Pagina 36 van 54 EersteEerste ... 2632333435363738394046 ... LaatsteLaatste
De resultaten 876 tot 900 van 1338 worden weergegeven.
  1. #876

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik zit er aan te denken ook naar deze bioscoop te gaan. Een aanrader? Kaartje kost 15,50 maar ik wil zo'n JT bios wel eens proberen. Heeft het een merkbare meerwaarde? Als je op elke plek de film maar goed kan zien.
    Als je een keer bij een JT bios bent geweest wil je nooit meer naar Pathé.
    Als je iemand bent die een kick krijgt van de nieuwste technieken op audio & video gebied dan zit je in JT goed.

  2. #877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ja zeker, want het is de beste manier om deze film te zien. Fijne bioscoop, verse popcorn en prettige wachtruimte, heel groot doek, superscherp. Geluid is Dolby Atmos en loepzuiver, maar nooit overdreven hard. Stoelen zijn fantastisch evenals de beenruimte...
    Ben nu wel zeeer benieuwd,
    Ga er zondag heen.
    Ga m dan voor de derde keer kijken!

  3. #878
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Bedankt Claudio...dan ga ik gewoon naar Hilversum.

    Ik zit er trouwens aan te denken gewoon alleen heen te gaan. Voordat ik vrienden heb opgetrommeld en we een datum hebben geprikt, ben je zo weer een tijdje verder.....en ik wil hem ook gewoon graag (snel) zien.....
    Wat ik dan meestal doe is zeggen: "ik ga dan en dan, wie gaat er mee", hoor je niks dan weet je genoeg.
    Maar alleen is ook niks mis mee.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #879

    Standaard

    Ik hoop dat de Blu-ray zo ongeveer dit hoesje zal zijn.

  5. #880

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik hoop dat de Blu-ray zo ongeveer dit hoesje zal zijn.
    Aangezien de eerder geschenen DVDs en BRs geen gebruik maakten van de posters verwacht ik niet dat dit de cover zal zijn.

    Ik hoor trouwens niemand over de goede cameos van Simon Pegg en Daniel 007 Craig!

  6. #881

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Aangezien de eerder geschenen DVDs en BRs geen gebruik maakten van de posters verwacht ik niet dat dit de cover zal zijn.

    Ik hoor trouwens niemand over de goede cameos van Simon Pegg en Daniel 007 Craig!
    Ik vind dit wel echt een mooie poster.

    Als men dat op het web niet checkt kan je het ook niet weten toch ? Dat over die cameos.
    Laatst aangepast door jeroeni : 18-12-2015 om 14:22

  7. #882

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Ik hoor trouwens niemand over de goede cameos van [spoiler]
    Spoilertags lijken me wel op zn plaats...

  8. #883

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Spoilertags lijken me wel op zn plaats...
    Waarom? Het is al meer dan een half jaar (in het geval van de eerste zelfs al meer dan een jaar) bekend dat die 2 in de film zitten. Je gaat toch ook niet tussen spoilertags zetten dat Harrison Ford en Andy Serkis meedoen? :P

  9. #884

  10. #885

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Waarom? Het is al meer dan een half jaar (in het geval van de eerste zelfs al meer dan een jaar) bekend dat die 2 in de film zitten. Je gaat toch ook niet tussen spoilertags zetten dat Harrison Ford en Andy Serkis meedoen? :P
    Ik wist dat ze mee deden maar heb er gisteren niet bij stilgestaan.
    Bij dit soort film is het mooi dat je steeds maar nieuwe dingen ontdekt en daarom wil ik ook snel de Blu-ray.

  11. #886

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Als je een keer bij een JT bios bent geweest wil je nooit meer naar Pathé.
    Als je iemand bent die een kick krijgt van de nieuwste technieken op audio & video gebied dan zit je in JT goed.
    Ik heb 2x bij JT eindhoven een 3D-film gezien en dat was echt slecht. Behoorlijk wat crosstalk. Dat heb ik bij Pathé nog nooit gehad.
    En dat geluid Dolby Atmos, Cinema enz: ik hoor geen verschil met het geluid in Pathé.

  12. #887

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Als je een keer bij een JT bios bent geweest wil je nooit meer naar Pathé.
    Als je iemand bent die een kick krijgt van de nieuwste technieken op audio & video gebied dan zit je in JT goed.
    Geloof me, dit gaat in Arnhem echt niet op.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #888

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Ik hoor trouwens niemand over de goede cameos van Simon Pegg en Daniel 007 Craig!
    Verbaast dit je nu echt? Goede cameos... Werkelijk? 1 is bevestigd als een stormtrooper, wat je dus never nooit zou herkennen zonder dat iemand dit je wijs maakt, en de ander heb ik niet gezien en weet ook niet wat die zn cameo moet zijn. Maar dat zal ongetwijfeld ook fully covered zijn...
    Laatst aangepast door Chris W : 18-12-2015 om 18:15

  14. #889

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Geloof me, dit gaat in Arnhem echt niet op.
    In Eindhoven is wat mij betreft het verschil te groot.Alles maar dan ook alles is daar dus beter in de JT.

  15. #890

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Verbaast dit je nu echt? Goede cameos... Werkelijk? 1 is bevestigd als een stormtrooper, wat je dus never nooit zou herkennen zonder dat iemand dit je wijs maakt, en de ander heb ik niet gezien en weet ook niet wat die zn cameo moet zijn. Maar dat zal ongetwijfeld ook fully covered zijn...
    Heel vaag van hem ja want als je het niet checkt op het web dan kan je het gewoon niet weten.
    Ik ga die andere lekker niet zeggen.

  16. #891

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Verbaast dit je nu echt? Goede cameos... Werkelijk? 1 is bevestigd als een stormtrooper, wat je dus never nooit zou herkennen zonder dat iemand dit je wijs maakt, en de ander heb ik niet gezien en weet ook niet wat die zn cameo moet zijn. Maar dat zal ongetwijfeld ook fully covered zijn...
    Craig is de trooper die Rey laat ontsnappen (ze doet een mindtrick) en Pegg is Unkar Plutt .

    Ben trouwens benieuwd wat je van John Boyega vond.

  17. #892

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Waarom? Het is al meer dan een half jaar (in het geval van de eerste zelfs al meer dan een jaar) bekend dat die 2 in de film zitten. Je gaat toch ook niet tussen spoilertags zetten dat Harrison Ford en Andy Serkis meedoen? :P
    Is dat in dit topic al genoemd dan? Zo ja, dan heb ik er overheen gelezen. Zo nee, dan lijkt het me wel netjes om dit topic een beetje spoilervrij te houden, want niet iedereen speurt het hele internet af naar alle feitjes en weet de film praktisch al in elkaar te zetten voordat die in de bioscoop bekeken wordt. Niet alles is voor iedereen bekend. En zo kort na de release is het gewoon sportief lijkt me. In je review heb je het toch ook niet genoemd? Ik bedoel, daar staat bijna niks in over het verhaal, dus je kan het wel...

  18. #893

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Is dat in dit topic al genoemd dan? Zo ja, dan heb ik er overheen gelezen. Zo nee, dan lijkt het me wel netjes om dit topic een beetje spoilervrij te houden, want niet iedereen speurt het hele internet af naar alle feitjes en weet de film praktisch al in elkaar te zetten voordat die in de bioscoop bekeken wordt. Niet alles is voor iedereen bekend. En zo kort na de release is het gewoon sportief lijkt me. In je review heb je het toch ook niet genoemd? Ik bedoel, daar staat bijna niks in over het verhaal, dus je kan het wel...
    Inderdaad. Want iedereen kijkt alleen maar in deze draad.....en verder leest niemand hier andere berichten op andere sites. Als het nou op 1 of 2 sites gestaan zou hebben dan had ik het begrepen....maar dit is écht breed uitgemeten en zeker niet alleen op SW-sites. En in hoeverre het een spoiler is als acteur X in de film zit en het geen spoiler is dat acteur Y in de film zit kan ik in deze niet bepaald volgen.
    Een paar postings terug vermeldde iemand dat Billie Lourd (de real-life dochter van Carrie Fisher) een rol/cameo heeft. Daar wordt toch ook niet moeilijk over gedaan?

    Inzake Star Wars spoilers: dit is pas een grote:

  19. #894

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Inderdaad. Want iedereen kijkt alleen maar in deze draad.....en verder leest niemand hier andere berichten op andere sites. Als het nou op 1 of 2 sites gestaan zou hebben dan had ik het begrepen....maar dit is écht breed uitgemeten en zeker niet alleen op SW-sites. En in hoeverre het een spoiler is als acteur X in de film zit en het geen spoiler is dat acteur Y in de film zit kan ik in deze niet bepaald volgen.
    Een paar postings terug vermeldde iemand dat Billie Lourd (de real-life dochter van Carrie Fisher) een rol/cameo heeft. Daar wordt toch ook niet moeilijk over gedaan?

    Inzake Star Wars spoilers: dit is pas een grote:
    Vast niet iedereen, maar ik hield het bij mezelf. Ik heb het verder hier niet gelezen en ook niet op sites als slashfilm, die ik wel volg. Maar ik heb niet elke scheet gelezen die gelaten is over de film. En al is het overal genoemd, dan kan je het toch zo kort na de release toch voor je houden? En die laatste dame is toch niet een naam van het kaliber van de heren, dus dat is imo niet echt te vergelijken. Maar goed, het is me in ieder geval duidelijk om dit topic tm aanstaande dinsdag even te mijden

    En als het Stormtroopers zijn dan neem ik mn woorden terug maar dan mogen die cameos al helemaal niet genoemd worden want een grotere wassen neus is dan zelfs bij Madame Tussaud niet te vinden...

  20. #895

    Standaard

    Je mag als reporter naar de persconferentie van deze film, waar je alleen maar vragen mag stellen, en dan doe je dit : http://www.rtlnieuws.nl/boulevard/en...cast-star-wars

  21. #896

    Standaard

    De blu ray (3d) staat klaar voor pre order bij bol.com
    Hellboy : I'm fireproof, you're not.
    Goldtrader op DVDforum.nl

  22. #897

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    In Eindhoven is wat mij betreft het verschil te groot.Alles maar dan ook alles is daar dus beter in de JT.
    In Arnhem is het juist andersom. Ik vind de JT daar waardeloos, terwijl de nieuwe Pathé echt heel fijn is. IMAX en twee Dolby Atmos zalen.

  23. #898

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MJK1988 Bekijk bericht
    In Arnhem is het juist andersom. Ik vind de JT daar waardeloos, terwijl de nieuwe Pathé echt heel fijn is. IMAX en twee Dolby Atmos zalen.
    Ik zou zeggen ga voor de grap eens naar de JT in Eindhoven.

  24. #899

    Standaard

    Wat ik lees op het web is dat de groep mensen die het maar niets vonden het gebrek aan vernieuwende elementen het meest stoort.

    Ergens snap ik het wel maar persoonlijk had ik er geen last van.
    Laatst aangepast door jeroeni : 19-12-2015 om 09:38

  25. #900

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Wat ik lees op het web is dat de groep mensen die het maar niets vonden het gebrek aan vernieuwende elementen het meest stoort.

    Ergens snap ik het wel maar persoonlijk had ik er geen last van.
    Dat heb je gewoon met zo'n franchise met zo'n grote fanbase. Mensen willen tegelijkertijd een film met alle bekende elementen, tegelijkertijd moet het verhaal goed zijn en de cgi en het acteren en de muziek en de weet-ik-al-niet-wat. En als dat allemaal in orde is dan begint men erover dat het toch wel wat veel van hetzelfde is. Er moet schijnbaar altijd een negatief punt zijn. Iedereen zn mening, maar petje af voor Abrams dat ie dit toch geflikt heeft.

Pagina 36 van 54 EersteEerste ... 2632333435363738394046 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •