelfs hun goed recht om het helemaal niet uit te brengen als ze dat niet willen.

  6. #1231

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Waarom is "iedereen' zo boos dat het eerder op Itunes is dan op bd of dvd? Het is niet dat je ergens recht op hebt toch? Het is zelfs hun goed recht om het helemaal niet uit te brengen als ze dat niet willen.
    Je snapt wel dat je met deze uitspraak geen vrienden maakt hé.
    Er zijn mensen die geven al hun geld uit aan hun hobby dus die hebben zeker recht op een mooie Blu-ray.

    Ik heb hier begrepen dat een iTunes versie soms zelfs meer kost dan een Blu-ray release dus ik vind het vreemd dat je daar zo makkelijk over doet.

  7. #1232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Waarom is "iedereen' zo boos dat het eerder op Itunes is dan op bd of dvd? Het is niet dat je ergens recht op hebt toch? Het is zelfs hun goed recht om het helemaal niet uit te brengen als ze dat niet willen.
    Ik denk dat je wel kan snappen dat op een liefhebbersforum als hier dit soort opmerkingen iets is als vloeken in de kerk natuurlijk.... Naast het feit of het terecht is of je het voor kan stellen, op een HTforum ed ga je ook niet verkondigen dat een huisbioscoop of HT iets is voor debielen en dat VOD het grootste orakel is van het laatste decennia. Ofwel, je moet wel een beetje aanvoelen bij welk publiek je zit.

  8. #1233

  9. #1234

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    De Walmart exclusive:
    Gaat hem dit nou echt zijn ?

    Nou zijn er boeken met vette art enzo en dan gaan ze gewoon een shot uit de film/trailer gebruiken
    Spuuglelijk is het zeker niet maar het had toch echt veel beter gekund.

    Ik wil in dit topic niet negatief blijven maar iets anders kan ik er niet van maken.

  10. #1235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    De Walmart exclusive:
    Het enigste waar ik in geïnteresseerd ben: waar is de 3d versie ?
    "Back? There is no back! There is only forward!"

  11. #1236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Gaat hem dit nou echt zijn ?

    Nou zijn er boeken met vette art enzo en dan gaan ze gewoon een shot uit de film/trailer gebruiken
    Spuuglelijk is het zeker niet maar het had toch echt veel beter gekund.

    Ik wil in dit topic niet negatief blijven maar iets anders kan ik er niet van maken.

    Ja, dit gaat hem worden...maar zoals ik erbij zette is dit de Walmart exclusive; NIET de reguliere.

  12. #1237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Ja, dit gaat hem worden...maar zoals ik erbij zette is dit de Walmart exclusive; NIET de reguliere.
    Had ik al op die manier begrepen maar ik was straks op een ander forum en daar had iemand het niet over exclusive dus ik denk ik vaag het nog een keer.

    Maar oke dan is er voor mij dus hoop op een betere.

    Wat vind je er zelf van ?

  13. #1238

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Wat vind je er zelf van ?
    De eerste SW DVD/BR met een mooie cover moet nog gemaakt worden....

    Hij is qua stijl hetzelfde als de laatste uitgaves van de ot/pt.

    Maar goed, hij komt toch in de kast dus zie ik alleen de zijkant.

  14. #1239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mryoda Bekijk bericht
    Het is echt fijn dat er op mijn post wordt gereageerd, ik voel me zo welkom op dit forum, wat moet je doen om er bij te horen ?
    "Back? There is no back! There is only forward!"

  15. #1240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mryoda Bekijk bericht
    Het is echt fijn dat er op mijn post wordt gereageerd, ik voel me zo welkom op dit forum, wat moet je doen om er bij te horen ?
    Jawel je hoort er wel bij.

    Ik weet ook niet of die er komt ja/nee.

  16. #1241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Jawel je hoort er wel bij.

    Ik weet ook niet of die er komt ja/nee.

    ok , het is dus nog steeds niet bekend , jammer, afwachten maar.
    "Back? There is no back! There is only forward!"

  17. #1242

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mryoda Bekijk bericht
    Het is echt fijn dat er op mijn post wordt gereageerd, ik voel me zo welkom op dit forum, wat moet je doen om er bij te horen ?
    Op de vorige paginas kon je een discussie over de 3D lezen (plus het feit dat er niets over bekend is) M.i. is het niet nodig om steeds maar het antwoord 'nog niet bekend' te geven......en verder was je post nog geen uur (!) oud voordat je zo reageert......

  18. #1243

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Op de vorige paginas kon je een discussie over de 3D lezen (plus het feit dat er niets over bekend is) M.i. is het niet nodig om steeds maar het antwoord 'nog niet bekend' te geven......en verder was je post nog geen uur (!) oud voordat je zo reageert......

    Ook een goedemorgen gewenst, geniet vooral van het mooie weer vandaag.
    "Back? There is no back! There is only forward!"

  19. #1244

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mryoda Bekijk bericht
    Ook een goedemorgen gewenst, geniet vooral van het mooie weer vandaag.
    Denk je dat je met die houding de volgende keer wel sneller antwoord krijgt ? Raadzaam is om wellicht volgende keer eerst wat voorgaande pagina's te lezen.
    De 3D versie is bij meerdere mensen hier gewild, maar de algemene tendens lijkt te zijn dat er een goede kans is dat die niet verschijnt. Afwachten dus.

  20. #1245

  21. #1246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Bevestiging dat er (voorlopig) geen 3D bluray komt?

    http://www.starwarsnewsnet.com/2016/...in-the-uk.html
    Toen Lucas Star Wars verkocht aan Disney was ik blij dat de franchise werd voorgezet. Echter nu komen er steeds meer de mindere kanten naar voren en wordt ik hier niet blij van gelet op de toekomst. Maar goed, een 3D versie is nog steeds mogelijk totdat Disney officieel aan kondigd dat deze niet zal verschijnen.
    "Back? There is no back! There is only forward!"

  22. #1247
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Als Lucas en Disney een ding gemeen hebben door de jaren heen dan is het wel oeverloos uitmelken. Natuurlijk komt die 3D-verie nog wel uit, daar ben ik niet zo bang voor. Effe de vraag opkrikken... Gek genoeg ben ik echt een 3D-fan, maar het feit dat hij alleen op 2D uitkomt stoort me niet eens direct. Geen andere Star Wars-film heb ik in 3D gezien. Het is dus eigenlijk iets nieuws in de Star Wars-wereld (op een zeldzame TPM na). Ik vind nog dat hij snel uitkomt. Jammer is het natuurlijk allemaal wel, maar het is wat het is.., vooralsnog.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #1248

  24. #1249

    Standaard

    Zo goed was het 3D gebeuren in deze film nou ook weer niet.Ik zelf hoop meer op een transfer die dik in orde is.

  25. #1250

    Standaard

    De transfer is nou net iets waar je je bij Disney niet druk over hoeft te maken.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 50 van 54 EersteEerste ... 40464748495051525354 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •