Pagina 20 van 54 EersteEerste ... 1016171819202122232430 ... LaatsteLaatste
De resultaten 476 tot 500 van 1338 worden weergegeven.
  1. #476

    Standaard

    Ik heb me iig opgegeven. Een paar jaar geleden de postcodeloterijfiets.....nu wellicht weer prijs?

  2. #477

    Standaard

    ok, het heeft niet per se met dit deel te maken maar toch:

    Garteh Edwards will direct a Star Wars spin-off
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #478

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    ok, het heeft niet per se met dit deel te maken maar toch:

    Garteh Edwards will direct a Star Wars spin-off
    Daar is een aparte draad van Mr. Corleone
    http://dvd.nl/forum/showthread.php?9...dwards-2016%29

  4. #479

    Standaard

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #480

    Standaard

    Dan Mindel will shoot 'Star Wars Episode VII' on 35mm film

    Mindel confirmed that he'll be shooting the new film on 35mm and not digitally.
    The first good news there is that they won't be shooting for 3D.

    http://www.hitfix.com/motion-capture...i-on-35mm-film


    Er is dus nog hoop

  6. #481

    Standaard

    Niet 3D is wellicht een goede zet. Maar niet digitaal heb ik mijn twijfels over.

  7. #482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Niet 3D is wellicht een goede zet. Maar niet digitaal heb ik mijn twijfels over.
    Niet digitaal, maar 35mm betekent een hogere "niet vaststaande" resolutie en een groter + natuurlijker kleuren spectrum ...

  8. #483

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Niet 3D is wellicht een goede zet. Maar niet digitaal heb ik mijn twijfels over.
    Gezien de trend bij Disney : Iron Man 3 3D, Thor the Dark World 3D, , Captain America the winter Soldier 3D,Guardians of the Galaxy 3D de komende Avengers 2 zal ook wel in 3D uitkomen.

    Nu Star Wars in handen ligt van een stel business suits zou ik me niks verbazen als we straks de Star Wars VI in 3D zien.

    Dan Mindel en JJ Abrahams kunnen wel aangeven dat ze deze film niet in 3D doen, maar als de studiobonzen dit wel willen, dan zal er toch een conversie naar 3D komen.

    Ikzelf houd wel van 3D films, mits het goed gedaan is, naar mij mening is juist Star Wars iets wat zich uitstekend leent voor goeie 3D films.

    ik zou graag ook de andere Star Wars films in een goeie conversie willen zien zoals bijvoorbeeld Jurassic Park 3D en Titanic 3D , en niet zo belabberd als toen met Episode I :The Phantom Menace
    Laatst aangepast door Xenomorph : 31-05-2014 om 17:35

  9. #484
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik zou het ook niet erg vinden en kan me ook niet voorstellen dat het niet gebeurt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #485
    HT opstelling: Philips 42PFL6007H; Epson TW1000; Onkyo TX-NR808; Onkyo Dv-BD507; AC Ryan Playon HD 2; Humax 5050C; TMA Twister 8000; TMA compact 10

  11. #486

    Standaard

    en de foto's van Carrie Fisher:

    http://www.toofab.com/2014/05/16/sta...t-loss-photos/

    hopelijk staat in het contract van Carrie Fisher dat het figuur wat ze op de rechtse foto heeft ook voor de hele film geld en dat ze absoluut niet mag terugvallen naar haar " Jabba the Hutt " look alike " linkse foto

  12. #487

    Standaard

    Lupita Nyong'o joins the recently announced cast of Star Wars: Episode VII. This year, her breakthrough performance in 12 Years a Slave earned her an Academy Award for Best Supporting Actress.
    Gwendoline Christie, currently starring in the hit television series Game of Thrones as Brienne of Tarth, has also been cast in the production. She can next be seen in The Hunger Games: Mockingjay - Part 2.
    "I could not be more excited about Lupita and Gwendoline joining the cast of Episode VII," says Lucasfilm president Kathleen Kennedy. "It's thrilling to see this extraordinarily talented ensemble taking shape."
    Actors John Boyega, Daisy Ridley, Adam Driver, Oscar Isaac, Andy Serkis, Domhnall Gleeson, and Max von Sydow will join the original stars of the Saga Harrison Ford, Carrie Fisher, Mark Hamill, Anthony Daniels, Peter Mayhew, and Kenny Baker in the new film.
    Star Wars: Episode VII is being directed by J.J. Abrams from a screenplay by Lawrence Kasdan and Abrams. Kathleen Kennedy, Abrams, and Bryan Burk are producing, and John Williams returns as the composer. The movie opens worldwide on December 18, 2015.
    Kan niet zeggen dat ik er echt blij van wordt; vind ze niet direct in SW passen.

  13. #488

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martino Bekijk bericht
    Oldskool McQuarrie design!!!



    Onderstaande illustratie is destijds door RmcQ gemaakt (en te vinden in dit boek (overigens een enorme aanrader))
    Het stelde destijds een gedeelte van Jabba's palace voor (wandelpad rondom het gebouw), maar het kan nu goed iets heel anders zijn.....

  14. #489

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martino Bekijk bericht
    Revenge of the Pigs?

  15. #490

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Revenge of the Pigs?


    Zonder dollen: ik vind die 'pig-alien' er prima uit zien.

  16. #491

  17. #492

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Piiiigggsss in spaaaaaaceeee!!
    Dat was in 1980
    https://www.youtube.com/watch?v=6XJ6I7bTDpI


  18. #493

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Onderstaande illustratie is destijds door RmcQ gemaakt, en te vinden in dit boek..
    Tja, die heb ik ook al decennia lang - met enkele anderen - in de kast liggen
    Maar na het zien van deel 1 (de vierde dus), heb ik 'm op een onderste plank verstopt en nooit meer naar gekeken(delen 2 en 3 durfde ik niet meer naar te kijken).
    Deze nieuwe beelden maken me eindelijk weer benieuwd wellicht de draad weer eens op te pakken. Dit belooft wat...

  19. #494

  20. #495
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat is het grootste voordeel van de nieuwe episodes. Mijn favo schip allertijden. Hoop alleen niet dat hij snel zijn doom zal vinden, zoals enkele fanmade-posters lieten zien.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #496

    Standaard

    Ze hebben een serieuze mol daar rondlopen op de set.

  22. #497

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Ze hebben een serieuze mol daar rondlopen op de set.
    Het zou mij niets verbazen als dit met opzet lekt.
    *
    -Foto's van de Falcon: geweldig!...maar ook geen echte verrassing en ook logisch dat deze er weer in zit aangezien MH, CF en HF ook weer meedoen.
    -Foto's van de Abu Dhabi set: daar zitten best veel geposeerde foto's tussen…..duidelijk zichtbare gezichten van de figuranten. Ook opvallend: geen enkele foto van een figurant die een alien speelt (lijkt me logisch dat die er in zitten) en geen enkele foto waar ook maar een glimp van iemand van de main cast te zien is.
    *

  23. #498

    Standaard

    Wel cool dat ze,ondanks alle mogelijkheden tegenwoordig, de schepen nog gewoon worden gebouwd. Ziet er tof uit
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #499

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    The world will never know...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #500

    Standaard

    Geweldige reactie van JJ Abrahams zelf op het Falcon verhaal:

    http://www.superherohype.com/news/30...hotos#/slide/1

Pagina 20 van 54 EersteEerste ... 1016171819202122232430 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •