Pagina 27 van 54 EersteEerste ... 1723242526272829303137 ... LaatsteLaatste
De resultaten 651 tot 675 van 1338 worden weergegeven.
  1. #651

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Leuk om ze te hebben en te kunnen bekijken inderdaad, maar de kwaliteit van de dvd laat jammer genoeg veel te wensen over. Ik hoop nog steeds, zoals zo velen, op volwaardige uitgaves van de oorspronkelijke films. Maar of we dat nog mee gaan maken...
    Nee, de originele versie ga je niet meemaken.

    Disney is net nog erger dan JL met kinder sensuur en politieke correctheid.
    Dus laser hits bij ST's en EG's en Han Solo schiet eerst zijn absilutte No No's.
    "A man's got to know his limitations", ...

  2. #652

    Standaard

    Don't underestimate the power of the fans
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  3. #653

    Standaard

    Hoe diep de liefde voor (de oude) Star Wars kan zitten, blijkt wel uit deze reactie op de teaser...

    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  4. #654

    Standaard

    En de volgende generatie staat ook alweer klaar om het stokje over te nemen



    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  5. #655

    Standaard

    Mooi om te zien ja dat mensen er zo gelukkig om kunnen worden.

    Poster
    Laatst aangepast door jeroeni : 21-04-2015 om 20:45

  6. #656

    Standaard

    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  7. #657

    Standaard

    F##k Hasselhoff!

    Deze muzier erbij verpest de hele teaser,vind ik dan,hè?

  8. #658

    Standaard

    De tekst sluit wel goed aan op de beelden maar natuurlijk is dit de meest smakeloze combi. Het zal ongetwijfeld goed bedoeld zijn, maar wat mij betreft slaan de bedenkers van dit filmpje de plank volkomen mis. Hoeveel jaar stond er ook alweer op heiligschennis?

    Laatst aangepast door BigLebowski : 22-04-2015 om 12:04
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  9. #659

  10. #660

  11. #661

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van 't Wout Bekijk bericht
    F##k Hasselhoff!

    Deze muzier erbij verpest de hele teaser,vind ik dan,hè?
    Nou,... Ik vind hem eigenlijk prima gemaakt. Tekst past, timing audio/video klopt. Alleen: je moet niet aan Star Wars gaan denken natuurlijk.

  12. #662
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Gisteren de trailer in 3D op het grote IMAX-scherm mogen zien tijdens Avengers: Age Of Ultron. Best vreemd Star Wars in 3D. De zeldzame TPM in 3D heb ik namelijk nooit gezien.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #663

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Gisteren de trailer in 3D op het grote IMAX-scherm mogen zien tijdens Avengers: Age Of Ultron. Best vreemd Star Wars in 3D. De zeldzame TPM in 3D heb ik namelijk nooit gezien.
    Was het in 3D WAUW of MEH ?

  14. #664

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Was het in 3D WAUW of MEH ?
    Allemaal korte shots, valt eigenlijk nog maar weinig over te zeggen. Kreeg wel kippenvel toen de muziek van de trailer door de IMAX speakers begon.

  15. #665

    Standaard

    Bij ons geen Star Wars trailer helaas...

  16. #666

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Allemaal korte shots, valt eigenlijk nog maar weinig over te zeggen. Kreeg wel kippenvel toen de muziek van de trailer door de IMAX speakers begon.
    Is bij deze film het 3D gebeuren achteraf gedaan ?

  17. #667

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Is bij deze film het 3D gebeuren achteraf gedaan ?
    Volgens IMDB: The film will not be filmed in native 3D, will be converted in stereoscopic 3D in post production.

    Joss Whedon voor Episode IX? http://www.ign.com/articles/2015/04/...rvel-crossover
    Ik ben voor
    Laatst aangepast door tmvde : 24-04-2015 om 14:11

  18. #668

    Standaard

    Ik ben voor
    Josh Wedon als regisseur bedoel je? Of de Marvel Star Wars crossover? Want dat laatste lijkt me persoonlijk vreselijk om te zien. Iron man die vecht tegen Bobba Fett ��

  19. #669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cnet Bekijk bericht
    Josh Wedon als regisseur bedoel je? Of de Marvel Star Wars crossover? Want dat laatste lijkt me persoonlijk vreselijk om te zien. Iron man die vecht tegen Bobba Fett ��
    Wel een leuk idee voor een spoof film. Maar laat Abrams maar zn werk doen. Ziet er prima uit. EN wat dat 3d betreft: dan koop je hem toch gewoon in 2d later?

  20. #670
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Was het in 3D WAUW of MEH ?
    Aangezien ik totaal niet neutraal ben zeg ik Wauw... Trailer kende ik al, maar wat het meeste indruk maakte was dat de hele zaal uit zijn dak ging en zowaar allemaal gingen klappen bij de eerste beelden (Lucasfilm). Dat heb ik maar één keer eerder meegemaakt en dat was bij de première van The Phantom Menace in dat Chinese theater op Hollywood boulevard. Lang, heel lang geleden...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #671

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Aangezien ik totaal niet neutraal ben zeg ik Wauw... Trailer kende ik al, maar wat het meeste indruk maakte was dat de hele zaal uit zijn dak ging en zowaar allemaal gingen klappen bij de eerste beelden (Lucasfilm). Dat heb ik maar één keer eerder meegemaakt en dat was bij de première van The Phantom Menace in dat Chinese theater op Hollywood boulevard. Lang, heel lang geleden...
    Bij Avatar 3D ging in Eindhoven iedereen uit zijn dak.Voor mij was het de 1e keer dat ik echt een 3D film zag die ook nog eens echt goed was dus ik deed net zo hard mee.

    Maar wat is het toch leuk dat er weer een nieuwe Star Wars komt.

  22. #672

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cnet Bekijk bericht
    Josh Wedon als regisseur bedoel je? Of de Marvel Star Wars crossover? Want dat laatste lijkt me persoonlijk vreselijk om te zien. Iron man die vecht tegen Bobba Fett ��
    Crossover lijkt me verschrikkelijk en niet logisch, ik bedoelde als regisseur

  23. #673

    Standaard

    Zo had de trailer eruit gezien als George hem had gemaakt
    https://youtu.be/qFu_dxwU-sk

  24. #674

  25. #675

    Standaard

    New, Annie Leibovitz-shot images from STAR WARS: THE FORCE AWAKENS released: http://t.co/15lF2ukpkl http://t.co/f8ZfhXZRAa

Pagina 27 van 54 EersteEerste ... 1723242526272829303137 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •