Pagina 5 van 54 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 1338 worden weergegeven.
  1. #101

  2. #102

    Standaard

    Toch jammer dat spielberg het niet wil regiseren.Brad Bird lijkt me wel een goeie keus dan.

  3. #103

    Standaard

    All previous Star Wars films have been released by Twentieth Century Fox. However, the studio will no longer be involved with future Star Wars business.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Meteen de 1e min punt. Geen fanfaremuziekje.
    En geen ultimate 9-movie dvd/blu-ray-box natuurlijk

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    Toch jammer dat spielberg het niet wil regiseren.Brad Bird lijkt me wel een goeie keus dan.
    Brad Bird is een disney/pixar regisseur. Het zal nooit gebeuren, en zou ook niet weten waarom.

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    Brad Bird is een disney/pixar regisseur. Het zal nooit gebeuren, en zou ook niet weten waarom.
    Ghost Protocol Mission Impossible IV is ook Brad Bird.

    en nu alvast wat scifi: http://www.nu.nl/film/2955221/george...lm-spelen.html
    Laatst aangepast door Mark van L. : 10-11-2012 om 16:09
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Lieshout Bekijk bericht
    Ghost Protocol Mission Impossible IV is ook Brad Bird.

    en nu alvast wat scifi: http://www.nu.nl/film/2955221/george...lm-spelen.html
    Damn.dus brad bird zal 't ook niet regiseren blijkbaar

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Lieshout Bekijk bericht
    Ghost Protocol Mission Impossible IV is ook Brad Bird.
    maar ook totaal van een ander niveau zonder universum waar deze rekening mee moet houden

  8. #108
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Leuke fanmade.....

    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #109

    Standaard

    Dus ook geen J.J. Abrams:
    http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=96929

    Ik begin echter wel het idee te krijgen dat de meesten nee
    zeggen om geen risico te lopen op een afwijzing. Stel je voor dat je aangeeft
    geinteresseerd te zijn en vervolgens word je niet gevraagd. Voor Spielberg
    is dat een afgang natuurlijk.

    Conclusie na alle nee-zeggers: er is er nog geen afgevallen.

  10. #110

    Standaard

    http://www.express.co.uk/posts/view/...be-resurrected

    Darth Vader in de nieuwe reeks.Zal dit gebeuren ja of nee?
    Ik zie ze het zo doen.Zo'n bekend karakter weer terugbrengen in de nieuwe films zal veel bezoekers nieuwsgierig maken en naar de film toegaan.

  11. #111

    Standaard

    ik kan je 100% zeker vertellen als disney dit zou gaan doen, dat SW fans helemaal pissed off zullen zijn, nog meer dan dat sommige nog altijd zitten te zeuren dat ze de originele trilogy in de originele versie op blu ray willen hebben en niet in de special edition versie.
    ik denk dat dan de critici ook geen spaan heel zullen laten van disney en de SW franchise

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    ik kan je 100% zeker vertellen als disney dit zou gaan doen, dat SW fans helemaal pissed off zullen zijn, nog meer dan dat sommige nog altijd zitten te zeuren dat ze de originele trilogy in de originele versie op blu ray willen hebben en niet in de special edition versie.
    ik denk dat dan de critici ook geen spaan heel zullen laten van disney en de SW franchise
    Ja ik vraag het me ook af of het een goed idee is.dood is dood.

  13. #113

    Standaard

    Vijf pagina's sinds de aankondiging van een nieuwe Star Wars film maar blijkbaar niemand die 't de moeite waard vindt dat wellicht de meest cruciale onderdeel van deze voortgang - 't script dat geschreven zal worden door Michael Arndt (Toy Story 3, Little Miss Sunshine) - 't vermelden waard vindt?

    Wie de regie gaat doen kan mij gestolen worden, zolang 't script maar goed is.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  14. #114
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Script kan me gestolen worden als de film maar goed is en geen snelle cash-in.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #115

    Standaard

    Een goeie regiseur is ook belangrijk.

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    http://www.express.co.uk/posts/view/...be-resurrected

    Darth Vader in de nieuwe reeks.Zal dit gebeuren ja of nee?
    Ik zie ze het zo doen.Zo'n bekend karakter weer terugbrengen in de nieuwe films zal veel bezoekers nieuwsgierig maken en naar de film toegaan.
    Laten we hopen van niet zeg. Het is geen Resident Evil...
    Maar goed. Het is een oude SciFi wet: in scififilms is nooit iemand zeker dood...

    Zoals ik al eerder zei: ze moeten in dit nieuwe deel niet te veel gaan leunen op karakters uit de eerdere films. Daar kunnen ze alleen maar de mist mee in gaan. Fans gaan vergelijken en zullen altijd kiezen voor de oude films (IV, V en VI). Dus de nieuwe film heeft dan zowat geen kans van slagen. Beter geven ze een paar oude bekenden een cameo, maar kiezen ze er wel voor om verder te gaan en niet voor een herhaling van zetten. Liever nieuwe personages, nieuwe omgevingen een nieuwe schurk, maar dan dat alles wel in het Star Wars universum.

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran Bekijk bericht
    Vijf pagina's sinds de aankondiging van een nieuwe Star Wars film maar blijkbaar niemand die 't de moeite waard vindt dat wellicht de meest cruciale onderdeel van deze voortgang - 't script dat geschreven zal worden door Michael Arndt (Toy Story 3, Little Miss Sunshine) - 't vermelden waard vindt?

    Wie de regie gaat doen kan mij gestolen worden, zolang 't script maar goed is.
    Wat denk je dat McG, Brett Ratner, Michael Bay cs. zouden gaan doen met het geweldige script van Micheal Arndt

    Maar je hebt wel een punt: positief dat er scriptschrijver is die een goede cv heeft. En nu weer lekker speculeren over de regisseur......

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    Ja ik vraag het me ook af of het een goed idee is.dood is dood.
    Kan natuurlijk ook een kloon zijn van Vader.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Laten we hopen van niet zeg. Het is geen Resident Evil...
    Maar goed. Het is een oude SciFi wet: in scififilms is nooit iemand zeker dood...

    Zoals ik al eerder zei: ze moeten in dit nieuwe deel niet te veel gaan leunen op karakters uit de eerdere films. Daar kunnen ze alleen maar de mist mee in gaan. Fans gaan vergelijken en zullen altijd kiezen voor de oude films (IV, V en VI). Dus de nieuwe film heeft dan zowat geen kans van slagen. Beter geven ze een paar oude bekenden een cameo, maar kiezen ze er wel voor om verder te gaan en niet voor een herhaling van zetten. Liever nieuwe personages, nieuwe omgevingen een nieuwe schurk, maar dan dat alles wel in het Star Wars universum.
    De Star Trek optie dus...

  20. #120
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Kan natuurlijk ook een kloon zijn van Vader.
    Attack of the Vaders. No kids we are your fathers
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #121

    Standaard

    Ja gewoon nieuwe karakters lijkt me het best.
    Gewoon het kind van Luke introduceren ofzo.Die een top jeugd heeft gehad vanwege de vrede en nu in eens met het kwade te maken krijgt en dat moet gaan bestrijden zoals luke dat deed.zoiets.

  22. #122

    Standaard

    Wat velen hier denk ik vergeten is dat Lucas niet meer executive producer is. Ik zal de 1e zijn die zegt dat lang niet alles wat Lucas deed goed was,(prequels:jar jar binks o.a.) maar hij bepaalde het verhaal, hij bepaalde wanneer de film werd uitgebracht, de release op dvd, de release op blu ray. Nu staan er in mijn ogen een paar kortzichtige disney board members die als hyena's geld ruiken en willen cashen, zo snel mogelijk.
    Kijk als voorbeeld eens wat Disney deed met Alice in wonderland, disney releasde al de dvd+blu ray toen de film nog in de amerikaanse bioscopen draaide.
    John Carter: voorbeeld 2: een totaal verkeerde marketing campagne, wat in mijn ogen geen slechte film was maar die Disney wel een verlies opleverde.
    ik kan je nu al bijna garanderen dat star wars VII 3D wordt.

    En qua regisseurs, ik zie er hier een hoop voorbij komen maar de meest logische keuze(s)
    1) Frank Marshall: voormalig regisseur van Pirates of the carribean : on stranger tides+ getrouwd met Kathleen Kennedy , nu de nieuwe directeur van Lucasfilm, als zijn nu nog iets te zeggen heeft nu Lucasfilm onder mickey Mouse valt
    2) Michael Bay: Disney heeft blijkbaar ook zijn klauwen gezet in Hasbro, dus wat is logischer, een crossover tussen transformers and Star Wars:

    Disney proudly presents; Michael Bay's:
    Star Wars: Episode VII: The autobots strike back
    in real 3D

    coming soon to a theatre near you

  23. #123

    Standaard

    De kans is dat de films gaan floppen is groot.maar ze moeten gewoon echt een goeie regiseur kiezen.
    Die echt fan is van de terminste eerste films uit de jaren 70 80.

  24. #124

    Standaard

    Of Peter Jackson misschien? Is ook een fan van SW meen ik me uit een van de making off te herinneren.
    Zal wel wat de gore level verhogen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  25. #125
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Sam Raimi - Evil Darth.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 5 van 54 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •