Pagina 44 van 54 EersteEerste ... 34404142434445464748 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.076 tot 1.100 van 1338 worden weergegeven.
  1. #1076

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik ga er morgenmiddag naar toe (Dolby Cinema 3D), en ik ga hem normaal kijken, en niet opletten of dit wel klopt, of dat wel klopt ofzo.
    Dat lijdt alleen maar af van de filmbeleving vind ik.
    Ik wil 2 uur en 15 minuten mijn gedachten laten varen, en dat andere mensen de film willen ontleden, moet hun maar weten.
    Zal mij een worst wezen of de film klopt, ik ga er van genieten.
    Dan denk ik dat je veel plezier gaat beleven.

  2. #1077

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik ga er morgenmiddag naar toe (Dolby Cinema 3D), en ik ga hem normaal kijken, en niet opletten of dit wel klopt, of dat wel klopt ofzo.
    Dat lijdt alleen maar af van de filmbeleving vind ik.
    Ik wil 2 uur en 15 minuten mijn gedachten laten varen, en dat andere mensen de film willen ontleden, moet hun maar weten.
    Zal mij een worst wezen of de film klopt, ik ga er van genieten.
    Je gaat gewoon een vette film zien,klaar !!!

  3. #1078

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    dat hij waarschijnlijk Avatar van de troon gaat stoten als meest succesvolle film
    Laten we het hopen. TFA is zeker beter dan Avatar, die enkel zo succesvol was omdat het de eerste mainstream 3D film was (die wel het 3D goed gebruikte).
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  4. #1079

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Even vergeten .

    Ach en wie bepaalt wat goed is, het Amerikaans Filminstituut (AFI) heeft hem genomineerd voor film van het jaar,
    terwijl die "inschrijvingstermijn" eigenlijk al gesloten was.
    Wie bepaalt of een film goed is? Alleen jijzelf en niemand anders. Neemt niet weg dat het interessant kan zijn om argumenten van anderen te horen, ook als ze compleet anders zijn dan wat jij denkt.

  5. #1080

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Wie bepaalt of een film goed is? Alleen jijzelf en niemand anders. Neemt niet weg dat het interessant kan zijn om argumenten van anderen te horen, ook als ze compleet anders zijn dan wat jij denkt.
    Uiteraard bepaal ik zelf of ik een film goed vind, daarnaast is er ook nog iets als een algemene opinie, IMDB, Rotten Tomatoes. Dat zegt ook iets.
    Laatst aangepast door tmvde : 04-01-2016 om 20:28

  6. #1081

  7. #1082

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Nog een interessante theorie over Rey

    http://www.huffingtonpost.com/ben-os...b_8911656.html
    Gelukkig komt episode VIII al over minder dan anderhalf jaar en krijgen we dan wat antwoorden.
    Tot die tijd lekker speculeren.

  8. #1083

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Uiteraard bepaal ik zelf of ik een film goed vind, daarnaast is er ook nog iets als een algemene opinie, IMDB, Rotten Tomatoes. Dat zegt ook iets.
    Goed volgens de algemene opinie dus .
    De algemene opinie zegt mijzelf juist tegenwoordig bijna niets meer.....niet dat ik perse zo afwijkend beoordeel, maar ik hecht er nu helemaal geen waarde meer aan.

    Leuk stuk van the huffington post trouwens.

    Hopelijk lukt het volgende week om een tweede keer te gaan.

  9. #1084

    Standaard

    Het antwoord mbt R2D2 vind je hier.

  10. #1085

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Gelukkig komt episode VIII al over minder dan anderhalf jaar en krijgen we dan wat antwoorden.
    Tot die tijd lekker speculeren.
    Ja grappig, ik hoorde vorige week ook van een bioscoopeigenaar dat we niet tot kerst over twee jaar hoeven te wachten, maar dat Star Wars VIII de grote zomerfilm van 2017 wordt, vanwege een andere "zeer grote titel" die dat jaar met kerst wordt verwacht. Er wordt gespeculeerd dat het om Bond 25 gaat.... Iemand al iets meer gehoord daarover??
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  11. #1086

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Ja grappig, ik hoorde vorige week ook van een bioscoopeigenaar dat we niet tot kerst over twee jaar hoeven te wachten, maar dat Star Wars VIII de grote zomerfilm van 2017 wordt, vanwege een andere "zeer grote titel" die dat jaar met kerst wordt verwacht. Er wordt gespeculeerd dat het om Bond 25 gaat.... Iemand al iets meer gehoord daarover??
    Avatar 2

  12. #1087

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Ja grappig, ik hoorde vorige week ook van een bioscoopeigenaar dat we niet tot kerst over twee jaar hoeven te wachten, maar dat Star Wars VIII de grote zomerfilm van 2017 wordt, vanwege een andere "zeer grote titel" die dat jaar met kerst wordt verwacht. Er wordt gespeculeerd dat het om Bond 25 gaat.... Iemand al iets meer gehoord daarover??
    Star Wars die gaat wijken voor een andere film? Dat is niet de reden dat de volgende al in mei 2017 uit komt. VII had in mei 2015 moeten verschijnen maar door vertraging in het script werd dit dus december 2015. Vanaf VIII heeft men weer mei als releasemaand .

  13. #1088

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    door vertraging in het script
    kopieren duurt toch wat langer dan ze dachten

  14. #1089

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Ja grappig, ik hoorde vorige week ook van een bioscoopeigenaar dat we niet tot kerst over twee jaar hoeven te wachten, maar dat Star Wars VIII de grote zomerfilm van 2017 wordt, vanwege een andere "zeer grote titel" die dat jaar met kerst wordt verwacht. Er wordt gespeculeerd dat het om Bond 25 gaat.... Iemand al iets meer gehoord daarover??
    Nog leuker, kijkend naar de releasedatum in de VS.

    Star Wars 25 May 1977

    Star Wars: Episode VIII 26 May 2017

    Toeval

  15. #1090

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Nog leuker, kijkend naar de releasedatum in de VS.

    Star Wars 25 May 1977

    Star Wars: Episode VIII 26 May 2017

    Toeval
    Geen toeval.
    25 mei 1977 ANH
    21 mei 1980 ESB
    25 mei 1983 ROTJ
    19 mei 1999 TPM
    16 mei 2002 AOTC
    19 mei 2005 ROTS

    26 mei 2017 VIII
    25 mei 2018 Han Solo anthology

    IX (2019) en de Boba Fett anthology (2020) hebben nog geen datum.

  16. #1091

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    De film loopt zo enorm goed dat hij waarschijnlijk Avatar van de troon gaat stoten als meest succesvolle film.
    Als men de inflatiecorrectie toepast, en dus puur kijkt naar aantal verkochte kaartjes, komt de film nu de top 20 binnen, maar het eind is natuurlijk nog niet in zicht,..een plek in de top 10 is zeker mogelijk.

    100 miljoen bezoekers lijken ze wel te gaan halen maar of de orginele Star Wars die ongeveer 130 miljoen bezoekers heeft gerokken in 1977 gaat verslaan is niet waarschijnlijk.
    Die presteerde dus aanzienlijk beter zeker gezien het inwonersaantal in de VS in 1977 Fors lager lag dan nu.

    (bron: boxoffficemojo.com)
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  17. #1092

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Als men de inflatiecorrectie toepast, en dus puur kijkt naar aantal verkochte kaartjes, komt de film nu de top 20 binnen, maar het eind is natuurlijk nog niet in zicht,..een plek in de top 10 is zeker mogelijk.

    100 miljoen bezoekers lijken ze wel te gaan halen maar of de orginele Star Wars die ongeveer 130 miljoen bezoekers heeft gerokken in 1977 gaat verslaan is niet waarschijnlijk.
    Die presteerde dus aanzienlijk beter zeker gezien het inwonersaantal in de VS in 1977 Fors lager lag dan nu.

    (bron: boxoffficemojo.com)
    Klopt helemaal wat je zegt. Een eerlijke vergelijking is onmogelijk. Je zou namelijk ook weer kunnen stellen dat in 1977 de film meer bezoekers trok omdat niemand een home cinema set had, en je nergens beter films kon zien dan in de bios. videorecorders waren schaars, een film huren of zelfs kopen bestond -voorzover ik weet- dan ook niet.

  18. #1093

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Zo....ik heb de film een aantal weken laten bezinken. Ik gaf de film een 9 omdat ik de totaalervaring in de bioscoop geweldig vond; prachtig beeld en geluid en de "spanning" vanwege een nieuwe Star Wars. Toch knaagde er iets.....het is teveel van hetzelfde, de film bewandeld netjes de gebaande paden. Ik las dit artikel van de La Times en daar kan ik me eigenlijk wel bij aansluiten:

    http://www.latimes.com/business/hilt...26-column.html

    Vermaakt de film: Ja
    Is het een goede film: nee

    Fanboys zullen blijven roepen hoe geweldig de nieuwe Star Wars is en dat waarschijnlijk ook blijven roepen bij de volgende films.....en volgende films. Disney zal nooit een verrassend of vernieuwend pad inslaan. Er is teveel geld mee gemoeid. Disney heeft nu een melkkoe in handen en zal dat blijven uitmelken. Dus...de bekende formule, de bekende look and feel.....over and over again.
    Gisteren eindelijk gezien en geheel mee eens, al heb ik er niet een paar weken voor nodig :P . Ik twijfel eigenlijk tussen een 5 en een 8.5 en ben toch maar voor dat laatste cijfer gegaan . Het is een zeer onderhoudende film waarbij dik twee uur voorbij vliegt, lekker hoog tempo, goede actiescènes en hoog nostalgisch gehalte. Echter valt er ook meer dan genoeg op aan te merken, waarbij tijdens het kijken zelf met name de overdreven dramatiek (moeilijke gezichten trekken) een storende factor was voor mij. Voor de verandering er maar eens voor gekozen om geen azijnpisser te zijn en voor het vermaak te gaan, daarom toch een 8.5

  19. #1094

    Standaard

    Heb je dan niks van Star Wars geleerd!? It's all about the balance...

    Als je twijfelt tussen een 5 en een 8.5 dan kun je toch ook ergens in het midden daarvan gaan zitten!? Heb ik ook gedaan. Met voor- en nadelen tegen elkaar afwegend kwam ik uiteindelijk op een 7.5 uit.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  20. #1095

  21. #1096

  22. #1097

    Standaard

    Voor de liefhebbers zijn er HIER heel wat hoge resolutie foto's te vinden.

    Op die van de TIE's voor de zon is de uitstoot te zien waar ik t eerder over had (de linker TIE).

    En dit zat blijkbaar ook in de Japanse trailer!!
    Zie vanaf 0.36m

  23. #1098

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Voor de liefhebbers zijn er HIER heel wat hoge resolutie foto's te vinden.

    Op die van de TIE's voor de zon is de uitstoot te zien waar ik t eerder over had (de linker TIE).

    En dit zat blijkbaar ook in de Japanse trailer!!
    Zie vanaf 0.36m
    Ik heb het stukje meerdere keren bekeken en de linker Tie heeft inderdaad iets van bevlekking onder het middelste gedeelte (de middelste ook een beetje), maar ik denk dat dit een effect van de zon is. De rechter grote Tie (die vanuit de zon de schaduw invliegt) heeft namelijk niks te zien. Dus geen uitstoot, maar een ander soort gloei of brandeffect van de zon. Lijkt me ook sterk dat ze Tie Fighters voorzien van fossiele uitstoot. Dat is zo ongeloofwaardig en past totaal niet in het hele plaatje. Plus de eerdere Tie's hadden het ook niet, dus waarom nu ineens wel?
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 07-01-2016 om 20:41

  24. #1099

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Laten we het hopen. TFA is zeker beter dan Avatar, die enkel zo succesvol was omdat het de eerste mainstream 3D film was (die wel het 3D goed gebruikte).
    Dan doe je Avatar echt veel en veel tekort. Het verhaal had niet veel om het lijf, maar naast de 3d waren de visuele effecten gewoonweg SUPER en ook de hele wereld die er omheen gecreeerd is.

    Terwijl TFA qua verhaaltje gewoon slecht is (come on: alweer een deathstar like iets, alweer een robot die met belangrijke gegevens op pad wordt gestuurd, ALWEER heel toevallig een supertechnisch aangelegd persoon die toevallig die robot vindt, een vrouwelijke yoda figuur..). TFA is gewoon een rehash van deel 4 die dankbaar gebruik maakt van oude sentimenten. Let wel: ik zeg helemaal niets van de visuals, de muziek en zelfs het acteren (vaak ook slecht in SW films bij sommige karakters). Ik heb me wel geamuseerd in de bios, maar kwam met een leeg gevoel buiten. Dat heb ik in tijden niet gehad bij een bioscoopbezoek. Bij Avatar had ik tenminste het gevoel dat ik iets nieuws gezien had.

  25. #1100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik heb het stukje meerdere keren bekeken en de linker Tie heeft inderdaad iets van bevlekking onder het middelste gedeelte (de middelste ook een beetje), maar ik denk dat dit een effect van de zon is. De rechter grote Tie (die vanuit de zon de schaduw invliegt) heeft namelijk niks te zien. Dus geen uitstoot, maar een ander soort gloei of brandeffect van de zon. Lijkt me ook sterk dat ze Tie Fighters voorzien van fossiele uitstoot. Dat is zo ongeloofwaardig en past totaal niet in het hele plaatje. Plus de eerdere Tie's hadden het ook niet, dus waarom nu ineens wel?
    Heb er bij het 2de bios bezoek op gelet. Lijkt mij dat het hittegolven zijn.
    uh, uh, It's a dinosaur

Pagina 44 van 54 EersteEerste ... 34404142434445464748 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •