Pagina 8 van 54 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 1338 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Op zich heb ik ook niet veel met JJ: Lost vond ik eerst intrigerend, daarna alleen maar pompeus en overdreven ingewikkeld en vergezocht (ondanks alle mogelijke scenarios die ik heb gelezen), MI III vond ik persoonlijk weer één van de beste MI's, Star Trek heb ik niks mee en Super 8 vond ik ook helemaal niks aan (alhoewel ik altijd een hekel heb gehad aan films met kinderen die heldendaden verrichten). Maar ik erken wel de kwaliteiten van de man, en ik denk dat hij wel de juiste persoon is om SW nieuw leven in te blazen. Want als iemand een in-het-slop-geraakte franchise weer nieuw leven in kan blazen dan is hij het wel.

  2. #177

    Standaard

    Ik ben eens nieuwsgierig of ze iets uit het expanded universe gaan halen. Het zou wel cool zijn om Jacen en Jaina of Mara Jade te zien.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #178

    Standaard

    Als de film steengoed wordt mag Uwe Boll hem ook maken...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  4. #179

    Standaard

    inmiddels wordt Chloe Moretz getipt als vrouwelijke hoofdrolspeelster.
    Zou ik een best goede keuze vinden.

    JJ Abrams vind ik ook een prima keuze; heeft met Star Trek (samen met SW de grootste en meest kritische fanbase die er is) al bewezen iets te kunnen maken dat de meeste fans erg waarderen.

  5. #180

    Standaard

    Heb er ook wel vertrouwen in, goede keuze
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door baltar Bekijk bericht
    Laat ik voorop stellen dat je recht hebt op je eigen mening.
    Filmcritici echter vinden Super 8, Mission Impossible III en Star Trek goede films gezien zijn Rotten Tomatoes score voor die drie films. Hij zit met die 3 films gemiddeld boven de 80% en dat is toch echt een goede score:

    http://www.rottentomatoes.com/celebrity/jj_abrams/
    Ja maar ik vind z'n films tot nu toe niks.
    Ik vind ze allemaal even saai.En het kleurgebruik pffff zo lelijk het is ook allemaal veels te strak georganiseerd die films van hem.Heel typisch hollywood's ook.

  7. #182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    Ja maar ik vind z'n films tot nu toe niks.
    Ik vind ze allemaal even saai.En het kleurgebruik pffff zo lelijk het is ook allemaal veels te strak georganiseerd die films van hem.Heel typisch hollywood's ook.
    Zomaar een vraag: wat vind je eigenlijk wel goed?

  8. #183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    Ja maar ik vind z'n films tot nu toe niks.
    Ik vind ze allemaal even saai.En het kleurgebruik pffff zo lelijk het is ook allemaal veels te strak georganiseerd die films van hem.Heel typisch hollywood's ook.
    Dat is wel grappig dat je dat zegt, terwijl je zo'n fan van Nolan bent, die er om bekend staat dat hij hele strakke scripts schrijft, met zowat elke scene helemaal uitgeschreven . Heel typisch Hollywood dus volgens jou .

  9. #184

    Standaard

    JJ Abrams vind ik niet heel typisch hollywood..eerder gewaagd..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #185

    Standaard

    Mijn eerste reactie op Jar Jar Abrams, zoals die door sommigen nu wordt genoemd, was ongeveer zo:



    De man die Star Trek met nieuw elan de franchise weer volop in de schijnwerpers heeft gebracht, maakt mij ook enthousiast dat uitgerekend hij het stokje gaat overnemen bij de nieuwe Star Wars film.
    De man heeft als regisseur nog geen slechte film afgeleverd en lijkt mij een prima keuze.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  11. #186

    Standaard

    J.J. Abrams bracht "Star Trek" terug tot leven en zijn visie kon mij (als niet-fan) ten zeerste bekoren, ik vergaf hem zelfs de ietwat zwakke finale. Het enthousiasme spatte van het scherm evenals het respect voor het bronmateriaal. Hetzelfde verhaal met "Mission Impossible 3", ondanks (of dankzij?) de Lost-truukjes een zeer kwalitatieve en (niet onbelangrijk) bovenal ontzettend vermakelijke voortzetting van de reeks. "Super 8"heb ik helaas nog niet gezien, maar die trailer schreeuwde Spielberg. En ik merk ook dat Abrams héél goed naar enkele names als eerder genoemde heeft gekeken. Hij heeft duidelijk die feeling, zonder te immiteren.

    Star Wars is toch wel van een ander kaliber. Ik had gehoopt op een grote en ervaren naam, maar misschien is een jonge enthousiasteling wel wat de (geheel overbodige) verdere reeks nodig heeft? Abrams is minstens het voordeel van de twijfel waard naar mijn gevoel. Als 't dan toch gaat gebeuren.

  12. #187

    Standaard

    En met het onderstaande persbericht is het officieel:

    J.J. Abrams to Direct Star Wars: Episode VII
    J.J. Abrams will direct Star Wars: Episode VII, the first of a new series of Star Wars films to come from Lucasfilm under the leadership of Kathleen Kennedy. Abrams will be directing and Academy Award-winning writer Michael Arndt will write the screenplay.

    “It’s very exciting to have J.J. aboard leading the charge as we set off to make a new Star Wars movie,” said Kennedy. “J.J. is the perfect director to helm this. Beyond having such great instincts as a filmmaker, he has an intuitive understanding of this franchise. He understands the essence of the Star Wars experience, and will bring that talent to create an unforgettable motion picture.”

    George Lucas went on to say “I’ve consistently been impressed with J.J. as a filmmaker and storyteller. He’s an ideal choice to direct the new Star Wars film and the legacy couldn’t be in better hands.”

    “To be a part of the next chapter of the Star Wars saga, to collaborate with Kathy Kennedy and this remarkable group of people, is an absolute honor,” J.J. Abrams said. “I may be even more grateful to George Lucas now than I was as a kid.”

    J.J., his longtime producing partner Bryan Burk, and Bad Robot are on board to produce along with Kathleen Kennedy under the Disney | Lucasfilm banner.
    Also consulting on the project are Lawrence Kasdan and Simon Kinberg. Kasdan has a long history with Lucasfilm, as screenwriter on The Empire Strikes Back, Raiders of the Lost Ark and Return of the Jedi. Kinberg was writer on Sherlock Holmes and Mr. and Mrs. Smith.

    Abrams and his production company Bad Robot have a proven track record of blockbuster movies that feature complex action, heartfelt drama, iconic heroes and fantastic production values with such credits as Star Trek, Super 8, Mission: Impossible Ghost Protocol, and this year’s Star Trek Into Darkness. Abrams has worked with Lucasfilm’s preeminent postproduction facilities, Industrial Light & Magic and Skywalker Sound, on all of the feature films he has directed, beginning with Mission: Impossible III. He also created or co-created such acclaimed television series as Felicity, Alias, Lost and Fringe.
    Leuk om te zien dat Lawrence Kasdan er ook bij betrokken is.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  13. #188

    Standaard

    Zowel Abrams MI 3 en vooral Star Strek hebben mij aangenaam verrast.
    Ik had/heb ook totaal niets met de oude Star Trek films en series maar alle positieve verhalen rond Abrams Star Trek er toch maar op gewaagd en het is me zeer goed bevallen.
    Nu is echter Abrams Star Trek meer een reboot als een daadwerkelijk vervolg van de oude series of films terwijl dat bij Star Wars niet het geval zal zijn.
    Star Wars zal toch een geheel moeten gaan vormen met de overige 6 films van Lucas.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  14. #189

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Zomaar een vraag: wat vind je eigenlijk wel goed?
    Heel veel.

  15. #190

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    Heel veel.
    Opvallend.
    Ik zie je alleen maar vanalles afbranden.

  16. #191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Opvallend.
    Ik zie je alleen maar vanalles afbranden.
    Bekijk me recensies maar dan bij 'welke film heb je voor het laatst gezien' zitten echt wel positieve bij.

  17. #192

    Standaard

    ^^Get a room guys.

    Als Star Trek fan stelt dit nieuws mij wat teleur. Het is vrijwl uitgesloten dat JJ Abrams nu terug zal keren om een eventuele derde Trek film te regisseren. Aan de andere kant, Abrams' Trek lijkt veel meer op Star Wars dan op Star Trek dus ik snap de keuze van Kathleen Kennedy en Co dus wel. Toch had ik liever een andere regisseur gezien. Brad Bird lijkt mij ideaal of Andrew Stanton, mensen die goed een verhaal kunnen vertellen en leven in digitale creaties weten te blazen. Verder lijkt het mij veel belangrijker dat de juiste mensen het script schrijven. Michael Arndt vind ik een vreemde keuze en ik vind het jammer dat Lawrence Kasdan enkel consultant is en niet hoofdschrijver.
    Laatst aangepast door Digi-gek : 26-01-2013 om 20:06
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  18. #193
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Laten we hier maar ontopic blijven en meningen over elkaar verder achterwege laten.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #194

    Standaard

    Tja, je kunt nu eenmaal niet alles hebben in het leven. Ik ben gelukkig niet pro Star Trek of Star Wars dat ik mij druk maakt over wie de film wel of niet zo moeten gaan maken. Ik laat mij verrassen. Als de kwaliteit enigszins The Empire Strikes back weet te benaderen ben ik weer even dat kleine jongetje van weleer....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  20. #195

    Standaard

    Brad Bird had perfect geweest.

  21. #196

    Standaard Wie heeft de rechten op de originele trilogy?

    schitterend nieuws om te horen dat JJ abrahams de regie van de volgende star Wars gaat doen. Ik las het volgende op blu ray com en vroeg me af wie nu eigenijk de distributie rechten heeft van de originele star wars films

    Fox still retains the distribution rights to the first two Star Wars trilogies, owning permanent rights for the original film Episode IV, while holding the rights to Episodes I-III, V and VI until 2020.

    Ik heb altijd gedacht dat Lucasfilm(lucas) alle rechten bezat, Fox heeft wel altijd de distributie gedaan, maar Lucas had toch alle rechten van Star Wars?
    Tijdens het maken van Empire heeft Lucas toch alleen een geld deal gemaakt zodat Fox extra opbrengst kreeg , om de financiering van Empire rond te krijgen.?

    Als Fox distributie rechten had/heeft dan hadden ze toch al lang de originele trilogy in z'n originele versie kunnen releasen op dvd/blu ray?

  22. #197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    schitterend nieuws om te horen dat JJ abrahams de regie van de volgende star Wars gaat doen. Ik las het volgende op blu ray com en vroeg me af wie nu eigenijk de distributie rechten heeft van de originele star wars films

    Fox still retains the distribution rights to the first two Star Wars trilogies, owning permanent rights for the original film Episode IV, while holding the rights to Episodes I-III, V and VI until 2020.

    Ik heb altijd gedacht dat Lucasfilm(lucas) alle rechten bezat, Fox heeft wel altijd de distributie gedaan, maar Lucas had toch alle rechten van Star Wars?
    Tijdens het maken van Empire heeft Lucas toch alleen een geld deal gemaakt zodat Fox extra opbrengst kreeg , om de financiering van Empire rond te krijgen.?

    Als Fox distributie rechten had/heeft dan hadden ze toch al lang de originele trilogy in z'n originele versie kunnen releasen op dvd/blu ray?
    Ik heb het artikel niet gelezen, maar ik zou me zo maar kunnen voorstellen dat het klopt. Fox is alleen de distributiemaatschappij, tussen ze zullen een overeenkomst hebben die hen (alleen) het recht geeft de films te distribueren. Maar die distributierechten zijn maar een klein deel van het totaal aan rechten die je kunt hebben, dus ik neem aan dat de rest van die rechten bij Lucas ligt (lag); nieuwe films maken, merchandising, enz.

    Wat die originele trilogie betreft: Was die laatst niet uitgegeven op dvd? Bovendien kan ik me voorstellen dat het distributierecht van Fox beperkt is. Die overeenkomst is misschien wel zo dichtgetimmerd met allerlei clausules dat het in de praktijk zo goed als onmogelijk is de films uit te brengen zonder toestemming van Lucas.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  23. #198

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    Brad Bird had perfect geweest.
    Bird heeft pas 1 Live Action film op zijn naam staan. Die was wel erg goed (MI4) maar niet echt vernieuwend, ook wellicht door de invloed van producent Cruise. Maar dan is het risico wel groot, en hebben ze met Abrams de betere keuze gemaakt.

  24. #199

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Maar die distributierechten zijn maar een klein deel van het totaal aan rechten die je kunt hebben, dus ik neem aan dat de rest van die rechten bij Lucas ligt (lag); nieuwe films maken, merchandising, enz.
    Alle rechten op de afgeleide producten zijn inderdaad in handen van Lucas. De recette van de films zelf is daar maar een fractie van. Dit was overigens door Lucas zo bedongen toen hij zijn eerste film (IV) aan Fox uitbesteedde. Het was een onvergefelijke flater van Fox, ze zagen geen brood in afgeleide merchandise. Stommeriken!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #200

    Standaard

    Het zou fijn zijn als abrams geen harde kleur contrasten en lensflares gebruikt in zijn starwars films.

Pagina 8 van 54 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •