Pagina 14 van 54 EersteEerste ... 410111213141516171824 ... LaatsteLaatste
De resultaten 326 tot 350 van 1338 worden weergegeven.
  1. #326

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    een rentree van JarJar zou juist erg verfrissend werken....toch?
    Sowieso.

  2. #327

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    Sowieso.
    Als je graag shit over je heen wilt, moet je vooral JarJar Binks herintroduceren. Overigens vond ik hem niet zo irritant als de meeste Amerikanen.

  3. #328

    Standaard

    Waarschijnlijk eerder al, want in 2015 verschijnt de eerste film!
    En het begeleidende spel Battlefront 3, waar ik echt op zit te wachten.

  4. #329

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Als je graag shit over je heen wilt, moet je vooral JarJar Binks herintroduceren. Overigens vond ik hem niet zo irritant als de meeste Amerikanen.
    Ja dat snap ik.

  5. #330

  6. #331

    Standaard

    Dat laatste ('removing the need for post-production') zie ik niet zo snel gebeuren, maar het filmpje laat wel mooi zien dat de regisseur ter plekke nog beter inzicht kan krijgen hoe een scene met wat simpele effecten eruit zal zien.

  7. #332

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat laatste ('removing the need for post-production') zie ik niet zo snel gebeuren, maar het filmpje laat wel mooi zien dat de regisseur ter plekke nog beter inzicht kan krijgen hoe een scene met wat simpele effecten eruit zal zien.
    Ik wel.
    Ze zijn op zoek naar middelen om films goedkoper te maken. Dit is er een van!

  8. #333

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ik wel.
    Ze zijn op zoek naar middelen om films goedkoper te maken. Dit is er een van!
    Jij snapt het.

    Ik dacht na het zien van die beelden direct aan enkele uitspraken van Rick McCallum (producent Young Indy, SW prequels) van een paar jaar geleden inzake de -toen aangekondigde- live action TV serie.
    Ik heb ze erbij gepakt:

    “[George has] come up with so many extraordinary digital characters that are onscreen for 30-40 minutes. Most people who love movies and kind of understand the process realize that if you do a character like Gollum or Jar Jar or any major digital character, that costs twice as much as having Tom Cruise in a movie. You get 150 people working for two years on a 40 minute performance and they all make serious money, you just add it up; that’s gonna be a serious $20-30 million character. That’s our problem, how do we get that down?”

    “[With] digital 3D matte paintings, how do we cut the time from 2-3 weeks to 2-3 days? On a television budget, on television screens it doesn’t have to be film res, but each one of these are major challenges for us. How do we get virtual set software? Because we can’t build any of this stuff. I mean we could do it if we did it in a traditional format where we have one set with all the characters, but George doesn’t work that way. We have 40-50 set pieces per hour, every minute and a half to two minutes there’s another set. Well we can’t build that and do that every week, that’s virtually impossible, so we have to come up with virtual set software and an environment that allows us to be able to do that on blue and green screen and be able to turn those backgrounds around really, really fast. We’re getting there, but it’s not perfect yet and it’s still too expensive.”

  9. #334

    Standaard

    Maar de tv serie is andere koek; ik dacht dat het hier om de film ging in dit topic?
    De tv serie zal kwalitatief minder zijn dan de film, ze zullen dan met minder genoegen moeten nemen. Ik kan me niet voorstellen dat dit al voor de bioscoopfilm gebruikt zal worden.

  10. #335

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Maar de tv serie is andere koek; ik dacht dat het hier om de film ging in dit topic?
    De tv serie zal kwalitatief minder zijn dan de film, ze zullen dan met minder genoegen moeten nemen. Ik kan me niet voorstellen dat dit al voor de bioscoopfilm gebruikt zal worden.
    De TV serie (Star Wars: Rebels) wordt een CGI animatiereeks; live-action is van de baan.

    Zou mij niks verbazen als deze techniek in Episode VII voor enkele korte shots gebruikt gaat worden (zoals de scene uit ANH waar de landspeeder Mos Eisley binnenkomt…of ROTJ; de scene waarin Vader in de Death Star II arriveert en er honderden troopers staan. Ipv een matte painting kan deze techniek worden gebruikt)

  11. #336

    Standaard

    Jarenlang heb ik gedacht dat de rol van Solo maar door 1 iemand gespeeld kon worden: Ford, en áls er dan iemand ooit (voor een spin-off) een jonge Solo zou moeten spelen dan had alleen (inmiddels helaas al lang overleden) River Phoenix dit gekund.

    Sinds vandaag denk ik er anders over: http://www.youtube.com/watch?v=bba_wPdLxp4

    Voor Ep 7 zou hij perfect zijn voor Jacen Solo.

  12. #337

    Standaard

    Wow, kan zo familie zijn van Ford.

  13. #338

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Jarenlang heb ik gedacht dat de rol van Solo maar door 1 iemand gespeeld kon worden: Ford, en áls er dan iemand ooit (voor een spin-off) een jonge Solo zou moeten spelen dan had alleen (inmiddels helaas al lang overleden) River Phoenix dit gekund.

    Sinds vandaag denk ik er anders over: http://www.youtube.com/watch?v=bba_wPdLxp4

    Voor Ep 7 zou hij perfect zijn voor Jacen Solo.
    Dat doet hij wel erg goed. Maar waarom moet een jonge solo precies op hem lijken? In het echt veranderen mensen ook met de jaren.

  14. #339

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Dat doet hij wel erg goed. Maar waarom moet een jonge solo precies op hem lijken? In het echt veranderen mensen ook met de jaren.
    Geloofwaardigheid....maar meer nog: deze gast heeft dezelfde uitstraling als Ford/Solo (iets wat imo een must is én een zeldzaamheid)

    Verder:

    Right now, the title of "Star Wars: Episode VII" is ... "To Be Determined." But if rumors hold true, Disney may announce the title, as well as some of the cast, sometime in the next few days.

    Ali Arikan, the film critic for Dipnot TV, posted a tantalizing "Star Wars" rumor on Twitter yesterday:
    Ali Arikan @aliarikan So here's what I'm hearing about Episode VII. Casting and title announcements are imminent, possibly today or tomorrow. But that's not all.
    4:09 PM - 8 Oct 2013





  15. #340

    Standaard

    Leuke imitatie van die gast, maar dit is natuurlijk geen auditietape waaraan je kan zien of deze jongen echt kan acteren. Het is natuurlijk "makkelijk" om al gedane scenes te imiteren in een monoloog met een stemmetje en een blik dan als acteur echt een karakter te spelen met daarbij een geheel nieuw script, emoties, tegenspelers, verhaal enz. Dus om deze jongen te bombarderen tot de nieuwe Solo vind ik wel erg kort door de bocht. Tis een leuke imitatie van Ford als Solo (ook niet eens een nieuwe interpretatie van het karakter zelf), geen voorbeeld van hoe een nieuwe Solo (-achtig karakter) gespeeld kan gaan worden IMO.

  16. #341

    Standaard

    http://www.youtube.com/user/anthonyingruber/videos

    Bekijk voor de lol zijn andere videos eens. Ik vind ze echt top. Hoe hij de mimiek en de stemmen enorm goed benaderd. Maar goed; das makkelijk om te zeggen en kort door de bocht uiteraard......

  17. #342

    Standaard

    Uiterst onwaarschijnlijk dat ze een kerel van youtube plukken, lijkt me dat ze eerder voor wat meer gevestigde acteurs gaan inderdaad.

  18. #343

    Standaard

    Ik ben het eens met Rogier in de grote lijnen, een typetje naspelen of geslaagde imitatie volgens het boekje neerzetten (niet te onderschatten trouwens) is nog iets helemaal anders dan zélf een nieuwe situatie op geloofwaardige wijze creëren met datzelfde personage. Als je zo iemand die rol geeft, bestaat al heel snel het gevaar dat het op een persiflage / parodie gaat lijken.

  19. #344

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Uiterst onwaarschijnlijk dat ze een kerel van youtube plukken, lijkt me dat ze eerder voor wat meer gevestigde acteurs gaan inderdaad.
    Ware het niet dat hij al een aantal (kleine) dingen gedaan heeft (net gegoogled: http://www.anthonyingruber.com/index.php) waaronder 1 productie voor.....Disney. Hij is dus niet zomaar 'een of andere sjaak van youtube'

    Daarnaast waren Fisher, Hamill en Ford destijds ook geen gevestigde namen.

    Maar goed, ik verwacht eerlijkgezegd ook niet dat hij een rol gaat krijgen....maar ik zou het obv deze beelden wel top vinden!

  20. #345

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Daarnaast waren Fisher, Hamill en Ford destijds ook geen gevestigde namen.
    Dat moet je dan wel in de juiste context plaatsen. Star Wars was destijds een grote gok, nieuw bloed was op dat moment geen punt. Anno 2013 ligt dat wel wat anders, dit is één van de grootste filmreeksen allertijden. Er zullen bekende koppen opduiken, dat is onvermijdelijk geworden.

  21. #346

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Dat moet je dan wel in de juiste context plaatsen. Star Wars was destijds een grote gok, nieuw bloed was op dat moment geen punt. Anno 2013 ligt dat wel wat anders, dit is één van de grootste filmreeksen allertijden. Er zullen bekende koppen opduiken, dat is onvermijdelijk geworden.
    Ok dan; op het moment dat Christensen gecast werd voor AOTC was hij geen gevestigde naam.....en dan had hij nota bene de belangrijkste rol.

  22. #347

    Standaard

    Tja, Youtube is natuurlijk wel als springplank gebleken voor een aantal bekende artiesten, maar of ze bij de casting voor Ep VII er gebruik van gaan maken dat vraag ik me af. En ik kan mezelf ook niet van de indruk afschudden dat ik bemerk dat heel veel SW-fans toch een beetje terugwillen naar de EP IV-VI-tijd, onder het mom van: "maak ze gewoon zo, dan komt het vanzelf goed". Op zich natuurlijk logisch, maar ik hoop/denk dat er toch wel een hele frisse wind gaat waaien, met respect voor het oude.

  23. #348

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Ok dan; op het moment dat Christensen gecast werd voor AOTC was hij geen gevestigde naam.....en dan had hij nota bene de belangrijkste rol.
    Tja, en zie welk resultaat dat heeft gehad....wat een ramp was dat zeg.....dit doet nu niet echt de kansen van de Youtube-gast stijgen...

  24. #349

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Tja, en zie welk resultaat dat heeft gehad....wat een ramp was dat zeg.....dit doet nu niet echt de kansen van de Youtube-gast stijgen...
    Op deze manier kun je idd alles wel afbranden ja....

    Maar goed; op het moment dat McGregor en Portman gecast werden waren zij (ondanks dat ze een prima beginnend CV hadden) niet bepaald de meest gevraagde lui in Hollywood. McGregor had 2 culthits (Shallow Grave en Trainspotting), Portman een kindrol in Leon.

    En even een overstap maken naar die andere grote filmreeks: Lord of the Rings.....wie o wie had ooit van namen als Orlando Bloom, Dom Monaghan, Billy Boyd gehoord? En Sean Astin kenden we eigenlijk alleen van The Goonies.
    Alle 4 zijn toch wel een succes gebleken in deze trilogie.....

  25. #350

    Standaard

    Natalie Portman had ook nog een aardige rol in Heat, maar dat terzijde. Je punt is duidelijk en hoewel het vaak redelijk tot goed uitpakt (Portman vind ik ook niet sterk spelen, zeker niet als koningin), dan nog kun je de giga casting-fout van Hayden Christensen toch onmogelijk verdedigen....die gast heeft de gehele tweede trilogie gewoon verpest; echt alle scenes vielen dood bij hem...behalve misschien een aantal scenes in EPIII; die vind ik dan nog het meest te pruimen. Maar de liefde en emo scenes waren nog een graadje erger dan wat je in een gemiddelde GTST aflevering te zien krijgt....

Pagina 14 van 54 EersteEerste ... 410111213141516171824 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •