Pagina 34 van 54 EersteEerste ... 2430313233343536373844 ... LaatsteLaatste
De resultaten 826 tot 850 van 1338 worden weergegeven.
  1. #826

    Standaard

    'Star Wars': First Reactions Show Up On Social Media (Spoiler Free)

    http://www.hollywoodreporter.com/heat-vision/star-wars-first-reactions-show-848533?utm_source=twitter

    Rotten Tomatoes zal morgen wel volstromen met reviews. Ik ga niks lezen, wacht tot na het zien van film

  2. #827

    Standaard

    Morgenavond...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #828

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Morgenavond...
    Morgenochtend

  4. #829

    Standaard

    Het lijkt wel de vooravond voor Sinterklaas uit mijn jeugd.

    De spanning is wel degelijk aanwezig, morgenvroeg om 10 uur UGC Antwerpen.

    Afgelopen weekend Return of the jedi voor de zoveelste keer nog eens bekeken en straks de strip nog eens nalezen en dan ben ik er helemaal klaar voor.

  5. #830

    Standaard

    Wij hebben een reservering gemaakt voor de avond van eerste kerstdag. Zin in!

  6. #831

    Standaard

    De dochter van Carrie Fisher (Billie Lourd) heeft ook een rol in de film

    nog een paar fotos van haar uit de film in deze link :

    http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz...ia-hairdo.html


  7. #832

    Standaard

    Must ignore this thread the upcommung days..the force is strong..ik sluit me nu volledig af van alle star wars info,reviews totdat ik de film zelf heb gezien.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  8. #833

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Must ignore this thread the upcommung days..the force is strong..ik sluit me nu volledig af van alle star wars info,reviews totdat ik de film zelf heb gezien.
    Zou willen dat ik dat ook kon maar ik kan pas na kerst en ben tot die tijd toch wel erg benieuwd hoe men reageert op deze film.

  9. #834
    Laatst aangepast door baltar : 16-12-2015 om 09:01

  10. #835

    Standaard

    Ik blijf vandaag ook weg van Facebook, Twitter en consoorten. Vanavond pas om 22 uur kan ik mijn eigen oordeel gaan vellen...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  11. #836

    Standaard

    Een aantal mensen die de film gezien hebben nr 7 The Force Awakens op de 2e plaats gezet na Empire strikes back.
    Tot nu toe ook nog op mijn eerste plaats en voor sommigen blijkbaar na nr 7 nog steeds.

    Review van nr 7
    De eerste muzieknoten in de film (plus wat filmshots spoiler)
    https://www.youtube.com/watch?v=BjNfOhbzxfI

    http://defilmblog.be/archive/2015/12/16/star-wars-episode-vii-the-force-awakens-2015-review.html


    Laatst aangepast door vista-vision : 16-12-2015 om 09:45

  12. #837

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door baltar Bekijk bericht
    Ja dat geeft toch een beetje goede hoop hé.

  13. #838

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door baltar Bekijk bericht
    Zakt nog wel. Komt goed. Terminator Genisys is ook gezakt naar het welverdiende 25%

    Vind deze van Roger Moore wel mooi:
    http://rogersmovienation.com/2015/12...force-awakens/

    Kan t er alleen maar mee eens zijn. A New Hope 2.0. Super veilig met veels te weinig vernieuwing. Zand planeet, bekende gezichten en creatures (zo'n groot universum, kom met een berg nieuwe creatures als je een 'nieuwe' planeet brengt) veels te veilig. Een typische Disney sequal.
    Laatst aangepast door Chris W : 16-12-2015 om 11:23

  14. #839

    Standaard

    Ik heb hem gezien en mijn besluit is J.J. Abrams was de perfecte keuze.
    The force is very strong with this one.
    Voor iedereen, heel veel kijkplezier!

  15. #840

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Zakt nog wel. Komt goed. Terminator Genisys is ook gezakt naar het welverdiende 25%

    Vind deze van Roger Moore wel mooi:
    http://rogersmovienation.com/2015/12...force-awakens/

    Kan t er alleen maar mee eens zijn. A New Hope 2.0. Super veilig met veels te weinig vernieuwing. Zand planeet, bekende gezichten en creatures (zo'n groot universum, kom met een berg nieuwe creatures als je een 'nieuwe' planeet brengt) veels te veilig. Een typische Disney sequal.
    Tjonge jonge wat een negatief persoon ben jij !!!
    Volgens mij ben je heel gelukkig als het zakt.

  16. #841

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Tjonge jonge wat een negatief persoon ben jij !!!
    Volgens mij ben je heel gelukkig als het zakt.
    Anders spring jij toch lekker met je oogkleppen op, op die godverdomde hypetrein! Het is gewoon niet bijster origineel. Plain and simple. Star Wars? Ja. Fan service? Zeker. Been there, done that? Yup. Maar hey, kritisch zijn is gelijk negatief. Go with the flow toch? Vooral niet iets anders doen of denken als de 99%ers in het leven!
    Laatst aangepast door Chris W : 16-12-2015 om 13:33

  17. #842

    Standaard

    Wow, alles wat ik er van gehoopt had!

  18. #843

    Standaard

    Vanmorgen was het zover:


    Star Wars: Episode VII - The Force Awakens
    Wie had ooit durven dromen dat we nog eens een nieuwe Star Wars trilogie zouden krijgen voorgeschoteld waar wereldwijd massaal naar wordt uitgekeken? J.J. Abrams staat aan het hoofd van een nieuwe Star Wars trilogie die voor de première al goed is voor het verpulveren van record na record. Na de minder goed ontvangen prequel trilogie is dit het eerste deel van de sequel trilogie, waarin Abrams het voor elkaar kreeg een groot deel van de originele cast weer samen te brengen. Dat alleen verdiend al lof. Als dan de film zelf dan ook nog eens goed zou zijn... Zou Abrams weer dat gevoel en plezier dat we kennen van de originele trilogie kunnen laten herleven? Het antwoord is een volmondig JA.


    Vanaf het moment dat de begin titels over het scherm rollen en de eerste scene begint is dat gevoel aanwezig. De film zit vol met herkenbare momenten, shots en zinnen. Het eerste gedeelte van de film is erg humoristisch (misschien is te, eigenlijk het enige minpunt aan de film) maar in het tweede gedeelte verandert de toon drastisch, dan wordt het serieuzer en komt er meer drama in.
    Het acteerwerk van de jonge hoofdrolspelers is goed en ze lijken geknipt voor de rollen. Vooral Daisy Ridley is erg goed.
    De film zit vol met echte kippenvel momenten, met name het laatste shot zal je niet onberoerd laten. En gelukkig is de muzikale omlijsting van John Williams ook weer aanwezig.


    Waar menigeen (waaronder ondergetekende) vooraf twijfels had over het nut en kwaliteit van een nieuwe trilogie blijkt nu dat die zorg totaal ongegrond is. Zoals hij het eerder al deed met Star Trek zal J.J. Abrams er ook nu weer voor zorgen dat zowel een hele nieuwe generatie kennis maakt met een oud fenomeen en de oude generatie liefhebbers hun hart kunnen ophalen.
    The Force Awakens doet de oude films eer aan en kan zich zonder problemen meten met die films.
    Zo op de rand van 2015 kunnen we hier zomaar eens te maken hebben met de beste film van het jaar. Een bezoekje aan de bioscoop is het in ieder geval meer dan waard.


    9,7/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #844

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Anders spring jij toch lekker met je oogkleppen op, op die godverdomde hypetrein! Het is gewoon niet bijster origineel. Plain and simple. Star Wars? Ja. Fan service? Zeker. Been there, done that? Yup. Maar hey, kritisch zijn is gelijk negatief. Go with the flow toch? Vooral niet iets anders doen of denken als de 99%ers in het leven!
    Tuurlijk mag je kritiek hebben maar jij maakt er een sport van om negatief te zijn.

    Verder ga ik er met jou niet over in discussie.

  20. #845

    Standaard

    Nou nou, iedereen heeft het over dat laatste shot. Ben nu wel benieuwd. Wel al gelezen dat de soundtrack weinig nieuws te bieden heeft...

  21. #846

  22. #847

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Verrassend.....een 10.... Jij geeft ALLE Star Wars films toch een 10?

  23. #848

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Nou nou, iedereen heeft het over dat laatste shot. Ben nu wel benieuwd. Wel al gelezen dat de soundtrack weinig nieuws te bieden heeft...
    Soundtrack is bijna alleen maar nieuws, op het begin, eind en thema's voor oude karakters na. Dus weet niet waar je dat hebt gehoord.

    http://www.starwarsnewsnet.com/2015/...re-of-tfa.html
    Laatst aangepast door tmvde : 16-12-2015 om 17:41

  24. #849

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Verrassend.....een 10.... Jij geeft ALLE Star Wars films toch een 10?
    Neen.
    Alleen de OT en de holiday special.

  25. #850

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Soundtrack is bijna alleen maar nieuws, op het begin, eind en thema's voor oude karakters na. Dus weet niet waar je dat hebt gehoord.

    http://www.starwarsnewsnet.com/2015/...re-of-tfa.html
    Gohja "weinig nieuws" ik bedoel niet zo veel memorabele nieuwe thema's...

Pagina 34 van 54 EersteEerste ... 2430313233343536373844 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •