Pagina 19 van 54 EersteEerste ... 915161718192021222329 ... LaatsteLaatste
De resultaten 451 tot 475 van 1338 worden weergegeven.
  1. #451

    Standaard

    .....nog snel even wat geruchten:
    Maisie Richardson-Sellers and Katie Jarvis join the illustrious cast of STAR WARS EPISODE VII. The bulk of the cast was announced a few weeks ago including classic “Star Wars” cast members Harrison Ford, Carrie Fisher and Mark Hamill along with new members like Andy Serkis, Domhnall Gleeson and Oscar Isaac.
    This will be the feature debut of Richardson-Sellers who has appeared in the short films “Americano and Rum” and “Our First World.” Jarvis has appeared in the British series “10 Minute Tales” and the BBC Films drama “Fish Tank” with Michael Fassbender.
    Richardson-Sellers wordt overigens al langere tijd genoemd......nog voordat de huidige cast bekend werd gemaakt werd ze al genoemd.

    Wookiees in SW7? Vertraging?
    Wel volgens de Daily Mail:
    It is a story set a long time ago in a galaxy far, far away where Jedi knights battle an evil empire.
    But before even a phaser has been blasted or a lightsabre drawn in the highly anticipated new Star Wars movie, the first battle is expected to take place at the High Court over who will supply the hundreds of stormtroopers and wookies.
    And at the centre of the legal fight is 32-year-old Eleanor McLaughlin who is accused of trying to steal a lucrative contract to provide extras for the forthcoming seventh instalment of the sci-fi saga.
    Fears have now been raised that the legal fight could delay the shooting of some of the big crowd scenes for Star Wars: Episode VII.
    Daar de krant niet eens wookiees goed kan schrijven neem ik het maar niet serieus.

    2nd unit aan het filmen in ijsland?
    The helicopter landed in a mishap at Eyjafjallajökull. Crew were not injured. The helicopter , which is of type TF - HDW Ecureuil was in filming on the glacier. According to sources Dab Trés here to discuss taking a team of Star Wars VII under the direction of Marc Wolff , specializing in film grips from the air. Last Mission Everest Wolff was directed by Baltasar Kormákur.
    Andy Serkis over de beveiliging:
    "It's a wonderful, wonderful cast, really beautiful director, great atmosphere... Star Wars was my childhood, so it's fantastic," he said.
    The 50-year-old also said security around the script is "very tight".
    He added: "You can't wander off with it."
    Denis Lawson (Wedge Antilles in ANH, ESB en ROTJ) keert niet terug:
    The Crieff-born star said he had been approached by Disney, which bought Lucasfilm in 2012, but turned them down.
    Asked if it was because Disney had taken over the franchise, he replied: “They asked me but it just would have bored me.”
    Nog een in het kader van vage geruchten en vage bronnen:
    Sounds like Adam Driver is NOT going to play a villain...sort of.
    He will be playing the son of Han and Leia, and it seems he will be seduced to the Dark Side, and a main plot point for the movie will be their attempt to rescue him.
    De inmiddels beroemde cast foto......maar nu in kleur! (grijze IKEA banken dus)

  2. #452

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    In feite is dit laatste in de prequels al volop te zien. De periode die tussen III en IV ligt is dan weer te zien in Rebels.
    Ja en nee. We zien hem al als hij in de senaat zit. Ik bedoel als hij nog jong is en onder de hoede is van zijn oude Sith meester. Daar weten we weinig van en zou op zich ook al een film waard zijn.
    Rebels is een animatieserie, toch? Daar zal niet iedereen naar gaan kijken. Ik heb liever een film.

    Over Boba Fett weten we eigenlijk ook al best veel, dat hij bij de cloners zat e.d. Nu kunnen ze een film maken over hoe hij bounty hunter is geworden.

    @de foto

    En ik maar denken dat de filmwereld allemaal glitter en glamour is. Lousy ikea couches....i not agree i do...
    Laatst aangepast door hstadman : 17-05-2014 om 23:00

  3. #453
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het heeft zowel potentie als dat het gedoemd te mislukken is. Is 'less' niet 'more'? Raken we straks niet verzadigt met Star Wars? Hoe kun je kwaliteit behouden als je gaat voor kwantiteit? Het toont wel heel veel vertrouwen in VI.

    Maar hé, mij persoonlijk kan het allemaal niet teveel zijn. Het moet wel heel bar en boos zijn wil ik het niks vinden. Zelfs The Clone Wars heb ik gewoon helemaal gevolgd. Toch was voor mij het 'magische' van Star Wars niet alleen die drie nostalgische films, maar toch ook de - fantasie - wereld er om heen. Boeken, games, merchandise, je eigen fantasie enz.. Lukt het ze dat een waardige verfilming te geven dan is dat natuurlijk prima, gaat het mis dan zijn we min of meer een illusie armer. De "noooooooooo's" staan nog vers in het geheugen. Soms moet je die illusie wellicht hoog houden! De eerste film daarentegen, daar kijk ik erg naar uit. Continuïteit zal sowieso geen probleem zijn als je dezelfde cast hebt. Ik heb er wel vertrouwen in. Wat de rest betreft, dat zullen we dan wel weer zien.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #454

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ja en nee. We zien hem al als hij in de senaat zit. Ik bedoel als hij nog jong is en onder de hoede is van zijn oude Sith meester. Daar weten we weinig van en zou op zich ook al een film waard zijn.
    .....of een boek http://starwars.wikia.com/wiki/Darth...is_%28novel%29

  5. #455

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ja en nee. We zien hem al als hij in de senaat zit. Ik bedoel als hij nog jong is en onder de hoede is van zijn oude Sith meester. Daar weten we weinig van en zou op zich ook al een film waard zijn.
    Rebels is een animatieserie, toch? Daar zal niet iedereen naar gaan kijken. Ik heb liever een film.

    Over Boba Fett weten we eigenlijk ook al best veel, dat hij bij de cloners zat e.d. Nu kunnen ze een film maken over hoe hij bounty hunter is geworden.

    @de foto

    En ik maar denken dat de filmwereld allemaal glitter en glamour is. Lousy ikea couches....i not agree i do...
    Over Boba Fett weten we eigenlijk ook al best veel, dat hij bij de cloners zat e.d. Nu kunnen ze een film maken over hoe hij bounty hunter is geworden.
    maar wat zou je dan precies willen laten zien in een 2 uur durende Star wars film over boba fett: hoe hij opgroeide met een " haat" tegen Jedi's omdat ze zijn vader hebben vermoord? en dan laat je hem opgroeien en je laat je zien dat hij de meanest bad ace bounty hunter wordt van allemaal. een soort van james bond onder de bounty hunters, niemand kan boba fett aan -> flashforward naar episode VI :
    " een bijna blinde Han Solo knalt met een stok tegen je jetpack en onze hero Boba fett ramt tegen de sail barge en flikkert in de sarlacc, the end by by Boba fett, you just died like a pussy, a whimp , Loser !! "
    Laten we wel wezen , dan wordt in 1 keer boba fett uitgeschakelt in een gevecht van niks, een kind van zes had dit nog kunnen.

    Het mooie en mysterieuze van Boba fett in de originele trilogie werkt tegen je als je hier verhaal technisch een hele achtergrond omheen wil gaan breien. Als iemand zo goed is en dat zullen ze dan echt wel willen gaan doen met het Boba fett karakter, hoe kan deze dan zo'n makkelijk uitgeschakelt worden in episode VI? Dit moet je meenemen in je afwegingen als je een prequel story van Boba fett wil gaan maken.

    Aan de andere kant zou ik een aparte film v/d emperor wel veel eerder willen zien. De korte uitleg van de geschiedenis van darth plagues in episode III heeft veel meer verhaal potentieel. Hoe werd de emperor precies de leerling, misschien ook iets van voorgeschiedenis van darth plagues, hoe kon hij en de emperor als enige sith lord's overleven en konden de Jedi's niet voelen dat zij er nog waren?
    hoe kon de emperor darth plagues doden in zijn slaap als hij zo machtig was ?
    hier zie ik veel meer verhaal in dan in het Boba fett karakter

    http://www.youtube.com/watch?v=WwC_o_fcW1s
    Laatst aangepast door Xenomorph : 18-05-2014 om 10:24

  6. #456

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Over Boba Fett weten we eigenlijk ook al best veel, dat hij bij de cloners zat e.d. Nu kunnen ze een film maken over hoe hij bounty hunter is geworden.
    maar wat zou je dan precies willen laten zien in een 2 uur durende Star wars film over boba fett: hoe hij opgroeide met een " haat" tegen Jedi's omdat ze zijn vader hebben vermoord? en dan laat je hem opgroeien en je laat je zien dat hij de meanest bad ace bounty hunter wordt van allemaal. een soort van james bond onder de bounty hunters, niemand kan boba fett aan -> flashforward naar episode VI :
    " een bijna blinde Han Solo knalt met een stok tegen je jetpack en onze hero Boba fett ramt tegen de sail barge en flikkert in de sarlacc, the end by by Boba fett, you just died like a pussy, a whimp , Loser !! "
    Laten we wel wezen , dan wordt in 1 keer boba fett uitgeschakelt in een gevecht van niks, een kind van zes had dit nog kunnen.

    Het mooie en mysterieuze van Boba fett in de originele trilogie werkt tegen je als je hier verhaal technisch een hele achtergrond omheen wil gaan breien. Als iemand zo goed is en dat zullen ze dan echt wel willen gaan doen met het Boba fett karakter, hoe kan deze dan zo'n makkelijk uitgeschakelt worden in episode VI? Dit moet je meenemen in je afwegingen als je een prequel story van Boba fett wil gaan maken.

    Aan de andere kant zou ik een aparte film v/d emperor wel veel eerder willen zien. De korte uitleg van de geschiedenis van darth plagues in episode III heeft veel meer verhaal potentieel. Hoe werd de emperor precies de leerling, misschien ook iets van voorgeschiedenis van darth plagues, hoe kon hij en de emperor als enige sith lord's overleven en konden de Jedi's niet voelen dat zij er nog waren?
    hoe kon de emperor darth plagues doden in zijn slaap als hij zo machtig was ?
    hier zie ik veel meer verhaal in dan in het Boba fett karakter

    http://www.youtube.com/watch?v=WwC_o_fcW1s
    I am with you.

    Liever een Emperor film dan Boba Fett. Volgens mij is dat ook beter in de sextet te passen dan een Boba Fett film. Ze gaan hier waarschijnlijk voor de Amerikaanse sentimenten omdat daar Boba Fett nogal populair is.

    Boba Fett is met zijn vader op Kamino en zij worden ontdekt door Obi wan, vluchten naar de planeet Geonosis alwaar zijn vader Jango Fett tijdens de clone wars onthoofd wordt door Mace Windu. Boba Fett vlucht en gaat naar Jabba de hut....Nu zitten we weer in de originele trilogie. In deel VI sterft hij als een mietje (ondanks dat hij de beste bounty hunter van de galaxy is!!!???)...Wat zou je hier nog meer over (willen) vertellen?!

    Zoals je zegt, misschien haal je de kracht van Boba Fett eruit als je teveel verhaal verteld. Misschien gaan ze ons wel verassen!

    Han Solo kun je natuurlijk wel een prachtige solo film van maken. Hoe hij bij Jabba de hut is gekomen en hoe hij zat te smokkelen. Ook hoe hij aan de Millenium Falcon is gekomen via Kalrissian, hoe hij chewie heeft ontmoet. Kortom meer dan genoeg materiaal!

    Film over Luke... Is ook al erg veel materiaal in de sextet over Luke.

    Volgens mij worden de delen 7,8 en 9 en die van Han Solo de interessantste films.
    Laatst aangepast door hstadman : 18-05-2014 om 10:55

  7. #457

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht

    Aan de andere kant zou ik een aparte film v/d emperor wel veel eerder willen zien. De korte uitleg van de geschiedenis van darth plagues in episode III heeft veel meer verhaal potentieel. Hoe werd de emperor precies de leerling, misschien ook iets van voorgeschiedenis van darth plagues, hoe kon hij en de emperor als enige sith lord's overleven en konden de Jedi's niet voelen dat zij er nog waren?
    hoe kon de emperor darth plagues doden in zijn slaap als hij zo machtig was ?
    Check mn post hierboven: hierover gaat het boek 'Plagueis' van James Luceno. (al is deze door de 'Disney Star Wars veegactie' canon-af')
    Toch; als je interesse hebt in de voorgeschiedenis van Palpatine/The Emperor/Darth Sidious een aanrader.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Over Boba Fett weten we eigenlijk ook al best veel, dat hij bij de cloners zat e.d. Nu kunnen ze een film maken over hoe hij bounty hunter is geworden.
    maar wat zou je dan precies willen laten zien in een 2 uur durende Star wars film over boba fett: hoe hij opgroeide met een " haat" tegen Jedi's omdat ze zijn vader hebben vermoord? en dan laat je hem opgroeien en je laat je zien dat hij de meanest bad ace bounty hunter wordt van allemaal. een soort van james bond onder de bounty hunters, niemand kan boba fett aan -> flashforward naar episode VI :
    " een bijna blinde Han Solo knalt met een stok tegen je jetpack en onze hero Boba fett ramt tegen de sail barge en flikkert in de sarlacc, the end by by Boba fett, you just died like a pussy, a whimp , Loser !! "
    Laten we wel wezen , dan wordt in 1 keer boba fett uitgeschakelt in een gevecht van niks, een kind van zes had dit nog kunnen.
    Hoho! In de (zoals aangegeven) door Disney weggevaagde SW canon leeft Boba nog gewoon.....

    Jawas of Doom: http://starwars.wikia.com/wiki/Star_..._Jawas_of_Doom
    Boba wordt ontdekt door Jawas bij de Sarlacc.....om er vervolgens met Sandcrawler en al weer in te pleuren (ondanks dat Solo hem probeert te redden) in deze (zeer vermakelijke) Marvel comic

    Later lukt het hem wéér om uit de Sarlacc te komen...
    "The Sarlacc found me somewhat indigestible, Solo."
    ....en leeft hij voort (en traint zelfs Jaina Solo....yep: de dochter van)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Han Solo kun je natuurlijk wel een prachtige solo film van maken. Hoe hij bij Jabba de hut is gekomen en hoe hij zat te smokkelen. Ook hoe hij aan de Millenium Falcon is gekomen via Kalrissian, hoe hij chewie heeft ontmoet. Kortom meer dan genoeg materiaal!
    Indien je interesse hebt:
    http://starwars.wikia.com/wiki/The_Han_Solo_Trilogy

    AC Crispin (RIP) schreef de Han Solo Trilogy. Wat jij schrijft komt hierin allemaal aan bod.
    The Hutt Gambit is the second book in The Han Solo Trilogy by A. C. Crispin. It tells the story of how Han Solo and Chewbacca came to be partners, as well as how he got started in the smuggling business, how he met Lando Calrissian, and how he began working for Jabba the Hutt. It goes on to depict the Battle of Nar Shaddaa. Narration for the audio version was performed by David Pittu.
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 18-05-2014 om 11:36

  8. #458

    Standaard

    Laten we ook niet vergeten dat tussen Revenge en Star Wars zo'n 16-18 jaar zit. In die tijd zal Boba Fett niet alleen bij Jabba hebben gezeten. Puntje is natuurlijk wel dat hij eerst wat ouder moet worden (wat is hij 12-14 jaar in ATOC?) voordat hij het pak kan dragen en we te maken hebben met De Boba Fett. Dus van de 16-18 jaar is er gauw 12 jaar om de Bounty Hunter uit te hangen, waarvan ik betwijfel dat meneer die 12 jaar enkel bij Jabba zou hebben doorgebracht. Ik hoop wel dat ze ver weg blijven van de onzin dat hij nog leefde na de Sarlacc Pit.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  9. #459

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    .....nog snel even wat geruchten:

    De inmiddels beroemde cast foto......maar nu in kleur! (grijze IKEA banken dus)
    Waar is Carrie?

  10. #460

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    ....en terwijl de opnames zijn begonnen in de UK.....zit grumpy Peter 'Chewbacca' Mayhew in Florida......
    Wat wil je hiermee zeggen? Als je niet in bepaalde scenes zit hoef je als acteur toch ook niet op de set te zijn?

  11. #461

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Waar is Carrie?
    Vrijwel helemaal rechts, rechts van Daisy Ridley (die weer rechts van Ford zit)

  12. #462

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Wat wil je hiermee zeggen? Als je niet in bepaalde scenes zit hoef je als acteur toch ook niet op de set te zijn?
    Hoeft niks te betekenen, maar het is mogelijk/waarschijnlijk dat hij er alleen maar ‘voor de vorm’ bij zit .
    (Zelfde als met Kenny Baker in de prequels (R2 is gemotoriseerd dus feitelijk heeft men Baker niet nodig). Meer een soort van erebaan dus.)
    Mayhew wist gisteren te melden dat hij in staat was zijn wandelstok even weg te doen......zegt ook wel iets.

    Mbt Fett nog dit: Vergeet niet dat Fett’s cultstatus voor een groot gedeelte aan de fans te danken is die hem niet dood willen hebben en hem weer 'tot leven gewekt' hebben. (al werd hij in 1978 al ‘groots’ aangekondigd met o.a. een rol in het Holiday Special animatiesegment). Toen ROTJ in productie ging was zijn ‘status’ niet zo groot als dat die nu is......wat zijn weinig eervolle einde kan verklaren.

    Over zijn voorgeschiedenis zijn overigens veel verhalen (boeken, comics...) verschenen. (sommigen zijn alweer geretconned (medio jaren 90 verscheen het (door LFL goedgekeurde) verhaal dat zijn echte naam Jaster Mereel was....wat men later heeft 'recht heeft moeten l*llen' toen Attack of the Clones verscheen. (imo een grotere blunder dan heel het JarJar Binks personage.......baby Boba Fett.......dáááág mystiek!)

    Trivia: oorspronkelijk was Boba Fett (of in ieder geval zijn kostuum) bedoeld als 'super stormtrooper'.
    3 jaar geleden had ik het daar met Robert Watts (co-producer) over:
    I read something about an abandoned concept for The Empire Strikes Back; the Elite Stormtrooper. It was basically an all-white Boba Fett. The concept was abandoned and Boba Fett was created out of this. Can you give more insight/information regarding this? Why was it abandoned and what did George Lucas initially want to do with it?

    I remember it being called a super stormtrooper. What happened was that the character of Boba Fett appeared and the costume in a different colour was perfect for him. Remember that the screenplay was still being written whilst we were preparing so changes happened. I think the super stormtrooper was thought of for the Hoth sequence and became the snowtroopers you see in the movie.
    http://starwarsinterviews1.blogspot....star-wars.html

    Nog een leuk gerucht:
    Colin (de 6e Doctor Who (1984-1986)) Baker zou een personage genaamd ‘Nexus’ gaan spelen.


    Mooie tijden voor de SW fan.
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 19-05-2014 om 17:33

  13. #463

    Standaard nieuwtje op blu ray disc.de originele SW trilogy misschien uitgebracht op dvd en blu ray in originele versie

    Ik lees zojuist het volgende bericht op blu ray-disc de
    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-ne...#comment_start

    In het kort volgens het bericht zou er sprake zijn dat misschien episode IV, V en VI in hun originele bioscoop versie weer uitgebracht zouden kunnen worden op dvd en blu ray
    Het bericht is in het duits maar er worden enkele andere sites gemeld en zoals ik het lees kan men de redelijk makkelijk de origineel versie weer van het digitale master copy scannen en opnieuw editen.

    Als dit echt technisch zo mogelijk is, dan zou alleen de vraag zijn, hoe zit het met de rechten v/d films, deze liggen van de originele trilogie nog bij Fox en die zullen dit zeker niet toestaan dat Disney hiermee aan de haal gaat.

    ik heb altijd de special editions beter gevonden dan de originele versies. vooral bij star wars en de empire strikes back vond ik het hele goede toevoegingen. ik vind de aanval op de death star veel beter, cloud city ziet er ook veel mooier uit, inderdaad, Han solo had gewoon hetzelfde moeten blijven, Han schiet het eerst, geen gezeik !!(cantina scene op tatooine)

    Wie van jullie zou de originele trilogie willen kopen als deze echt uitgebracht zou kunnen worden?

  14. #464

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Wie van jullie zou de originele trilogie willen kopen als deze echt uitgebracht zou kunnen worden?
    Wie denk je?
    Op TDB is er ook al eea over te lezen: http://www.thedigitalbits.com/column...ts/051914_0010


    Zojuist een bizar moment:
    sinds de release in oktober heb ik het boek 'The Making of Return of the Jedi'. Een 'stoeptegel' van een boek (en de 3e in de reeks (na Making of SW en Making of ESB) van Lucasfilm's JW Rinzler.
    Een jaar of 4 geleden heb ik met de auteur over mn site gemaild en hij is dit niet vergeten.....toen ik net aan het bladeren was en zijn bronnen (die achterin staan) checkte zag ik dit:

    Zojuist kom ik er dus (na 7,5 maand.....zolang staat het al in de kast) achter dat ik een kleine bijdrage heb geleverd aan een officieel SW naslagwerk.
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 19-05-2014 om 21:24

  15. #465

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Wie van jullie zou de originele trilogie willen kopen als deze echt uitgebracht zou kunnen worden?
    Yep, in a heart beat.

    Ik ben opgegroeid met die versies (met name ROTJ) en de (extra, super etc) special editions zijn echt onzinnig op bepaalde punten (Han/Greedo, stem Boba, Anakin, Ewok Celebrations, Rebo Band, Ronto ongeluk Mos Eisley, Jabba in SW etc...). Het enige wat ik kon waarderen was de extended Wampa scene. Al die computereffecten horen gewoon niet bij de originele trilogie, punt. Dat George zo dom aan het doen was...gelukkig zit hij niet meer aan het roer. Dit waren ook de redenen waarom ik met de BR's gewacht heb tot ik ze kon kopen voor een lage prijs (eerlijk gezegd heb ik ze nog niet eens gekeken, terwijl ik ze al best lang heb). Laat staan dat de kleuren niet goed zijn. Ben ook heel blij met Harmy's SW en volg ook wat er gebeurd op ESB vlak. Mochten ze echt uitkomen, dan hoop ik ook dat ze "A new hope" uit de scrowl halen.

    Ik kan de special edition waarderen voor wat ze zijn, maar dan wil ik ook de normale versie tot mijn beschikking hebben.
    Laatst aangepast door lockedfor : 20-05-2014 om 20:10
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  16. #466
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Eens, maar ik heb de O.T. zo ontzettend - ontzettend, ontzettend - vaak gezien, dat ik het ook weer niet heel erg vond. Dan vind ik ook dat ze niet op Blu-ray thuishoren, want de ervaring was inclusief alle gebreken en wellicht wel juist daarom..
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #467

    Standaard

    Zou ze meteen kopen. Ik stoor me nog altijd aan de matige effecten die zijn toegevoegd. Zoals de scene waarin C3PO achterop de speeder zit, de stormtrooper op de dewback enz enz.

  18. #468

    Standaard

    In ruil voor tien dollar geeft 'Star Wars'-regisseur J.J. Abrams je de kans om deel uit te maken van de cast van 'Star Wars: Episode VII'. Dat meldt The Verge. Het doel van deze stunt? Geld inzamelen voor een een liefdadigheidscampagne ten voordele van UNICEF :

    Laatst aangepast door kris_d : 21-05-2014 om 16:12

  19. #469

  20. #470

    Standaard

    Je kan zelfs gratis mee doen met de loterij:
    http://www.omaze.com/experiences/starwars-episode-vii (onder op - "Stuff Our Lawyers Want You to Read" - "How to Enter": ...For free entry: (1)....)

    Het is zelfs open voor niet-Amerikanen.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  21. #471

    Standaard

    Ridley onderweg naar de set:


    En een kort filmpje van Boyega: http://instagram.com/p/oSIqD0mSUm/#

  22. #472

    Standaard

    Beetje jammer altijd dat rijken meer kans hebben om te winnen. Voor een donatie van 50.000 dollar speel je maar liefst 5000 keer mee. En dan kom je aan met 1 entry. Kans maak je altijd nog natuurlijk maar wel heel klein. Normaal mogen niet Amerikanen ook nooit meedoen en nu je moet betalen ineens wel.
    De prijs is echter wel een natte droom natuurlijk. Misschien maar meedoen voor 50 dollar ofzo. Hoewel die gratis lightsaber ook wel mooi is natuurlijk, maar zoveel geld heb ik niet liggen helaas

  23. #473

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Beetje jammer altijd dat rijken meer kans hebben om te winnen. Voor een donatie van 50.000 dollar speel je maar liefst 5000 keer mee. En dan kom je aan met 1 entry. Kans maak je altijd nog natuurlijk maar wel heel klein. Normaal mogen niet Amerikanen ook nooit meedoen en nu je moet betalen ineens wel.
    De prijs is echter wel een natte droom natuurlijk. Misschien maar meedoen voor 50 dollar ofzo. Hoewel die gratis lightsaber ook wel mooi is natuurlijk, maar zoveel geld heb ik niet liggen helaas
    Sorry, maar dat is toch met iedere loterij? Koop voor 50000 euro staatsloten dan heb je ook meer kans om te winnen dan menig ander. Bovendien vindt ik ook dat je niet aan zoiets moet meedoen voor de prijs maar voor het doel. En dan is 10 dollar te doen voor iedereen (uitzonderingen daargelaten).
    Wat mij steekt is dat het altijd weer een soort promotie moet zijn. Geef verdorie zelf als filmmaatschappij een flink bedrag uit de winst van zo'n film en loop er niet mee te koop. Goed initiatief op zich maar er zit altijd een luchtje aan van zelfpromotie.

  24. #474

    Standaard

    Daarom zeg ik ook dat ze altijd meer kans hebben om te winnen . Een deelname per persoon zou eerlijker zijn. En ik doe niet mee om het goede doel, want dat spreekt mij persoonlijk niet aan.
    Van die winst zou wel goed zijn, maar nu betalen de fans de donatie en kan de winst in de zakken van de makers.

  25. #475

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Van die winst zou wel goed zijn, maar nu betalen de fans de donatie en kan de winst in de zakken van de makers.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Wat mij steekt is dat het altijd weer een soort promotie moet zijn. Geef verdorie zelf als filmmaatschappij een flink bedrag uit de winst van zo'n film en loop er niet mee te koop. Goed initiatief op zich maar er zit altijd een luchtje aan van zelfpromotie.
    En nu even goed the tekst lezen van de promotie:
    ""Thank you to Disney for committing $1 million to support the launch of Star Wars: Force for Change, which will benefit UNICEF. [Because of Disney's contribution, 90% of the funds raised will be donated to support UNICEF.]

    Men gebruikt de naamsbekendheid van Star Wars voor fundraising.... Het is niet zo dat Star Wars door deze actie gepromoot wordt.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Beetje jammer altijd dat rijken meer kans hebben om te winnen. Voor een donatie van 50.000 dollar speel je maar liefst 5000 keer mee.
    Tja, je mag 10.000 keer meedoen. Als je dat op de gratis manier doet dan kost je dat waarschijnlijk minder dan 50k aan verzendkosten e.d. Maar ja, niemand heeft de zekerheid dat hij/zijn wint.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

Pagina 19 van 54 EersteEerste ... 915161718192021222329 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •