Pagina 24 van 54 EersteEerste ... 1420212223242526272834 ... LaatsteLaatste
De resultaten 576 tot 600 van 1338 worden weergegeven.
  1. #576

    Standaard

    Yes, dé helm zie ik ook voorbij komen.

  2. #577

  3. #578

    Standaard

    Mag ik als eerste zeggen dat ik de titel vreselijk vind klinken ......

  4. #579

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Mag ik als eerste zeggen dat ik de titel vreselijk vind klinken ......
    Dat mag zeer zeker. Sluit me hierbij aan...
    BD (1243) What i Watch

  5. #580

    Standaard

    Ik vind em wel geinig. Verwacht er wel wat van.

  6. #581

    Standaard

    Ik verwacht begin 2015 toch wel een trailer.

  7. #582
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Vind de titel ook wel gaan. Best oké, maar ook wel een beetje cliché.
    Maar dat zou dan moeten inhouden dat elke andere Star Wars-film dat niet zou zijn?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik verwacht begin 2015 toch wel een trailer.
    Zou je wel denken, maar daar zal vast een heel strak planboek achter zitten. Er komt vooralsnog mondjesmaat wat vrij... De verwachtingen van de trailer zullen dan ook hoog zijn. Better think it over!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #583

    Standaard

    Is het nu gewoon Star Wars: The Force Awakens? Of komt die Episode VII er ook nog bij? Ik hoop op het laatste...

    The Force Awakens vind ik persoonlijk een flauwe titel. Had dan meer iets voor 'The Ancient Fear' of 'A New Dawn' die als geruchten de ronde deden.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  9. #584

    Standaard

    Ik vond de titel ook eerst wat lame. Maar dan bedacht ik dat de titel op twee manieren te lezen is, met zowel The Force die "wakker wordt" en als die "wakker maakt"... En dan heeft de Force nog twee Sides...
    Laatst aangepast door MatrixTom : 10-11-2014 om 12:12

  10. #585

    Standaard

    Komende vrijdag komt de eerste trailer in een aantal Amerikaanse bioscopen:

    http://www.comingsoon.net/movies/new...riday#/slide/1

  11. #586

    Standaard

    Episode VII komt wel in de opening crawl, maar wordt niet in de marketing gebruikt.

  12. #587

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Episode VII komt wel in de opening crawl, maar wordt niet in de marketing gebruikt.
    Sorry, maar wat bedoel je? Eerste deel van de zin snap ik maar WAT wordt niet 'in de marketing gebruikt' en wat bedoel je daarmee?

  13. #588

    Standaard

    Episode VII wordt niet in de marketing gebruikt.

  14. #589

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Sorry, maar wat bedoel je? Eerste deel van de zin snap ik maar WAT wordt niet 'in de marketing gebruikt' en wat bedoel je daarmee?
    De film wordt geadverteerd als Star Wars: The Force Awakens en alleen in de opening crawl zal Episode VII THE FORCE AWAKENS staan.

    http://theforce.net/v3-story/frontSt...ens_160763.asp

  15. #590

    Standaard

    De eerste teaser is o.a. hier te zien.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  16. #591

    Standaard

    Mwah. Kan er nog niet echt van onder de indruk zijn. Wel een goede teasertrailer in de zin dat je wel wat te zien krijgt maar toch ook weer helemaal niets.

  17. #592

    Standaard

    Het ziet er gelukkig niet al te "CGI heavy" uit. Dat geeft wel (a new) hoop.

  18. #593

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Het ziet er gelukkig niet al te "CGI heavy" uit. Dat geeft wel (a new) hoop.
    Ik vond juist van wel. Bij die scene met de millenium Falcon in ieder geval. Plus ik vind het er te nieuw uitzien tov de rest. Maar goed: das muggenzifterij.

  19. #594

    Standaard

    Toch gaat het weer kriebelen . Een jaartje is zo voorbij...

  20. #595

    Standaard

    Beetje suffe lightsaber, maar ziet er verder wel aardig uit. Ik denk dat J.J. het effect van de dubbele lightsaber van Darth Maul heeft geprobeerd te benaderen, maar het ziet er nogal suf uit.

  21. #596

    Standaard

    Wie is de stem van de trailer. Het klinkt als Benedict Cumberbatch, maar ik lees op diverse websites dat het Andy Serkis is?

  22. #597

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Wie is de stem van de trailer. Het klinkt als Benedict Cumberbatch, maar ik lees op diverse websites dat het Andy Serkis is?
    Ik vermoed ook Cumberbatch

  23. #598

    Standaard

    Ik heb goede hoop dat dit een vette film gaat worden. JJ heeft met Star Trek bewezen een uitstekende sci-fi te kunnen maken, en goed een verhaal te regisseren. De paar shots uit de teaser zien er goed uit, weinig wordt weggeven (zoals het hoort), en de sfeer van Star War is wel te voelen/zien. Ik vermoed volgende trailer met comic con volgend jaar.
    Las dat de film op film is geschoten, en 3D conversie achteraf wordt gedaan. Interessante keuze.

  24. #599

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Ik vermoed ook Cumberbatch
    Dacht ik eerst ook, maar het blijkt Andy Serkis te zijn.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  25. #600

    Standaard

    Ik moet zeggen dat ik dit een leuke teaser vond. De lightsaber komt wel wat lomp over. Lijkt alsof je vlug je eigen vingers eraf kan halen.
    Maar waarschijnlijk als je deze in actie gaat zien dat je dit vlug zal vergeten.
    De shot met de Millennium Falcon vond ik geweldig! Alsook de shot met de X-wings. Voelde me meteen terug kind. Als de snotter die voor het eerst A New Hope eindigde.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

Pagina 24 van 54 EersteEerste ... 1420212223242526272834 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •