Pagina 23 van 54 EersteEerste ... 1319202122232425262733 ... LaatsteLaatste
De resultaten 551 tot 575 van 1338 worden weergegeven.
  1. #551

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Uitstel van 6 maanden volgens diverse berichten op Facebook.
    Indien dit waar is is het een zegen:
    -men kiest dan niet voor de 'snelle knaak' (script omgooien etc) maar houdt gewoon vast aan wat men in 1e instantie wilde (grote rol voor HF)
    -een zomerrelease! (SW en winterreleases past niet)

  2. #552

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Dat laatste doet de maatschappij die de film uitbrengt natuurijk. Cruise lijkt me trouwens helemaal niet zo'n egotripper. Hij heeft zichzelf gewoon opgewerkt en is zo groot geworden dat hij zelf z'n projecten kan kiezen of zelfs maken. Ik vind dat hij wel vaak dezelfde soort rollen speelt. Maar als hij zichzelf kan wegcijferen t.b.v. het verhaal is hij zeker geen slecht acteur. Bijv. in Valkyrie had hij wel de absolute hoofdrol, maar toch vond ik dat het verhaal en de film daar niet onder leed.
    Vind het trouwens wel grappig dat je over die posters begint. Daar staan toch immers ook altijd groot die koppen op bij Starwars.
    Toch wel een verschil:

    Diverse personages, de hoofden zijn aan de kleine kant


    BAM! Frontaal TC op de cover en (op een enkele uitzondering na) alleen zijn hoofd.




    Baal nog steeds dat híj in Legend de hoofdrol heeft.

    Maar goed, het is een non-discussie daar het gerucht 'TC in SW' grote nonsens zou zijn.

  3. #553

    Standaard

    Lijkt me idd ook grote nonsense. Waarom zouden ze zo'n dure acteur halen als enkel de titel Star Wars de bioscopen al voltrekt. Natuurlijk hebben ze in het verleden ook grote namen gebruikt maar ik heb echt het vermoeden dat ze daar gekozen hebben op basis van casting en niet op basis van de naam. Count Dooku bijvoorbeeld: Christopher Lee IS dat gewoon, net zoals hij Saruman IS, maar daar toch een heel ander personage neerzet. Terwijl Cruise, hoewel hij zeker zn kwaliteiten heeft, toch vaak een zelfde karakter neerzet (de sympatieke antiheld imo). Beetje vergelijkbaar met Michael J. Fox in bijv. BBTF, etc.

    Ik hoop trouwens niet dat ze al te veel gaan toegeven aan wat de fans willen. Want dan krijg je veel te veel een herhaling van zetten: meestal houden de fans zich toch vast aan wat ze al kennen. Han Solo heb ik nu wel gezien, tenzij ze er een aantal interessante karakteronwikkelingen voor in petto hebben. De rest mag ook wel een kleinere rol hebben dan in de original trilogy. Dat verhaal is verteld. Maar misschien kunnen die personages wel een basis zijn waarop de rest van de nieuwe trilogy zich ontwikkelt. Bijv. als ouders, of als mentors van een nieuwe lichting jedi. Je wilt natuurlijk wel dat er voldoende herkenbaars in zit, maar je moet ook vooruit.

  4. #554

    Standaard

    Tom Cruise is idd in Londen gespot. Volgens http://www.filmtotaal.nl/ gaat het om Mission: Impossible 5 en niet om Star Wars.

  5. #555

    Standaard

    Wat een verrassing!
    With roles in both the second Avengers film and Episode VII, Andy Serkis has confirmed - via his involvement with The Imaginarium - that he'll be essaying a motion capture character in Episode VII.
    The Imaginarium is the performance capture consultant, and I’m playing a role.
    Of course, that doesn't preclude a role as a live-action character, though Serkis doesn't see the difference.
    I’ve never drawn a distinction when playing a role, whether it be live action or performance capture. Acting is acting. It’s just basically what you wear to the set that’s different.
    Great news, to have his skills on what are most likely 2015's two biggest event movies is a bonus to both productions.
    Source: Cinemablend

  6. #556

    Standaard

    Nieuwe cast?

    Dat er ST's in zitten is zo goed als zeker:
    We’ve been telling you they’re in the film. But now Kevin Smith has confirmed as much and it feels so good:


    “They had a sign at on the stage – I can’t even say which stage – which had the Imperial Starship logo and it said, ‘loose lips sink starships”.

    “I’m really excited and you know, people keep saying that I liked the last trilogy and I did. I liked 1, 2 and 3. But I liked them as an adult, when I watched them they didn’t give me the same feeling I had when I was seven watching them for the first time and that’s fine. This movie though… Dude, I cried four times. The seven year old in me came. [J.J] has f*cking captured it, man. He has nailed it.”
    He then confirms it:
    Due to the non-disclosure agreement, Smith couldn’t say much more but he gave his co-host Ralph Garman a pad with some words to read out which he then nodded to in agreement. When asked, “did you see Stormtroopers?”, Smith nodded his head with the biggest smile on his face.

    The “loose lips sink starships” motto was used on Star Wars: Episode I The Phantom Menace’s set as well.

  7. #557

    Standaard

    Hier een (IMO) erg grappig filmpje van Kevin Smith over zijn bezoek aan de EPVII set: http://www.cinemablend.com/new/Kevin...ain-66450.html
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 26-07-2014 om 09:01

  8. #558

    Standaard

    Er gebeurd zoveel.....en niemand die het hier post? Dan doe ik het -met teugwerkende kracht :

    Episode VII Solo:


    De bad guy....die van Hamlet houdt zo te zien


    .....en wiens hand mogelijk op deze foto van JJ staat


    Nieuwe Stormtrooper en Snowtrooper (of moet ik zeggen: flame trooper daar hij een vlammenwerper heeft)




    Px van de falcon en ISD Stardestroyer
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 17-08-2014 om 16:12

  9. #559

    Standaard

    30 april 2014:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Even in de glazen bol van Nostradamus kijken: Ridley is de dochter van Han en Leia (toevallig (?) zit ze tussen Ford en Fisher, en Boyega (en evt Isaac) zijn Jedi leerlingen van Luke, Gleeson is de zoon van Luke. Ergens breekt de pleuris uit (Driver is een (ex)leerling van Luke die naar de Dark side overstapt) en de oude garde neemt de jongeren mee om dit kwaad te bestrijden.
    Von Sydow is een ex-Imperial, óf........*drumroll* Kanan (een personage dat in Rebels geintroduceerd gaat worden). Qua leeftijd zou het zomaar kunnen.
    Over 1,5 jaar blijkt in hoeverre dit (niet) klopt
    Mn glazen bol was kapot die dag......hij doet het weer!
    Luke leeft op een afgelegen planeet en Daisy Ridley is/wordt zijn leerlinge. Boyega is een Stormtrooper die overloopt en op een zand/woestijnplaneet Ridley tegenkomt. Isaac is de huidige eigenaar van de Falcon; Han en Chewie hebben tegenwoordig een Star Destroyer. Christie is ook een Stormtrooper, maar dan met een chroom outfit ipv de welbekende witte. Zij jaagt op Boyega.
    De baddies zijn de zgn Sith Inquisitors.
    Op de zandplaneet (Abu Dhabi) vind Ridley een lightsaber (Luke's saber uit ESB). Samen met Boyega gaat ze op pad (achternagezeten door Christie en de nieuwe stormtroopers). Ze komen Solo en Chewie tegen die aangeven dat Luke vermist is. De flame troopers komen tijdens hun zoektocht op een jungle/sneeuwplaneet waar eea moet worden weggebrand. Luke (de op Skellig Michael opgenomen scenes) wordt uiteindelijk door Ridley gevonden. Hij is (mogelijk) op de vlucht voor de Sith Inquisitors (dit zou een rol van Von Sydow kunnen zijn.....en Von Sydow is wellicht de Inquisitor uit Rebels). Op het einde wordt hij verslagen door Ridley.
    Dan hebben we Serkis nog: hij zou weleens Zeb Orellios uit Rebels kunnen zijn. Rebels zou elementen van EpVII bevatten....en Zeb lijkt me een personage dat alleen met CGI mogelijk is.
    Als laatste Nyong'o: Asajj Ventress.

    (bovenstaande is deels glazen bol werk......en deels gebaseerd op (veel) gehoorde geruchten (diverse bronnen hebben het al tijden over de Sith Inquisitors) en de gelekte foto's)

  10. #560
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ja hallo, natuurlijk leest ik het wel. Wordt er mee overspoeld op Facebook, maar het is jouw verantwoordelijkheid!

    Wat vind je van de stormstrooper-helm? Ik vind het wel mooi.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #561

  12. #562

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Zoals altijd goede info Duke!
    Thnx.

    Dan dit: http://thisisinfamous.com/sorry-to-r...or-parade-but/
    In het kort: volgens dit artikel is alles niet waar (muv van de Stormtroopers dan).
    (Tja.....wat is nu waar? )

    We blijven speculeren en nog 16 maanden wachten......(gelukkig start in oktober Star Wars: Rebels)

    Teveel referenties/connecties met de OT....Ugnaughts, een Gotal, speederbikes (met de goede geluiden!), TIE Fighters........


  13. #563

    Standaard

    Boyega is een Stormtrooper die overloopt

    Hoe kunnen stormtroopers overlopen? : uitgaande van alleen de 6 star wars films, expanded universe wordt niet meegetelt.
    You'll find they are totally obedient, taking any order without question. We modified their genetic structure to make them less independent than the original host." - Lama Su, Attack of the Clones

    Hoe kunnen de stormtroopers na deel 6 nog overlopen? Clone troopers/storm troopers hebben geen eigen wil. Als je doordenkt vanaf episode II naar episode VI, dan zouden de clone troopers de rebellen moeten gehoorzamen en order in de galaxy herstellen. je mag dan ook aannemen dat de rebellen/republiek /Luke actie ondernemen om ervoor te zorgen dat niemand meer de clone troopers/storm troopers kan her programmeren?!

    Op de zandplaneet (Abu Dhabi) vind Ridley een lightsaber (Luke's saber uit ESB)
    Hoe beland het lichtzwaard van Luke van Cloud City op een andere planeet , 20 jaar later !!!?? en dan ook nog met Luke z'n hand eraan, zoals ik op internet gelezen heb?
    Beide geruchten vind ik een beetje vergezocht als dit echt in de film zou komen, daar zou ik toch graag een goeie uitleg voor krijgen
    het personage van Max von sydow en de bad guy foto/achtergrond zoals ik deze gelezen heb op internet vind ik wel potentieel hebben

  14. #564

    Standaard

    Wat is er gebeurd met de Stormtroopers dan na Episode VI? Het rijk was verslagen, dus gingen ze dan ineens vechten voor de nieuwe regeerders? Blijkbaar blijft het leger intact, alleen met andere leiders.

  15. #565

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Wat is er gebeurd met de Stormtroopers dan na Episode VI? Het rijk was verslagen, dus gingen ze dan ineens vechten voor de nieuwe regeerders? Blijkbaar blijft het leger intact, alleen met andere leiders.
    Inderdaad een goede vraag. Misschien krijgen we via deze film antwoord op deze en andere vragen die werden opgeroepen na "return of the Jedi". Normaal gesproken zou zo'n leger ontbonden worden of onder toezicht van de nieuwe regering komen te staan.

  16. #566

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Boyega is een Stormtrooper die overloopt

    Hoe kunnen stormtroopers overlopen? : uitgaande van alleen de 6 star wars films, expanded universe wordt niet meegetelt.
    You'll find they are totally obedient, taking any order without question. We modified their genetic structure to make them less independent than the original host." - Lama Su, Attack of the Clones

    Hoe kunnen de stormtroopers na deel 6 nog overlopen? Clone troopers/storm troopers hebben geen eigen wil. Als je doordenkt vanaf episode II naar episode VI, dan zouden de clone troopers de rebellen moeten gehoorzamen en order in de galaxy herstellen. je mag dan ook aannemen dat de rebellen/republiek /Luke actie ondernemen om ervoor te zorgen dat niemand meer de clone troopers/storm troopers kan her programmeren?!

    Op de zandplaneet (Abu Dhabi) vind Ridley een lightsaber (Luke's saber uit ESB)
    Hoe beland het lichtzwaard van Luke van Cloud City op een andere planeet , 20 jaar later !!!?? en dan ook nog met Luke z'n hand eraan, zoals ik op internet gelezen heb?
    Beide geruchten vind ik een beetje vergezocht als dit echt in de film zou komen, daar zou ik toch graag een goeie uitleg voor krijgen
    het personage van Max von sydow en de bad guy foto/achtergrond zoals ik deze gelezen heb op internet vind ik wel potentieel hebben
    Mbt punt 1: De Stormtroopers waar jij het over hebt zijn clones. De troopers uit de OT (en dus ook de sequels) zijn grotendeels geen clones......in feite was overlopen in A New Hope dus al mogelijk. (tenzij ze eea gaan retconnen, maar hier kun je het gewoon nalezen)
    By the time the Galactic Civil War began in earnest, Jango Fett's clones were heavily supplanted by clones based on a variety of templates around 9 BBY,[2] followed shortly after by enlisted Humans.[19] Thus, the Fett clones were ironically reduced to a minority status after years of virtually filling the stormtrooper ranks in its entirety.

    By 0 BBY, roughly one-third of the stormtroopers were clones based on the Fett template, while recruits steadily became the majority within the Stormtrooper Corps
    Mbt punt 2: hoe kan het dat je in de SW films geluid in de ruimte hoort? In tegenstelling tot Star Trek neemt SW het niet altijd letterlijk met natuurkundige regels. (overigens is dat van de saber maar giswerk van mijn kant....mede gebaseerd op geruchten)
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 18-08-2014 om 18:19

  17. #567

    Standaard

    Ondertussen in de Pinewood Studios in Engeland.....

  18. #568

    Standaard

    ...en om de avond af te sluiten wat roddels en nieuws á la Henk vd Meijden van het blad Privé

    I was written by a source themselves the “Whill” this week. They say they were involved with production and wanted to clarify some things. I was not able to verify the source, but another source of ours has heard a few things in this report. So I’m sharing. Rather than think about it for a week, I figured I would just share. Here you go:

    • Lukes Disappearance – The idea that Luke disappeared immediately after Endor isn’t entirely true. He had a good 10 to 20 years after Return Of The Jedi ended. When the movie starts he’s been missing for around 10 years.


    • Count Dooku Connection – Back when Benedict Cumberbatch was a rumored addition to the cast, a rumor was that his character was a descendant of Count Dooku. This was true. This connection was then moved onto Gwendoline Christies character.


    • Leia and the Hutt’s – There was a production sketch done very very early on which showed Princess Leia standing in the middle of several Hutts. She was wearing a maroon dress (political style) and was flanked by two soldiers (they looked to me like the Naboo guards from Phantom Menace but to others they looked like the rebel soldiers from the beginning of A New Hope.) The picture looked as if she was having a meeting with them. She certainly didn’t appear to be captive or under threat. I have no idea if this sketch has anything to do with the movie that is being shot as it was very early on.


    • Endor – Again, very early on, there were several sketches titled ‘after party’ which was a bit of an in-joke. These showed a second battle of Endor. The story being that after the rebels left Endor, Imperial forces and these new villains attacked. They killed many Ewoks and more importantly left with the remains of Darth Vader. Now, where I was working at the time, there was a lot going on and some of it wasn’t necessarily related to Episode VII but other Star Wars projects that will fill in the gaps between Episode VI and VII . I don’t think these scenes will appear in the movie but rather something set between movies.


    • George Lucas – George’s vision for the Sequel Trilogy was to take it right back to the beginning. Meaning, the beginning of the Jedi and Sith, how that came to be and how ancients forces were still influencing things. Luke was going to go on an adventure that would take him back to the origin of evil in the Galaxy. Some of these ideas have very much influenced the story.


    So there you have it. If found the Endor stuff fascinating. It makes me wonder if it is potentially for a video game?
    Indien het 'Dooku' punt correct is baal ik enorm.....Cumberbatch had dus gewoon in de film kunnen zitten maar in plaats daarvan krijgen we die 'lillike' Christie

  19. #569

  20. #570

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    But then again...He always was a rebel!

  21. #571

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Hij doet hier de 'Kessel Run' (in less than 12 parsecs)

  22. #572

    Standaard

    David Fincher met with Lucasfilm about Star Wars: Episode Se7en

    avid Fincher’s feature directorial debut was Alien 3. It went, shall we say, shittily. Since then, Fincher has made romances, thrillers, biopics, detective stories, and mysteries. But for somewhat-obvious reasons, he hasn’t made another science-fiction movie. According to Fincher himself, however, he did at least consider the possibility of directing the upcoming Star Wars: Episode Se7enAttack Of The Zodiac, and he met with Lucasfilm president Kathleen Kennedy to discuss the project.
    In a new interview with the British movie magazine Total Film, Fincher mentions the meeting (which obviously didn’t go all that well; J.J. Abrams eventually got the assignment) and also reveals his own interpretation of Star Wars, which is maybe the most Fincherian thing he’s ever said:
    “I always thought of Star Wars as the story of two slaves [C-3PO and R2-D2] who go from owner to owner, witnessing their masters’ folly, the ultimate folly of man I thought it was an interesting idea in the first two, but it’s kind of gone by Return Of The Jedi.”

    http://thedissolve.com/news/3415-dav...her-star-wars/


  23. #573

  24. #574

    Standaard

    Voor iedereen die geen spoilers wil: snel weg uit deze draad!

    Voor iedereen die wel spoilers wil: hier een hele zwik net gelekte concept art https://imageshack.com/user/themillenniumfalcon



    (en tering....wat ziet dit er geweldig uit!)

    Mijn voorspelling
    de cyborg is Max von Sydow, de blauwe alien Andy Serkis
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 15-10-2014 om 19:44

  25. #575
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het besef dat na al die jaren de Millennium Falcon weer een hoofdrolspeler wordt. Het wordt me af en toe te veel!
    Man, wat hou ik van dat schip!!! Ik heb 'piece of junk' ook nimmer begrepen...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 23 van 54 EersteEerste ... 1319202122232425262733 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •